SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Dit klinkt eng.quote:Op zaterdag 21 december 2024 23:22 schreef UitStraling het volgende: [..] Tegen echte mensen praten op straat en in de kroeg.
Ja sorry, had opeens lapo, dat is normaal jouw specialiteitquote:Op zaterdag 21 december 2024 23:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat is dit nou weer voor rare TT, broer ?
Ja, ik dacht dat ik het wel een keer aan jou kon overlaten, maar dan krijg je dus zulke TT'squote:Op zaterdag 21 december 2024 23:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja sorry, had opeens lapo, dat is normaal jouw specialiteit
Ja, kan echt nietquote:
Ja sorryquote:Op zaterdag 21 december 2024 23:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat ik het wel een keer aan jou kon overlaten, maar dan krijg je dus zulke TT's
Dat is helemaal waarquote:Op zaterdag 21 december 2024 23:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja sorryHet is ook wel een beetje bedtijd
Niks mis met een strak huidjequote:Op zaterdag 21 december 2024 23:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alles moet maar strakgetrokken worden. Gezichten ook
Al die strakgetrokken snoetjes gaan op elkaar lijken.quote:Op zaterdag 21 december 2024 23:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niks mis met een strak huidje
Ik heb ook botoxquote:Op zaterdag 21 december 2024 23:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Al die strakgetrokken snoetjes gaan op elkaar lijken.
Nee, idd.quote:
Ik had auto gereden en weer bij thuiskomst stap ik uit de auto, en ik had niet echt het idee dat ik een verkeerde beweging maakte of zo, maar ik voelde ik krak in mijn knie.quote:
Dus dit:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |