SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Gelukkigquote:Op vrijdag 20 december 2024 19:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb veel kaas in de koelkast, maar geen goorgonzola
En wat erbij?quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:13 schreef Nizno het volgende:
bami met pikante kip, garnalen, kip in ketjap saus, foe yong hai en stokjes sate.
Nu zo vol als een potje met pieren
Een relatie van één dag.quote:I'll give it to someone, I'll give it to someone special
I thought you were here to stay
How could you love me for a day?
I thought you were someone special
I gave you my heart
I'll give it to someone, I'll give it to someone
quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:13 schreef Recce het volgende:
Een automobilist is in de Duitse plaats Maagdenburg ingereden op mensen op de kerstmarkt.
vannile ijs met banaan en slagroomquote:
Het is daar ook wel elk jaar raak op die kerstmarkten hequote:Op vrijdag 20 december 2024 20:13 schreef Recce het volgende:
Een automobilist is in de Duitse plaats Maagdenburg ingereden op mensen op de kerstmarkt.
Ja, is traditie.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is daar ook wel elk jaar raak op die kerstmarkten he
zullen ze daar ook roepen.... handen af van onze tradities?quote:
Het was helaas wel een beetje te verwachten dat er iets ging gebeuren op een kerstmarkt.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:13 schreef Recce het volgende:
quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:13 schreef Recce het volgende:
triestquote:Op vrijdag 20 december 2024 20:13 schreef Recce het volgende:
Wir schaffen das.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:13 schreef Recce het volgende:
poeh poeh.... energie te veel?quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:16 schreef mschol het volgende:
zo, maccie op, praxis ben ik geweest na werk, nu even nog intratuin, daarna pas naar huis
ja dan moet je idd op vrijdagavond beginnenquote:Op vrijdag 20 december 2024 20:19 schreef mschol het volgende:
[..]
teveel dingen op de lijst om te willen regelen dit weekend
Je mag ook niks meer in de naam van het geloof.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:13 schreef Recce het volgende:
Zag net een filmpje, die auto reed echt hard de menigte inquote:Op vrijdag 20 december 2024 20:13 schreef Recce het volgende:
quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zag net een filmpje, die auto reed echt hard de menigte in
quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zag net een filmpje, die auto reed echt hard de menigte in
Hoorde zelfs dat er een rijke sjeik geld in een partij wil steken daar.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je mag ook niks meer in de naam van het geloof.
22 tot nu toe.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:34 schreef kwiwi het volgende:
Als daar niet een paar doden zijn gevallen is het een wonder.
SFD, Sharia Für Deutschland of zo?quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoorde zelfs dat er een rijke sjeik geld in een partij wil steken daar.
Haha alle Duitse kranten koppen al terroristische aanslag.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:36 schreef UitStraling het volgende:
"Het is vooralsnog niet duidelijk of het om een ongeval gaat of een aanslag"
In Nederland hebben we veel "verwarde personen". In Duitsland zeggen ze tegenwoordig weer eerder waar het op staat.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:36 schreef UitStraling het volgende:
"Het is vooralsnog niet duidelijk of het om een ongeval gaat of een aanslag"
Ik ben toch echt meer voor het nekschot van de rotte tiende zodat de overige negen in veiligheid en vrede kunnen leven.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:38 schreef Karzai het volgende:
het enige wat je kan doen is zelf vreedzaam zijn en hopen dat mensen wat meewerken
Vrij laat nog als je dat filmpje ziet.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In Nederland hebben we veel "verwarde personen". In Duitsland zeggen ze tegenwoordig weer eerder waar het op staat.
dat mag ookquote:Op vrijdag 20 december 2024 20:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben toch echt meer voor het nekschot van de rotte tiende zodat de overige negen in veiligheid en vrede kunnen leven.
Zo dan. Het beeld lijkt wel versneld.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:37 schreef Lospedrosa het volgende:
Filmpje hier, ging fucking hard.
[ x ]
nou, als ik niet de hele dag had gewerkt was ik vandaag gewoon gaan shoppenquote:Op vrijdag 20 december 2024 20:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dan moet je idd op vrijdagavond beginnen
NOS heeft het nog over 1 dode en zeker 20 gewonden.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:42 schreef UitStraling het volgende:
11 doden en 60 gewonden tot nu toe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |