SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Wat is dat voor een boereneiland met de warme schaft voor de lunch?quote:Op zaterdag 21 december 2024 09:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja tis meer een dag gerecht geloof ik
een restaurant gaat om 1500 dicht en de ander 1630 geloof ik
Net zoiets als dat je eigenlijk geen cappu in de middag of avond mag drinkenquote:Op zaterdag 21 december 2024 09:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja tis meer een dag gerecht geloof ik
een restaurant gaat om 1500 dicht en de ander 1630 geloof ik
Dapperquote:
quote:Op zaterdag 21 december 2024 09:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat is dat voor een boereneiland met de warme schaft voor de lunch?
ah, bal wordt boerinquote:Op zaterdag 21 december 2024 09:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat is dat voor een boereneiland met de warme schaft voor de lunch?
The farmer's wife searches for the farmer.?quote:Op zaterdag 21 december 2024 09:45 schreef mschol het volgende:
ภรรยาชาวนาตามหาชาวนา
de nieuwe hype op het eiland?
Doe je mee aan de Thaise boer zoekt vrouw?quote:Op zaterdag 21 december 2024 09:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
The farmer's wife searches for the farmer.?
boerin zoekt boerquote:Op zaterdag 21 december 2024 09:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
The farmer's wife searches for the farmer.?
misschien?quote:Op zaterdag 21 december 2024 09:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Doe je mee aan de Thaise boer zoekt vrouw?
quote:CONGRATULATION. You've been Awarded Family Donation of $1,850,000.00 from Cheng Charlie Saephan. Reply for more details
met andere woorden: het nieuwe normaalquote:Op zaterdag 21 december 2024 09:49 schreef bitterbal het volgende:
ik ga 3 dagen uit eten met kerst.
Nou ja ga elke dag uit eten maar nu voor kerst dan
Moet helaas vandaag ook nog gewoon eten, dus zal het moeten trotserenquote:Op zaterdag 21 december 2024 09:48 schreef Haags het volgende:
Volgens mij wordt het kneiterdruk vandaag in supermarkten en shop gebieden. Blij dat ik alles al in huis heb.
24ste is het wel een kerstmenuquote:Op zaterdag 21 december 2024 09:49 schreef mschol het volgende:
[..]
met andere woorden: het nieuwe normaal
Je kan ook niet gewoon eten en thuis blijven?quote:Op zaterdag 21 december 2024 09:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet helaas vandaag ook nog gewoon eten, dus zal het moeten trotseren
quote:
quote:Op zaterdag 21 december 2024 09:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
24ste is het wel een kerstmenu
vegan
quote:Op zaterdag 21 december 2024 09:49 schreef bitterbal het volgende:
ik ga 3 dagen uit eten met kerst.
Nou ja ga elke dag uit eten maar nu voor kerst dan
*Nodigt Vasco uitquote:Op zaterdag 21 december 2024 09:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
24ste is het wel een kerstmenu
vegan
Ik kan het ook morgen gaan halen... Of op de 25e... kan ook nogquote:Op zaterdag 21 december 2024 09:48 schreef Haags het volgende:
Volgens mij wordt het kneiterdruk vandaag in supermarkten en shop gebieden. Blij dat ik alles al in huis heb.
Wat, moet ik niet eten?quote:Op zaterdag 21 december 2024 09:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je kan ook niet gewoon eten en thuis blijven?
ik zie mijzelf de 25ste een half uur voor sluitingstijd nog wel gaanquote:Op zaterdag 21 december 2024 09:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan het ook morgen gaan halen... Of op de 25e... kan ook nog
Precies, misschien is het dan wel lekker rustig?quote:Op zaterdag 21 december 2024 09:54 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zie mijzelf de 25ste een half uur voor sluitingstijd nog wel gaan
kans is best aanwezig, en veel weer aangevuld zodat ze de volgende dag direct kunnen startenquote:Op zaterdag 21 december 2024 09:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Precies, misschien is het dan wel lekker rustig?
Wat is gewoon eten?quote:Op zaterdag 21 december 2024 09:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou je schrijft dat je gewoon eten moeten eten
Precies, ik zie alleen maar voordelenquote:Op zaterdag 21 december 2024 09:55 schreef mschol het volgende:
[..]
kans is best aanwezig, en veel weer aangevuld zodat ze de volgende dag direct kunnen starten
quote:Op zaterdag 21 december 2024 09:55 schreef mschol het volgende:
volgende week denk ik wel spullen voor oliebollen bakken in huis halen
AVG ofzo?quote:Op zaterdag 21 december 2024 09:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is gewoon eten?
Ik vraag dit voor een vriendin
Is dat met gekookte aardappelen?quote:
straks vinden jullie het smerig..quote:
Waar hangt dan vanaf ?quote:
jaquote:Op zaterdag 21 december 2024 09:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dat met gekookte aardappelen?
Dat eet ik nooit meer, behalve met stamppot, maar dan is het anders.
Alsof er hier kieskeurige mensen zitten, als er oliebollen worden weggegevenquote:Op zaterdag 21 december 2024 09:59 schreef mschol het volgende:
[..]
straks vinden jullie het smerig..
wat best kan want er zitten hier mensen die alleen maar een gefrituurde bol deeg zonder iets eten
gekookte of gebakken aardappels ben ik sowieso best zatquote:Op zaterdag 21 december 2024 09:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je zult vast lekkere oliebollen bakkenquote:
Er is meer, zoveel meerquote:Op zaterdag 21 december 2024 10:00 schreef mschol het volgende:
[..]
gekookte of gebakken aardappels ben ik sowieso best zat
Ze zijn prima, maar nooit echt rondquote:Op zaterdag 21 december 2024 10:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je zult vast lekkere oliebollen bakken
waarom niet? teveel gedoe?quote:Nog nooit gedaan en ik denk niet dat ik dat ooit ga doen
Oh, maar dat maakt ze juist zelfgebakken en authentiekquote:Op zaterdag 21 december 2024 10:01 schreef mschol het volgende:
[..]
Ze zijn prima, maar nooit echt rond
[..]
waarom niet? teveel gedoe?
Nee dat ik vandaag ook gewoon moet eten, niet dat ik gewoon eten moet etenquote:Op zaterdag 21 december 2024 09:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou je schrijft dat je gewoon eten moeten eten
Uitdelen bij de gym.quote:Op zaterdag 21 december 2024 10:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, maar dat maakt ze juist zelfgebakken en authentiek
Ja, teveel gedoe en zo heel erg lekker vind ik ze niet, dat ik er gelijk 30 of 40 van wil maken
quote:Op zaterdag 21 december 2024 10:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dat ik vandaag ook gewoon moet eten, niet dat ik gewoon eten moet eten
Vond dat snelle stamppot verspakket van de AH wel lekker, is met broccoli en spekjesquote:Op zaterdag 21 december 2024 09:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Rijst, pasta, gnocchi, rosti (is een soort gebakken aardappel, maar ok), rostirondjes, patat, curlyfriesquote:
Dan krijg ik een gewicht naar mn hoofd.quote:
Eens in de zoveel tijd neem ik wel eens krieltjes erbij om te bakken. Dan heb ik altijd bij de eerste paar van ;oh best lekker, zou ik vaker moeten doen', en dan als ik er een paar op heb is het weer van 'oh ja, daarom neem ik dit zelden'quote:Op zaterdag 21 december 2024 10:00 schreef mschol het volgende:
[..]
gekookte of gebakken aardappels ben ik sowieso best zat
Klinkt wel lekkerquote:Op zaterdag 21 december 2024 10:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vond dat snelle stamppot verspakket van de AH wel lekker, is met broccoli en spekjes
quote:Op zaterdag 21 december 2024 10:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eens in de zoveel tijd neem ik wel eens krieltjes erbij om te bakken. Dan heb ik altijd bij de eerste paar van ;oh best lekker, zou ik vaker moeten doen', en dan als ik er een paar op heb is het weer van 'oh ja, daarom neem ik dit zelden'
Deze https://www.ah.nl/product(...)kket-snelle-stamppotquote:Op zaterdag 21 december 2024 10:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klinkt wel lekker
Meestal houd ik het bij boerenkool
Hm, ook wel zin in
quote:Op zaterdag 21 december 2024 10:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Deze https://www.ah.nl/product(...)kket-snelle-stamppot
Heb je de website gesloopt?quote:Helaas, de website werkt niet...
Er zijn problemen met de website van Albert Heijn. We zijn hard aan het werk om jou weer toegang te bieden.
Oh gelijk heel de AH in storingquote:Op zaterdag 21 december 2024 10:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Heb je de website gesloopt?
Wil je dat niet meer doen ?quote:
Misschienquote:Op zaterdag 21 december 2024 10:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wil je dat niet meer doen ?
ow dan hoef ik nu ook niet naar de AH te gaan dus.quote:
Foei.quote:
covid smokkelaars?quote:Op zaterdag 21 december 2024 10:10 schreef bitterbal het volgende:
ze hebben er weer een paar gepakt![]()
[ afbeelding ]
Als je scheel kijkt, lijkt het een zwangerschapstestquote:Op zaterdag 21 december 2024 10:10 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 december 2024 10:20 schreef bitterbal het volgende:
ohh nu snap k de opmerking van schol pasdat testje heeft die vast.
Ik geloof dat ze hier mannen laten plassen ter plekken op een test
Ben je aan het nadenken?quote:
eet smakelijk.quote:Op zaterdag 21 december 2024 10:20 schreef bitterbal het volgende:
In Thailand niet blijkbaar.quote:Op zaterdag 21 december 2024 10:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
eet smakelijk.
ik dacht dat ze die testen met speeksel deden
Dat lucht op.quote:Op zaterdag 21 december 2024 10:24 schreef UitStraling het volgende:
Waarom gaat het hier over plassen?
Altijd zo lastig te interpreteren.quote:
Haal de pismerrie met voernijd maar uit de kastquote:Op zaterdag 21 december 2024 10:24 schreef UitStraling het volgende:
Waarom gaat het hier over plassen?
hmm dat kan ookquote:Op zaterdag 21 december 2024 10:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
eet smakelijk.
ik dacht dat ze die testen met speeksel deden
quote:Op zaterdag 21 december 2024 10:20 schreef bitterbal het volgende:
volgens mij zijn die PCRrtjes daar niet geschikt voorquote:Op zaterdag 21 december 2024 10:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm dat kan ookheb welles mannen hier aan de zijkant van de weg gezien die op een rijtje stonden te plassen en dat was voor drugs test
Prima uitvinding wat dat betreft wel ja, blij ook dat God bedacht heeft dat onze oren en neus daar ongeschikt voor zijn.quote:
En dan worden de dagen eindelijk weer langerquote:
Dat wel, maar het is ook de start van de winter.quote:Op zaterdag 21 december 2024 10:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan worden de dagen eindelijk weer langer
en data gaat een stuk langzamer dan dat de dagen korter werdenquote:Op zaterdag 21 december 2024 10:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan worden de dagen eindelijk weer langer
Schaatsen op natuurijsquote:Op zaterdag 21 december 2024 10:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat wel, maar het is ook de start van de winter.
sneeuw van 2 meter hoogquote:
quote:
quote:
SNEEUW!!! twee meter hoog!quote:
en iedereen doet zn kerstverlichting weg want huuuu het is januariquote:
Gaat wel gelijk goed van start danquote:
Ik lees dit schreeuwend.quote:
Covid25?quote:Op zaterdag 21 december 2024 10:10 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
mijn kerstverlichting blijftquote:Op zaterdag 21 december 2024 10:31 schreef mschol het volgende:
[..]
en iedereen doet zn kerstverlichting weg want huuuu het is januari
maar wel klagen dat ze allemaal depri worden
Ik heb maar vitamine D gummy's besteld.quote:Op zaterdag 21 december 2024 10:31 schreef mschol het volgende:
[..]
en iedereen doet zn kerstverlichting weg want huuuu het is januari
maar wel klagen dat ze allemaal depri worden
* Recce kijkt naar buitenquote:Op zaterdag 21 december 2024 10:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
SNEEUW!!! twee meter hoog!
niets motregen
en terechtquote:
kwilletquote:
Het is hier nog droog, wel erg dreigend grijsquote:
2 meter sneeuw is wel wat veel.quote:
Naast de (grijze) carpaccioquote:
ophangen, hangt het ook alvast voor volgend jaarquote:Op zaterdag 21 december 2024 10:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moet m nog ophangen en zit te twijfelen of het nu nog de moeite is.
Altijd de moeite. Gewoon laten hangen het hele jaar en dan kun je volgend jaar het lekker in oktober al aan doenquote:Op zaterdag 21 december 2024 10:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moet m nog ophangen en zit te twijfelen of het nu nog de moeite is.
gewoon lekker koud op etenquote:
In de zomer is het ook wel gezellig.quote:Op zaterdag 21 december 2024 10:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
Altijd de moeite. Gewoon laten hangen het hele jaar en dan kun je volgend jaar het lekker in oktober al aan doen
jaquote:Op zaterdag 21 december 2024 10:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
2 meter sneeuw is wel wat veel.
Gelijk heel NL plat
Of was dat ook je doel?
Ga je dan ook zo naar buiten?quote:Op zaterdag 21 december 2024 10:34 schreef CherryLips het volgende:
Even m'n daglichtlamp aan m'n voorhoofd tapen.
Ik ga niet zelf inbeelden wat je deed....quote:Op zaterdag 21 december 2024 10:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik wil zo even gaan wandelen. Maar even zien hoe mijn kleine teen het houdtVanochtend bezeerd in bed
Kleine tenen
![]()
Wat evil.quote:
De dagen worden nu weer langer! @Haags heeft verloren.quote:Op zaterdag 21 december 2024 10:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik wil zo even gaan wandelen. Maar even zien hoe mijn kleine teen het houdtVanochtend bezeerd in bed
Kleine tenen
![]()
In zo'n dekbedjas.quote:Op zaterdag 21 december 2024 10:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ga je dan ook zo naar buiten?
In je pyjama ?
Ook niet heel lekker, maar goed.quote:
Kan ook maar dan is het pas laat donker genoeg dat je iets ziet van de liggiesquote:Op zaterdag 21 december 2024 10:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In de zomer is het ook wel gezellig.
Liever een keertje zulk soort echte sneeuw dan weer een paar dagen natte sneeuw waar alleen maar alles smerig van wordtquote:Op zaterdag 21 december 2024 10:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
2 meter sneeuw is wel wat veel.
Gelijk heel NL plat
Of was dat ook je doel?
Mooi gezichtquote:
Ja eh.. ik zal het doorgeven?quote:Op zaterdag 21 december 2024 10:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Liever een keertje zulk soort echte sneeuw dan weer een paar dagen natte sneeuw waar alleen maar alles smerig van wordt
Zo'n open slaapzak, met armen.quote:
Oh shit, caafs vergeten te voerenquote:Op zaterdag 21 december 2024 10:35 schreef CherryLips het volgende:
Beestjes zitten weer lekker te knabbelen.
vooral dat het niet harder zal worden... als ik mn eieren 3 minuten in de crockpot stop dan is het eigeel nog net een beetje gladdig.... wordt dat echt niet harder als ik dat daarna in water doe?quote:Op zaterdag 21 december 2024 10:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het wordt warm door het in kokend water te leggen, wie had dat verwacht
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 december 2024 10:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
vooral dat het niet harder zal worden... als ik mn eieren 3 minuten in de crockpot stop dan is het eigeel nog net een beetje gladdig.... wordt dat echt niet harder als ik dat daarna in water doe?
quote:
Zo'n snuggle?quote:Op zaterdag 21 december 2024 10:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo'n open slaapzak, met armen.
quote:Op zaterdag 21 december 2024 10:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh shit, caafs vergeten te voerenbrb
dan verdient de opdrachtgever meer centjes en ga ik lekker kunnen blijven ofzoquote:
quote:Op zaterdag 21 december 2024 10:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo'n open slaapzak, met armen.
Is dit niet speciaal voor Marokkaanse vrouwen?quote:Op zaterdag 21 december 2024 10:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.rivermode.nl/(...)ufferjack-voor-dames
neuj dat is het nietquote:
Nou niks. Bleef hangen achter het lakenquote:Op zaterdag 21 december 2024 10:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik ga niet zelf inbeelden wat je deed....
Vertel
Nee, echt zulke dingen:quote:Op zaterdag 21 december 2024 10:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n snuggle?
https://educadora-webshop(...)zEAQYByABEgL29PD_BwE
Ja, ik ga alquote:
Jezus.quote:Op zaterdag 21 december 2024 10:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, echt zulke dingen:
https://www.zalando.nl/st(...)k-04j21001e-q11.html
Win win winquote:Op zaterdag 21 december 2024 10:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan verdient de opdrachtgever meer centjes en ga ik lekker kunnen blijven ofzo
Teringquote:Op zaterdag 21 december 2024 10:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, echt zulke dingen:
Hoe die mensen ook kijkenquote:
quote:
hmmhmmm.... ja das minder eng dan wat ik allemaal kan inbeeldenquote:Op zaterdag 21 december 2024 10:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou niks. Bleef hangen achter het laken
Inb4: dat moet je ook niet doenquote:Op zaterdag 21 december 2024 10:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou niks. Bleef hangen achter het laken
Qua prijs ligt dat wel in US zijn budgetquote:Op zaterdag 21 december 2024 10:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, echt zulke dingen:
Is wel leuk voor landen waar het -71 graden kan wordenquote:Op zaterdag 21 december 2024 10:41 schreef UitStraling het volgende:
https://www.zalando.nl/outfits/vPDiK1vdRES/
Lol, ik had nog niet eens naar de prijs gekekenquote:Op zaterdag 21 december 2024 10:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Qua prijs ligt dat wel in US zijn budget
daarvoor is het aan de onderkant veel te los. dat moet strakker om je lijfquote:Op zaterdag 21 december 2024 10:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is wel leuk voor landen waar het -71 graden kan worden
Moeten klinkt als dwang en daar houden we niet vanquote:Op zaterdag 21 december 2024 10:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
daarvoor is het aan de onderkant veel te los. dat moet strakker om je lijf
Lekker op een roltrap, blijf je haken kom je als filet Americain boven aan.quote:Op zaterdag 21 december 2024 10:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is wel leuk voor landen waar het -71 graden kan worden
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op zaterdag 21 december 2024 10:42 schreef Nattekat het volgende:
Klacht van de dag, dat is echt lang geleden:
AH verkoopt op eens niet meer voorgesneden aardappels in 1-persoons porties
dan MOET je niet naar een land gaan met MIN71quote:Op zaterdag 21 december 2024 10:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moeten klinkt als dwang en daar houden we niet van
Hoef je ook niet meer te werken, de volgende dag. Ik zie geen nadelen.quote:Op zaterdag 21 december 2024 10:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker op een roltrap, blijf je haken kom je als filet Americain boven aan.
Nee.quote:Op zaterdag 21 december 2024 10:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan MOET je niet naar een land gaan met MIN71
tuurlijk wel, gewoon uitverkocht bij jouw AHquote:Op zaterdag 21 december 2024 10:42 schreef Nattekat het volgende:
JEZUS LUI VARKEN!!quote:Op zaterdag 21 december 2024 10:42 schreef Nattekat het volgende:
Er is geen vak meer voorquote:Op zaterdag 21 december 2024 10:43 schreef mschol het volgende:
[..]
tuurlijk wel, gewoon uitverkocht bij jouw AH
Blijf je hangen op de Z alando website?quote:Op zaterdag 21 december 2024 10:43 schreef UitStraling het volgende:
Me wants this
https://www.zalando.nl/outfits/FgqxIe2-REy/
quote:Op zaterdag 21 december 2024 10:41 schreef UitStraling het volgende:
https://www.zalando.nl/outfits/vPDiK1vdRES/
Mijn brein ging ook krak daarop.quote:Op zaterdag 21 december 2024 10:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Opeens schrijf je aan elkaar.
wie beweerde van niet?quote:Op zaterdag 21 december 2024 10:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Opeens schrijf je aan elkaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:
quote:Op zaterdag 21 december 2024 10:42 schreef Nattekat het volgende:
quote:Op zaterdag 21 december 2024 10:45 schreef Ama het volgende:
Ik moet wat leuks kopen van mijn vader zijn cadeautje. Zou LEGO daar ook onder vallen? 😈Hoe verloopt jouw denkproces?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ja wtf zie ik toch allemaal?quote:Op zaterdag 21 december 2024 10:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Blijf je hangen op de Z alando website?
Zo'n LUI VARKEN ga ik niet eens kijken of hij goed typtquote:
Ben net wakker dus beetje stroef nog.quote:Op zaterdag 21 december 2024 10:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe verloopt jouw denkproces?
Allemaal onzinquote:Op zaterdag 21 december 2024 10:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja wtf zie ik toch allemaal?
Meeste aardappelen kun je de schil prima van eten, trouwens.quote:Op zaterdag 21 december 2024 10:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
JEZUS LUI VARKEN!!
Schil je aardappels zelf en snijd ze door!!
jaquote:Op zaterdag 21 december 2024 10:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iets voor jou als bikini op het strand?
quote:Op zaterdag 21 december 2024 10:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe verloopt jouw denkproces?
Ja, nou jaquote:Op zaterdag 21 december 2024 10:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
Zo'n LUI VARKEN ga ik niet eens kijken of hij goed typt
Is niets van te merken verderquote:Op zaterdag 21 december 2024 10:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Ben net wakker dus beetje stroef nog.
Ook een optie maar je gaat niet voorgesneden/voorgeschilde aardappels kopenquote:Op zaterdag 21 december 2024 10:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Meeste aardappelen kun je de schil prima van eten, trouwens.
quote:Op zaterdag 21 december 2024 10:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is niets van te merken verder
Nizno heeft besloten, UGHquote:Op zaterdag 21 december 2024 10:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ook een optie maar je gaat niet voorgesneden/voorgeschilde aardappels kopen
Ja... kom op zeg.... de boodschappen zijn al flink duurder geworden. ga de supermarkten dan ook nog eens belonen door 6 aardappels te kopen voor de prijs van 5 kilo aardappels omdat die 6 losse aardappels al geschild en gesneden zijnquote:Op zaterdag 21 december 2024 10:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nizno heeft besloten, UGH
Dat was toch oorspronkelijk medicatie voor het hart, toch?quote:Op zaterdag 21 december 2024 10:47 schreef UitStraling het volgende:
Vind het denk ik nog normaler om viagra dan LEGO te kopen voor vaders.
zou die de hint snappen?quote:Op zaterdag 21 december 2024 10:47 schreef UitStraling het volgende:
Vind het denk ik nog normaler om viagra dan LEGO te kopen voor vaders.
Snap ik ook niet zo, nee.quote:Op zaterdag 21 december 2024 10:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ook een optie maar je gaat niet voorgesneden/voorgeschilde aardappels kopen
Ik denk niet dat het sowieso leuk is als het -40 is, maar dat even terzijdequote:Op zaterdag 21 december 2024 10:48 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Leuk als het -40 is maar voor de rest...
quote:Op zaterdag 21 december 2024 10:48 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Leuk als het -40 is maar voor de rest...
quote:Op zaterdag 21 december 2024 10:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
daarvoor is het aan de onderkant veel te los. dat moet strakker om je lijf
quote:Op zaterdag 21 december 2024 10:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ja... kom op zeg.... de boodschappen zijn al flink duurder geworden. ga de supermarkten dan ook nog eens belonen door 6 aardappels te kopen voor de prijs van 5 kilo aardappels omdat die 6 losse aardappels al geschild en gesneden zijn
Moeten mensen toch lekker zelf weten?quote:
Leukquote:Op zaterdag 21 december 2024 10:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het sowieso leuk is als het -40 is, maar dat even terzijde
Neequote:Op zaterdag 21 december 2024 10:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Moeten mensen toch lekker zelf weten?
Stel je voor he.. het sneeuwt 2 meter, zoals jij wilde.quote:
Vraag me af welke laborant het eerst iets raars opviel bij de labmuisjes.quote:Op zaterdag 21 december 2024 10:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat was toch oorspronkelijk medicatie voor het hart, toch?
Vraag en aanbodquote:Op zaterdag 21 december 2024 10:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
Nee
supermarkten horen niet beloond te worden voor hun belachelijke prijsopties
Gelukkig worden er steeds minder testen gedaan op dierenquote:Op zaterdag 21 december 2024 10:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vraag me af welke laborant het eerst iets raars opviel bij de labmuisjes.
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERLIJK!quote:Op zaterdag 21 december 2024 10:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
S
[..]
Stel je voor he.. het sneeuwt 2 meter, zoals jij wilde.
En dan gaat het daarna vriezen, -40
Hoe ziet dat er dan uit?
Ja mijn idee, en mensen zonder werk.quote:Op zaterdag 21 december 2024 10:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gelukkig worden er steeds minder testen gedaan op dieren
Eigenlijk zouden ze daar gevangenen voor moeten gebruiken
Nou, de beperkten dan ook maar even erbij halen dan?quote:Op zaterdag 21 december 2024 10:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja mijn idee, en mensen zonder werk.
Ja, een klein beetje maarquote:Op zaterdag 21 december 2024 10:52 schreef Nattekat het volgende:
Ik krijg het idee dat Nizno boos is op de supermarkten
Ik opteer om als eerste Taghi te gebruikenquote:Op zaterdag 21 december 2024 10:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gelukkig worden er steeds minder testen gedaan op dieren
Eigenlijk zouden ze daar gevangenen voor moeten gebruiken
Pics van je sushiquote:
Nee boos op luie varkens zoals jou die de supermarkten de kans geven om met belachelijke prijzen te komenquote:Op zaterdag 21 december 2024 10:52 schreef Nattekat het volgende:
Ik krijg het idee dat Nizno boos is op de supermarkten
Oh, dat is wel een goede optie jaquote:Op zaterdag 21 december 2024 10:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik opteer om als eerste Taghi te gebruiken
quote:
Zo hebben we in 2026 alle ziektes en malligheden opgelost, wereldwijd en ver daarbuiten.quote:Op zaterdag 21 december 2024 10:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, de beperkten dan ook maar even erbij halen dan?
@bitterbalquote:Op zaterdag 21 december 2024 10:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik opteer om als eerste Takkie te gebruiken
Beetje met wat ze destijds deden met mensen die lepra en open TBC hadden?quote:Op zaterdag 21 december 2024 10:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo hebben we in 2026 alle ziektes en malligheden opgelost, wereldwijd en ver daarbuiten.
Jawat ?quote:
Die kregen zelfs vaak een eigen eiland.quote:Op zaterdag 21 december 2024 10:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beetje met wat ze destijds deden met mensen die lepra en open TBC hadden?
Neen.quote:Op zaterdag 21 december 2024 10:55 schreef bitterbal het volgende:
Kennen jullie mensen die naar dubai zijn verhuisd?
Taghi toch?quote:Op zaterdag 21 december 2024 10:55 schreef bitterbal het volgende:
Precies.quote:Op zaterdag 21 december 2024 10:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die kregen zelfs vaak een eigen eiland.
Daar woont half ordinair en platvloers Nederland toch?quote:Op zaterdag 21 december 2024 10:55 schreef bitterbal het volgende:
Mag hopen van niet.quote:
kwam er laatst achter van jaquote:Op zaterdag 21 december 2024 10:55 schreef bitterbal het volgende:
Nee, dat heet Oss.quote:Op zaterdag 21 december 2024 10:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar woont half ordinair en platvloers Nederland toch?
Nee.quote:Op zaterdag 21 december 2024 10:55 schreef bitterbal het volgende:
Robert Doornbosquote:Op zaterdag 21 december 2024 10:55 schreef bitterbal het volgende:
Ik ken er zelfs 2. Maar dat is meer de oudere generatie die daar bij de bouwbedrijven heeft gewerkt.quote:Op zaterdag 21 december 2024 10:55 schreef bitterbal het volgende:
ja? Vertel meerquote:Op zaterdag 21 december 2024 10:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb eergisteren sushi gegeten. Was daar echt tevreden over.
Omdat ze het in eu niet meer naar hun zin hadden?quote:Op zaterdag 21 december 2024 10:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Neen.
Wel in die regio, maar dat was je vraag niet
Waarom? Vertel!quote:
Kom je uit Oss, dan ben je voor TOPquote:
Niet direct, de hoofdreden was voor werkquote:Op zaterdag 21 december 2024 10:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Omdat ze het in eu niet meer naar hun zin hadden?
Of gewoon belastingontduiking, wilde gokquote:Op zaterdag 21 december 2024 10:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die ik ken om gevang te ontlopen....quote:Op zaterdag 21 december 2024 10:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
🤏quote:Op zaterdag 21 december 2024 10:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, een klein beetje maar
Misschien kent Recce hem persoonlijkquote:
En teringheet.quote:Op zaterdag 21 december 2024 10:58 schreef bitterbal het volgende:
je betaald daar dus geen belasting en het is veilig, schoon
Doen ze in Rotterdam-Zuid ookquote:Op zaterdag 21 december 2024 10:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die brengen altijd messen naar vuistgevechten.
quote:Op zaterdag 21 december 2024 10:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
die ik ken om gevang te ontlopen....
dat zou kunnenquote:Op zaterdag 21 december 2024 10:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien kent Recce hem persoonlijk
quote:Op zaterdag 21 december 2024 10:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
die ik ken om gevang te ontlopen....
Precies, we kunnen dit niet 100% uitsluitenquote:
Over 15 jaar is de olie op en slachten ze elkaar af volgens aloude bedoeïenentraditie.quote:Op zaterdag 21 december 2024 10:58 schreef bitterbal het volgende:
je betaald daar dus geen belasting en het is veilig, schoon
nee maar zag een reel over iemand , een local van daar geloof ik, die niet begreep waarom men zo graag in het westen wilde wonenquote:Op zaterdag 21 december 2024 10:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@:bitterbal
Wil je naar Dubai?
Nou.. als jij het al warm vindt.. ga ik daar absoluut nooit heenquote:Op zaterdag 21 december 2024 11:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja das wel zo. het is daar echt warm
Goed puntquote:Op zaterdag 21 december 2024 11:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Precies, we kunnen dit niet 100% uitsluiten
Dus voortaan maar vriendelijk tegen hem doen
ja je hebt er idioten bij.quote:
quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou.. als jij het al warm vindt.. ga ik daar absoluut nooit heen![]()
Omdat hier wel sociale zekerheid isquote:Op zaterdag 21 december 2024 11:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar zag een reel over iemand , een local van daar geloof ik, die niet begreep waarom men zo graag in het westen wilde wonen
dat klopt , het is ook duur. Maar het heeft geen zielquote:Op zaterdag 21 december 2024 11:01 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Ze zeggen dat Dubai nep is, geen sfeer heeft.
Eigenlijk is het goed om zo snel mogelijk alle olie op te maken.quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Over 15 jaar is de olie op en slachten ze elkaar af volgens aloude bedoeïenentraditie.
Almere?quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat klopt , het is ook duur. Maar het heeft geen ziel
Ik vind 25-30 graden wel lekkerquote:
#TeamWintertijdGaatNooitVerlorenquote:Op zaterdag 21 december 2024 10:35 schreef Recce het volgende:
[..]
De dagen worden nu weer langer! @:haags heeft verloren.
Zonder infrastructuur om overgaan op andere brandstoffen is het gedoemd te mislukkenquote:Op zaterdag 21 december 2024 11:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eigenlijk is het goed om zo snel mogelijk alle olie op te maken.
Ze hebben daar wel een hele strenge Marjolein Faber denk ik.quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar zag een reel over iemand , een local van daar geloof ik, die niet begreep waarom men zo graag in het westen wilde wonen
Ik was daar laatst en het was aan het motregenenquote:
In de zomer in dubai is het denk ik niet te doen. Leef je alleen maar in de airco.quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind 25-30 graden wel lekker
Daarboven vind ik het in NL te warm
Maar in mediterrane landen kan dat tot 35 graden ongeveer
En dan moet ik op vakantie zijn en verder niet te hoeven werken
quote:
zalmlapjesquote:Op zaterdag 21 december 2024 11:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Veel en lekker! Ook met van die zalmlapjes en zo. En goede wasabi.
Boven sommige mensen hangt ook altijd een regenbuitje.quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik was daar laatst en het was aan het motregenen
Dus het weer paste zich ook aan de omgeving aan
Denk idd dat je dan levend verschroeid als je per ongeluk een keer op het heetst van de dag naar buiten gaatquote:Op zaterdag 21 december 2024 11:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
In de zomer in dubai is het denk ik niet te doen. Leef je alleen maar in de airco.
Ik hou daar niet zo van , ben hier ook meestal buiten
volgens mij kan iedereen er naar toe verhuizen?quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze hebben daar wel een hele strenge Marjolein Faber denk ik.
Wij hebben toch een regering die voor onze toekomst zorgt. Dus dat komt wel goed.quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:03 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Zonder infrastructuur om overgaan op andere brandstoffen is het gedoemd te mislukken
Daar ben ik me niet bewust van.quote:Op zaterdag 21 december 2024 10:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien kent Recce hem persoonlijk
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 21 december 2024 11:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Boven sommige mensen hangt ook altijd een regenbuitje.
vandaar dat iedereen die justitie wil ontlopen er binnen kan komen en kan verblijvenquote:Op zaterdag 21 december 2024 11:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze hebben daar wel een hele strenge Marjolein Faber denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |