Ik had het op de portal gedaan mischien toch beetje delayquote:Op vrijdag 20 december 2024 18:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Die was zoveel makkelijker dan die vuur / electra challenge.
Geloof dat ik over die 'master' 5x gedaan heb, en die andere echt ontelbaar veel
wie heeft er dan ook een portalquote:Op vrijdag 20 december 2024 18:58 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik had het op de portal gedaan mischien toch beetje delay
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 20 december 2024 20:37 schreef FlippingCoin het volgende:
Heerlijke positieve vrolijke game astro bot. Niet te moeilijk ook, weet niet of dat nog een beetje komt?
Oh vermoedelijk wel dan? Ga nog niet kijken ivm spoilers.quote:
Pfffff die trilogy remaster, viel wel tegen. Dacht ik heb ze allemaal al gespeeld dat doe ik wel even.quote:
jezus wat is die gozer slechtquote:
Tja ik heb er nu drie en ik vind het eigenlijk al eentje te veel. Ik vind die witte controller echt lelijkquote:
Roze en blauwquote:Op zaterdag 21 december 2024 00:10 schreef DKUp het volgende:
[..]
Tja ik heb er nu drie en ik vind het eigenlijk al eentje te veel. Ik vind die witte controller echt lelijk
Zwart en grijs GENOT
Eigenlijk wilde ik zilver en zwart. De aankondiging van de Anniversary Edition was de doorslag eigenlijk.quote:
Nog altijd boos omquote:Op zaterdag 21 december 2024 12:08 schreef DKUp het volgende:
[..]
Eigenlijk wilde ik zilver en zwart. De aankondiging van de Anniversary Edition was de doorslag eigenlijk.
@:Friday12 nou gisteren was ik Days Gone op de PS Portal aan het spelen. Ongelofelijk dat daar geen vervolg op komt![]()
Mensen waren allemaal aan het zeiken over bugs enzo. Echt niets van gemerktquote:Op zaterdag 21 december 2024 12:17 schreef DKUp het volgende:
[..]
De wereld, de details, de vijanden, horde systeem en schieten werken allemaal zo goed
Tja, als je game massaal cijfers krijgt tussen de 4 en 7. Dan ga je al mensen negatief beīnvloeden in 8,5-10 tijdperk……quote:Op zaterdag 21 december 2024 12:24 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Mensen waren allemaal aan het zeiken over bugs enzo. Echt niets van gemerkt
Krijg je als je Nintendo fanboys andere games laat reviewenquote:Op zaterdag 21 december 2024 12:36 schreef DKUp het volgende:
[..]
Tja, als je game massaal cijfers krijgt tussen de 4 en 7. Dan ga je al mensen negatief beīnvloeden in 8,5-10 tijdperk……
Days Gone
Days Gone wereld is 100x beter than shit strandingquote:Op zaterdag 21 december 2024 12:39 schreef DKUp het volgende:
Maar Days Gone is een ontzettend matige kutgame hoor. Death Stranding is geweldig, want extreem vaag en Kojima!
2019 wat een bullshit destijds.
9quote:Op zaterdag 21 december 2024 12:42 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Krijg je als je Nintendo fanboys andere games laat reviewen
Het is 85% leeg die game. Alsof het 5 jaar te vroeg is uitgebrachtquote:Op zaterdag 21 december 2024 12:44 schreef DKUp het volgende:
[..]
9
Death Stranding
“Death Stranding heeft over het algemeen een lekkere flow. Het is een verrassend verslavende game om te spelen met een interessant verhaal…….”
Ik heb totaal een andere game gespeeld![]()
Als days gone matig was wat is shit stranding dan wel nietquote:Op zaterdag 21 december 2024 13:58 schreef Drankster het volgende:
Jaren later nog steeds huilie huilie omdat je matige dertien in een dozijn open world game terecht geen sequel krijgt.![]()
Oh en Death Stranding is op bijna alle fronten de betere game maar niet echt vergelijkbaar, totaal andere gameplayloop en focus.
Maar al die andere dertien in een dozijn games krijgen wel sequels.quote:Op zaterdag 21 december 2024 13:58 schreef Drankster het volgende:
Jaren later nog steeds huilie huilie omdat je matige dertien in een dozijn open world game terecht geen sequel krijgt.![]()
Oh en Death Stranding is op bijna alle fronten de betere game maar niet echt vergelijkbaar, totaal andere gameplayloop en focus.
1. Terechte vraag; Horizone Forbidden West had voor mij ook niet gehoeven, ook meer van hetzelfde. Hetzelfde geldt voor God of War maar wederom totaal andere game. Ghost of Yotai heb ik dan wel weer zin in want Sucker Punch.quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:51 schreef DKUp het volgende:
[..]
Maar al die andere dertien in een dozijn games krijgen wel sequels.
Death Stranding 2? Lopen, voorraad vervoeren, lopen en afleveren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |