Jah. En de daders mogen ze van mij wel....quote:Op maandag 23 december 2024 19:53 schreef pullup het volgende:
Die minigorilla hadden ze in het oerwoud moeten laten
Geef maar aan mij, jij wordt daar te dik van.quote:Op maandag 23 december 2024 20:02 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb net kokos/cranberry granola gemaaktAlvast voor kerstontbijt, maar ondertussen heb ik er al wat van gesnoept
Nou ja zegquote:Op maandag 23 december 2024 20:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Geef maar aan mij, jij wordt daar te dik van.
Rare hobbyquote:
Ik bedoel dat het goed voor mij is om te herstellen.quote:
Ik heb het idee dat ze toch geen hersenbeschadiging meer op kunnen lopen.quote:
Die lopen één stap achter.quote:
De kok moet altijd proevenquote:Op maandag 23 december 2024 20:02 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb net kokos/cranberry granola gemaaktAlvast voor kerstontbijt, maar ondertussen heb ik er al wat van gesnoept
Zekerquote:
quote:Op maandag 23 december 2024 20:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
ZekerEn hij is goedgekeurd
Morgen wordt er een Bûche de Noël bereid
Klinkt goedquote:
quote:Op maandag 23 december 2024 08:44 schreef maily het volgende:
[..]
Vind ik niet zo gek met die zware bel eraan
Hopelijk gaat het nu beter dan de vorige keer. Toen brak ie bij het oprollenquote:
Doet me denken aan mijn pa, die lijer..quote:Op maandag 23 december 2024 15:47 schreef StevenHyde het volgende:
Heb zelf 6 jaar tijdens mijn studententijd bij de supermarkt gewerkt als bijbaan en dat was toen al chaos voor kerst. Tientallen meters rijen voor de kassa. Tegenwoordig met die zelfscan kassa's zal dat wel veel beter gaan. Maar zit denk ik nog beetje van toen in mijn hoofd dat ik de supermarkt niet opzoek tijdens deze dagen
Kaatje Bos is altijd goedquote:Op maandag 23 december 2024 20:41 schreef marcb1974 het volgende:
80's muziek hier
Dus,
het is hip to be sqaure
En we gaan nog heuvels op rennen ook
Van haar mag je ook niet opgeven.quote:
En dan stuurde jij hem de rekening?quote:Op maandag 23 december 2024 20:31 schreef tonja het volgende:
[..]
Doet me denken aan mijn pa, die lijer..
Ik woonde boven hem en hij wist het als ik naar de supermarkt ging. Dan ging ie 5 minuten later ofzo, deed zijn boodschappen en parkeerde die bij mij als ik in de rij stond en ging zelf naar huis
Met Peter Gabrielquote:Op maandag 23 december 2024 20:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Van haar mag je ook niet opgeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |