Ik zit iig nog met 3 andere collega's op een verdieping met 80 werkplekken.quote:
Flexwerkplekstoelendans!quote:Op maandag 23 december 2024 10:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zit iig nog met 3 andere collega's op een verdieping met 80 werkplekken.
Ik kan iig wel op mijn eigen flexplek zitten.quote:
Yeahquote:Op maandag 23 december 2024 12:56 schreef Q. het volgende:
Ik heb nog 3,5 werkdag tot ik 3,5 week vakantie heb, ik ga echt niets nieuws meer oppakken. En alles wat gedaan moest worden is gedaan. Dus lekker uit mn neus vreten.
Kun je goed wat lunchgeld uitsparenquote:Op maandag 23 december 2024 12:56 schreef Q. het volgende:
Ik heb nog 3,5 werkdag tot ik 3,5 week vakantie heb, ik ga echt niets nieuws meer oppakken. En alles wat gedaan moest worden is gedaan. Dus lekker uit mn neus vreten.
quote:Op maandag 23 december 2024 13:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kun je goed wat lunchgeld uitsparen
Komt goed uit met deze krappe tijden.quote:Op maandag 23 december 2024 13:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kun je goed wat lunchgeld uitsparen
quote:
Nee en nee.quote:Op maandag 23 december 2024 16:14 schreef Barbusse het volgende:
Gaan jullie absurd veel koken en vreten deze kerst?
Nopequote:Op maandag 23 december 2024 16:14 schreef Barbusse het volgende:
Wel vreten?quote:
Neequote:
quote:
Saaiquote:
Ik laat het koken doen en eet met matequote:
Ik ga eerste kerstdag de voorbereidingen doen voor 2e kerstdagquote:Op maandag 23 december 2024 16:14 schreef Barbusse het volgende:
Lekkahquote:Op maandag 23 december 2024 17:55 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik ga eerste kerstdag de voorbereidingen doen voor 2e kerstdag
Oftewel, een shitload stoofperen en appelmoes maken.
Maar maar maar Saturnalisquote:Op maandag 23 december 2024 17:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Tja... wij vinden dit fijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |