SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
:')
Sterkquote:
tx!quote:Op zaterdag 21 december 2024 17:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Sterk
Erg lekker wel hoor, maar je moet er wel van houden
Perfect ook om echte muntthee™ van te maken
Potje thee zetten met een beetje gunpowder, en dan voor 1 glas 1 à 2 takjes munt. Takjes breken/kneuzen, blaadjes tussen duim en wijsvinger wrijven en dat in de thee hangen.
wat vervelendquote:Op zaterdag 21 december 2024 17:45 schreef Nizno het volgende:
ouders kwamen net op de terugweg vanuit Beverwijk even langs om een pizza en baklava af te leveren.
quote:Op zaterdag 21 december 2024 17:55 schreef liesje1979 het volgende:
Was bij mijn ouders op bezoek met mijn schoonzusje en nichtjes, sowieso altijd fijn hen te zien. Maar was ook fijn mijn vader te zien en knuffelen.
jah.... koelkast is bijna vol dus meteen nu maar pizza etenquote:
Yes en verjaardag broer en moeder. Het december bezoek dus eigenlijk. 🥳 Ook fijn met mijn vader over de behandeling gepraatquote:
Pizza baklava?quote:Op zaterdag 21 december 2024 17:45 schreef Nizno het volgende:
ouders kwamen net op de terugweg vanuit Beverwijk even langs om een pizza en baklava af te leveren.
Dat lijkt me dan weer geen goede combiquote:
En iets gekocht?quote:Op zaterdag 21 december 2024 17:58 schreef CherryLips het volgende:
Ik had vanmiddag weer bij de spinnetjes gekeken. Ze waren actief vandaag.
Dit is het nieuwe DodentopictelspelSCquote:Op zaterdag 21 december 2024 17:57 schreef gianni61 het volgende:
Kree en mikey in deze sc op dezelfde dag. Hebben we iets misdaan ofzo?
het woordje en stond idd veel te klein geschrevenquote:
Je doet zelf traagquote:
quote:Op zaterdag 21 december 2024 17:58 schreef CherryLips het volgende:
Ik had vanmiddag weer bij de spinnetjes gekeken. Ze waren actief vandaag.
Hoe is het met je hoofdquote:
Oke. Tijd om een nieuw forum te zoekenquote:Op zaterdag 21 december 2024 17:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dit is het nieuwe DodentopictelspelSC
quote:Op zaterdag 21 december 2024 17:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 december 2024 17:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oke. Tijd om een nieuw forum te zoeken
quote:
Leuker kunnen we het niet maken.quote:
Nee opflikkere met die onzinquote:Op zaterdag 21 december 2024 17:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Neej!quote:Op zaterdag 21 december 2024 17:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 december 2024 17:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Appel kaneel wijn?quote:
quote:Op zaterdag 21 december 2024 18:00 schreef liesje1979 het volgende:
En mijn moeder was superblij met het door mij bedachte cadeautje. Op Groningen centraal iemand gevraagd om een foto te maken van ons voor een kerstboom, in Hoogezand naar de Hema gerend, afgedrukt en een lijstje gekocht. 😀
Jawelquote:Op zaterdag 21 december 2024 18:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Leuker kunnen we het niet maken.
Schoonzusje appte woensdag of we geen cadeautje moesten en toen had ik dit bedacht. 😀 Staan er ook lekker verwaaid op.quote:
quote:
Ja dat is nog niet al tot en met het kattenhok volgeboekt wou je zeggenquote:Op zaterdag 21 december 2024 18:06 schreef Nattekat het volgende:
Ow, dat is een hostel. Dubbel bonus
Beter wel.quote:
Slaap je dan niet met andere mensen op de kamer?quote:Op zaterdag 21 december 2024 18:06 schreef Nattekat het volgende:
Ow, dat is een hostel. Dubbel bonus
Nee, totaal niet zelfs. Ben nog lekker op tijd.quote:Op zaterdag 21 december 2024 18:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat is nog niet al tot en met het kattenhok volgeboekt wou je zeggen
Niet per se bij deze. Maakt het wel heel goedkoop.quote:Op zaterdag 21 december 2024 18:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Slaap je dan niet met andere mensen op de kamer?
Er zijn ook hostels met privékamersquote:Op zaterdag 21 december 2024 18:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 december 2024 18:12 schreef Karzai het volgende:
lekker gegeten ik sluit af voor vandaag, fijne avond mensen
quote:Op zaterdag 21 december 2024 18:12 schreef Karzai het volgende:
lekker gegeten ik sluit af voor vandaag, fijne avond mensen
Volgende dag je hoofd in de koelkastquote:Op zaterdag 21 december 2024 18:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
daar staat mn baklava al.quote:Op zaterdag 21 december 2024 18:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Volgende dag je hoofd in de koelkast
Wat kosten de tickets?quote:Op zaterdag 21 december 2024 18:17 schreef Nattekat het volgende:
Maar ¤200 voor een vierpersoonskamer voor het hele weekend + donderdag. Wtf.
¤330 voor het hele weekend. Vliegtuig moet er nog bij, ik wil alleen eerst even kijken of ik dit uitstapje groter wil gaan maken dan alleen F1. Stedentrip Wenen en Graz, misschien nog ergens een leuke hike, we maken er wel wat vanquote:
Neem vooral je tijd, wordt het alleen maar duurderquote:Op zaterdag 21 december 2024 18:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
¤330 voor het hele weekend. Vliegtuig moet er nog bij, ik wil alleen eerst even kijken of ik dit uitstapje groter wil gaan maken dan alleen F1. Stedentrip Wenen en Graz, misschien nog ergens een leuke hike, we maken er wel wat van
Zo hard gaat dat nou ook weer nietquote:Op zaterdag 21 december 2024 18:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neem vooral je tijd, wordt het alleen maar duurder
Ja je bent vast de enige die er nog vervoer bij nodig heeft ook idd. Nou, succes ermee iigquote:Op zaterdag 21 december 2024 18:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo hard gaat dat nou ook weer niet
F1 tickets en overnachting tijdens F1 zijn nu het allerbelangrijkste, al het andere is omheen te plannen.
welk circuit gebruiken ze hiervoor?quote:Op zaterdag 21 december 2024 18:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo hard gaat dat nou ook weer niet
F1 tickets en overnachting tijdens F1 zijn nu het allerbelangrijkste, al het andere is omheen te plannen.
ssssssssssstquote:Op zaterdag 21 december 2024 18:20 schreef Ama het volgende:
Ik kijk A Quiet Place. Maar dat lijkt me wel kut film om in de bios te kijken. Al dat gekraak om je heen.
Ik zie een hint van de treinfanaat dat ik dat stuk niet moet onderschatten.quote:Op zaterdag 21 december 2024 18:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja je bent vast de enige die er nog vervoer bij nodig heeft ook idd. Nou, succes ermee iig
Red Bull Ringquote:Op zaterdag 21 december 2024 18:26 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
welk circuit gebruiken ze hiervoor?
quote:Op zaterdag 21 december 2024 18:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zie een hint van de treinfanaat dat ik dat stuk niet moet onderschatten.
reviews moet je pas gaan lezen als je al geboekt hebt!quote:Op zaterdag 21 december 2024 18:43 schreef Nattekat het volgende:
Wordt geen spaan heel gehouden van die hostel in de reviews
* Nattekat toch maar even verder gaat kijken
Met genoeg bier op slaapt alles wel prima.quote:Op zaterdag 21 december 2024 18:43 schreef Nattekat het volgende:
Wordt geen spaan heel gehouden van die hostel in de reviews
* Nattekat toch maar even verder gaat kijken
eerst 1,5 rijden, dan flink bier klappen en dan slapen... en hopen dat de alcohol weg is als je de volgende dag weer 1,5 gaat rijden naar het circuitquote:Op zaterdag 21 december 2024 18:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Met genoeg bier op slaapt alles wel prima.
Hoe kon dit ooit een goed idee lijkenquote:Op zaterdag 21 december 2024 18:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
eerst 1,5 rijden, dan flink bier klappen en dan slapen... en hopen dat de alcohol weg is als je de volgende dag weer 1,5 gaat rijden naar het circuit
Iets met treinquote:Op zaterdag 21 december 2024 18:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe kon dit ooit een goed idee lijken
en nadeel.... hij blijft er over door gaan tot minstens twee maand na de racequote:Op zaterdag 21 december 2024 18:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe kon dit ooit een goed idee lijken
Geen idee wat je bedoelt, maar okee. Het gaat in ieder geval wel een astronomische hoop geld kosten zo te zienquote:
ach ja moet hij wetenquote:Op zaterdag 21 december 2024 18:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
en nadeel.... hij blijft er over door gaan tot minstens twee maand na de race
AKWtje helptquote:
Ahja de Appelkaneelwijnquote:
dat heb ik in een zeepbar gekregen in mijn kerstpakketquote:
Antikaterwijn zelfs.quote:
Ik weet niet of AKZ ook helptquote:Op zaterdag 21 december 2024 18:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dat heb ik in een zeepbar gekregen in mijn kerstpakket
Welnee. Na de OS is niets meer astronomisch veel.quote:Op zaterdag 21 december 2024 18:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen idee wat je bedoelt, maar okee. Het gaat in ieder geval wel een astronomische hoop geld kosten zo te zien
De astronomische winter is vandaag begonnenquote:Op zaterdag 21 december 2024 18:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Welnee. Na de OS is niets meer astronomisch veel.
Dit kan best werken, dat weet ik al van eerdere research, ik moet alleen nog even verzinnen wat ik echt wil.
Officieel nu ook koud in de ruimte.quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
De astronomische winter is vandaag begonnen
Wet van behoud van energie he. Opwarming van de aarde > koud in de ruimtequote:Op zaterdag 21 december 2024 19:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Officieel nu ook koud in de ruimte.
Ook wel logisch als er steeds zo weinig zon isquote:Op zaterdag 21 december 2024 19:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Officieel nu ook koud in de ruimte.
Geen speld tussen te krijgen dit.quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wet van behoud van energie he. Opwarming van de aarde > koud in de ruimte
oh ja, kortste dag enzoquote:Op zaterdag 21 december 2024 19:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
De astronomische winter is vandaag begonnen
er was gisteren 3 uur zon, dat is genoeg voor de rest van het jaarquote:Op zaterdag 21 december 2024 19:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ook wel logisch als er steeds zo weinig zon is
verandert het badwater dan in wijn ?quote:Op zaterdag 21 december 2024 18:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dat heb ik in een zeepbar gekregen in mijn kerstpakket
Cleopatra zou er van opknappen....quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
verandert het badwater dan in wijn ?
10 euro is niks voor een ontbijtquote:Op zaterdag 21 december 2024 19:10 schreef Nattekat het volgende:
Ontbijt van ¤10. Oplichters
*denkt aan niet bestaand ontbijt op camping*
Ok, vooruit.
en dan krijg je twee boterhammen en 2 plakjes kaas. drinken exclusiefquote:Op zaterdag 21 december 2024 19:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
10 euro is niks voor een ontbijt
kaas is duur tegenwoordigquote:Op zaterdag 21 december 2024 19:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
en dan krijg je twee boterhammen en 2 plakjes kaas. drinken exclusief
Nee, wel een lopend buffet zie ik nu. Dat maakt het al wat beter verdedigbaar.quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
en dan krijg je twee boterhammen en 2 plakjes kaas. drinken exclusief
in oostentijk sowieso.... oke... jam dus. 1 cupjequote:
ah moet je er nog achter aan rennen ookquote:Op zaterdag 21 december 2024 19:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, wel een lopend buffet zie ik nu. Dat maakt het al wat beter verdedigbaar.
Op z'n Oostenrijks.quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
ah moet je er nog achter aan rennen ook
geen idee ik heb geen badquote:Op zaterdag 21 december 2024 19:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
verandert het badwater dan in wijn ?
Spijtigquote:Op zaterdag 21 december 2024 19:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
geen idee ik heb geen bad
Graag gedaan.quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:17 schreef Nattekat het volgende:
Reservering geplaatst
Van donderdag tot maandag.
Deze vakantie is mede mogelijk gemaakt door de KSC die nog net geen mes tegen m'n keel hield om die kaartjes te kopen.
Nu vreten.
Liggende soepquote:Op zaterdag 21 december 2024 19:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Had vandaag soep gemaakt van wat er nog in de keuken lag. Smaakte prima
bij mij zou het spruitjessoep wordenquote:
Heb jij wel een bad dan?quote:
Uhm. Ik weet niet of ik soep van spruitjes echt heel lekker zou vinden.quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
bij mij zou het spruitjessoep worden
ik denk ut niet. daarom maak ik geen soep van wt er in de keuken te vinden isquote:Op zaterdag 21 december 2024 19:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhm. Ik weet niet of ik soep van spruitjes echt heel lekker zou vinden.
Mooi, nou. Veel plezier vastquote:Op zaterdag 21 december 2024 19:17 schreef Nattekat het volgende:
Reservering geplaatst
Van donderdag tot maandag.
Deze vakantie is mede mogelijk gemaakt door de KSC die nog net geen mes tegen m'n keel hield om die kaartjes te kopen.
Nu vreten.
Ik heb brood en honing in de keuken, maar ook wasverzachter, dus laten we daar maar geen soep van maken.quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik denk ut niet. daarom maak ik geen soep van wt er in de keuken te vinden is
Maak je daar veel gebruik van?quote:
nee, nooit eigenlijk, maar een nieuwe badkamer uitzoeken is te veel moeitequote:Op zaterdag 21 december 2024 19:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maak je daar veel gebruik van?
volgend jaar al 9 hotelnachtjes gepland met badquote:
Mja, dat moet je natuurlijk zelf weten.quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, nooit eigenlijk, maar een nieuwe badkamer uitzoeken is te veel moeite
En dat is eng als er sneeuw ligt of wat?quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb nog steeds niet gekeken naar wat ik half januari ga doen. Wil gewoon ff naar het Sauerland of zo maar ben bang dat er sneeuw ligt
toe maarquote:Op zaterdag 21 december 2024 19:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
volgend jaar al 9 hotelnachtjes gepland met bad
johquote:Op zaterdag 21 december 2024 19:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mja, dat moet je natuurlijk zelf weten.
Het is jouw badkamer
Gelukkig duurt het jaar niet zo lang meerquote:Op zaterdag 21 december 2024 19:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
er was gisteren 3 uur zon, dat is genoeg voor de rest van het jaar
als je 10 gangen serveert is 50 gram een schappelijk voorgerechtjequote:Op zaterdag 21 december 2024 19:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
https://www.projectgezond.nl/recepten/carpacciosalade
Hoe is 100 gram carpaccio voldoende voor 2 personen ?![]()
Goed, ik zal wel gewoon een vreetschuur zijn.
ben nog aan het puzzelen om er 5 bij te plakken want ga met de oldtimer naar italie ipv de fiestaquote:
Jij identificeert je als vreetschuur?quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
https://www.projectgezond.nl/recepten/carpacciosalade
Hoe is 100 gram carpaccio voldoende voor 2 personen ?![]()
Goed, ik zal wel gewoon een vreetschuur zijn.
ja glad uitglijden botten breken en zoquote:Op zaterdag 21 december 2024 19:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En dat is eng als er sneeuw ligt of wat?
Dit is gewoon bedoeld als lunch.quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
als je 10 gangen serveert is 50 gram een schappelijk voorgerechtje
Is dat verrassend?quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jij identificeert je als vreetschuur?
misschien nog 200 gram rucola erbij?quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dit is gewoon bedoeld als lunch.
Blijkbaar is dit van een afval -website ofzo.
Dus nee, dit heet hongerlijden.
Staat er toch?quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jij identificeert je als vreetschuur?
Uh ja, die kans bestaat welquote:Op zaterdag 21 december 2024 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja glad uitglijden botten breken en zo
Kun je beter naar Kameroen gaan als je doodbang voor sneeuw bent.quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb nog steeds niet gekeken naar wat ik half januari ga doen. Wil gewoon ff naar het Sauerland of zo maar ben bang dat er sneeuw ligt
Ja, of een beetje broodquote:Op zaterdag 21 december 2024 19:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
misschien nog 200 gram rucola erbij?
Je weet dat daar negers zijn?quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je beter naar Kameroen gaan als je doodbang voor sneeuw bent.
Neequote:
wat doe jij op een afval website?quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dit is gewoon bedoeld als lunch.
Blijkbaar is dit van een afval -website ofzo.
Dus nee, dit heet hongerlijden.
maar 25gr per persoon!quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
misschien nog 200 gram rucola erbij?
Weet ik niet, ben er alweer weg.quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat doe jij op een afval website?
Norit tegen de negers?quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je weet dat daar negers zijn?
En vergeet je norit niet
Werkte mijn brein maar zo.quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb net een mini Kitkat op, dus ik heb nog geen trek en ook nog geen zin om eten te maken.
Ik was op een feest van werk en toen zei een collega: "Oh 4E is aan het rennen, dus er zal daar ergens wel eten zijn."quote:
waar gaat de reis naar toe?quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ben nog aan het puzzelen om er 5 bij te plakken want ga met de oldtimer naar italie ipv de fiesta
dus dan is het meer stops
Ja, dan schud je gewoon met dat potje en dat schrikt ze af.quote:
quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik was op een feest van werk en toen zei een collega: "Oh 4E is aan het rennen, dus er zal daar ergens wel eten zijn."
(ik was niet aan het rennen, maar ik bewoog net wat sneller dan normaal, want ik kan niet rennen).
Dus ja, op mijn werk weten ze ook wel wat voor Kirby ik ben.
Jij eet én de Kitkat en daarna nog een hele maaltijd naar binnen?quote:
Jaquote:Op zaterdag 21 december 2024 19:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij eet én de Kitkat en daarna nog een hele maaltijd naar binnen?
Ik weet niet of jij Egypte heel erg leuk zou vindenquote:Op zaterdag 21 december 2024 19:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Bij last-minute zie ik veel Egypte langs komen en zo. Maar ja als je zo'n pakketreis neemt is het altijd zo pauper met de vluchten en zo. Ik kan beter gewoon even wat dichter bij huis kijken denk ik.
Kaas.quote:
Vreetschuur Amaquote:Op zaterdag 21 december 2024 19:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met wat erop?quote:
Ik vind broodmaaltijden in de avond echt het ergste wat je mij kan aandoen.quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Worst, smeerkaas en eentje met hagelslag.
alsof jij dat niet doetquote:Op zaterdag 21 december 2024 19:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Farao Flesquote:Op zaterdag 21 december 2024 19:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij Egypte heel erg leuk zou vinden
Jawel, maar niet direct achter elkaarquote:
Ik ben benieuwd naar het verslagquote:
Broodmaaltijden in de avond is iets voor in het ziekenhuisquote:Op zaterdag 21 december 2024 19:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind broodmaaltijden in de avond echt het ergste wat je mij kan aandoen.
Vroegah, met schapenstage moest ik in de middag warm eten (lekker) en dan 's avonds brood (niet lekker).
Ik weet dit nog als de dag van gisteren, dus ik vond het waarschijnlijk niet echt leuk
Nou, daar was ik gelukkig niet, maar BRRRRquote:Op zaterdag 21 december 2024 19:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Broodmaaltijden in de avond is iets voor in het ziekenhuis
"al dat vuile teringzand overal, en die stenen mogen ze ook wel eens een opknapbeurt geven, heel die pauperbende donderstraalt half uit elkaar'quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar het verslag
Alle moeders daar verwenst.quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker de hele dag door schelden op zand, diarree, Egyptenaren en alle Pyramides.
quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
"al dat vuile teringzand overal, en die stenen mogen ze ook wel eens een opknapbeurt geven, heel die pauperbende donderstraalt half uit elkaar'
Verschilt ook wel per ziekenhuis, de ene waar ik lag was het wel gewoon 's avonds, bij de ander was de warme maaltijd tijdens de lunch.quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, daar was ik gelukkig niet, maar BRRRR
Dacht dat ze daar ook wel warm eten hadden..![]()
Oh ben jij er zo een?quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Verschilt ook wel per ziekenhuis, de ene waar ik lag was het wel gewoon 's avonds, bij de ander was de warme maaltijd tijdens de lunch.
Ik vind een warme maaltijd bij de lunch overigens prima, maar dan wil ik 's avonds ook gewoon een warme maaltijd
eigenlijk is elke maaltijd wel beter als die warm isquote:Op zaterdag 21 december 2024 19:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ben jij er zo een?
Ik ook.
Ja, ontbijt mag ook warmquote:Op zaterdag 21 december 2024 19:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
eigenlijk is elke maaltijd wel beter als die warm is
Rijsterbrijquote:Op zaterdag 21 december 2024 19:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ontbijt mag ook warm
Havermout![]()
Engels ontbijt.![]()
Pannenkoekjes
Ik weet niet of ik dat bovenste echt als ontbijt zou specificeren, maar het is een vrij land.quote:
Brinta met suikerquote:Op zaterdag 21 december 2024 19:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat bovenste echt als ontbijt zou specificeren, maar het is een vrij land.
Vis, whisky, frikandellentaart en alle ijs in een blender en dat opdrinken als een ontbijtsmoothiequote:Op zaterdag 21 december 2024 19:47 schreef UitStraling het volgende:
Warm ontbijt is smerig, net als vis voor 10 uur, whisky, frikadellentaart en alle ijs ook.
Nee dat staat ook niet zo hoog op mijn lijstje. Ik wil nog wel een keertje in Afrika geweest zijn, maar bij wijze van spreken een dagtochtje vanaf Malta naar Tunesië is zat.quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij Egypte heel erg leuk zou vinden
Specifieke reden waarom je naar Afrika wil of gewoon om er geweest te zijn?quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat staat ook niet zo hoog op mijn lijstje. Ik wil nog wel een keertje in Afrika geweest zijn, maar bij wijze van spreken een dagtochtje vanaf Malta naar Tunesië is zat.
Lekkre gezontquote:Op zaterdag 21 december 2024 19:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vis, whisky, frikandellentaart en alle ijs in een blender en dat opdrinken als een ontbijtsmoothie
quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat staat ook niet zo hoog op mijn lijstje. Ik wil nog wel een keertje in Afrika geweest zijn, maar bij wijze van spreken een dagtochtje vanaf Malta naar Tunesië is zat.
Gaat het?quote:
just ticking the box. Net als Turkije.quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Specifieke reden waarom je naar Afrika wil of gewoon om er geweest te zijn?
Ah oke.quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
just ticking the box. Net als Turkije.
Ik denk eerder brokjes Goorgonzola.quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:55 schreef essnhills het volgende:
AI / Er zit iets in mijn pak melk - de song!
Zouden het veren zijn? @:4everblackeyed
Niet gekliktquote:Op zaterdag 21 december 2024 19:55 schreef essnhills het volgende:
AI / Er zit iets in mijn pak melk - de song!
Zouden het veren zijn? @:4everblackeyed
Nou ja, je hebt nog heel even.quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het zal wel iets dicht bij huis worden
Ik ook niet eigenlijkquote:
Nee geen goorgonzolaquote:Op zaterdag 21 december 2024 19:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk eerder brokjes Goorgonzola.
quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee geen goorgonzola
Dat zit al in de naam
Canarische eilanden een optiequote:Op zaterdag 21 december 2024 19:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Reminder aan mezelf, topic niet openen als je aan het toetje (of een andere maaltijd) zitquote:Op zaterdag 21 december 2024 19:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk eerder brokjes Goorgonzola.
Mehquote:Op zaterdag 21 december 2024 19:59 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Canarische eilanden een optie
Deze man snapt hetquote:Op zaterdag 21 december 2024 19:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
eigenlijk is elke maaltijd wel beter als die warm is
"Als die 4E in het topic zit."quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:59 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Reminder aan mezelf, topic niet openen als je aan het toetje (of een andere maaltijd) zit
alleen omdat je een vraag stelde?quote:
Als je geen spiegeleitje met krokante spek voor ontbijt wilt dan ben je gewoon raarquote:Op zaterdag 21 december 2024 19:47 schreef UitStraling het volgende:
Warm ontbijt is smerig, net als vis voor 10 uur, whisky, frikadellentaart en alle ijs ook.
Ik zit daar wel een beetje aan te denkenquote:Op zaterdag 21 december 2024 19:59 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Canarische eilanden een optie
Twee keer zelfs.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
alleen omdat je een vraag stelde?
Issie zonder dat ie dat wil toch ook wel.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je geen spiegeleitje met krokante spek voor ontbijt wilt dan ben je gewoon raar
quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je geen spiegeleitje met krokante spek voor ontbijt wilt dan ben je gewoon raar
Ja ok dat is ook wel weer zo. Is er vast zo eentje die droge muesli voor het ontbijt neemt zodat die er lekker op kan sabbelenquote:Op zaterdag 21 december 2024 20:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Issie zonder dat ie dat wil toch ook wel.
Oke, dat klinkt goor.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ok dat is ook wel weer zo. Is er vast zo eentje die droge muesli voor het ontbijt neemt zodat die er lekker op kan sabbelen
Eigen risico zou 5000 euro moeten zijnquote:Op zaterdag 21 december 2024 20:00 schreef Nizno het volgende:
verwacht je weinig zorgkosten?
neem dan een maximaal eigen risico en bespaar 20 euro per maand...
euh... oke... 500 euro extra kosten als er wel wat gebeurd en maar 20*12 240 euro korting?
neh
euh.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Eigen risico zou 5000 euro moeten zijn
Met roerbakeiquote:Op zaterdag 21 december 2024 20:05 schreef datismijnmening het volgende:
Zou wel een bordje bacon lusten
Wel zonder heroïne graagquote:
Roerbakeiquote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Eigen risico zou 5000 euro moeten zijn
das een kinderversje?quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Roerbakei
Roerbakei
Heroïne dealen op de kinderboerderij
quote:
quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Roerbakei
Roerbakei
Heroïne dealen op de kinderboerderij
Ja, ik zag het.quote:
Daarom zie ik het hem ook nog wel doen ookquote:
Jaquote:
oquote:
quote:
Oke ja, dat is redelijk dichtbijquote:Op zaterdag 21 december 2024 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:
4 nachtjes bij Enschede over de grens geboekt. Zwembad, uitgebreid ontbijt. T mag wel zo
Ja twee uurtjes met de trein, ook zo weer thuis na afloopquote:Op zaterdag 21 december 2024 20:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke ja, dat is redelijk dichtbij
Hink stap sprong..quote:
ah... dat zegt genoeg.quote:
Samesamequote:Op zaterdag 21 december 2024 20:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zit daar wel een beetje aan te denkenWant ik weet niet of ik deze treurigheid (dit weer) vol kan / wil houden.
Nog even naar de zon (niet letterlijk, want een beetje heet)quote:
Zwembad lekquote:Op zaterdag 21 december 2024 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:
4 nachtjes bij Enschede over de grens geboekt. Zwembad, uitgebreid ontbijt. T mag wel zo
quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zwembad lek
40 meter sneeuw (minimaal)
Afrikaans voetbalelftal van Kameroen zit er ook
Ze serveren er alleen tuinbonen
Nee, maar @Ama welquote:Op zaterdag 21 december 2024 20:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wil jij ook rauwe naaktslakken met kruidenboter?
quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
van die lekkere slijmerige, glibberige slakjes
Etto is begonnenquote:
quote:
Drie minuutjes in een hete oven en je hebt een heerlijk erudiet maaltje.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wil jij ook rauwe naaktslakken met kruidenboter?
jou prop ik vol met goorgonzolaquote:Op zaterdag 21 december 2024 20:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Etto is begonnen
Kijk dan:
[..]
Jij begint ook vaak.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Etto is begonnen
Kijk dan:
[..]
Ik sla even over, oke?quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, maar slakken zijn toch lekker?
Wel eerst even goed pekelenquote:Op zaterdag 21 december 2024 20:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Drie minuutjes in een hete oven en je hebt een heerlijk erudiet maaltje.
WATquote:Op zaterdag 21 december 2024 20:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
jou prop ik vol met goorgonzola
Ja, ik ben echt een firestarter, dat is waarquote:
Ik vind dit 4E mishandelingquote:
Dat is karma omdat ik steeds dingen lees over naaktslakken terwijl ik net wat aan het eten ben.quote:
Lolquote:
van die slijmerige slakken, met die lillende gelei die ze achter laten?quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat is karma omdat ik steeds dingen lees over naaktslakken terwijl ik net wat aan het eten ben.
lekker in de zomer met je blote voeten op trappenquote:Op zaterdag 21 december 2024 20:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
van die slijmerige slakken, met die lillende gelei die ze achter laten?
spppflllffffffffffffff...
Goed goed, dan eet jij naaktslakken en ik 10 miljoen liter goorgonzola met brokjesquote:Op zaterdag 21 december 2024 20:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat is karma omdat ik steeds dingen lees over naaktslakken terwijl ik net wat aan het eten ben.
Klinkt smakelijkquote:Op zaterdag 21 december 2024 20:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lol
Paprika, aardappel, rode linzen, ui, knoflook, lente ui, wat kruiden en specerijen. Stukje stokbrood ernaast.
Goed om te wetenquote:Op zaterdag 21 december 2024 20:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik ben echt een firestarter, dat is waar
Komt zo'n slakje lauw en vloeibaar tussen al je tenen omhoog.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
lekker in de zomer met je blote voeten op trappen
Ik heb nog wel chips in een kartonnetjequote:Op zaterdag 21 december 2024 20:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gezonder dan een zak chips of macaroni uit een kartonnetje.
met Vlinder??quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:23 schreef datismijnmening het volgende:
Even Etto op de bus naar Vladivostok zetten
Dit wist jij allang.quote:
quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
van die slijmerige slakken, met die lillende gelei die ze achter laten?
spppflllffffffffffffff...
Ik doe helemaal niets. Dit gaat buiten mij om.quote:
Nee ik heb helemaal nergens gezegd dat ik naaktslakken ga eten. Donder op jullie.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goed goed, dan eet jij naaktslakken en ik 10 miljoen liter goorgonzola met brokjes
quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee die gaat op de boot naar St Helena
vrijgezelle sokken gewoon op een wasrek hangen. komt vanzelf nummer 2 er bij.. en anders heb je alvast twee verschillende voor 21 maartquote:Op zaterdag 21 december 2024 20:24 schreef gianni61 het volgende:
Was uit de droger was bijna perfect. Beddengoed was droog, niet elkaar genesteld, goede kant naar buiten. Alles toppie. Alleen 1 sok vermist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |