Omdat ik moeite had met lopen, ook onzeker daarover.quote:Op zondag 22 december 2024 18:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Nog niet naar buiten?
Wil niet zeggen dat het heel lekker waskoud en winderig wads het met af en toe een bui.
Maar de donkere weken voor kerst doen hun naam eer aan

Fijn dat het al weer beter gaatquote:Op zondag 22 december 2024 18:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Omdat ik moeite had met lopen, ook onzeker daarover.
Maar vandaag ging het ineens wonderbaarlijk goed.

Heb de zon heel even gezienquote:Op zondag 22 december 2024 18:38 schreef Deisyy het volgende:
Vanmiddag heeft de zon hier zo af en toe nog laten zien, even aan de wandel geweest, maar door de wind was het kooouuud!

Jammer vd wind, koud is soms best lekker als je gaat wandelen.quote:Op zondag 22 december 2024 18:38 schreef Deisyy het volgende:
Vanmiddag heeft de zon hier zo af en toe nog laten zien, even aan de wandel geweest, maar door de wind was het kooouuud!

Toppiequote:Op zondag 22 december 2024 18:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Omdat ik moeite had met lopen, ook onzeker daarover.
Maar vandaag ging het ineens wonderbaarlijk goed.

quote:Op zondag 22 december 2024 18:40 schreef Deisyy het volgende:
Een bokbiertje maakte het weer goed.
[ afbeelding ]

Weer uitgeslapen?quote:Op zondag 22 december 2024 17:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat het vandaag nauwelijks licht is geweest.

Mijn slaapritme is nog ruk, hopelijk gaat die ook snel beter.quote:

Ja, kan ik tenminste weer op normale tijden van jou dromen.quote:

Zijn de dromen dan fijner?quote:Op zondag 22 december 2024 19:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, kan ik tenminste weer op normale tijden van jou dromen.

Zekers maar dromen zijn bedrog.quote:

Jammer welquote:Op zondag 22 december 2024 19:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zekers maar dromen zijn bedrog.

Vooral als ik over een nieuw mooi treintje heb gedroomd.quote:

quote:

En dan wordt je wakker en heb je geen nieuw treintjequote:Op zondag 22 december 2024 19:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vooral als ik over een nieuw mooi treintje heb gedroomd.

Ik ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |