"Er zaten een aantal goede liedjes tussen en een winnende". Zoiets zei hij toen ze bij EVA (?) de commissieleden interviewden. Jaap en Caroline en Jacqueline waren er toen ook.quote:
Volgens songfestivalweblog zat dit nummer inderdaad bij de laatste 6 die mochten optreden.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 08:28 schreef blackswangreen het volgende:
De nieuwe single van Judith, die bij de laatste 6 zat die mochten optreden voor de commissie. Niet bekend of dat dit nummer was. Geschreven met Leon Palmen, die ook meeschreef aan het nummer van Claude.
Bekijk deze YouTube-video
Lekker lied wel! Ik hou ervan.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 08:28 schreef blackswangreen het volgende:
De nieuwe single van Judith, die bij de laatste 6 zat die mochten optreden voor de commissie. Niet bekend of dat dit nummer was. Geschreven met Leon Palmen, die ook meeschreef aan het nummer van Claude.
Qmusic en Skyradio muziek. Simpel en betekenisvol. Maar totaal geen competitie op het esf. Beetje vergelijkbaar met Snap van Rosa Linn.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 08:28 schreef blackswangreen het volgende:
Ja dat. En als het verder wellicht grotendeels bagger was wat er binnen kwam voor het ESF snap ik wel dat ze dit toch ook even live wilden horen.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:06 schreef blackswangreen het volgende:
Ik vind het wel leuk, lekker popliedje met een goede melodie en een goede tekst (afgezien van de nanana's). Daar hou ik van. Verder niks wereldschokkends ofzo, maar zou het wel goed doen bij de jury op Eurovisie.
quote:De uitnodiging aan de pers voor de presentatie van het songfestivallied signeert Claude met ‘à bientôt, bisous’ - Frans voor ‘tot snel, kusjes’.
quote:Het liedje dat Claude (21) namens Nederland ten gehore zal brengen bij het Eurovisie Songfestival in Zwitserland wordt in de middag van 27 februari gepresenteerd
Zou de titel kunnen zijn!quote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:56 schreef Thrts het volgende:
https://www.ad.nl/songfes(...)tot-bisous~af307c71/
[..]
[..]
Nou zeg, alweer? Wanneer zat Hila Noorzai bij RTL om hetzelfde te doen... niet eens een week geleden?quote:Op zondag 16 februari 2025 22:36 schreef Momo het volgende:
Aran Bade bij Beau over concurrenten Claude
Ik denk Aran weer even laten zien wat voor een schandalig in Estland en Malta is gekozen. Kunnen alle Gerda's weer knikken op de bank.quote:Op zondag 16 februari 2025 22:45 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Nou zeg, alweer? Wanneer zat Hila Noorzai bij RTL om hetzelfde te doen... niet eens een week geleden?
Volgens mij niet!quote:Op maandag 17 februari 2025 12:43 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Is het al officieel bekend welke talen het liedje in is?
Lubach sowieso niet. Die zit niet meer bij de NPO.quote:Op maandag 17 februari 2025 13:12 schreef Greys het volgende:
Ik hoop zelf weer bij een speciale Lubach. Beviel me wel vorig jaar toen met Joost.
En dat ze daar gewoon meteen de video erin gooien. Zoals vorig jaar ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |