Ik snap het, maar als ik jou gratis toevoeg is dat natuurlijk niet eerlijk tegenover de mensen die wel inschrijfgeld hebben betaald. Hopelijk heb je daar begrip voor.quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:57 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Helaas al 275 euro kwijt aan jaar abonnement voor te zwemmen. Kunnen we niet beetje aan elkaar optrekken? Elkaar motiveren gezonde jongens te zijn.
Hoe gaat de opleiding weet je de motivatie nog beetje bij elkaar te schrappen? Ze hebben mij opgegeven voor een cursus werk er pas net, moet ik zo'n cursus gaan doen.
In ruil schrijf ik jou ook bij mij in, dan is het gewoon goed geregeld toch? Ik denk sowieso dat ik dadelijk de enige zwemmer ben in de SC? Misschien is zwemmen ook iets voor jou of andere, ik denk dat ik juist iets nieuws breng dat van waarde kan zijn.quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik snap het, maar als ik jou gratis toevoeg is dat natuurlijk niet eerlijk tegenover de mensen die wel inschrijfgeld hebben betaald. Hopelijk heb je daar begrip voor.
Voor kinderen en bejaarden.quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:09 schreef Abid-Meher het volgende:
Wat vinden wij van zwemmen als sport? Om zelf te doen, niet om te kijken.
Dat kan wel ja, voor vrienden.quote:Op zondag 22 december 2024 12:33 schreef onlogisch het volgende:
Leuk @:Scrummie
Kan je dat aanzoek live streamen op facebook of zo?
Oh hier ook kipburger. Niet zelfgemaakt had bij AH 1+1quote:Op zondag 22 december 2024 19:38 schreef ISVV het volgende:
@:Drizzt_DoUrden wat stond er op het menu? Ik had zelfgemaakte broodjes kipburger.
Slaap lekker makkerquote:Op zondag 22 december 2024 22:57 schreef KingRoland het volgende:
ik ga thee drinken dan bidden dan slapen jongens.
welterusten vrienden en vijanden.
Hier gewoon agv.quote:Op zondag 22 december 2024 19:38 schreef ISVV het volgende:
@:Drizzt_DoUrden wat stond er op het menu? Ik had zelfgemaakte broodjes kipburger.
Nog maar een paar nachtjes tot Squid Game Season 2quote:Op zondag 22 december 2024 22:57 schreef KingRoland het volgende:
ik ga thee drinken dan bidden dan slapen jongens.
welterusten vrienden en vijanden.
quote:Op maandag 23 december 2024 08:00 schreef Loverboii het volgende:
wat een gezellige bende hier
heerlijk
wie wil er een knuffeltje?
trenoquote:Op zondag 22 december 2024 19:48 schreef RamboDirk het volgende:
NETFLIX
Il treino dei bambini
9/10
Prachtig.
Zou dat graag met @GGMM en @johannes_vermeer willen kijkenquote:Op zondag 22 december 2024 23:51 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nog maar een paar nachtjes tot Squid Game Season 2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |