Ja, je zou toch denken dat ie onderdeel van het vaste meubilair zou zijnquote:Op zondag 22 december 2024 16:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
Echt zo raar dat deze Kinks al jaren niet meer in de Top 2000 staat
Jij zou verwachten dat het Nederlandse volk smaak heeft?quote:Op zondag 22 december 2024 16:06 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ja, je zou toch denken dat ie onderdeel van het vaste meubilair zou zijn
Zo af en toe wel jaquote:Op zondag 22 december 2024 16:45 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Jij zou verwachten dat het Nederlandse volk smaak heeft?
Ben juist wel blij dat ze hier nog worden opgevist eigenlijkquote:Op zondag 22 december 2024 17:00 schreef PippenScottie het volgende:
Zou het eigenlijk geen regel moeten zijn dat als liedjes uit de top 2000 zijn gevallen, ze niet meer voor de Snob in aanmerking mogen komen?
Rare verwachting wel....quote:
Ja, dat is zeker zo. Nu hoeft zeker niet elk liedje dat uit de Top 2000 valt in aanmerking te komen voor de Snob 2000 (ik zie Suzan & Freek er bijvoorbeeld niet in voorkomen), maar van sommige klassiekers is het inderdaad verrassend dat ze niet meer gewaardeerd worden.quote:Op zondag 22 december 2024 17:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ben juist wel blij dat ze hier nog worden opgevist eigenlijk
Wij hadden op de middelbare school een muziekleraar die ons op de laatste les van het jaar liedjes liet analyseren. Eén van die liedjes was Welcome Home (Sanitarium).quote:
Vorig jaar heb ik heel veel op en neer gezapt, en zat ik rond het hele uur (als Radio 2 eindeloze reclameblokken uitzendt) sowieso steeds bij de Snob.quote:Op maandag 23 december 2024 08:27 schreef MielMonteur het volgende:
Is er trouwens iets bekend van de retention rate van luistenaars na de 24e? Ik neem toch aan dat een groot deel overgaat naar een andere lijst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |