Was een erg vervelend balletje. Deur gewoon dicht doen blijkt ook te werken.quote:Op zaterdag 21 december 2024 15:19 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Gewoon zeggen 'Sorry, de verbinding is slecht. Ik rijd net een tunnel in.'
En dan de deur dicht doen.
Verwarring zaaien werkt altijd
Je hebt niks gemistquote:Op zaterdag 21 december 2024 15:19 schreef maxi-mus het volgende:
Deurverkoper aan de deur die maar niet wilde ophouden.
Ik ben razend.
Wat wilde hij je aansmeren?quote:Op zaterdag 21 december 2024 15:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Was een erg vervelend balletje. Deur gewoon dicht doen blijkt ook te werken.
Zijn de mensen met Dolan of all places voorlopig spekkoper.quote:Op zaterdag 21 december 2024 15:23 schreef maxi-mus het volgende:
Veenstra rijdt mijn pick'em karretje in de poep.
Dat vind ik wel heel streng.quote:Op zaterdag 21 december 2024 15:24 schreef WAvanBuren het volgende:
Flyers kan beter zijn tourkaart inleveren en terug naar de WDF.
Het is ook 'maar' 2x 2-3 natuurlijk maar hij kan ook niet het initiatief pakken in deze leg, tsjaquote:Op zaterdag 21 december 2024 15:27 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Met een 47e plek op de wereldranglijst staat Veenstra gewoon waar hij hoort.
Veenstra is gewoon een 'als het draait'-darter. Altijd geweest. Met een betere ondergrens dan vroeger.quote:Op zaterdag 21 december 2024 15:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is ook 'maar' 2x 2-3 natuurlijk maar hij kan ook niet het initiatief pakken in deze leg, tsja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |