quote:Op maandag 23 december 2024 08:00 schreef Loverboii het volgende:
wat een gezellige bende hier
heerlijk
wie wil er een knuffeltje?
trenoquote:Op zondag 22 december 2024 19:48 schreef RamboDirk het volgende:
NETFLIX
Il treino dei bambini
9/10
Prachtig.
Zou dat graag met @GGMM en @johannes_vermeer willen kijkenquote:Op zondag 22 december 2024 23:51 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nog maar een paar nachtjes tot Squid Game Season 2
Prima dan zeg ik Kerst met m'n familie af. Gezelligquote:Op maandag 23 december 2024 11:23 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Zou dat graag met @:ggmm en @:johannes_vermeer willen kijken
Kan gebeurenquote:Op maandag 23 december 2024 14:31 schreef Wotte het volgende:
TR gemaakt van eigen post @:GGMM kwam door verspringende reclame.
Hoop dat je niet woest bent.
ggmm kent alleen maar liefdequote:Op maandag 23 december 2024 14:31 schreef Wotte het volgende:
TR gemaakt van eigen post @:GGMM kwam door verspringende reclame.
Hoop dat je niet woest bent.
Nasi.quote:Op maandag 23 december 2024 17:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe krieltjes met broccoli en zalm.
Patat, broodje kroket en een Jos Brinkie.quote:Op maandag 23 december 2024 17:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Een tosti doe je met ketchup of curry, niet met mayonaise.quote:Op maandag 23 december 2024 16:32 schreef Wotte het volgende:
Meen laatst een fragment gezien te hebben van een vrouw, in lang leve de liefde geloof ik, die tosti met mayonaise eten een afknapper vond.
Ik ben niet zelden beledigd maar dit kietelde mij niet op een fijne wijze.
Kaas en Mayonaise is altijd een goed idee.quote:Op maandag 23 december 2024 17:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een tosti doe je met ketchup of curry, niet met mayonaise.
Nasitjequote:Op maandag 23 december 2024 17:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Brood met soep.quote:Op maandag 23 december 2024 17:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Broodje kipburger met misschien een plakje kaas, dat overweeg ik nog.quote:Op maandag 23 december 2024 17:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Eng, we hebben de laatste tijd toch wel veel gemeen met elkaar.quote:Op maandag 23 december 2024 18:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is mijn lievelingseten
Geniet ervan maat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |