Is ONZE songfestival inzending al behandeld?quote:Op donderdag 19 december 2024 20:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
Jerry gelukkig ausradiert vanavond.
Lijkt me wel een goede Claudequote:Op donderdag 19 december 2024 20:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Is ONZE songfestival inzending al behandeld?
Ik zou der mn bed niet uitschoppenquote:Op donderdag 19 december 2024 20:07 schreef Rnie het volgende:
Toch wel goud dat kleine Bartje Lillian heeft liggen ketsen.
¤¤¤quote:Op donderdag 19 december 2024 20:07 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Martijn weer over z'n kinderen, waarom zit hij dan zo vaak in de Viaplay studio?
Kan wel roken onder de douche met die neusquote:Op donderdag 19 december 2024 20:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik zou der mn bed niet uitschoppen
Lekker in het kwakje van Jan Slagter liggen roeren.quote:Op donderdag 19 december 2024 20:07 schreef Rnie het volgende:
Toch wel goud dat kleine Bartje Lillian heeft liggen ketsen.
quote:Op donderdag 19 december 2024 20:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik zou der mn bed niet uitschoppen
De nummer een na laatst van België staat bij de bovenste achtquote:Op donderdag 19 december 2024 20:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja zag dat er deze week Conference League is??
Waar?quote:
Zou t wat uitmaken?quote:Op donderdag 19 december 2024 20:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heeft The Fatter geen maagverkleining gehad?
in de studio. Maar niet voor de darts vandaagquote:
Bart kan uberhaupt niksquote:Op donderdag 19 december 2024 20:10 schreef wimderon het volgende:
Bartje, jij kunt helemaal niet grappig doen en improviseren.
Zeker nog zonder locatie erbij te vermelden?quote:Op donderdag 19 december 2024 20:21 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De PDC maakt op Instagram al reclame voor ticketinformatie voor het WK2026.
Jaquote:Op donderdag 19 december 2024 20:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
Was dat de vriendin of de moeder van Kenny?
Vakantiepark in België.quote:Op donderdag 19 december 2024 20:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zeker nog zonder locatie erbij te vermelden?
Marco "minety-five" Meijer.quote:Op donderdag 19 december 2024 20:22 schreef T3hTommay het volgende:
Marco snapt er weer eens niks van.
Nee het is inderdaad best wel leeg aan voorkant ookquote:Op donderdag 19 december 2024 20:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nogal wat lege plekken in Ally Pally. Of zijn dat al die lui die langs de zijkant staan?
Moet ook gebeurenquote:Op donderdag 19 december 2024 20:24 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
@:anneloos ff opgehaald joh
Ah vandaar. Dat had ik net gemist.quote:Op donderdag 19 december 2024 20:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij zat in het voorstukje, nu is hij helaas weer vertrokken
quote:Wauw wat een ervaring met deze dame! Ze is knap heeft een geweldig lichaam en ze is ook nog een MILF!
ze ziet er in het echt een stuk beter uit als op de foto’s en ze heeft een hele sexy aura om haar heen. Anaal met condoom was ook super, geen gezeik, geen terughoudendheid maar gewoon gaan! Toppertje!
zeker een aanrader maar het herhalingsgevaar is zeer groot!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |