SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
:')
Sterkquote:
tx!quote:Op zaterdag 21 december 2024 17:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Sterk
Erg lekker wel hoor, maar je moet er wel van houden
Perfect ook om echte muntthee™ van te maken
Potje thee zetten met een beetje gunpowder, en dan voor 1 glas 1 à 2 takjes munt. Takjes breken/kneuzen, blaadjes tussen duim en wijsvinger wrijven en dat in de thee hangen.
wat vervelendquote:Op zaterdag 21 december 2024 17:45 schreef Nizno het volgende:
ouders kwamen net op de terugweg vanuit Beverwijk even langs om een pizza en baklava af te leveren.
quote:Op zaterdag 21 december 2024 17:55 schreef liesje1979 het volgende:
Was bij mijn ouders op bezoek met mijn schoonzusje en nichtjes, sowieso altijd fijn hen te zien. Maar was ook fijn mijn vader te zien en knuffelen.
jah.... koelkast is bijna vol dus meteen nu maar pizza etenquote:
Yes en verjaardag broer en moeder. Het december bezoek dus eigenlijk. 🥳 Ook fijn met mijn vader over de behandeling gepraatquote:
Pizza baklava?quote:Op zaterdag 21 december 2024 17:45 schreef Nizno het volgende:
ouders kwamen net op de terugweg vanuit Beverwijk even langs om een pizza en baklava af te leveren.
Dat lijkt me dan weer geen goede combiquote:
En iets gekocht?quote:Op zaterdag 21 december 2024 17:58 schreef CherryLips het volgende:
Ik had vanmiddag weer bij de spinnetjes gekeken. Ze waren actief vandaag.
Dit is het nieuwe DodentopictelspelSCquote:Op zaterdag 21 december 2024 17:57 schreef gianni61 het volgende:
Kree en mikey in deze sc op dezelfde dag. Hebben we iets misdaan ofzo?
het woordje en stond idd veel te klein geschrevenquote:
Je doet zelf traagquote:
quote:Op zaterdag 21 december 2024 17:58 schreef CherryLips het volgende:
Ik had vanmiddag weer bij de spinnetjes gekeken. Ze waren actief vandaag.
Hoe is het met je hoofdquote:
Oke. Tijd om een nieuw forum te zoekenquote:Op zaterdag 21 december 2024 17:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dit is het nieuwe DodentopictelspelSC
quote:Op zaterdag 21 december 2024 17:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 december 2024 17:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oke. Tijd om een nieuw forum te zoeken
quote:
Leuker kunnen we het niet maken.quote:
Nee opflikkere met die onzinquote:Op zaterdag 21 december 2024 17:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Neej!quote:Op zaterdag 21 december 2024 17:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 december 2024 17:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Appel kaneel wijn?quote:
quote:Op zaterdag 21 december 2024 18:00 schreef liesje1979 het volgende:
En mijn moeder was superblij met het door mij bedachte cadeautje. Op Groningen centraal iemand gevraagd om een foto te maken van ons voor een kerstboom, in Hoogezand naar de Hema gerend, afgedrukt en een lijstje gekocht. 😀
Jawelquote:Op zaterdag 21 december 2024 18:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Leuker kunnen we het niet maken.
Schoonzusje appte woensdag of we geen cadeautje moesten en toen had ik dit bedacht. 😀 Staan er ook lekker verwaaid op.quote:
quote:
Ja dat is nog niet al tot en met het kattenhok volgeboekt wou je zeggenquote:Op zaterdag 21 december 2024 18:06 schreef Nattekat het volgende:
Ow, dat is een hostel. Dubbel bonus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |