Wat leuk! Ik heb ze het afgelopen jaar 3x live gezien en ben de laatste keer zelfs nog na het optreden met de band de stad in gegaan. Sympathieke gasten, ik ben blij verrast dat ze in de Snob staan.quote:Op maandag 23 december 2024 16:31 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Maruja was een mooie verrassing, meteen maar geliket, en ook naar wat vrienden gestuurd die 'm ook wel kunnen waarderen denk ik
Tof om te horen! ik dacht bijna dat je ging zeggen dat je karaoke had gezongen met in de gay barquote:Op maandag 23 december 2024 17:53 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wat leuk! Ik heb ze het afgelopen jaar 3x live gezien en ben de laatste keer zelfs nog na het optreden met de band de stad in gegaan. Sympathieke gasten, ik ben blij verrast dat ze in de Snob staan.
Nou, we gingen naar café De Plak in Nijmegen en dat is wel een soort van gay bar.quote:Op maandag 23 december 2024 17:59 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Tof om te horen! ik dacht bijna dat je ging zeggen dat je karaoke had gezongen met in de gay bar
Als ze eens een keer in de buurt spelen maar eens meepakken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 december 2024 18:04 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nou, we gingen naar café De Plak in Nijmegen en dat is wel een soort van gay bar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jammer alleen dat ie de grap van je stal
I'm not lost, it's just I've no idea where I am
Metal is best leuk, af en toe een nummerquote:Op dinsdag 24 december 2024 10:04 schreef MielMonteur het volgende:
Two Minutes to Midnight mag best wel in de Top-lijst.
En dat zeg ik als metal-hater
Ik ken dit niet, maar kan dit wel waarderen. Je zal het alleen niet snel op een feestje opzettenquote:Op dinsdag 24 december 2024 11:36 schreef BillDauterive het volgende:
Wat fijn dat deze Swans bijna 300 plekken gezakt is. Nu pak ik em wel mee
Als je Swans te veel waardeert, word je niet meer feestjes uitgenodigd.quote:Op dinsdag 24 december 2024 11:42 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik ken dit niet, maar kan dit wel waarderen. Je zal het alleen niet snel op een feestje opzetten
quote:Op dinsdag 24 december 2024 11:43 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Als je Swans te veel waardeert, word je niet meer feestjes uitgenodigd.
Mooi nummer, maar wel godsgruwelijk intens jaquote:Op dinsdag 24 december 2024 11:42 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik ken dit niet, maar kan dit wel waarderen. Je zal het alleen niet snel op een feestje opzetten
Ooh me too als ze naar NL komenquote:Op dinsdag 24 december 2024 12:17 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ze zijn weer bij elkaar! Die wil ik wel weer live zien.
"Houd je van deathmetal, dan heb ik de komende minuten nieuws voor je."quote:Op dinsdag 24 december 2024 13:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
Waarom is er elke keer als ik m aanzet metal of progrock.
Echt hequote:Op dinsdag 24 december 2024 13:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
Leuk nummer idd.quote:Op dinsdag 24 december 2024 14:06 schreef BillDauterive het volgende:
Einstürzende Neubauten – Yü-Gung (Fütter Mein Ego)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het mag inderdaad iets minder, maar nog altijd liever dan nietszeggende kabbelmuziek van een Suus & Freek ofzoietsquote:Op dinsdag 24 december 2024 13:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dat zijn sowieso momenten die me de komende dagen van Radio 2 naar Pinguin Radio laten zappen, als het al niet opstond.quote:Op dinsdag 24 december 2024 14:12 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Het mag inderdaad iets minder, maar nog altijd liever dan nietszeggende kabbelmuziek van een Suus & Freek ofzoiets
Ook hier wordt gezeken over wat er allemaal niet in de lijst staatquote:Op dinsdag 24 december 2024 14:36 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Midlake altijd genot. Hun mooiste, Young Bride, zou ook wel in deze lijst mogen staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |