Mooi nummer, maar wel godsgruwelijk intens jaquote:Op dinsdag 24 december 2024 11:42 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik ken dit niet, maar kan dit wel waarderen. Je zal het alleen niet snel op een feestje opzetten
Ooh me too als ze naar NL komenquote:Op dinsdag 24 december 2024 12:17 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ze zijn weer bij elkaar! Die wil ik wel weer live zien.
"Houd je van deathmetal, dan heb ik de komende minuten nieuws voor je."quote:Op dinsdag 24 december 2024 13:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
Waarom is er elke keer als ik m aanzet metal of progrock.
Echt hequote:Op dinsdag 24 december 2024 13:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
Leuk nummer idd.quote:Op dinsdag 24 december 2024 14:06 schreef BillDauterive het volgende:
Einstürzende Neubauten – Yü-Gung (Fütter Mein Ego)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het mag inderdaad iets minder, maar nog altijd liever dan nietszeggende kabbelmuziek van een Suus & Freek ofzoietsquote:Op dinsdag 24 december 2024 13:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dat zijn sowieso momenten die me de komende dagen van Radio 2 naar Pinguin Radio laten zappen, als het al niet opstond.quote:Op dinsdag 24 december 2024 14:12 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Het mag inderdaad iets minder, maar nog altijd liever dan nietszeggende kabbelmuziek van een Suus & Freek ofzoiets
Ook hier wordt gezeken over wat er allemaal niet in de lijst staatquote:Op dinsdag 24 december 2024 14:36 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Midlake altijd genot. Hun mooiste, Young Bride, zou ook wel in deze lijst mogen staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |