SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Your beauty never ever scared me.
Dat had ik laatst ook, maar dat duurde dan wel een paar maanden.quote:Op zondag 22 december 2024 11:56 schreef Ama het volgende:
Soms vergeet ik echt dat ik iets had gezegd en kom ik even later terug en heb ik allemaal meldingen en denk ik echt huh wat had ik gezegd.
quote:Op zondag 22 december 2024 11:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat had ik laatst ook, maar dat duurde dan wel een paar maanden.
quote:Op zondag 22 december 2024 11:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat doen we hier de rest van de week ook al
Letterlijk? Dat je een deur hebt waarop staat: morgenquote:Op zondag 22 december 2024 11:58 schreef Ama het volgende:
Rattenkooi verschuif ik wel even naar morgen.Vandaag echt geen zin in.
Ik heb drie deuren in mijn woonkamer dus kan geregeld worden.quote:Op zondag 22 december 2024 11:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Letterlijk? Dat je een deur hebt waarop staat: morgen
Een paar van m'n plantjes hebben het er ook zwaar mee.quote:Op zondag 22 december 2024 12:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is al twee weken bijna onafgebroken kut.
Kun je niet in de trein alvast preppen? Hoef je het dan alleen nog in de oven te schuiven.quote:Op zondag 22 december 2024 11:59 schreef DeZwabber het volgende:
Ik overweeg koekjes te maken om morgen mee naar werk te nemen. Maar ik heb nog twee uur treinen terug naar huis te gaan, dus ik zie dan wel of ik er nog zin in heb.
Het was toen ik wakker werd prima om naar de winkel te gaan. Wacht nu wel even.quote:Op zondag 22 december 2024 12:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is al twee weken bijna onafgebroken kut.
Zo vaak.quote:Op zondag 22 december 2024 11:56 schreef Ama het volgende:
Soms vergeet ik echt dat ik iets had gezegd en kom ik even later terug en heb ik allemaal meldingen en denk ik echt huh wat had ik gezegd.
Als airfryen kan in de trein, dan kan dit ookquote:Op zondag 22 december 2024 12:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je niet in de trein alvast preppen? Hoef je het dan alleen nog in de oven te schuiven.
Ik ga morgen koekjes bakken voor alle buren, maar moet eerst nog even bedenken wat voor koekjes. Welke wilde jij bakken?quote:Op zondag 22 december 2024 11:59 schreef DeZwabber het volgende:
Ik overweeg koekjes te maken om morgen mee naar werk te nemen. Maar ik heb nog twee uur treinen terug naar huis te gaan, dus ik zie dan wel of ik er nog zin in heb.
JAquote:Op zondag 22 december 2024 12:05 schreef CherryLips het volgende:
Straks even naar de action, kijken of ze nog buitenlampjes hebben. En dat ik dan ook goede meeneem. En dat ik die dan ook zelf kan ophangen.
Kan wel een poll maken. "Lukt het CL om dit jaar lampjes buiten op te hangen en de tulpen te poten".
IJzerkoekjes.quote:Op zondag 22 december 2024 12:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ga morgen koekjes bakken voor alle buren, maar moet eerst nog even bedenken wat voor koekjes. Welke wilde jij bakken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |