Prima dan zeg ik Kerst met m'n familie af. Gezelligquote:Op maandag 23 december 2024 11:23 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Zou dat graag met @:ggmm en @:johannes_vermeer willen kijken
Kan gebeurenquote:Op maandag 23 december 2024 14:31 schreef Wotte het volgende:
TR gemaakt van eigen post @:GGMM kwam door verspringende reclame.
Hoop dat je niet woest bent.
ggmm kent alleen maar liefdequote:Op maandag 23 december 2024 14:31 schreef Wotte het volgende:
TR gemaakt van eigen post @:GGMM kwam door verspringende reclame.
Hoop dat je niet woest bent.
Nasi.quote:Op maandag 23 december 2024 17:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe krieltjes met broccoli en zalm.
Patat, broodje kroket en een Jos Brinkie.quote:Op maandag 23 december 2024 17:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Een tosti doe je met ketchup of curry, niet met mayonaise.quote:Op maandag 23 december 2024 16:32 schreef Wotte het volgende:
Meen laatst een fragment gezien te hebben van een vrouw, in lang leve de liefde geloof ik, die tosti met mayonaise eten een afknapper vond.
Ik ben niet zelden beledigd maar dit kietelde mij niet op een fijne wijze.
Kaas en Mayonaise is altijd een goed idee.quote:Op maandag 23 december 2024 17:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een tosti doe je met ketchup of curry, niet met mayonaise.
Nasitjequote:Op maandag 23 december 2024 17:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Brood met soep.quote:Op maandag 23 december 2024 17:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Broodje kipburger met misschien een plakje kaas, dat overweeg ik nog.quote:Op maandag 23 december 2024 17:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Eng, we hebben de laatste tijd toch wel veel gemeen met elkaar.quote:Op maandag 23 december 2024 18:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is mijn lievelingseten
Geniet ervan maat
Update: is toch met kaas geworden. Lekker hamburger broodje op de gril, daarna de kaas, daarna de burger. Beetje mayonaise en ketchup.quote:Op maandag 23 december 2024 20:21 schreef Abid-Meher het volgende:
45 minuten gezwommen.
@:ggmm @:onlogisch @:maxi-mus
[..]
Broodje kipburger met misschien een plakje kaas, dat overweeg ik nog.
Waarom in een QPR shirt?quote:
I got 39 of 42 rightquote:Op maandag 23 december 2024 22:21 schreef Scrummie het volgende:
https://www.sportsjoe.ie/(...)rpHi0pDiTu4anbNif5hw
[ afbeelding ]
Queens Park Rawrquote:
I got 31 of 42 right.quote:
Ik ben druk dus als ik je niet meer spreek succes vanavond makker.quote:
Bedankt maat! Ik zal het resultaat hier wel delen vanavond of anders morgen.quote:Op dinsdag 24 december 2024 12:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben druk dus als ik je niet meer spreek succes vanavond makker.
En fijne dagen gewenst voor jou en je familie
En voor de rest hier ook natuurlijk
En je weet he he maat, mocht ze nou nee zeggen dan zullen we daar natuurlijk absoluut geen grappen over maken.quote:Op dinsdag 24 december 2024 13:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bedankt maat! Ik zal het resultaat hier wel delen vanavond of anders morgen.
Jij ook fijne dagen gewenst en voor iedereen die je lief hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Samsunggoden @KingRolandquote:Annyeonghaseyo, welkom bij Korea To Go! Dit is jouw nummer één gids voor alles wat Koreaans is in Nederland. Om de feestdagen te vieren krijg jij als Member dit unieke cadeau van ons. Samsung komt oorspronkelijk uit Zuid-Korea en zo kun jij de cultuur achter jouw Samsung product nog beter leren kennen. Veel uit Zuid-Korea is al hot in dit land en de vele skincare winkels, restaurants en films en series schieten als paddenstoelen uit de grond.
Nou succes ermeequote:Op dinsdag 24 december 2024 13:39 schreef maxi-mus het volgende:
Fijne dagen allen. Ga op zoek naar god.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |