SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ik verdenk jullie van een samenwerking.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende: [..] Ik doe helemaal niets. Dit gaat buiten mij om.
Ja, dat pastte niet meer, helaas.quote:
Ik zoek je op hoor.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
Jeetje, gaat @:Ama naaktslakken eten?
Matige TT zoquote:Op zaterdag 21 december 2024 20:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat pastte niet meer, helaas.
doe een luier voorquote:
Ja, denk rauw en dan met kruidenboterquote:Op zaterdag 21 december 2024 20:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
Jeetje, gaat @:Ama naaktslakken eten?
vrijgezelle sokken gewoon op een wasrek hangen. komt vanzelf nummer 2 er bij.. en anders heb je alvast twee verschillende voor 21 maartquote:Op zaterdag 21 december 2024 20:24 schreef gianni61 het volgende:
Was uit de droger was bijna perfect. Beddengoed was droog, niet elkaar genesteld, goede kant naar buiten. Alles toppie. Alleen 1 sok vermist.
Ja ehhhhquote:
Ik ga wel naar de wc..quote:
Is de leeftijdquote:
Misschien moet ik gewoon niet meer jouw berichten lezen als ik je naam zie terwijl ik aan het eten ben.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, denk rauw en dan met kruidenboter
Of naaktslakken carpaccio
Wel of niet uit de magnetron
Is van alle leeftijdenquote:
Ik hoor dit vakerquote:Op zaterdag 21 december 2024 20:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Misschien moet ik gewoon niet meer jouw berichten lezen als ik je naam zie terwijl ik aan het eten ben.
Ik vermoed dat de andere nog in de mand zwerft.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
vrijgezelle sokken gewoon op een wasrek hangen. komt vanzelf nummer 2 er bij.. en anders heb je alvast twee verschillende voor 21 maart
Viespeukquote:Op zaterdag 21 december 2024 20:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hoor dit vaker
@:Wereldgozer
blshhspppfllfffffffffffff...quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Misschien moet ik gewoon niet meer jouw berichten lezen als ik je naam zie terwijl ik aan het eten ben.
Ik heb net foto's bekeken en ik wil wel meequote:
Krijg je een beroerte?quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
blshhspppfllfffffffffffff...
ik ben nog geen sok kwijt.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:29 schreef Koen66 het volgende:
Sokken zijn hier regelmatig weken, maanden of definitief kwijt
mond spraak armquote:
quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:29 schreef Koen66 het volgende:
Sokken zijn hier regelmatig weken, maanden of definitief kwijt
We serveren naaktslakken en croutequote:Op zaterdag 21 december 2024 20:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb net foto's bekeken en ik wil wel mee
ik lees hem niet dus geen ideequote:Op zaterdag 21 december 2024 20:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Hier gaat het duidelijk bij spraak verkeerd.
Ben ook echt wel trots op mijn TTquote:
Denk dat @Ama ook mee wilquote:Op zaterdag 21 december 2024 20:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
We serveren naaktslakken en croute
Met een enorme cliffhanger en zonder halve woordenquote:Op zaterdag 21 december 2024 20:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben ook echt wel trots op mijn TT
neuj hoorquote:
Die middelste heb ik altijd welquote:
Het is dat ik je mobiel niet kan blokkeren en geen zin heb om naar de laptop te lopen.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Denk dat @:Ama ook mee wil
Okquote:Op zaterdag 21 december 2024 20:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
neuj hoor
dat betekent dat hij op mijn friends lijstje staat. das heel lief
ik weet geeneens wie je bentquote:Op zaterdag 21 december 2024 20:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
neuj hoor
Ja, kan ik niets aan doenquote:Op zaterdag 21 december 2024 20:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met een enorme cliffhanger en zonder halve woorden
Ja, dan wordt het wel heel rustig in de SC voor jequote:Op zaterdag 21 december 2024 20:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Het is dat ik je mobiel niet kan blokkeren en geen zin heb om naar de laptop te lopen.
Haha sow.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ik weet geeneens wie je bent
quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ik weet geeneens wie je bent
Zieke burnquote:
Jij hebt bijzondere vriendenquote:Op zaterdag 21 december 2024 20:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
neuj hoor
Dan gaan mensen die smerige dingen gewoon quoten en lees ik het alsnog.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, kan ik niets aan doen
[..]
Ja, dan wordt het wel heel rustig in de SC voor je
kloptquote:
Het is Fok..quote:
Precies, dus dat heeft helemaal geen zinquote:Op zaterdag 21 december 2024 20:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Dan gaan mensen die smerige dingen gewoon quoten en lees ik het alsnog.
quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die middelste heb ik altijd wel
Ja mensen blokkeren binnen een SC heeft sowieso geen nut eigenlijk.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Precies, dus dat heeft helemaal geen zin
ze is die eerste toch?quote:
Ik hou het nog stug vol.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja mensen blokkeren binnen een SC heeft sowieso geen nut eigenlijk.Ben er maar mee gestopt.
Dit ja, blokkeren is zwakte tonenquote:Op zaterdag 21 december 2024 20:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik blokkeer niemand. Ik negeer gewoon de wandelende gifbelten die hier rijkelijk vertegenwoordigd zijn
Ja, wat hierboven staatquote:
Wat een schatjesquote:
Alleen maar liefdequote:Op zaterdag 21 december 2024 20:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja mensen blokkeren binnen een SC heeft sowieso geen nut eigenlijk.Ben er maar mee gestopt.
Ja maar ja dan lees je het alsnog in quotes toch. Ik had echt idee dat het geen verschil maakte.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik hou het nog stug vol.
Tot 2e kerstdag, want dan verloopt mijn abo weer
Doe ik met plezierquote:
Wat een wijze woorden Etto.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik blokkeer niemand. Ik negeer gewoon de wandelende gifbelten die hier rijkelijk vertegenwoordigd zijn
Ik weet niet over wie je het hebt.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
het geeft erg veel rust om ze gewoon als friends toe te voegen.quote:
Bijna niet in deze SC.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet niet over wie je het hebt.
Ahum.
Net met het blote oog zichtbaarquote:Op zaterdag 21 december 2024 20:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Bijna niet in deze SC.
Bijna.
Dit doe je ook alleen maar omdat je anders Chevy niet kan blokkeren.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
het geeft erg veel rust om ze gewoon als friends toe te voegen.
soep van restjes uit de keuken?quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zal maar eens eten gaan maken
Alsnog heb ik geen flauw idee wie je bentquote:Op zaterdag 21 december 2024 20:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
het geeft erg veel rust om ze gewoon als friends toe te voegen.
Zijn dezelfde types die vroeger Joodse onderduikers bij de Nazi's aangaven en dat geeft helemaal niets want die zijn er nu eenmaal.quote:
1 van de redenen idd. andere reden is omdat ik mod ben en ik zo eventueel in noodgeval sneller wel in kan grijpenquote:Op zaterdag 21 december 2024 20:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Dit doe je ook alleen maar omdat je anders Chevy niet kan blokkeren.
Naaktslakkenpuree?quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zal maar eens eten gaan maken
Lol neequote:
klinkt gezond!quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lol neeLiggende soep ftw
KIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEP
Rijst en een soort kikkererwtenstoof -iets.
Ama niet klikken, als je dat toch doet, is het je eigen schuldquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Dit klinkt nog erger dan genocide.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lol neeLiggende soep ftw
KIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEP
Rijst en een soort kikkererwtenstoof -iets.
quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ama niet klikken, als je dat toch doet, is het je eigen schuld
Ja maar dit is gemeen want je weet dat ik een nieuwsgierig mens ben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Ik hoop ook dat het lekker is, maar we zullen het meemakenquote:
Rijst met tuinbonen en zuurkoolnat dan?quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit klinkt nog erger dan genocide.
Ja halloquote:Op zaterdag 21 december 2024 20:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar dit is gemeen want je weet dat ik een nieuwsgierig mens ben.
Dit jaquote:Op zaterdag 21 december 2024 20:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon geen zin om mental bandwidth te besteden aan sommige personen
Ja dat zegt iemand niet klikken dan ga je toch juist klikken.quote:
Ik las zuurkoolrat en ik dacht serieus hmmmmquote:Op zaterdag 21 december 2024 20:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Rijst met tuinbonen en zuurkoolnat dan?
AMA KLIK OP DE LINK !!quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dat zegt iemand niet klikken dan ga je toch juist klikken.
Gebakken, gestoofd of op de bbq??quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik las zuurkoolrat en ik dacht serieus hmmmm
Jaquote:Op zaterdag 21 december 2024 20:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
AMA KLIK OP DE LINK !!
Want als iemand zegt wat je moet doen, dan ga je het juist niet doen
Omgekeerde psychologie enz
en dan zeggen'quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
AMA KLIK OP DE LINK !!
zit al in de driehoek en zo is de goorgonzola weer vierkantquote:Op zaterdag 21 december 2024 20:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
AMA KLIK OP DE LINK !!
Nou, ik ken je als mn broekzak hoorquote:
Wacht maar tot Daniëlle jullie betraptquote:
Ja, het blijft dus altijd mijn schuldquote:Op zaterdag 21 december 2024 20:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
en dan zeggen'
ja maar jij zei dat het kon en veilig was en nu heb ik tijdens het eten weer wat gezien
Wat een zelfkennis.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, het blijft dus altijd mijn schuld
Rauw uiteraard.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gebakken, gestoofd of op de bbq??
Blijft een leuk taaltjequote:Op zaterdag 21 december 2024 20:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Once you go Brabander you never want anymore a Hollander
Ja doei hoorquote:
Gevuld met rauwe naaktslak.quote:
Nudesnailing all the wayquote:Op zaterdag 21 december 2024 20:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gevuld met rauwe naaktslak.
Nou ja, als je dat vergelijkt met Fries, misschien.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meest sexy dialect van Nederland (mi-ni-maal)
Ja, dag hoorquote:
Ik las dit serieus.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, als je dat vergelijkt met Fles, misschien.
Hij ligt er ook bij.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo haal je die 7 jaar met Gergi niet
En twents, en limburgs, en zeeuws, en drents, en achterhoeks.. eigenlijk beter dan allesquote:Op zaterdag 21 december 2024 20:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, als je dat vergelijkt met Fries, misschien.
Betraptquote:Op zaterdag 21 december 2024 20:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben ik nou weer in KPD SC beland?
dan is dat vast een hintquote:Op zaterdag 21 december 2024 20:53 schreef CherryLips het volgende:
Ik probeer Joker 2 te kijken maar ik val steeds in slaap
Zo'n saaie filmquote:Op zaterdag 21 december 2024 20:53 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:54 schreef mschol het volgende:
[..]
vergeet niet tussen de huidplooien te wassen
Wow nog meer inflatiequote:Op zaterdag 21 december 2024 20:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
koen de man van 789 biljoen
Alleen maar slechte verhalen over gehoordquote:Op zaterdag 21 december 2024 20:53 schreef CherryLips het volgende:
Ik zag dat die al te streamen was, maar ik ben toch voor carry on op netflix gegaanquote:Op zaterdag 21 december 2024 20:53 schreef CherryLips het volgende:
Mis je niks aanquote:Op zaterdag 21 december 2024 20:53 schreef CherryLips het volgende:
Wat vond je ervan? Vond het niet zo'n goed doordachte film.quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zag dat die al te streamen was, maar ik ben toch voor carry on op netflix gegaan
Toch zonde om dat te gaan eten...quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:00 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
alvast de verjaardagstaart voor @:ama gevonden
Ben net halverwege. Tot nu toe niks bijzonders, maar het kijkt aardig wegquote:Op zaterdag 21 december 2024 21:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat vond je ervan? Vond het niet zo'n goed doordachte film.
sowiesoquote:Op zaterdag 21 december 2024 21:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Toch zonde om dat te gaan eten...
maar ook zonde om te laten beschimmelenquote:Op zaterdag 21 december 2024 21:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Toch zonde om dat te gaan eten...
In het Gooi hebben alle meisjes iets teveel van hun vaders weg.quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:05 schreef datismijnmening het volgende:
Meest sexy accent is Gooische R met hese Anne-Fleur stem![]()
quote:
Utrechts klinkt beter, dan Brabantsquote:Op zaterdag 21 december 2024 20:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En twents, en limburgs, en zeeuws, en drents, en achterhoeks.. eigenlijk beter dan alles
...quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Utrechts klinkt beter, dan Brabants
De eerste helft was alleen saai, maar op een gegeven moment wordt het slecht.quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Alleen maar slechte verhalen over gehoord
kan er weer een film van mn lijst... naja die stond er ook niet op maar gaat er ook niet op komenquote:Op zaterdag 21 december 2024 21:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De eerste helft was alleen saai, maar op een gegeven moment wordt het slecht.
Áchtelíjke Gládióól, Kom vechtenquote:
Ik vind die Lady Gaga ook acteren als een merel die een pier ziet maar niet weet wat ermee te doen.quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:18 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb geen idee meer waar het over gaat. Zet hem wel uit.
Ik vond die eerste wel heel goed. En ik heb niks met superhelden. Maar het was ook niet echt een superheldenfilm.quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De eerste helft was alleen saai, maar op een gegeven moment wordt het slecht.
Tik tege oe kupke oan dalijk.quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Áchtelíjke Gládióól, Kom vechten
Donderstraolt opquote:Op zaterdag 21 december 2024 21:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tik tege oe kupke oan dalijk.
Oetepetoeterquote:Op zaterdag 21 december 2024 21:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met dat ver-schrik-ke-lijke Tineke Schouten taaltje![]()
x 100000
Ik ben ineens de koningin?quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze zijn Brabanders uit aan het schelden hier Etto.
watquote:Op zaterdag 21 december 2024 21:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zal vast wel verdiend zijn dan.quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Houw je groate slaoi-emmerquote:
Goede review. Hier kan ik wat mee.quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:18 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb geen idee meer waar het over gaat. Zet hem wel uit.
quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
de kaiser houd jullie in de gaten
[ afbeelding ]
Waar is Wil zijn helm?quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
de kaiser houdt jullie in de gaten
[ afbeelding ]
Ah, stuk beterquote:
Is dit de uitvinder van die broodjes?quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is dit de uitvinder van die broodjes?
Dat zijn nog eens bakkebaardenquote:Op zaterdag 21 december 2024 21:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[ afbeelding ]
serieus, ik wil zequote:Op zaterdag 21 december 2024 21:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat zijn nog eens bakkebaarden
Nee, dat mag nietquote:
Kaiserschmarrenquote:Op zaterdag 21 december 2024 21:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Van dat wintersport pannekoekgerecht dan?
Het is maar goed dat ze toen geen macaroni hadden in het tweede Duitse Rijk.quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Opa Bakkenbaard heeft een huisjequote:Op zaterdag 21 december 2024 21:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind Vlinder dit goed met langzame kusjes geven?
Waardoor wordt je gedwongen?quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zit gedwongen naar Oh wat een jaar te kijken
Wat een treurnis![]()
Heb het geluid maar even uitgezet
Oh dit kijken wij meestal op zaterdagavond.quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat een treurnis![]()
Ik wil B&B zien, maar dat begint gelijk erna.quote:
quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh dit kijken wij meestal op zaterdagavond.
je bent zelf een commerciele tv-zender met teveel reclamequote:Op zaterdag 21 december 2024 21:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh dit kijken wij meestal op zaterdagavond.
Ik ben ook helemaal in de warquote:
Ik vind altijd wel leuk als het een jaar is wat ik zelf nog goed weet.quote:
Raarquote:Op zaterdag 21 december 2024 21:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat een treurnis![]()
Hollandsche avond bij de Lachende Vis.quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe laat gaan we op stap?
Polonaise met Yves Berendsequote:Op zaterdag 21 december 2024 21:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hollandsche avond bij de Lachende Vis.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 21 december 2024 21:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hollandsche avond bij de Lachende Vis.
quote:
Ik ga spontaan huilenquote:
Ik zie die kop al dus ik ga niet klikkenquote:Op zaterdag 21 december 2024 21:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Ik ga spontaan huilen
kipquote:Op zaterdag 21 december 2024 21:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Ik ga spontaan huilen
Ja, nou iddquote:Op zaterdag 21 december 2024 21:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zie die kop al dus ik ga niet klikken
Het is..quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 21 december 2024 21:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Ik ga spontaan huilen
Ik ga morgen lekker broodje met kieeeeeep etenquote:Op zaterdag 21 december 2024 21:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, nou idd
[..]
Het is..
KIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEP!
Two B broodjes hete kiep in Eindhovenquote:Op zaterdag 21 december 2024 21:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga morgen lekker broodje met kieeeeeep eten
Tegenwoordig is de Suriaamse kip van de Huiskamer op Strijp-S mijn favoriet. Maar dat is vooral omdat die om de hoek ligt en ik niet naar de stad hoef daarvoor.quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Two B broodjes hete kiep in Eindhoven
Die ken ik dan weer niet maar die van Two B, ook alleen dat specifieke broodje heeft bij ons nog steeds een legendarische status.quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tegenwoordig is de Suriaamse kip van de Huiskamer op Strijp-S mijn favoriet. Maar dat is vooral omdat die om de hoek ligt en ik niet naar de stad hoef daarvoor.
WHIEEEEEEEEEEEEEEEP!quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga morgen lekker broodje met kieeeeeep eten
Vind sowieso Strijp -S een gezellige sfeer hebbenquote:Op zaterdag 21 december 2024 21:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tegenwoordig is de Suriaamse kip van de Huiskamer op Strijp-S mijn favoriet. Maar dat is vooral omdat die om de hoek ligt en ik niet naar de stad hoef daarvoor.
Str'EAT is ook best prima om hapje te eten; eindelijk een aardige aanvulling.quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vind sowieso Strijp -S een gezellige sfeer hebben
Oh dat ziet er gezellig uit !quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Str'EAT is ook best prima om hapje te eten; eindelijk een aardige aanvulling.
De rendang bitterballen van Lotus by Jermain heb ik laatst om te snacken eens gehaaldquote:Op zaterdag 21 december 2024 21:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh dat ziet er gezellig uit !
Ik nam vanmiddag bijna eendebitterballen op de kerstmarktquote:Op zaterdag 21 december 2024 22:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De rendang bitterballen van Lotus by Jermain heb ik laatst om te snacken eens gehaald
Oh myquote:Op zaterdag 21 december 2024 22:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De rendang bitterballen van Lotus by Jermain heb ik laatst om te snacken eens gehaald
Die hebben volgens mij ook Bobby's Bar in 's-Hertogenbosch.quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Str'EAT is ook best prima om hapje te eten; eindelijk een aardige aanvulling.
Lekker lijkt me?quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik nam vanmiddag bijna eendebitterballen op de kerstmarkt
omdat het dan zo lekker rond om het huis waait...quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:02 schreef kwiwi het volgende:
Waarom stormt het altijd 's nachts en niet overdag?
Waarom kijk je dan?quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat een treurnis![]()
Zodat we er minder last van hebbenquote:Op zaterdag 21 december 2024 22:02 schreef kwiwi het volgende:
Waarom stormt het altijd 's nachts en niet overdag?
Heeft de polizei speciaal hiervoor cola in stock?quote:
een goede voor in de go-bagquote:Op zaterdag 21 december 2024 22:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Heeft de polizei speciaal hiervoor cola in stock?
Ja, lees even verderquote:
tot de cola is uitgewerktquote:Op zaterdag 21 december 2024 22:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tot hoelaat mogen de caafs wakker blijven. in het weekend?
quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tot hoelaat mogen de caafs wakker blijven. in het weekend?
Piept hij nog wat na?quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:08 schreef UitStraling het volgende:
De gebraden Mexicaanse baby smaakt ovenheerlijk
Mijn hond heeft normaal gesproken best een aardig ritme.quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ik denk dat ze al op 1 oortje liggen
Heb ze net ingestopt en een verhaaltje voorgelezen
Heeft jouw hond een vaste bedtijd?
Ein-de-lijkquote:Op zaterdag 21 december 2024 22:17 schreef liesje1979 het volgende:
Ben squid game voor de tweede keer gestart omdat ik zag dat er donderdag een nieuw seizoen begint.
Geen idee.quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ein-de-lijk
Dumpen ze wel het hele seizoen in één keer?
Ik heb er zo een hekel aan dat je dan een week moet wachten telkens voor een nieuwe episode...quote:
Trustequote:Op zaterdag 21 december 2024 22:22 schreef Nizno het volgende:
ja ja... 22:22 mooie tijd om naar bed te gaan
Gute Nacht Freunde
Ja eens, dan wacht ik wel tot alles erop staat. Denk ik.quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb er zo een hekel aan dat je dan een week moet wachten telkens voor een nieuwe episode...
Nee, daar ga ik donderdag naartoe.quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Goede review. Hier kan ik wat mee.
Heb je wicked al gezien?
Ja ik wacht dan ook.quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja eens, dan wacht ik wel tot alles erop staat. Denk ik.
Dat doe ik ook altijd. Veel leuker om alles achter elkaar te kijkenquote:Op zaterdag 21 december 2024 22:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja eens, dan wacht ik wel tot alles erop staat. Denk ik.
Hysterische homovriend van me is vanmiddag geweest, die vond hem te gay en die werd gek van de liedjes.quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, daar ga ik donderdag naartoe.
Die lijkt me wel interessantquote:Op zaterdag 21 december 2024 22:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, daar ga ik donderdag naartoe.
Ja ik heb ook wel zin in seizoen 2.quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:17 schreef liesje1979 het volgende:
Ben squid game voor de tweede keer gestart omdat ik zag dat er donderdag een nieuw seizoen begint.
Black Mirror zou weer nieuwe episodes moeten makenquote:
Nieuw paleisje voor jou?quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:45 schreef datismijnmening het volgende:
Home Alone huis staat te koop![]()
[ afbeelding ]
https://www.zillow.com/ho(...)-60093/3360197_zpid/
Hard wood floors, stainless steel appliancesquote:Op zaterdag 21 december 2024 22:45 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Kan gebeuren.quote:
Toch knap hoe ze er een zielloze millenial gray ‘hut’ van hebben gemaaktquote:Op zaterdag 21 december 2024 22:45 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Ze hebben wel alle sfeer er uit proberen te verbouwen of wat?quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:45 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Leeuwen bijten andermans schattige leeuwenbaby's dood om hun moeders weer in "the mood" te krijgen.quote:
Ja! Maar nu een nieuwe film.quote:Op zaterdag 21 december 2024 23:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die zat toch in Lion King 1?
Oh daar heb ik ook wel zin in.quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Black Mirror zou weer nieuwe episodes moeten maken
Ja, komt de genen ten goede, je gaat toch niet andermans jong opvoeden?quote:Op zaterdag 21 december 2024 23:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Leeuwen bijten andermans schattige leeuwenbaby's dood om hun moeders weer in "the mood" te krijgen.
Heb sowieso geen enkele van die 'live-action' disneys gezienquote:
Maar hij ging toch al dood.quote:Op zaterdag 21 december 2024 23:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja! Maar nu een nieuwe film.
Mij trekken ze totaal nietquote:Op zaterdag 21 december 2024 23:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb sowieso geen enkele van die 'live-action' disneys gezien
En als ze je opeten beginnen ze eerst aan je kont te knabbelen.quote:Op zaterdag 21 december 2024 23:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Leeuwen bijten andermans schattige leeuwenbaby's dood om hun moeders weer in "the mood" te krijgen.
Hier zit een prachtige en ontroerende SBS6 zaterdagavondshow in.quote:Op zaterdag 21 december 2024 23:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, komt de genen ten goede, je gaat toch niet andermans jong opvoeden?
quote:Op zaterdag 21 december 2024 23:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar hij ging toch al dood.
Of spoiler ik nu.
Uh, ik weet het niet.. Denk dat ik de laatste wel in de bios heb gezien, maar dat was jaren geleden.quote:Op zaterdag 21 december 2024 23:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb sowieso geen enkele van die 'live-action' disneys gezien
Ik zit op m'n foon in de woonkamer dat luistert zo beroerdquote:Op zaterdag 21 december 2024 23:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Kom jij niet even langs in R49
Ja dat doen ze, nare dood is dat met je kont er helemaal uit zo.quote:Op zaterdag 21 december 2024 23:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En als ze je opeten beginnen ze eerst aan je kont te knabbelen.
Ja, maar de locatie is in een huisje op wielenquote:Op zaterdag 21 december 2024 23:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier zit een prachtige en ontroerende SBS6 zaterdagavondshow in.
Dat Donny de kinderen van Kawku doodbijt op live televisie.
Oke, goed.quote:Op zaterdag 21 december 2024 23:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En als ze je opeten beginnen ze eerst aan je kont te knabbelen.
Ik zit op m'n foon in de woonkamer dat luistert zo beroerdquote:Op zaterdag 21 december 2024 23:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Kom jij niet even langs in R49
Lion King was paar jaar terug ook zo'n 'life action film'quote:Op zaterdag 21 december 2024 23:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uh, ik weet het niet.. Denk dat ik de laatste wel in de bios heb gezien, maar dat was jaren geleden.
Is dat een 'live-action' film geweest?
Ohquote:Op zaterdag 21 december 2024 23:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zit op m'n foon in de woonkamer dat luistert zo beroerd
[..]
Lion King was paar jaar terug ook zo'n 'life action film'
Ik heb alleen het origineel van de Lion King in de bios gezien, maar dat was de tekenfilm in 1994quote:Op zaterdag 21 december 2024 23:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uh, ik weet het niet.. Denk dat ik de laatste wel in de bios heb gezien, maar dat was jaren geleden.
Is dat een 'live-action' film geweest?
Dat is even geleden.quote:Op zaterdag 21 december 2024 23:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb alleen het origineel van de Lion King in de bios gezien, maar dat was de tekenfilm in 1994
quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Toch knap hoe ze er een zielloze millenial gray ‘hut’ van hebben gemaakt
Curse of our timesquote:Op zaterdag 21 december 2024 22:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze hebben wel alle sfeer er uit proberen te verbouwen of wat?
Ja, een jaartje of 30quote:
Ik ben wel slecht in rekenen, maar dit ging nog wel.quote:
Toen was ik nog jong en misschien zelfs nog een beetje normaalquote:Op zaterdag 21 december 2024 23:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben wel slecht in rekenen, maar dit ging nog wel.
Doe eens niet zo raar.quote:Op zaterdag 21 december 2024 23:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toen was ik nog jong en misschien zelfs nog een beetje normaal
Ja ik lig helemaal dubbelquote:Op zaterdag 21 december 2024 23:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alles moet maar strakgetrokken worden. Gezichten ook
Ja ok, maar toen viel het nog niet zo op zonder internetquote:
Misschien maar beter voor de wereld ook.quote:Op zaterdag 21 december 2024 23:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ok, maar toen viel het nog niet zo op zonder internet
Misschien was de wereld toen ook wel beterquote:Op zaterdag 21 december 2024 23:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien maar beter voor de wereld ook.
quote:Op zaterdag 21 december 2024 23:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien was de wereld toen ook wel beter
quote:
Wat hadden we dan moeten doenquote:Op zaterdag 21 december 2024 23:20 schreef UitStraling het volgende:
Zonder internet had Foqueville nooit bestaan
Hoeist detective Pikachu?quote:Op zaterdag 21 december 2024 23:20 schreef UitStraling het volgende:
Zonder internet had Foqueville nooit bestaan
quote:Op zaterdag 21 december 2024 23:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoeist detective Pikachu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |