Oh leuk, toevallig zat ik er deze week aan te denken dat het weer eens tijd wordt.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:21 schreef Blues het volgende:
Crosspost
Morgen seizoen 5
Bekijk deze YouTube-video
Is het leuk?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh leuk, toevallig zat ik er deze week aan te denken dat het weer eens tijd wordt.
2 afleveringen gezien en ik heb af en toe echt heel hard moeten lachen. Easy care sheepquote:
Iemand fan? Ik weet niet goed wat ik er mee moet. Ja lief enzo. Maar de vorige seizoensfinale kon ik goed mee leven.quote:Op woensdag 15 april 2026 18:59 schreef Aether het volgende:
Good Omens seizoen 3
Bekijk deze YouTube-video
Veel Nederlandse vindingen en een Nederlandse boer, mooi om te zien!quote:Op vrijdag 5 juni 2026 20:05 schreef Nielojram75 het volgende:
[..]
Ah, zin in!
Knap dat hij het al vijf seizoenen volhoudt.
Maarja, it's Jeremy
So easy care waren die schapen nu ook weer niet.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 23:30 schreef Soury het volgende:
[..]
2 afleveringen gezien en ik heb af en toe echt heel hard moeten lachen. Easy care sheep
Ik riep een paar keer tegen de TV zet er een honT op! (niet die van hem zelf, Arya en Sansaquote:Op maandag 8 juni 2026 09:33 schreef Sorella het volgende:
[..]
So easy care waren die schapen nu ook weer niet.
Wordt tijd dat Jeremy een bordercollie neemt
Zag ik ook niet een margerey rond rennen, of is die van Lisa ?quote:Op maandag 8 juni 2026 10:00 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik riep een paar keer tegen de TV zet er een honT op! (niet die van hem zelf, Arya en Sansa)
AI: Margaery is de bekende rode labrador van Lisa Hogan en Jeremy Clarkson, die vast woont op Diddly Squat Farm. Ze is vernoemd naar Margaery Tyrell uit Game of Thrones en is een van de puppy's van moederhond Arya.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 13:57 schreef Sorella het volgende:
[..]
Zag ik ook niet een margerey rond rennen, of is die van Lisa ?
Ik heb er altijd maar twee zien rondrennen sansa en arya, ik zat denkelijk niet goed op te letten dan.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 12:33 schreef Blues het volgende:
[..]
AI: Margaery is de bekende rode labrador van Lisa Hogan en Jeremy Clarkson, die vast woont op Diddly Squat Farm. Ze is vernoemd naar Margaery Tyrell uit Game of Thrones en is een van de puppy's van moederhond Arya.
Beestje is ook nog jong dus dat is niet zo gek.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 14:51 schreef Sorella het volgende:
[..]
Ik heb er altijd maar twee zien rondrennen sansa en arya, ik zat denkelijk niet goed op te letten dan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |