SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Kerstpakket?quote:Op vrijdag 20 december 2024 18:17 schreef Ama het volgende:
En toen was ik weer thuis.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
De thee en chocola kregen wij er los bij en heb ik laten vallen vandaar dat de chocola al in stukken ligt.
Die chocoladereep, die ik los erbij kreeg, gaat vanavond wel op denk ik.quote:
Jeetjequote:Op vrijdag 20 december 2024 18:34 schreef Haags het volgende:
Nog een week dan kan de pestpleuris zooi van kerst weer geruimd worden
Kun je het weer allemaal op het strand in de fik gaan stekenquote:Op vrijdag 20 december 2024 18:34 schreef Haags het volgende:
Oh jij bent het type die dat ding meteen de deur uit flikkert als kerst voorbij is?quote:Op vrijdag 20 december 2024 18:36 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja 3 weken is lang zat, zo´n boom in de kamer.
Dat is niet best, heb een kunstboom.quote:Op vrijdag 20 december 2024 18:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je het weer allemaal op het strand in de fik gaan steken
Nee, de schuur in.quote:Op vrijdag 20 december 2024 18:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh jij bent het type die dat ding meteen de deur uit flikkert als kerst voorbij is?
Dikke kans dat die achtelijke kkrituszooi voor die tijd wel naar beneden godverredomt danquote:Op vrijdag 20 december 2024 18:34 schreef Haags het volgende:
Brandt ook wel hoorquote:Op vrijdag 20 december 2024 18:39 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat is niet best, heb een kunstboom.
Uhm....quote:Op vrijdag 20 december 2024 18:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dikke kans dat die achtelijke kkrituszooi voor die tijd wel naar beneden godverredomt dan
Nu kun je twee gerechten tegelijk airfryen?quote:Op vrijdag 20 december 2024 18:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb een airfryer en een zootje bier uitgezocht voor mijn voucher![]()
[ afbeelding ]
Die huidige kan mooi uitgefaseerd worden nu. Is echt niet meer schoon te krijgenquote:Op vrijdag 20 december 2024 18:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nu kun je twee gerechten tegelijk airfryen?
Ja, de mijne was twee weken foetsie en daarna stond hij er ineens weer.quote:Op vrijdag 20 december 2024 17:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had ik twee weken gelezen ook Dom nummers staan er op en dan nemen ze nog de verkeerde mee
quote:Op vrijdag 20 december 2024 18:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, de mijne was twee weken foetsie en daarna stond hij er ineens weer.
Had al lang en breed een andere besteld
Dus ja.. nu heb ik er twee en dat komt soms best goed uit
Kliko-lijst?quote:
quote:
Broccolieeeeeeeeequote:Op vrijdag 20 december 2024 18:57 schreef essnhills het volgende:
Ik heb gebakken rijst met kippendijfilet, broccoli uitjes en een heleboel kruiden
Blijkbaar iets te enthousiast geweest met de pepertjes![]()
Wel lekker
HOE VEEL LANGER NOG??quote:
quote:
Eerst gestoomd en daarna nog even meegewoktquote:
quote:
Ik stoom nooit, maar ik gooi het direct in de panquote:Op vrijdag 20 december 2024 18:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Eerst gestoomd en daarna nog even meegewokt
Alle vitamientjes er nog in
quote:Op vrijdag 20 december 2024 19:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik stoom nooit, maar ik gooi het direct in de pan
quote:
Ze laat hem lopenquote:
Beter dan dat ie gevlogen isquote:
Weet niet wat hij fijner vindtquote:
Ik heb hem enigszins gerustgesteld met een beker melkquote:Op vrijdag 20 december 2024 19:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weet niet wat hij fijner vindt
Met of zonder veren?quote:Op vrijdag 20 december 2024 19:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb hem enigszins gerustgesteld met een beker melk
Zonder, anders krijgt ie zo alsnog vleugelsquote:
Prutje klinkt niet zo smakelijkquote:Op vrijdag 20 december 2024 19:11 schreef essnhills het volgende:
Oke dit is wel een voor herhaling vatbaar makkelijk prutje
Maar dan met iets minder hete kruiden
Heerlijke gebakken rijst met groentjes, kiep en kruiden?quote:Op vrijdag 20 december 2024 19:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Prutje klinkt niet zo smakelijk
zit al in de naamquote:Op vrijdag 20 december 2024 19:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Prutje klinkt niet zo smakelijk
Dat klinkt al beterquote:Op vrijdag 20 december 2024 19:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heerlijke gebakken rijst met groentjes, kiep en kruiden?
Nee er zit geen goorgonzola inquote:
De cirkel is rondquote:
KIEEEEEEEPquote:Op vrijdag 20 december 2024 19:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat klinkt al beter![]()
Al klinkt KIEEEEEEEEEEEEP nog beter
WHIEEEEEEEEPquote:
quote:Op vrijdag 20 december 2024 19:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De cirkel is rond
Huh wat, dit klopt niet
Helemaal in de warquote:
quote:
quote:
Het is nu meer een oneindig teken ipv een cirkelquote:
Ik ben hier te moe voorquote:Op vrijdag 20 december 2024 19:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is nu meer een oneindig teken ipv een cirkel
quote:
Ja zo gaat die goorgonzolacirculatie oneindig doorquote:
quote:
Daar word je ook moe vanquote:Op vrijdag 20 december 2024 19:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja zo gaat die goorgonzolacirculatie oneindig door
Ja zo gaat die goorgonzolacirculatiequote:
Oh is dat hetquote:
Is dit een nieuw woord voor galgje?quote:Op vrijdag 20 december 2024 19:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja zo gaat die goorgonzolacirculatie
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 december 2024 19:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De cirkel is rond
Huh wat, dit klopt niet
Ja nee weet nietquote:
Dit woord is heul niet nieuwquote:
quote:
quote:
Wat?quote:Op vrijdag 20 december 2024 19:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja nee weet niet
Ik zeg altijd maar wat
Ook goedemorgen.quote:
Kaas.quote:
Goorgonzola?quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Nee, dat zit al in de naamquote:
quote:
quote:Op vrijdag 20 december 2024 19:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Als je ja zegt tegen goorgonzola, ben je af.
Ja, let dan ook een keer opquote:
Ohquote:Op vrijdag 20 december 2024 19:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Als je ja zegt tegen goorgonzola, ben je af.
Wie, ik?quote:Op vrijdag 20 december 2024 19:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, let dan ook een keer op
Is pas 34 miljoen miljard keer over gesproken
dE cIrckEl iS RonDquote:
quote:
quote:
Lekker dan. Normaal word ik afgewezen omdat ik lelijk ben, nou mag dit ook al nietquote:
Nu sta je op een andere lijstquote:
quote:
Fijn. Hoe laat komt de Rendac me ophalen?quote:Op vrijdag 20 december 2024 19:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nu sta je op een andere lijstdenk ik
De goorgonzolalijstquote:Op vrijdag 20 december 2024 19:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nu sta je op een andere lijstdenk ik
Die verse paddenstoelensoep van links bovenin is prima te doenquote:Op vrijdag 20 december 2024 19:24 schreef Karzai het volgende:
Picnic is geweest ik heb weer eer propvolle koelkast
[ afbeelding ]
Zelfs ik weet van Ferryquote:Op vrijdag 20 december 2024 19:24 schreef kwiwi het volgende:
Die film Ferry is best vermakelijkHoezo kende ik dit niet.
quote:Op vrijdag 20 december 2024 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Fijn. Hoe laat komt de Rendac me ophalen?
Ik weet niet waar het over gaatquote:Op vrijdag 20 december 2024 19:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zelfs ik weet van Ferry
Ik heb er zelfs wat van gezien paar jaar geleden
Geef je een rondje hier?quote:Op vrijdag 20 december 2024 19:25 schreef CherryLips het volgende:
Ik kreeg een tientje korting bij Picnic
Ja die is lekkerquote:Op vrijdag 20 december 2024 19:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die verse paddenstoelensoep van links bovenin is prima te doen
Daar gaat @EttovanBelgie overquote:Op vrijdag 20 december 2024 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Fijn. Hoe laat komt de Rendac me ophalen?
Hoezo? Had je Elvi erbij gelapt?quote:Op vrijdag 20 december 2024 19:25 schreef CherryLips het volgende:
Ik kreeg een tientje korting bij Picnic
Dat luchtje kun je ook kopen in een flesje op hun website, voor de speciale avonden.quote:Op vrijdag 20 december 2024 19:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Trauma unlocked
Elke keer als zo'n wagen in de zomer langskwam, tijdens het fietsen van school naar huis
Man man man![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 december 2024 19:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat luchtje kun je ook kopen in een flesje op hun website, voor de speciale avonden.
quote:Op vrijdag 20 december 2024 19:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Hebben ze ook geurkaarsen met rottingslucht?
Ik krijg normaal geen suggesties voor nederlandse films en series op netflix, toevallig vandaag een keer wel. Misschien vanaf nu vakerquote:Op vrijdag 20 december 2024 19:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zelfs ik weet van Ferry
Ik heb er zelfs wat van gezien paar jaar geleden
Ze hebben ook gevuld met augurk, dus ja waarom niet met goorgonzolaquote:
Ik had sperzieboontjes, puntpaprika, uitjes en satéquote:Op vrijdag 20 december 2024 18:57 schreef essnhills het volgende:
Ik heb gebakken rijst met kippendijfilet, broccoli uitjes en een heleboel kruiden
Blijkbaar iets te enthousiast geweest met de pepertjes![]()
Wel lekker
quote:Op vrijdag 20 december 2024 19:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had sperzieboontjes, puntpaprika, uitjes en saté
Er is voor alles een markt, dus het zal vast bestaan.quote:Op vrijdag 20 december 2024 19:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Hebben ze ook geurkaarsen met rottingslucht?
Hou je wel je neus vast?quote:Op vrijdag 20 december 2024 19:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh ja, heb nog Bounty-ijs
Met de structuur van melk met veren.
Die nemen we niet op in de goorgonzolaciruculatie-merchquote:Op vrijdag 20 december 2024 19:30 schreef essnhills het volgende:
Geurkaarsen met goorgonzolageur
*Rilt
quote:Op vrijdag 20 december 2024 19:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Er is voor alles een markt, dus het zal vast bestaan.
quote:Op vrijdag 20 december 2024 19:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Er is voor alles een markt, dus het zal vast bestaan.
quote:Op vrijdag 20 december 2024 19:30 schreef essnhills het volgende:
*Rilt
In de zomer als het lekker warm is gorgelen met gorgonzola.quote:Op vrijdag 20 december 2024 19:30 schreef essnhills het volgende:
*Rilt
Mijn neus is braaf en netjes opgevoed.quote:
Nee er zijn grenzenquote:Op vrijdag 20 december 2024 19:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die nemen we niet op in de goorgonzolaciruculatie-merch
10 miljoen miljard literquote:Op vrijdag 20 december 2024 19:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In de zomer als het lekker warm is gorgelen met gorgonzola.
Omdat je niet in Holland of Bels woontquote:Op vrijdag 20 december 2024 19:24 schreef kwiwi het volgende:
Die film Ferry is best vermakelijkHoezo kende ik dit niet.
Sorry hoor, maar wat zijn grenzen?quote:
quote:Op vrijdag 20 december 2024 19:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
10 miljoen miljard liter
Heel je huis onder de goorgonzola
quote:Op vrijdag 20 december 2024 19:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn neus is braaf en netjes opgevoed.
Ja, ik zie het verband niet zoquote:
Nee gewoonquote:Op vrijdag 20 december 2024 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoezo? Had je Elvi erbij gelapt?
Die ene wanneer er teveel goorgonzolageur is. Dus eigenlijk is er geen grens, want alles is teveelquote:Op vrijdag 20 december 2024 19:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar wat zijn grenzen?
Van die plekken waar je je paspoort moet laten zien en ze een ander taaltje pratenquote:Op vrijdag 20 december 2024 19:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar wat zijn grenzen?
Weet niet of we veel mensen mee zouden krijgenquote:
Heel zwembad vol vloeibare gorgonzola en dan tegelijkertijd zwemmen en eten.quote:Op vrijdag 20 december 2024 19:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
10 miljoen miljard liter
Heel je huis onder de goorgonzola
Ik heb nog nooit m'n paspoort hoeven laten zien in Tilburg.quote:Op vrijdag 20 december 2024 19:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Van die plekken waar je je paspoort moet laten zien en ze een ander taaltje praten
Ja.quote:Op vrijdag 20 december 2024 19:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die ene wanneer er teveel goorgonzolageur is. Dus eigenlijk is er geen grens, want alles is teveel
Een brave neus met een huis vol met goorgonzola en dus goorgonzolageur?quote:Op vrijdag 20 december 2024 19:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik zie het verband niet zo
Of ben je random aan het quoten?
In de zomer.quote:Op vrijdag 20 december 2024 19:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heel zwembad vol vloeibare gorgonzola en dan tegelijkertijd zwemmen en eten.
Ik ga ijs halenquote:Op vrijdag 20 december 2024 19:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een brave neus met een huis vol met goorgonzola en dus goorgonzolageur?
Ja die met augurk lijkt me echt intens smerig. Als iemand mij dat geeft dan weet ik gewoon dat diegene mij haat.quote:Op vrijdag 20 december 2024 19:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze hebben ook gevuld met augurk, dus ja waarom niet met goorgonzola
En degene die je met gemalen naaktslag met vleugels geeft?quote:Op vrijdag 20 december 2024 19:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja die met augurk lijkt me echt intens smerig. Als iemand mij dat geeft dan weet ik gewoon dat diegene mij haat.
Nee daar zijn ze al blij dat er iemand komt, kun je beter oppassen dat ze je niet stiekem een verblijfsvergunning toeschuivenquote:Op vrijdag 20 december 2024 19:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit m'n paspoort hoeven laten zien in Tilburg.
Tilburg, je bent er.quote:Op vrijdag 20 december 2024 19:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit m'n paspoort hoeven laten zien in Tilburg.
Ik neem net een hapje van mijn chocolade terwijl ik dit lees. Bedankt he.quote:Op vrijdag 20 december 2024 19:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En degene die je met gemalen naaktslag met vleugels geeft?
Ik ook.quote:
Graag gedaanquote:Op vrijdag 20 december 2024 19:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik neem net een hapje van mijn chocolade terwijl ik dit lees. Bedankt he.
quote:Op vrijdag 20 december 2024 19:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tilburg, je bent er.
KNRGGT
quote:Op vrijdag 20 december 2024 19:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Uitbraken en eventjes in de magnetron weer opwarmen met gorgonzola en rauwe kip
Verrassendquote:
Ja, uhm, neequote:Op vrijdag 20 december 2024 19:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Uitbraken en eventjes in de magnetron weer opwarmen met gorgonzola en rauwe kip
jIj bEnT aLtiJd aAn hEt EteNquote:
quote:
quote:
whutquote:Op vrijdag 20 december 2024 19:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh ja, heb nog Bounty-ijs
quote:
quote:Op vrijdag 20 december 2024 19:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:Op vrijdag 20 december 2024 19:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Het is geen uil
(Denk ik)
Zitten we nu de hele tijd met een uil te fokken?quote:
Joe.quote:
Nee ik ben een tijgerquote:Op vrijdag 20 december 2024 19:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zitten we nu de hele tijd met een uil te fokken?
Zo kennen we 4Equote:
Ja, zo sta ik wel bekend.quote:
Timingquote:
Ik hoor net dat ik een schat benquote:
quote:
quote:
Bij schat in het woordenboek, staat een plaatje van mijn UIquote:
Jij dacht, is fissa ?quote:Op vrijdag 20 december 2024 19:41 schreef Ama het volgende:
Oh ik dacht het is alcohol maar nee.
[ link | afbeelding ]
Nina doet dat ook wel eens, hoor ik ineens het geluid alsof een klein kikkertje een koe op probeert te eten en dan voert ze een soort Roemeense atletiekoefening uit, gwerf en en ineens ligt er zo'n smerige haarbal.quote:Op vrijdag 20 december 2024 19:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Het is geen uil
(Denk ik)
Van je uil?quote:Op vrijdag 20 december 2024 19:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bij schat in het woordenboek, staat een plaatje van mijn UI
Ja, zeg het maar ?quote:
Er stond geen l, maar als jij dat leuk vindt: ja.quote:
En het is ook maar 1 glas?quote:Op vrijdag 20 december 2024 19:41 schreef Ama het volgende:
Oh ik dacht het is alcohol maar nee.
[ link | afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 december 2024 19:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er stond geen l, maar als jij dat leuk vindt: ja.
Kaas.
GWERFquote:Op vrijdag 20 december 2024 19:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nina doet dat ook wel eens, hoor ik ineens het geluid alsof een klein kikkertje een koe op probeert te eten en dan voert ze een soort Roemeense atletiekoefening uit, gwerf en en ineens ligt er zo'n smerige haarbal.
quote:Op vrijdag 20 december 2024 19:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
En het is ook maar 1 glas?
Tenzij jij echt monsterhanden hebt
quote:
Precies, weer een voltooidquote:
Nee, nee, ik ga hier niets op zeggenquote:
Ik zou voor de zekerheid met je ogen dicht eten, en typen.quote:Op vrijdag 20 december 2024 19:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
GWERF
ga je nog meer vieze verhalen vertellen of kan ik verder met eten?
SOWquote:
Ben je bang voor je enkels?quote:Op vrijdag 20 december 2024 19:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee, nee, ik ga hier niets op zeggen
En zo gaat de goorgonzolacirculatie doorquote:Op vrijdag 20 december 2024 19:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Precies, weer een voltooid
Nou ik zou zeggen dat het meer drie slokken zijn.quote:Op vrijdag 20 december 2024 19:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
En het is ook maar 1 glas?
Tenzij jij echt monsterhanden hebt
quote:Op vrijdag 20 december 2024 19:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou voor de zekerheid met je ogen dicht eten, en typen.
Verstandigquote:Op vrijdag 20 december 2024 19:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh, ja dat moet je helemaal zelf wetenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Nee, kolenschoppen zien er heel anders uitquote:Op vrijdag 20 december 2024 19:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
SOW
Zeg jij nou dat Ama kolenschoppen als handen heeft?
Je hebt toch wel voorstellingsvermogen ?quote:
Nee hoorquote:Op vrijdag 20 december 2024 19:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben je bang voor je enkels?
Ze is een schat en ze pakt een ijsje, ik weet wat ze is:quote:Op vrijdag 20 december 2024 19:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 december 2024 19:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, kolenschoppen zien er heel anders uit
Stel je voor dat je dan met handen die kolen moest scheppenquote:
Gewoon #randomquote:Op vrijdag 20 december 2024 19:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ja, dan weet ik toch niet waar ik op moet reageren?
Surequote:
Gefeliciteerd met je kleinere handen?quote:Op vrijdag 20 december 2024 19:46 schreef essnhills het volgende:
En praktisch iedereen heeft grotere handen dan de mijne
quote:Op vrijdag 20 december 2024 19:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, ja dat moet je helemaal zelf weten
Er zijn ook mensen die geen augurken eten
Niet klikken:Ja ik eet geen augurkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Nou ik weet niet of ik dat voor al jouw brain farts wil inzetten eigenlijkquote:Op vrijdag 20 december 2024 19:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je hebt toch wel voorstellingsvermogen ?
Ik weet niet of het topic er dan samenhangender er van wordt, dan dat het nu al isquote:
quote:Op vrijdag 20 december 2024 19:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ik eet geen augurkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Groter of kleiner dan de handen van een molletje?quote:Op vrijdag 20 december 2024 19:46 schreef essnhills het volgende:
En praktisch iedereen heeft grotere handen dan de mijne
De ervaring leert dat de meeste mensen "wow jij hebt echt kleine handen!" zeggenquote:Op vrijdag 20 december 2024 19:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je kleinere handen?
Ik weet niet.. wat zeg je normaal als iemand dit zegt?
Dit loopt uit de handquote:Op vrijdag 20 december 2024 19:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je kleinere handen?
Ik weet niet.. wat zeg je normaal als iemand dit zegt?
Dan doe je het lekker nietquote:Op vrijdag 20 december 2024 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ik weet niet of ik dat voor al jouw brain farts wil inzetten eigenlijk
Ook wel raar dat mensen dat zomaar zeggen, tenzij ze echt 1 cm en net met het blote oog zichtbaar zijn.quote:Op vrijdag 20 december 2024 19:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
De ervaring leert dat de meeste mensen "wow jij hebt echt kleine handen!" zeggen
Ik zou dan "Wauw jij hebt echt grote tieten!" terug zeggen.quote:Op vrijdag 20 december 2024 19:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
De ervaring leert dat de meeste mensen "wow jij hebt echt kleine handen!" zeggen
Ik ben nooit de mol geweest dus denk het nietquote:Op vrijdag 20 december 2024 19:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Groter of kleiner dan de handen van een molletje?
Ja dat krijg je met kleine handenquote:
Jij durft toch niet naar Limburg te komenquote:
Tegen een man?quote:Op vrijdag 20 december 2024 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zou dan "Wauw jij hebt echt grote tieten!" terug zeggen.
quote:Op vrijdag 20 december 2024 19:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat krijg je met kleine handen
Heb het toch echt regelmatig gehoordquote:Op vrijdag 20 december 2024 19:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ook wel raar dat mensen dat zomaar zeggen, tenzij ze echt 1 cm en net met het blote oog zichtbaar zijn.
Daar was ik onlangs nog geweestquote:Op vrijdag 20 december 2024 19:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Jij durft toch niet naar Limburg te komen
Moobs?quote:
Oh, maar dat sowiesoquote:Op vrijdag 20 december 2024 19:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb het toch echt regelmatig gehoord
Mijn conclusie is dat mensen raar zijn
Wereldreis voor een schoen met een kleine 4ebequote:Op vrijdag 20 december 2024 19:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daar was ik onlangs nog geweest
Naar dat ene kasteel
Was leuk
Ja ?quote:
Dit klinkt als een boektitelquote:Op vrijdag 20 december 2024 19:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wereldreis voor een schoen met een kleine 4ebe
Heeft Fles dan ook kleine handen?quote:Op vrijdag 20 december 2024 19:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja ?
Maar goed, dat zeg je ook niet zo
Tenzij je fles heet, dan kan dat weer wel, blijkbaar
Een boek, of een suske & wiske?quote:Op vrijdag 20 december 2024 19:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dit klinkt als een boektitel
Zou wel lezen
Is dit een nieuwe uitgave van Pinkeltje?quote:Op vrijdag 20 december 2024 19:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dit klinkt als een boektitel
Zou wel lezen
Uhm.quote:Op vrijdag 20 december 2024 19:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heeft Fles dan ook kleine handen?
Oh, een Suske en Wiske is ook leukquote:
Ja, kaas.quote:Op vrijdag 20 december 2024 19:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is dit een nieuwe uitgave van Pinkeltje?
Ohja goed ideequote:Op vrijdag 20 december 2024 19:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhm.
Fles is hier ook, misschien aan hem zelf vragen?
Tegen degene die de indruk heeft gekregen dat ik kleine handen heb.quote:
quote:
Weet ik niet. Geef je tieten eens?quote:Op vrijdag 20 december 2024 19:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohja goed idee
@:Dr_Flash heb jij ook kleine handen?
Ik volg het niet meerquote:Op vrijdag 20 december 2024 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tegen degene die de indruk heeft gekregen dat ik kleine handen heb.
quote:Op vrijdag 20 december 2024 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet ik niet. Geef je tieten eens?
Ik werk voor Belgen, dat is nog ergerquote:Op vrijdag 20 december 2024 19:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
We moesten via de Belgische snelweg (omleiding ofzo)
Kon het niet aanraden![]()
En sowieso Belgen op de weg.
Maar hebben ze grote of kleine handen?quote:Op vrijdag 20 december 2024 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, bijna tijd, ik ga weer naar het pijltjesgooien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
RIPquote:Op vrijdag 20 december 2024 19:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik werk voor Belgen, dat is nog erger
quote:Op vrijdag 20 december 2024 19:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar hebben ze grote of kleine handen?Kom maar mee, kun je het zelf zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Neequote:Op vrijdag 20 december 2024 19:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kunnen we het misschien weer over goorgonzola hebben?
Nee ik kan die dag nietquote:Op vrijdag 20 december 2024 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kom maar mee, kun je het zelf zien
Ik heb veel kaas in de koelkast, maar geen goorgonzolaquote:Op vrijdag 20 december 2024 19:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kunnen we het misschien weer over goorgonzola hebben?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op vrijdag 20 december 2024 19:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar hebben ze grote of kleine handen?Heb je een voorkeur voor grote of kleintjes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Waarom ga jij dat niet doen professioneel?quote:Op vrijdag 20 december 2024 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, bijna tijd, ik ga weer naar het pijltjesgooien
Gaat die?quote:Op vrijdag 20 december 2024 19:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
vlinderrrrrawrrrrr...
RAWRRRR...
quote:Op vrijdag 20 december 2024 19:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Sorryquote:
Wat, moobs?quote:Op vrijdag 20 december 2024 19:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb je een voorkeur voor grote of kleintjes?
Flauwquote:
Draaien ze dit bij jou op werk?quote:
Dan moet je zout toevoegenquote:
Zou wel heel sadistisch zijn op een kantoor zonder openslaande ramenquote:Op vrijdag 20 december 2024 20:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Draaien ze dit bij jou op werk?
Helpt nietquote:
Wel tegen naaktslakkenquote:
Allebei vind je ze even lekker?quote:
Wat?quote:
Kaas !quote:
Kaas!quote:
goorgonzola?quote:
goorgonzola?quote:[..]
Kaas!
Ja, zit al in de naamquote:
THIIIIIIIS YEARquote:Op vrijdag 20 december 2024 20:07 schreef Recce het volgende:
[..]
BUT THE VERY NEXT DAY, YOU GAVE IT AWAY!!!
Wat is dit voor bejaardenmaaltje?quote:
Schijtvoer. En de gorgo maar de schuld gevenquote:
De cirkel is weer rondquote:
Sup!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |