Ze hadden ook het gewicht van een huis.quote:Op zondag 22 december 2024 20:23 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Mat ‘54. Wat heb ik daar een heerlijke herinneringen aan. Lagen als een huis op het spoor.

Krijg nu een MI van een huis op het spoorquote:Op zondag 22 december 2024 20:23 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Mat ‘54. Wat heb ik daar een heerlijke herinneringen aan. Lagen als een huis op het spoor.

Absoluut!quote:Op zondag 22 december 2024 20:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze hadden ook het gewicht van een huis.

Ik heb er vaak ingezeten, traject Baarn - Utrecht.quote:Op zondag 22 december 2024 20:32 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Absoluut!
Van 0 naar 100 in ooit en remmen was ook altijd weer leuk door het wispelturige remgedrag.

Gaat sinds vandaag ineens een stuk beter.quote:Op zondag 22 december 2024 20:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als je nou ooit weer normaal lopen kan,
Meijendel om diertjes te spotten

Dat kan goed. Dingen reden overal. Heb er ook veel mee op Rhenen en als IC op Arnhem en Nijmegen mee gereden.quote:Op zondag 22 december 2024 20:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb er vaak ingezeten, traject Baarn - Utrecht.

Ga je er ook voor naar de fysio oid?quote:Op zondag 22 december 2024 20:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gaat sinds vandaag ineens een stuk beter.
Ik zag het op het journaal.

Ik ben bijna weer de oude.quote:Op zondag 22 december 2024 20:39 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat kan goed. Dingen reden overal. Heb er ook veel mee op Rhenen en als IC op Arnhem en Nijmegen mee gereden.
Zie dat je in de lappenmand hebt gezeten, fijn dat het weer beter met je gaat.

Ik doe vooral thuis veel oefeningen.quote:Op zondag 22 december 2024 20:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga je er ook voor naar de fysio oid?

En doe je ze ook? Of ben je net als de grote meerderheid die er na 2 dagen mee kapt?quote:Op zondag 22 december 2024 20:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik doe vooral thuis veel oefeningen.

* SBE is niet zoals de meeste.quote:Op zondag 22 december 2024 20:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En doe je ze ook? Of ben je net als de grote meerderheid die er na 2 dagen mee kapt?

Daar is de wereld niet groot genoeg voor neequote:Op zondag 22 december 2024 21:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
* SBE is niet zoals de meeste.
Stel je voor dat er nog meer zoals mij zijn.

de vijver ook nietquote:Op zondag 22 december 2024 21:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar is de wereld niet groot genoeg voor nee

Hoezo ander? Welke ander? is er een ander dan?quote:

Hij wil ons niet meer.quote:Op zondag 22 december 2024 21:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoezo ander? Welke ander? is er een ander dan?

Jullie zijn toch ook wel leuk hoorquote:

Hij vindt van niet.quote:

Voor wie zullen we hem inruilen?quote:

Daar heb ik verder geen verstand vanquote:Op zondag 22 december 2024 23:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Voor wie zullen we hem inruilen?

Dan heb ik dat al helemaal niet.quote:Op zondag 22 december 2024 23:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar heb ik verder geen verstand van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |