SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bracket:
Spelletjes:
Voorspelspel: DRT / PDC WK 2025 - Het voorspelspel #1:
Nostradamus: DRT / DRT Nostradamus, editie 2025 #1
Pick'em: DRT / Pick'em WK 2025 Een toegankelijk spelletje voor allen.
Bingo:
TV:
Voor de dartsliefhebber is Viaplay een must. Viaplay tv zal weliswaar het een en ander uit gaan zenden, maar voor HET WK is dat natuurlijk niet voldoende. Bovendien wil je de hoogstaande analyses van analist Jerry en co. natuurlijk niet missen. Is schraalhans keukenmeester? Dan is VTM wellicht een optie.
NEGENTJES:
Bekijk deze YouTube-videoBloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Vandaag al?quote:Op zaterdag 21 december 2024 15:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Huiself ga ik niet halen op deze manier, ik moet wat voorbereiden aan de kerstdis
Het is pas over 4 dagen kerstquote:Op zaterdag 21 december 2024 15:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Huiself ga ik niet halen op deze manier, ik moet wat voorbereiden aan de kerstdis
Nou vooruit.quote:Op zaterdag 21 december 2024 15:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dolans kerstshirts zijn ook een hoogtepunt
Als gegoed Zuid-Europees vlaggetje is het kerstdiner dinsdag. Maandagavond zit ik te quizzen en morgen zit ik bij PSV. Dus heb niet zoveel tijd.quote:Op zaterdag 21 december 2024 15:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het is pas over 4 dagen kerst
Alles wat je nu al kunt doen is pure winst.quote:Op zaterdag 21 december 2024 15:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het is pas over 4 dagen kerst
Alle Top2000-nieuwkomers van dit jaar al beluisterd?quote:Op zaterdag 21 december 2024 15:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als gegoed Zuid-Europees vlaggetje is het kerstdiner dinsdag. Maandagavond zit ik te quizzen en morgen zit ik bij PSV. Dus heb niet zoveel tijd.
Zei ik ook als mn ex weer es geen zin had in sexquote:Op zaterdag 21 december 2024 15:50 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Alles wat je nu al kunt doen is pure winst.
3x nee is ghbquote:Op zaterdag 21 december 2024 15:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zei ik ook als mn ex weer es geen zin had in sex
Wat ga je maken?quote:Op zaterdag 21 december 2024 15:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als gegoed Zuid-Europees vlaggetje is het kerstdiner dinsdag. Maandagavond zit ik te quizzen en morgen zit ik bij PSV. Dus heb niet zoveel tijd.
Ga je nog iets speciaals eten?quote:Op zaterdag 21 december 2024 15:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |