SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ik verdenk jullie van een samenwerking.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende: [..] Ik doe helemaal niets. Dit gaat buiten mij om.
Ja, dat pastte niet meer, helaas.quote:
Ik zoek je op hoor.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
Jeetje, gaat @:Ama naaktslakken eten?
Matige TT zoquote:Op zaterdag 21 december 2024 20:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat pastte niet meer, helaas.
doe een luier voorquote:
Ja, denk rauw en dan met kruidenboterquote:Op zaterdag 21 december 2024 20:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
Jeetje, gaat @:Ama naaktslakken eten?
vrijgezelle sokken gewoon op een wasrek hangen. komt vanzelf nummer 2 er bij.. en anders heb je alvast twee verschillende voor 21 maartquote:Op zaterdag 21 december 2024 20:24 schreef gianni61 het volgende:
Was uit de droger was bijna perfect. Beddengoed was droog, niet elkaar genesteld, goede kant naar buiten. Alles toppie. Alleen 1 sok vermist.
Ja ehhhhquote:
Ik ga wel naar de wc..quote:
Is de leeftijdquote:
Misschien moet ik gewoon niet meer jouw berichten lezen als ik je naam zie terwijl ik aan het eten ben.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, denk rauw en dan met kruidenboter
Of naaktslakken carpaccio
Wel of niet uit de magnetron
Is van alle leeftijdenquote:
Ik hoor dit vakerquote:Op zaterdag 21 december 2024 20:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Misschien moet ik gewoon niet meer jouw berichten lezen als ik je naam zie terwijl ik aan het eten ben.
Ik vermoed dat de andere nog in de mand zwerft.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
vrijgezelle sokken gewoon op een wasrek hangen. komt vanzelf nummer 2 er bij.. en anders heb je alvast twee verschillende voor 21 maart
Viespeukquote:Op zaterdag 21 december 2024 20:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hoor dit vaker
@:Wereldgozer
blshhspppfllfffffffffffff...quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Misschien moet ik gewoon niet meer jouw berichten lezen als ik je naam zie terwijl ik aan het eten ben.
Ik heb net foto's bekeken en ik wil wel meequote:
Krijg je een beroerte?quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
blshhspppfllfffffffffffff...
ik ben nog geen sok kwijt.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:29 schreef Koen66 het volgende:
Sokken zijn hier regelmatig weken, maanden of definitief kwijt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |