SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Ja, de kok van de Lachende Vis.quote:
Ooohquote:Op zaterdag 21 december 2024 12:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, de kok van de Lachende Vis.
Kan hier uren naar kijken jaquote:Op zaterdag 21 december 2024 12:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Voor @:kwiwi![]()
Bekijk deze YouTube-video
Same en rustgevend muziekje ookquote:
Moeten we 112 bellen?quote:Op zaterdag 21 december 2024 12:44 schreef DeZwabber het volgende:
Ik snap boekenwinkels steeds minder. De boeken waa rik naa rop zoek zijn, staan er niet.
[ afbeelding ]
En wat is cosy crime?
Ik wil ook nog boeken halen vanmiddag.quote:Op zaterdag 21 december 2024 12:44 schreef DeZwabber het volgende:
Ik snap boekenwinkels steeds minder. De boeken waa rik naa rop zoek zijn, staan er niet.
[ afbeelding ]
En wat is cosy crime?
Zijn er nog dingen die je wil kopen?quote:Op zaterdag 21 december 2024 12:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zie dat salaris gestort is.
Lekker, voel me gelijk weer een stuk rijker
Komt wel dichtbij zo.quote:Op zaterdag 21 december 2024 12:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik wil ook nog boeken halen vanmiddag.
Gauw alle vaste lasten eraf en je bent weer net rijk genoeg voor een kar boodschappen.quote:Op zaterdag 21 december 2024 12:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zie dat salaris gestort is.
Lekker, voel me gelijk weer een stuk rijker
Vandaag wat kleine kerstspullen gekocht om het huis wat op te leuken deze dagen.quote:Op zaterdag 21 december 2024 12:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zijn er nog dingen die je wil kopen?
Boodschappen zijn zo mokerduur, godverdomme.quote:Op zaterdag 21 december 2024 12:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gauw alle vaste lasten eraf en je bent weer net rijk genoeg voor een kar boodschappen.
Dacht dat je zo rijk wasquote:Op zaterdag 21 december 2024 12:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Boodschappen zijn zo mokerduur, godverdomme.
Dan maar linzensoep eten.
Zo te lezen heb je iig genoeg te besteden. Ik zelf moet nog documenten aanleveren voordat ik bijstand kan krijgen...quote:Op zaterdag 21 december 2024 12:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vandaag wat kleine kerstspullen gekocht om het huis wat op te leuken deze dagen.
Een nieuw kussen voor mijn dochter, een rugtas voor haar. En een nieuw speelgoedje voor de katten.
In januari denk ik een nieuwe kattentoren, en daarna kijken naar de grotere dingen. Nieuwe voordeur, elektrisch koken, groen dak voor de schuur + regenton, en eventueel zonnepanelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Ik gooide eerst blikjes nog wel eens weg maar die bewaar ik tegenwoordig ook maar.quote:Op zaterdag 21 december 2024 12:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Boodschappen zijn zo mokerduur, godverdomme.
Dan maar linzensoep eten.
Had je die dure sinaasappels weer?quote:Op zaterdag 21 december 2024 13:01 schreef kwiwi het volgende:
Vanochtend 10 euro betaald voor 4 appels en 4 sinaasappels
Jaquote:Op zaterdag 21 december 2024 13:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had je die dure sinaasappels weer?
Ik mag niet klagen, heb een modale baan en een modaal salaris.quote:Op zaterdag 21 december 2024 12:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zo te lezen heb je iig genoeg te besteden. Ik zelf moet nog documenten aanleveren voordat ik bijstand kan krijgen...
Ik heb al een hoop aangeleverd en ben op gesprek geweest. Maar nu willen ze nog veel meer documenten. Heb daar eigenlijk geen kracht voor ivm een zware depressie...quote:Op zaterdag 21 december 2024 13:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik mag niet klagen, heb een modale baan en een modaal salaris.
Heb zelf ook een maandje in de bijstand gezeten een jaar of 10 geleden. Kan me nog herinneren wat voor hoepels ik allemaal door moest. Succes.
Gewoon geen blikjes meer kopen, al dat suikerwater is toch niet goed voor je Ama.quote:Op zaterdag 21 december 2024 13:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik gooide eerst blikjes nog wel eens weg maar die bewaar ik tegenwoordig ook maar.Het is al duur genoeg.
Ik wil meequote:Op zaterdag 21 december 2024 12:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar wij moeten een keer op vrijdag naar de Lachende Vis voor die spareribs
@CherryLips weet veel over gerries. Misschien heeft zij een verklaring?quote:Op zaterdag 21 december 2024 13:23 schreef Dr_Flash het volgende:
er gaat iets bizars mis in de PostNL app. Ik zie nu een zending voor Gerrie van Geffen uit Den Bosch in mijn app. Naam, straat, huisnummer, postcode, woonplaats, werkelijk NIETS lijkt ook maar uit de verte op dat van mij
Hoi Gerrie van Geffenquote:Op zaterdag 21 december 2024 13:23 schreef Dr_Flash het volgende:
er gaat iets bizars mis in de PostNL app. Ik zie nu een zending voor Gerrie van Geffen uit Den Bosch in mijn app. Naam, straat, huisnummer, postcode, woonplaats, werkelijk NIETS lijkt ook maar uit de verte op dat van mij
Stiekem best een leuke username.quote:
ik hoop dat ze meeleestquote:Op zaterdag 21 december 2024 13:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Had toen veel steun aan mijn vader, die me door de hoepels heen heeft gesleurd. Kan iemand bij jou dat ook doen?quote:Op zaterdag 21 december 2024 13:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb al een hoop aangeleverd en ben op gesprek geweest. Maar nu willen ze nog veel meer documenten. Heb daar eigenlijk geen kracht voor ivm een zware depressie...
Ik sta nog liever elke dag in de file.quote:Op zaterdag 21 december 2024 13:04 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hoef je niet meer in de file te staan.
Wil je ook mee ?quote:
ow ja. mijne is ook al een tijdje verlopenquote:Op zaterdag 21 december 2024 12:24 schreef essnhills het volgende:
Vanmiddag wordt mijn nieuwe ID kaart bezorgd
quote:Op zaterdag 21 december 2024 13:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Natuurlijk. Ga nu al dingen uitzoeken op het menu.
En wat erbij?quote:Op zaterdag 21 december 2024 13:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, twee worstenbroodjes en 2 harde broodjes met grillworst met kaas
Heaven
dit kijkt wel zeer rustgevendquote:Op zaterdag 21 december 2024 12:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Voor @:kwiwi![]()
Bekijk deze YouTube-video
Je vond het niet genoeg?quote:
Dikke tostiquote:Dikke tosti
Vloerbrood | desem | ambachtelijke achterham | jong belegen kaas
Dit gerecht kan vegetarisch geserveerd worden. 6,00
dik brood met dun belegquote:
En wat is tegenwoordig 'ambachtelijk?' Want alles komt toch uit de fabriek, tegenwoordig?quote:
vitamine pil als in lekker snoepje?quote:Op zaterdag 21 december 2024 13:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je vond het niet genoeg?
Een glas met water en een vitamine C bruistablet
ambachtelijk op het knopje gedruktquote:Op zaterdag 21 december 2024 13:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En wat is tegenwoordig 'ambachtelijk?' Want alles komt toch uit de fabriek, tegenwoordig?
Shitquote:Op zaterdag 21 december 2024 13:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh lol
Ik stap binnen en nu regent het keihard
Dan blijf ik wel binnen vandaag
Als jij een vitamine C bruistablet een lekker snoepje vindt, dan jaquote:Op zaterdag 21 december 2024 13:36 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
vitamine pil als in lekker snoepje?
ik geloof inderdaad niet dat iemand er met zn tengels aan heeft gezeten behalve met het spiegelflinterdunne beleg er op te leggenquote:Op zaterdag 21 december 2024 13:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En wat is tegenwoordig 'ambachtelijk?' Want alles komt toch uit de fabriek, tegenwoordig?
Ja, leuk wordt het vandaag niet, qua weerquote:
weer.nl zei dat het droog zou blijven deze ochtend. maar dah was niequote:Op zaterdag 21 december 2024 13:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, leuk wordt het vandaag niet, qua weer
aanklagenquote:Op zaterdag 21 december 2024 13:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
weer.nl zei dat het droog zou blijven deze ochtend. maar dah was nie
Deze ochtend was het hier wel droog, maar volgens mij zou het daarna de hele dag gaan regenenquote:Op zaterdag 21 december 2024 13:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
weer.nl zei dat het droog zou blijven deze ochtend. maar dah was nie
Mijn ouders zijn er elke dag voor me. Avondeten maken en s middags vaak lunchen en een stukje wandelen. Ik mag blij met ze zijn.quote:Op zaterdag 21 december 2024 13:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had toen veel steun aan mijn vader, die me door de hoepels heen heeft gesleurd. Kan iemand bij jou dat ook doen?
Wie dacht er niet "je bent zelf eendikke tosti"?quote:
in hetzelfde vet gebakken als de vis?quote:Op zaterdag 21 december 2024 13:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Jongens
De Lachende vis heeft ook oliebollen
Over mij?quote:Op zaterdag 21 december 2024 13:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wie dacht er niet "je bent zelf eendikke tosti"?
Zou best kunnenquote:Op zaterdag 21 december 2024 13:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in hetzelfde vet gebakken als de vis?
Ze lachen je zeker uit als je daar oliebollen kooptquote:Op zaterdag 21 december 2024 13:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Jongens
Oliebollengevechtquote:Op zaterdag 21 december 2024 13:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Jongens
lijkt me een apart smaakjequote:
Oh gewoon in het algemeenquote:
"Unieke smaakbeleving"quote:
Visoliebollen. Lekker gezond.quote:Op zaterdag 21 december 2024 13:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in hetzelfde vet gebakken als de vis?
Plakje zalm of tonijn er overheen en klaarquote:
gewoon een bakje met oliebollen en kibbeling. best of both worldsquote:Op zaterdag 21 december 2024 13:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Plakje zalm of tonijn er overheen en klaar
Oei dat is wel prijzig, dit fruit is denk ik een eurootje of twaalf, alleen die peren waren vrij duur, 4 stuks voor 3 euro. Maar ze schijnen wel heel zoet te zijn.quote:Op zaterdag 21 december 2024 13:01 schreef kwiwi het volgende:
Vanochtend 10 euro betaald voor 4 appels en 4 sinaasappels
Klinkt echt HDPquote:Op zaterdag 21 december 2024 13:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gewoon een bakje met oliebollen en kibbeling. best of both worlds
Kan je een mooi stilleven van maken.quote:Op zaterdag 21 december 2024 13:46 schreef Karzai het volgende:
[..]
Oei dat is wel prijzig, dit fruit is denk ik een eurootje of twaalf, alleen die oeren waren vrij duur, 4 stuks voor 3 euro. Maar ze schijnen wel heel zoet te zijn.
Voor normale conference peren betaal 1,89 de kilo
[ afbeelding ]
Ja, erg wild wordt het nietquote:Op zaterdag 21 december 2024 13:47 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Kan je een mooi stilleven van maken.
WOWquote:Op zaterdag 21 december 2024 13:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, erg wild wordt het niet
Ja dat deden ze in de gouden eeuw ookquote:Op zaterdag 21 december 2024 13:47 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Kan je een mooi stilleven van maken.
Ja, lijkt mij iets om te vermijdenquote:Op zaterdag 21 december 2024 13:48 schreef UitStraling het volgende:
Ze hebben ook Hollandse Avond bij De Lachende Vips.
Ze liggen daar toch netjes in de fruitmand?quote:
Ik mag weer zonder vrezen de deur uitquote:Op zaterdag 21 december 2024 13:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jeeej ben je weer legaal burger
Stiekem zijn ze van de FBI en zijn ze een list aan t verzinnen hoe ze Karzai te pakken krijgen.quote:Op zaterdag 21 december 2024 13:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze liggen daar toch netjes in de fruitmand?
Fokkers die de deur uit gaanquote:Op zaterdag 21 december 2024 13:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik mag weer zonder vrezen de deur uit
Oke, dit verhaal over het fruit van Karzai krijgt een onverwachte wendingquote:Op zaterdag 21 december 2024 13:51 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Stiekem zijn ze van de FBI en zijn ze een list aan t verzinnen hoe ze Karzai te pakken krijgen.
Beetje spannend houden is juist wel goed.quote:Op zaterdag 21 december 2024 13:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, dit verhaal over het fruit van Karzai krijgt een onverwachte wending
Ja, maar té spannend is ook weer niet goedquote:Op zaterdag 21 december 2024 13:52 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Beetje spannend houden is juist wel goed.
quote:Op zaterdag 21 december 2024 13:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Bekt wel lekker trouwens.
Hee US dikke tosti!
En ik heb ook al geen zolderkamerquote:Op zaterdag 21 december 2024 13:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Fokkers die de deur uit gaan
Ik ga voor de zingende zalm als voorgerecht en als hoofdgerecht het kakelende konijn, misschien als toetje de vage vanillepudding.quote:Op zaterdag 21 december 2024 13:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, lijkt mij iets om te vermijden
Ze hebben daar geen groene asperges enz
Ik ben langs een infostand in aanbouw gelopen woensdag. Dichterbij komt het niet denk ik.quote:Op zaterdag 21 december 2024 13:52 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Nog mensen hier die iets voor Metakid/glazen huis hebben gedoneerd?
Ben je ziek?quote:Op zaterdag 21 december 2024 13:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zit zo vol dat ik het ene broodje niet op kan
Wat is dit nou weer voor amateuristisch gezeur ?
Neequote:Op zaterdag 21 december 2024 13:52 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Wat bende gij veur nep fokkerquote:Op zaterdag 21 december 2024 13:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
En ik heb ook al geen zolderkamer
Je moeder is een dikke tosti.quote:Op zaterdag 21 december 2024 13:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Bekt wel lekker trouwens.
Hee US dikke tosti!
Had het laatst ook al koud op kantoor..quote:
quote:Op zaterdag 21 december 2024 13:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je moeder is een dikke tosti.
https://www.npo3fm.nl/kominactie/acties/fokquote:Op zaterdag 21 december 2024 13:52 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Je bent zelf een dikke tosti!quote:Op zaterdag 21 december 2024 13:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je moeder is een dikke tosti.
quote:Op zaterdag 21 december 2024 13:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Had het laatst ook al koud op kantoor..
Hoop het niet
Ja, dat werd net ook al gezegd, is hij dan een mega dikke tosti?quote:
Ik heb geen jas aangetrokken, de laatste keer dat ik dat deed was in 2021 en toen lag ik daarna 2 dagen ziek op bedquote:
Kwieuws komt hier ook nog even olie op het vuur gooienquote:
Nu heb jk zin in een tostiquote:
Zowquote:Op zaterdag 21 december 2024 13:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
https://www.npo3fm.nl/kominactie/acties/fok
Een dikke?quote:
Kaasquote:Op zaterdag 21 december 2024 13:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een dikke?
INB4 je bent zelf dik.
Maar niet goorgonzola!quote:
Goed bezig.quote:
quote:Op zaterdag 21 december 2024 13:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kwieuws komt hier ook nog even olie op het vuur gooien
Oh oke, jammer.quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:00 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
WE GAAN HIER NIET AAN BODYSHAMING DOEN BEGREPEN???!!!!
je bent zelf een shaming bodyquote:Op zaterdag 21 december 2024 14:00 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
WE GAAN HIER NIET AAN BODYSHAMING DOEN BEGREPEN???!!!!
Nee, dat zit al in de naamquote:
quote:
SOWquote:
Wie wel hier?quote:
Goorgonzolacirculatie strijkt nogmaalsquote:
Ja is goed, dan ga ik wel weer wegquote:Op zaterdag 21 december 2024 14:06 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Zullen we nu proberen aardig te doen?
Wist niet dat jij jezelf als tosti identificeerde, maar fijn dat we het weten nuquote:
quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Goorgonzolacirculatie strijkt nogmaals
Aardig doen wat is dat.quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:06 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Zullen we nu proberen aardig te doen?
[..] Manquote:Op zaterdag 21 december 2024 14:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wist niet dat jij jezelf als tosti identificeerde, maar fijn dat we het weten nu
Dat je elkaar het laatste hapje taart gunt enzoquote:
Heb je dan ook nog de keuze tussen tosti en dikke tosti?quote:
feitquote:
A la draw me like one of your french girls?quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:07 schreef Budapestenaar het volgende:
Lekker elegant op de vloer bij de gate
Raaaaarquote:Op zaterdag 21 december 2024 14:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat je elkaar het laatste hapje taart gunt enzo
Rare bedoening
Is het een schone vloer ?quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:07 schreef Budapestenaar het volgende:
wrom?quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:07 schreef Budapestenaar het volgende:
Nee, dik zijn is het gegeven, alleen dan nog kiezen of je man, vrouw, of tosti bentquote:Op zaterdag 21 december 2024 14:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je dan ook nog de keuze tussen tosti en dikke tosti?
Dat selectiemenu verschijnt op de volgende paginaquote:Op zaterdag 21 december 2024 14:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je dan ook nog de keuze tussen tosti en dikke tosti?
Euhmquote:Op zaterdag 21 december 2024 14:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
A la draw me like one of your french girls?
SARS-CoV-2?quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is het een schone vloer ?![]()
Zo loop je nog SARS op oid.
Sars incoming in 3, 2, 1..quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is het een schone vloer ?![]()
Zo loop je nog SARS op oid.
Wijlen Wanheda (Commander of Death), lag er wel vaak zo bijquote:Op zaterdag 21 december 2024 14:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
A la draw me like one of your french girls?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Dat je zo op de vloer ligt?quote:
quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, dik zijn is het gegeven, alleen dan nog kiezen of je man, vrouw, of tosti bent
Ik ben verheugd!quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat selectiemenu verschijnt op de volgende pagina
quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Sars incoming in 3, 2, 1..
Buda is patient zeroquote:
Alle stoeltjes zijn bezet. Of ik moet naast die ene mevrouw met vliegende blaftyfus gaan zitten.quote:
quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Hm.
[..]
Ik ben verheugd!
[..]
[..]
Buda is patient zero
Dit keer ben ik de pangoline.quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Hm.
[..]
Ik ben verheugd!
[..]
[..]
Buda is patient zero
Is mevrouw met vliegende blaftyfus patiënt zero?quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Alle stoeltjes zijn bezet. Of ik moet naast die ene mevrouw met vliegende blaftyfus gaan zitten.
Maar die zal wel weer naast me zitten in het vliegtuig
Nou, blijkbaar languit zonder kledingquote:
quote:
Ik kom uit op een schubdier?quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit keer ben ik de pangoline.
hmm ja oke dan is grond beterquote:Op zaterdag 21 december 2024 14:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Alle stoeltjes zijn bezet. Of ik moet naast die ene mevrouw met vliegende blaftyfus gaan zitten.
Ik heb een beeld van Buda nu.quote:
Je bent zelf een schubdierquote:Op zaterdag 21 december 2024 14:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kom uit op een schubdier?
Ja, klopt.quote:
Misschien is dat ook een optie in het vliegtuig ipv naast mevrouw patiënt zeroquote:
Lijkt mij echt heel praktisch bij het landen en opstijgen.quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien is dat ook een optie in het vliegtuig ipv naast mevrouw patiënt zero
Oh nou dat is mooiquote:Op zaterdag 21 december 2024 14:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lijkt mij echt heel praktisch bij het landen en opstijgen.
Ja, echt een win -win situatiequote:
quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do what you love, love what you do!
Ik zie je alleen maar op reisquote:Op zaterdag 21 december 2024 14:17 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb mijn koffertje maar als baken neergezet voordat mensen over mijn voeten struikelen.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:17 schreef kree het volgende:
Oké.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AangegevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
Is goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Bedankt voor deze tipSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Dit was de lastste trip van 2024.quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:18 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik zie je alleen maar op reis
nu struikelen ze over je kofferquote:Op zaterdag 21 december 2024 14:17 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb mijn koffertje maar als baken neergezet voordat mensen over mijn voeten struikelen.
[ afbeelding ]
Beter dan over je voeten.quote:
Ja, maar voor wie is dat advies bedoeld? Sinterklaas-nog wat ?quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:20 schreef kree het volgende:
rustig aan het is goedbedoeld en 1 regeltje. maar is omdat ik weet dat hier muzikanten zitten ook
dies op stap met zn paquote:Op zaterdag 21 december 2024 14:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar voor wie is dat advies bedoeld? Sinterklaas-nog wat ?
ik vermoed dat hij zijn topic wil spammen, maar vergeet zijn topic te vermeldenquote:Op zaterdag 21 december 2024 14:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
ssssstquote:Op zaterdag 21 december 2024 14:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vermoed dat hij zijn topic wil spammen, maar vergeet zijn topic te vermelden
Ja, dat is niet praktisch, want dan ziet hij de tip nietquote:
Klinkt handig en zover was ik nietquote:Op zaterdag 21 december 2024 14:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vermoed dat hij zijn topic wil spammen, maar vergeet zijn topic te vermelden
Caafs naar buiten sturen met een spons.quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Als ik nu de schoen insop met zeep, dan scheelt mij dat een ritje naar de carwash
Nadeel: ben ik zelf ook natgeregend
Jezelf ook insoppen met zeep, scheelt douchenquote:Op zaterdag 21 december 2024 14:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Als ik nu de schoen insop met zeep, dan scheelt mij dat een ritje naar de carwash
Nadeel: ben ik zelf ook natgeregend
en dan naakt in de oprit blijven staan?quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jezelf ook insoppen met zeep, scheelt douchen
Ahwwww ik zie die schattige kopjes alquote:Op zaterdag 21 december 2024 14:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Caafs naar buiten sturen met een spons.
maar dat kan me niet zo veel schelen want schelen zijn de mooisten nietquote:Op zaterdag 21 december 2024 14:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat typen jullie nu allemaal voor onzin ?quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en dan naakt in de oprit blijven staan?
euh haha leg ik het niet goed uit, ik heb hier ooit aan meegedaan (en zie filmpje). zo is het opgevoerd als toneel aantal keer. Nu was dat ok.quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als ze dat graag wilquote:Op zaterdag 21 december 2024 14:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kan je in het gevang weer gaan douchen, schiet niet opquote:Op zaterdag 21 december 2024 14:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar dat kan me niet zo veel schelen want schelen zijn de mooisten niet
quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Wat typ je nu allemaal voor onzin ?
Geen Only4EBE dusquote:Op zaterdag 21 december 2024 13:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik sta nog liever elke dag in de file.
Achter een Tesla en voor een Polestar
quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ahwwww ik zie die schattige kopjes al
het is maar een suggestiequote:Op zaterdag 21 december 2024 14:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Wat typen jullie nu allemaal voor onzin ?
Absoluut nietquote:
fixed that for mequote:
suggesties..... das geen dwangquote:
Ahww, dan kunnen ze zichzelf ook als spons gebruikenquote:Op zaterdag 21 december 2024 14:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Heel plichtsgetrouw de velgen poetsen (hoger komen ze niet)
Is het nu de bedoeling dat we gaan vragen welk filmpje je bedoelt?quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:24 schreef kree het volgende:
[..]
euh haha leg ik het niet goed uit, ik heb hier ooit aan meegedaan (en zie filmpje). zo is het opgevoerd als toneel aantal keer. Nu was dat ok.
Verhaal is ik dacht als muzikant, mss kan dat naar musical of film etc.
Natuurlijk is dat dan ff lastig, hoewel ik de akkoorden schemas heb.
Maar hoe maak je iets korts wat mss wel producenten aanspreekt, dus dacht laten we een trailer ervan maken.
en nu kan ik dat beetje en met muziek is dit natuurlijk wat ik beetje terloops als probeer met auto drums.
en slecht opgenomen, maar dat is een idee. het kan natuurlijk veel beter, maar wil ff beetje de wat meer up tempo sfeer neerzetten als musical/film
daar zocht ik beetje hulp bij.
SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSTquote:
correct. Ik zou 4ebe nooit dwingen iets te doen waar ze zelf niet achter staatquote:
WHIEEEEEEEEEEPlofquote:Op zaterdag 21 december 2024 14:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Krijg ik allemaal zwarte caafs terug
Fijn dat we dit helder hebbenquote:Op zaterdag 21 december 2024 14:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
correct. Ik zou 4ebe nooit dwingen iets te doen waar ze zelf niet achter staat
Die ook insoppen dan maarquote:Op zaterdag 21 december 2024 14:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Krijg ik allemaal zwarte caafs terug
nee haha deed ik de link niet. oeps. in MUZ staat t. wachtquote:Op zaterdag 21 december 2024 14:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is het nu de bedoeling dat we gaan vragen welk filmpje je bedoelt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Even in de wasmachinequote:
quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:28 schreef DeZwabber het volgende:
Ga je naar een museum, zit je alleen maar onflatteuse foto's te maken van de gezichtjes waar je om moet lachen.
De tweede en de laatste zijn zeker memewaardig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij is het niet de bedoeling dat ik klik, toch?quote:
Pas op dat ze niet krimpenquote:Op zaterdag 21 december 2024 14:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Even in de wasmachine
Kookwasje
Worden het weer babycaafjesquote:
tis veilig hoor. geen zorgenquote:Op zaterdag 21 december 2024 14:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet de bedoeling dat ik klik, toch?
you are not the boss of me!quote:
grote wasjesquote:Op zaterdag 21 december 2024 14:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Even in de wasmachine
Kookwasje
Was de bron van eeuwige jeugd al die tijd gewoon de wasmachine?quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Worden het weer babycaafjes
Wist je dat je hiermee mensen schuldig maakt van lui zijn omdat ze niet dat aantal stappen hebben gedaan?quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:30 schreef LTVDK het volgende:
Zo, 20.000 stapjes gedaan, jammer wel dat het steeds viezer weer werd
dat leek me dan wel boeiend om te zien...quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:30 schreef Karzai het volgende:
[..]
jawel erg mooi geen blote negers met rasta schaamhaar ofzo
3293quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:30 schreef LTVDK het volgende:
Ja andersom zou raar zijnquote:
Zeg ik nietquote:Op zaterdag 21 december 2024 14:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Was de bron van eeuwige jeugd al die tijd gewoon de wasmachine?
AI generator kan misschien t wel maken voor jequote:Op zaterdag 21 december 2024 14:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat leek me dan wel boeiend om te zien...
rood rasta schaamhaar
Ja moeten ze maar van hun luie gat afkomenquote:Op zaterdag 21 december 2024 14:31 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Wist je dat je hiermee mensen schuldig maakt van lui zijn omdat ze niet dat aantal stappen hebben gedaan?
Dan passen ze niet meer zo goed in hun hokquote:Op zaterdag 21 december 2024 14:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja andersom zou raar zijn
Dat ze eruit komen en net zo groot zijn als een gemiddelde kat
Dit kan natuurlijk niet zusquote:
Had je je vantevoren niet ingesopt?quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:30 schreef LTVDK het volgende:
quote:
quote:
Nee, moest dat dan?quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Had je je vantevoren niet ingesopt?
Hmmmmquote:
Op de oprit.quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Had je je vantevoren niet ingesopt?
1548quote:
Ja, dan was je een stuk schoner gewordenquote:
quote:
In de regen?quote:
Ik zou DTS aanradenquote:Op zaterdag 21 december 2024 14:32 schreef kree het volgende:
haha echt nu lees ik het hier weer even, vraag me altijd af wat is erger DTS of deze of leuk om mee te doen?
moet zeggen DTS loopt meer, maarja ook wel weer meer onzin
*Geeft pijnstillersquote:
Kater?quote:
Side eye van Arizonaquote:Op zaterdag 21 december 2024 14:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ahww, dan kunnen ze zichzelf ook als spons gebruiken
Misschien wordt het vanmiddag nog wel droogquote:Op zaterdag 21 december 2024 14:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
De dag is nog niet voorbij, maar de 20 k ga ik niet meer halen
Ik ga voor het eerste gezien het tijdstip van wakker worden.quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kater?
Op je hoofd gevallen?
Teveel geslapen?
ieder zijn ding er schijnen nog stammen in mozabique te zijn die dat hebben misschien daar je volgende vakantie naartoe boekenquote:Op zaterdag 21 december 2024 14:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat leek me dan wel boeiend om te zien...
rood rasta schaamhaar
Hier is het immer bittere ernst.quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:32 schreef kree het volgende:
haha echt nu lees ik het hier weer even, vraag me altijd af wat is erger DTS of deze of leuk om mee te doen?
moet zeggen DTS loopt meer, maarja ook wel weer meer onzin
Het was wel net iets te warm buiten, was helemaal bezweetquote:Op zaterdag 21 december 2024 14:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, dan was je een stuk schoner geworden
quote:
En de bron van ouderdom is de wordmachine.quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Was de bron van eeuwige jeugd al die tijd gewoon de wasmachine?
70% van de tijd was droogquote:
Zou fijn zijn.quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien wordt het vanmiddag nog wel droog
En de bakbroodmachine?quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En de bron van ouderdom is de wordmachine.
hahah hoe sarcastisch weer.quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zou DTS aanradenHet is hier niet zo heel leuk.
Ja zie je welquote:Op zaterdag 21 december 2024 14:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het was wel net iets te warm buiten, was helemaal bezweet
quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het was wel net iets te warm buiten, was helemaal bezweet
wilde nacht gehad?quote:
Ik was serieusquote:Op zaterdag 21 december 2024 14:35 schreef kree het volgende:
[..]
hahah hoe sarcastisch weer.. ik doe niet mee aan het hele punten spel he. of althans wss wel, maar het boeit me niet
@essnhills geeft er wel even een kusje opquote:
30% janken.quote:
Kater. Gister tot vier uur in de Escape gestaanquote:Op zaterdag 21 december 2024 14:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kater?
Op je hoofd gevallen?
Teveel geslapen?
Watquote:
quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kater. Gister tot vier uur in de Escape gestaan
Beter dan dat de bank op jou zit.quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:34 schreef essnhills het volgende:
Ik ben niet buitengeweest
Dat kwam: ik kwam laat uit bed en daarna moest ik thuisblijven voor mijn ID kaart
En daarna zat ik lekker op de bank
Ja die miezer die met een zijwaartse wind in je gezicht wordt geslagen is wel koud, maar onder mijn jas is het wel warm, die is net iets te goed winddicht somsquote:Op zaterdag 21 december 2024 14:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ik vond het waterkoud, maar zal wel anders zijn als je flink doorstapt
Ik gaf ook al pijnstillersquote:Op zaterdag 21 december 2024 14:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
@:essnhills geeft er wel even een kusje op
Jij wildebrasquote:Op zaterdag 21 december 2024 14:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kater. Gister tot vier uur in de Escape gestaan
Een belangrijke bron dusquote:
lapo duurt langquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |