SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
ik denk nog steeds en dat denken jullie nog steeds mss soms, dat ik afga op vrouwen enzo uit puur vanuit mijn lul denken.
Maar dat is onwijs niet zo, ik wil iemand toch een beetje wel ok kennen en iig het idee hebben dat het niet voor een avond is ofzo.Do what you love, love what you do!![]()
Lekkerquote:Op zaterdag 21 december 2024 00:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Vriend van mij ook, oom van hem belasting en baas opgelicht hier in Nederland. Vrouw en kinderen achtergelaten en weg. Maar toen wilde ie terug voor de erfenis van zijn moederTerug op Schiphol aangehouden want mocht bij verstek nog ff 7 jaar brommen. Hij dacht dat ze na 10 jaar weg niet op hem zouden letten
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Jonguh, dácht je maar alleen met je lul! Dan verspilde je geen tijd aan dat dramavrouwtje.quote:Op zaterdag 21 december 2024 00:27 schreef kree het volgende:
ik denk nog steeds en dat denken jullie nog steeds mss soms, dat ik afga op vrouwen enzo uit puur vanuit mijn lul denken.
Maar dat is onwijs niet zo, ik wil iemand toch een beetje wel ok kennen en iig het idee hebben dat het niet voor een avond is ofzo."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ah je wil dus wel eerst ff d'r naam weten voor je 'm er in prikt?quote:Op zaterdag 21 december 2024 00:27 schreef kree het volgende:
Maar dat is onwijs niet zo, ik wil iemand toch een beetje wel ok kennen en iig het idee hebben dat het niet voor een avond is ofzo.![]()
Echt he!quote:Op zaterdag 21 december 2024 00:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jonguh, dácht je maar alleen met je lul! Dan verspilde je geen tijd aan dat dramavrouwtje.![]()
![]()
meerquote:Op zaterdag 21 december 2024 00:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah je wil dus wel eerst ff d'r naam weten voor je 'm er in prikt?Do what you love, love what you do!![]()
Gewoon terecht, hoorde van dat maatje van me dat het serieus om heel veel geld ging. En dus niet alleen van de belastingdienst maar ook gestolen bij zijn werkgever toen die tijd.quote:Lach met een schone bips![]()
Bende op af gewist jungske?quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Vrienden na lange tijd weer gezien, zaten urenlang te hotpottenquote:
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Zeer herkenbaarquote:Op zaterdag 21 december 2024 00:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Vriend van mij ook, oom van hem belasting en baas opgelicht hier in Nederland. Vrouw en kinderen achtergelaten en weg. Maar toen wilde ie terug voor de erfenis van zijn moederTerug op Schiphol aangehouden want mocht bij verstek nog ff 7 jaar brommen. Hij dacht dat ze na 10 jaar weg niet op hem zouden letten
Zo
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ahhh tof!quote:Op zaterdag 21 december 2024 00:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Vrienden na lange tijd weer gezien, zaten urenlang te hotpotten![]()
![]()
Boh boh boh boh boh!quote:Op zaterdag 21 december 2024 00:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Lekkaaaaquote:Op zaterdag 21 december 2024 00:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
![]()
Nahquote:Op zaterdag 21 december 2024 00:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Rookworstje nog ff in de mosterd gedipt?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Nah ik geloof oprecht dat kree denkt dat hij haar kan helpen.quote:Op zaterdag 21 december 2024 00:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jonguh, dácht je maar alleen met je lul! Dan verspilde je geen tijd aan dat dramavrouwtje.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: