Ja psp was ook vet. Alleen wil ik deze gen games spelen en dat kan met de portalquote:Op vrijdag 20 december 2024 14:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Handheld genot. Roep ik al sinds WiiU. Godengeschenk
Vanavond even spelen, zin in.quote:
Alleen die master lvl was irritantquote:Op vrijdag 20 december 2024 12:17 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik snap dit niet, de game is echt heel simpel.
Moeilijkste waren wat van die trials, en dat was vooral de controller die aids had hier.
Die was zoveel makkelijker dan die vuur / electra challenge.quote:Op vrijdag 20 december 2024 16:13 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Alleen die master lvl was irritant
Snap ik, zou willen dat ik 'm ook opnieuw zou kunnen spelen zonder te weten wat er allemaal nog komtquote:Op vrijdag 20 december 2024 15:55 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Vanavond even spelen, zin in.
Ik had het op de portal gedaan mischien toch beetje delayquote:Op vrijdag 20 december 2024 18:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Die was zoveel makkelijker dan die vuur / electra challenge.
Geloof dat ik over die 'master' 5x gedaan heb, en die andere echt ontelbaar veel
wie heeft er dan ook een portalquote:Op vrijdag 20 december 2024 18:58 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik had het op de portal gedaan mischien toch beetje delay
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 20 december 2024 20:37 schreef FlippingCoin het volgende:
Heerlijke positieve vrolijke game astro bot. Niet te moeilijk ook, weet niet of dat nog een beetje komt?
Oh vermoedelijk wel dan? Ga nog niet kijken ivm spoilers.quote:
Pfffff die trilogy remaster, viel wel tegen. Dacht ik heb ze allemaal al gespeeld dat doe ik wel even.quote:
jezus wat is die gozer slechtquote:
Tja ik heb er nu drie en ik vind het eigenlijk al eentje te veel. Ik vind die witte controller echt lelijkquote:
Roze en blauwquote:Op zaterdag 21 december 2024 00:10 schreef DKUp het volgende:
[..]
Tja ik heb er nu drie en ik vind het eigenlijk al eentje te veel. Ik vind die witte controller echt lelijk
Zwart en grijs GENOT
Eigenlijk wilde ik zilver en zwart. De aankondiging van de Anniversary Edition was de doorslag eigenlijk.quote:
Nog altijd boos omquote:Op zaterdag 21 december 2024 12:08 schreef DKUp het volgende:
[..]
Eigenlijk wilde ik zilver en zwart. De aankondiging van de Anniversary Edition was de doorslag eigenlijk.
@:Friday12 nou gisteren was ik Days Gone op de PS Portal aan het spelen. Ongelofelijk dat daar geen vervolg op komt![]()
Mensen waren allemaal aan het zeiken over bugs enzo. Echt niets van gemerktquote:Op zaterdag 21 december 2024 12:17 schreef DKUp het volgende:
[..]
De wereld, de details, de vijanden, horde systeem en schieten werken allemaal zo goed
Tja, als je game massaal cijfers krijgt tussen de 4 en 7. Dan ga je al mensen negatief beīnvloeden in 8,5-10 tijdperk……quote:Op zaterdag 21 december 2024 12:24 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Mensen waren allemaal aan het zeiken over bugs enzo. Echt niets van gemerkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |