SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Kerstpakket?quote:Op vrijdag 20 december 2024 18:17 schreef Ama het volgende:
En toen was ik weer thuis.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
De thee en chocola kregen wij er los bij en heb ik laten vallen vandaar dat de chocola al in stukken ligt.
Die chocoladereep, die ik los erbij kreeg, gaat vanavond wel op denk ik.quote:
Jeetjequote:Op vrijdag 20 december 2024 18:34 schreef Haags het volgende:
Nog een week dan kan de pestpleuris zooi van kerst weer geruimd worden
Kun je het weer allemaal op het strand in de fik gaan stekenquote:Op vrijdag 20 december 2024 18:34 schreef Haags het volgende:
Oh jij bent het type die dat ding meteen de deur uit flikkert als kerst voorbij is?quote:Op vrijdag 20 december 2024 18:36 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja 3 weken is lang zat, zo´n boom in de kamer.
Dat is niet best, heb een kunstboom.quote:Op vrijdag 20 december 2024 18:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je het weer allemaal op het strand in de fik gaan steken
Nee, de schuur in.quote:Op vrijdag 20 december 2024 18:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh jij bent het type die dat ding meteen de deur uit flikkert als kerst voorbij is?
Dikke kans dat die achtelijke kkrituszooi voor die tijd wel naar beneden godverredomt danquote:Op vrijdag 20 december 2024 18:34 schreef Haags het volgende:
Brandt ook wel hoorquote:Op vrijdag 20 december 2024 18:39 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat is niet best, heb een kunstboom.
Uhm....quote:Op vrijdag 20 december 2024 18:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dikke kans dat die achtelijke kkrituszooi voor die tijd wel naar beneden godverredomt dan
Nu kun je twee gerechten tegelijk airfryen?quote:Op vrijdag 20 december 2024 18:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb een airfryer en een zootje bier uitgezocht voor mijn voucher![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |