SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Viv op 22-12-2024 03:07:48 ]Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Yes, afgebroken wegens grote drukte, 1 iemand onwel en grimmige sfeer bij de toegangshekken.quote:Op donderdag 19 december 2024 22:57 schreef PjotterFRL het volgende:
Show van Roxy was blijkbaar ingekort vanwege te grote drukte op het plein
Blikkendagquote:
Vraagt nu 1995 EUR voor 30 minuten... eens kijken hoe hard die marktwaarde gaat stijgen na deze plugquote:
Geer leek me wel want die doet de ochtendshow, Giel vast nietquote:
Doet me denken aan die Eindhovense lokale versie in 2011, wat was de naam ook alweer?quote:Op vrijdag 20 december 2024 07:17 schreef Christiane. het volgende:
[ link | afbeelding ]
bbcode generator for signature
Giel doet deze week de ochtendshow van radio2, die is ook al wakkerquote:Op vrijdag 20 december 2024 07:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geer leek me wel want die doet de ochtendshow, Giel vast niet
Ah akkoord, dan lag ie vast te tukken om half tweequote:Op vrijdag 20 december 2024 07:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Giel doet deze week de ochtendshow van radio2, die is ook al wakker
Ze is populair blijkbaarquote:Op vrijdag 20 december 2024 09:18 schreef PjotterFRL het volgende:
Gisteren is de show van Roxy Dekker dus vroegtijdig afgekapt omdat mensen door de hekken braken![]()
Er was teveel tuig dat door de hekken probeerde te komen. We waren er al een tijdje en wilden na Roxy Dekker weg. Ze zong iets van 3 liedjes en deed een emotionele speech en toen stopte de show. We wilden weg maar werden tegengehouden door beveiligers. Waarom mogen we er niet uit? Andere kant op zei die, de show is niet voor niets stilgelegd! Toen zag ik de meute proberen door de hekken te komen naar binnen, duwen en trekken, klimmen etc. Turfy Gang fans ofzo?quote:Op vrijdag 20 december 2024 09:18 schreef PjotterFRL het volgende:
Gisteren is de show van Roxy Dekker dus vroegtijdig afgekapt omdat mensen door de hekken braken![]()
Dit wordt een succesjaar. Als gisteravond al de tussenstand al op 3 miljoen stond.quote:Op vrijdag 20 december 2024 12:31 schreef Pino112 het volgende:
Komen lekkere cheques binnen hoor van scholen en bedrijven.
Het zijn inderdaad allemaal nog veel hogere bedragen dan vorig jaar... ik zet in op een eindbedrag van 10 miljoen EUR en dat zou echt bizar zijn...quote:Op vrijdag 20 december 2024 12:31 schreef Pino112 het volgende:
Komen lekkere cheques binnen hoor van scholen en bedrijven.
Ik denk ook dat bedrag.quote:Op vrijdag 20 december 2024 13:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het zijn inderdaad allemaal nog veel hogere bedragen dan vorig jaar... ik zet in op een eindbedrag van 10 miljoen EUR en dat zou echt bizar zijn...
Ik denk dat ze wel eens record kunnen gaan breken dit jaar. Komen echt gigantische bedragen binnen en ook zie ik weer bedrijven langskomen wat al jaren niet meer gebeurden (bijv een Wehkamp).quote:
Vergelijk je het dan met recordjaren van zo'n 10 jaar terug?quote:Op vrijdag 20 december 2024 15:54 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik denk dat ze wel eens record kunnen gaan breken dit jaar. Komen echt gigantische bedragen binnen en ook zie ik weer bedrijven langskomen wat al jaren niet meer gebeurden (bijv een Wehkamp).
Het is een heel goed gekozen thema en ze hebben weer een succesformule te pakken lijkt het.
Eerste tussenstand was ook ver boven eerste tussenstand van recordjaar.
Yup, 2014 is met ruim 12.3 miljoen recordhouder.quote:Op vrijdag 20 december 2024 15:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Vergelijk je het dan met recordjaren van zo'n 10 jaar terug?
Toen 3fm op hun hoogtepunt was met Serious Request.
Bijzonderquote:Op vrijdag 20 december 2024 11:31 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Er was teveel tuig dat door de hekken probeerde te komen. We waren er al een tijdje en wilden na Roxy Dekker weg. Ze zong iets van 3 liedjes en deed een emotionele speech en toen stopte de show. We wilden weg maar werden tegengehouden door beveiligers. Waarom mogen we er niet uit? Andere kant op zei die, de show is niet voor niets stilgelegd! Toen zag ik de meute proberen door de hekken te komen naar binnen, duwen en trekken, klimmen etc. Turfy Gang fans ofzo?
zoals elke keer.quote:Op vrijdag 20 december 2024 16:16 schreef Evenstar het volgende:
Nou, ze pushen wel flink voor een anthem, kutnummer
Het concert moest voortijdig worden afgebroken vanwege de enorme drukte en onrust. De populariteit van Roxy Dekker trok een grote menigte aan, wat leidde tot gevaarlijke situaties. Sommige mensen probeerden door de hekken te breken om toegang te krijgen tot het plein. Dit veroorzaakte duwen, trekken en zelfs klimmen over de hekken, wat de veiligheid in gevaar bracht.quote:Op vrijdag 20 december 2024 11:31 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Er was teveel tuig dat door de hekken probeerde te komen. We waren er al een tijdje en wilden na Roxy Dekker weg. Ze zong iets van 3 liedjes en deed een emotionele speech en toen stopte de show. We wilden weg maar werden tegengehouden door beveiligers. Waarom mogen we er niet uit? Andere kant op zei die, de show is niet voor niets stilgelegd! Toen zag ik de meute proberen door de hekken te komen naar binnen, duwen en trekken, klimmen etc. Turfy Gang fans ofzo?
Hmm het waren wel allemaal stoere gastjes, kan me haast niet voorstellen dat ze graag luisteren naar Anne-Fleur Vakantie. Ik weet niet wat Turfy Gang is maar het klinkt als iets waartoe zij behoren.quote:Op vrijdag 20 december 2024 16:38 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Het concert moest voortijdig worden afgebroken vanwege de enorme drukte en onrust. De populariteit van Roxy Dekker trok een grote menigte aan, wat leidde tot gevaarlijke situaties. Sommige mensen probeerden door de hekken te breken om toegang te krijgen tot het plein. Dit veroorzaakte duwen, trekken en zelfs klimmen over de hekken, wat de veiligheid in gevaar bracht.
De beveiliging en hulpdiensten moesten ingrijpen door een linie te vormen en mensen tegen te houden. Om de situatie beheersbaar te maken, werd besloten het optreden in te korten en bezoekers gecontroleerd van het plein te laten vertrekken. De show werd niet zonder reden stilgelegd; dit was nodig om verdere escalatie te voorkomen en de veiligheid van iedereen te waarborgen.
er zijn geen aanwijzingen dat deze groep betrokken was bij dit specifieke incident. Turfy Gang is een populaire Nederlandse muziekformatie, maar hun naam wordt in dit geval niet gelinkt aan de gebeurtenissen rondom het Glazen Huis.
correct.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:24 schreef Paul het volgende:
[..]
dit jaar 2 miljoen meer dan vorig jaar ?
Ach dat is nog een van de leukere thema-avonden, vanaf hier wordt het eigenlijk alleen maar minder.quote:
Hier gaat iemand de mist in.quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:26 schreef KNAK het volgende:
Sticks? akoestische milieuvervuiling...
Zet er maar weer een DJ / band neer o.i.d.
Tussenstand 2024 vs 2014quote:Op vrijdag 20 december 2024 19:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
@:Evenstar is dit volgens de verwachting?
Waauw. Hoe zou het dan kunnen dat metabole ziekte zoveel beter scoort dan ALS? Dat was al schrijnend.quote:Op zaterdag 21 december 2024 00:04 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Tussenstand 2024 vs 2014
1e 2.961.120 vs 1.125.334 (+1.835.786)
2e 3.881.226 vs 2.402.675 (+1.478.551)
3e ??? vs 3.218.294
4e ??? vs 4.588.750
5e ??? vs 6.301.612
6e ??? vs 8.650.014
Eindstand ??? vs 12.380.438
Ik zal dit ook even in OP gooien
Bedrag is nu al 50% van eindstand van vorig jaar en dat was toen 7.502.981. Op dag twee was de tussenstand 1.214.708 en daar zit men nu ruim 2.6 miljoen boven, dus die 10 miljoen moet sowieso wel lukken
Ongeveer 1500 mensen met ALS in Nederland vs 10.000+ gezinnen met minstens 1 meta-kind, dus de kans dat je iemand in je kring hebt die hiermee te maken heeft is vele malen groter dan met ALS. Daarnaast komen zieke kinderen wel wat harder binnen meestal.quote:Op zaterdag 21 december 2024 00:30 schreef Vlinder het volgende:
[..]
Waauw. Hoe zou het dan kunnen dat metabole ziekte zoveel beter scoort dan ALS? Dat was al schrijnend.
(Ik ken een kindje met metabole ziekte. Tessa. Ze heeft ze ziekte van Pompe. Haar moeder is een collega van mij)
Zieke Tessa (11) uit Drachten zamelt geld in voor Serious Request: 'In de hoop dat het nog op tijd komt'
https://www.lc.nl/friesla(...)d-komt-29307763.html
quote:Meedoen?
• 3fm.nl/kominactie/acties/fok Tussenstand: ¤491
• 3fm.nl/plaat
• 3fm.nl/doneer
• 3fm.nl/veiling
• 3fm.nl/webshop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |