SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Ja dat ben ik hier ook kwijt voor een bakje met saus erbij.quote:Op donderdag 19 december 2024 11:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Laatste keer was het 5,50 maar ben er al een tijd niet geweest dus zal wel weer duurder zijn.
Het is een dure maand Losquote:Op donderdag 19 december 2024 12:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Haha jongen met slobberig trainingsbroek voor me met tanken, op de automaat: u kunt voor Max ¤14,70 tanken.
Die pomp sloeg ook na 34s al af.![]()
Koop dan geen auto (en ga werken)quote:Op donderdag 19 december 2024 12:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het is een dure maand Los
Denk dat die kerel wilde gaan werken maar nu niet op zijn bestemming aankomt.quote:Op donderdag 19 december 2024 12:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Koop dan geen auto (en ga werken)
koffie is ook belangrijkquote:Op donderdag 19 december 2024 12:24 schreef Ama het volgende:
Veel klanten vandaag maar iedereen wil nog even snel voor kerst koffie halen schijnbaar.
Met trainingsbroek?quote:Op donderdag 19 december 2024 12:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat die kerel wilde gaan werken maar nu niet op zijn bestemming aankomt.
Misschien werkt ie al, is dit z'n vrije week of dag, en heeft hij de auto om allerlei redenen nodig.quote:Op donderdag 19 december 2024 12:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Koop dan geen auto (en ga werken)
Precies.quote:Op donderdag 19 december 2024 12:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien werkt ie al, is dit z'n vrije week of dag, en heeft hij de auto om allerlei redenen nodig.
Maar zoals Los leeft zo moet iedereen leven.
Nee,quote:Op donderdag 19 december 2024 12:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is dat dan ook weer een 'tijdelijke' oplossing tot de nieuwbouw klaar is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op donderdag 19 december 2024 12:38 schreef essnhills het volgende:
Ik heb denk ik mijn wasmachine betrapt op het proberen te eten van een sokdat is toch niet lekker..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Denk dat wasmachines het een delicatesse vindenquote:
Heb je je Harry Potter plant al af?quote:Op donderdag 19 december 2024 12:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zo maar even wat aquarellen of zo
quote:Op donderdag 19 december 2024 12:38 schreef essnhills het volgende:
Ik heb denk ik mijn wasmachine betrapt op het proberen te eten van een sokIs dat waar ze elke keer door verdwijnen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee,ga ik binnenkort mee verder, het Philips Stadion van karton is wel bijna af.quote:Op donderdag 19 december 2024 12:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb je je Harry Potter plant al af?
Bedankt voor je kaartje!quote:Op donderdag 19 december 2024 12:49 schreef Dr_Flash het volgende:
pffffffffffff lunch
ZO VEEL balletjes hoog te houden. EN als iemand me nou zou vragen "Goh, wat voer jij nou eigenlijk uit de hele dag?" zou ik niet eens een fatsoenlijk antwoord hebben
Ik denk hetquote:Op donderdag 19 december 2024 12:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is dat waar ze elke keer door verdwijnen?
Jij wou geen kaartjes meerquote:Op donderdag 19 december 2024 13:10 schreef Ama het volgende:
De teller blijft hier dan alleen op 1 kaart die ik laatst al kreeg.
Heb soberzo maar heel weinig kaartjes gestuurd hoorquote:Op donderdag 19 december 2024 13:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Kerstkaarten zijn geen ansichtkaarten?
Hoeveel kaartjes heb jij Fles al gestuurd dan?quote:Op donderdag 19 december 2024 13:21 schreef Ama het volgende:
Ik heb wel genoeg aan 600 ansichtkaarten jamaar een kerstkaart is altijd wel gezellig. Was daarom ook een beetje verbaasd maar jij dacht dat ik helemaal geen één kaart meer wil in mijn leven.
Ik ook.quote:Op donderdag 19 december 2024 13:07 schreef Crack_ het volgende:
Ik sla dit jaar over met kerst/oud en nieuw kaartjes
In een doosje met een strik?quote:Op donderdag 19 december 2024 13:21 schreef Fogel het volgende:
Mijn pa en ma sturen zichzelf op voor kerst dit jaar
Gaan ze retour afzender of zijn ze leuk bezoek?quote:Op donderdag 19 december 2024 13:21 schreef Fogel het volgende:
Mijn pa en ma sturen zichzelf op voor kerst dit jaar
Nul want heb zijn adres niet maar met zoiets zou ik wel altijd iets terug sturen hoor.quote:Op donderdag 19 december 2024 13:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoeveel kaartjes heb jij Fles al gestuurd dan?
In een aluminium buis die wit/blauw geverfd is en met de letters KLM erop.quote:Op donderdag 19 december 2024 13:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In een doosje met een strik?
Na 3 dagen retour afzender.quote:Op donderdag 19 december 2024 13:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gaan ze retour afzender of zijn ze leuk bezoek?
quote:Op donderdag 19 december 2024 13:25 schreef Elvi het volgende:
Blijkbaar is ziek zijn in december een traditie geworden
is dat een soort voorwaarde om een kerstkaart van je te ontvangen?quote:Op donderdag 19 december 2024 13:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb soberzo maar heel weinig kaartjes gestuurd hoorZelfs ooms en tantes zijn daar mee gestopt. Van pa en ma ook nog niks gehoord.
Je had al die jaren dat hij van alles aan je stuurde en voor je meenam van op reis natuurlijk ook zijn adres eens hebben kunnen vragen?quote:Op donderdag 19 december 2024 13:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Nul want heb zijn adres niet maar met zoiets zou ik wel altijd iets terug sturen hoor.
Heerlijk.quote:Op donderdag 19 december 2024 13:27 schreef kwiwi het volgende:
Ik kijk echt uit naar de feestdagen, lekker smurfen![]()
had gekund, er kan zoveelquote:Op donderdag 19 december 2024 13:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je had al die jaren dat hij van alles aan je stuurde en voor je meenam van op reis natuurlijk ook zijn adres eens hebben kunnen vragen?
je kunt tegenwoordig gewoon postnl de schuld gevenquote:Op donderdag 19 december 2024 13:28 schreef CherryLips het volgende:
Ik zei net nog dat ik geen kaarten zou sturen, maar heb er net toch nog een paar geschrevenOok voor vrienden met wie ik eigenlijk geen contact meer heb, gewoon toch iets om misschien weer contact op te nemen.
Nu moet ik ze nog op tijd op de bus doen, dat wordt lastig.
Een éénrichtingsverkeerstraat wordt niet opeens magisch tweerichtingsverkeer Lies.quote:Op donderdag 19 december 2024 13:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je had al die jaren dat hij van alles aan je stuurde en voor je meenam van op reis natuurlijk ook zijn adres eens hebben kunnen vragen?
Andersom gebeurt wel veel.quote:Op donderdag 19 december 2024 13:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Een éénrichtingsverkeerstraat wordt niet opeens magisch tweerichtingsverkeer Lies.
Ik van iedereen, had het opgeschreven in m'n agenda vorig jaar en die natuurlijk met adressen en al weggekieperdquote:Op donderdag 19 december 2024 13:28 schreef CherryLips het volgende:
En ik ben van iemand het adres kwijt.
Dat moest voor gisteren.quote:Op donderdag 19 december 2024 13:28 schreef CherryLips het volgende:
Ik zei net nog dat ik geen kaarten zou sturen, maar heb er net toch nog een paar geschrevenOok voor vrienden met wie ik eigenlijk geen contact meer heb, gewoon toch iets om misschien weer contact op te nemen.
Nu moet ik ze nog op tijd op de bus doen, dat wordt lastig.
Nope.quote:Op donderdag 19 december 2024 13:30 schreef Crack_ het volgende:
Hebben jullie geen adressenboekje? Zou niet weten hoe ik die adressen anders moet onthoudenis zo'n heel kleintje die ook makkelijk meekan op vakantie
Ik weet dat toch dat geen één antwoord wat ik ga geven goed is dus ik reageer hier verder niet op.quote:Op donderdag 19 december 2024 13:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee hoorquote:Op donderdag 19 december 2024 13:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
is dat een soort voorwaarde om een kerstkaart van je te ontvangen?
Nopequote:Op donderdag 19 december 2024 13:30 schreef Crack_ het volgende:
Hebben jullie geen adressenboekje? Zou niet weten hoe ik die adressen anders moet onthoudenis zo'n heel kleintje die ook makkelijk meekan op vakantie
Daarom.quote:Op donderdag 19 december 2024 13:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat moest voor gisteren.
Ik heb ze in m'n telefoon staan, maar dan moet ik ze er wel inzetten.quote:Op donderdag 19 december 2024 13:30 schreef Crack_ het volgende:
yoloo!quote:
Ohhhh, ja idemquote:Op donderdag 19 december 2024 13:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hoorIk doe dat gewoon om mensen blij te maken zonder iets terug te verwachten. In dit geval haal ik graag een Bijbelquote aan: Doe wel en zie niet om. Lucas 9:26
Maar goed als er dan ook nog gedoe van komt dan is de lol er gauw af natuurlijkMisschien is het verstandiger om volgend jaar maar geen kaartjes meer te sturen. Kan ook
Zo'n heel kleintje die op vakantie mee kan is geen slecht idee. Ik wil op vakantie altijd wel wat kaartjes versturen, maar heb dan de adressen nooit. Heb ook al vaker de vakantiekaartjes van thuis verstuurd om die redenquote:Op donderdag 19 december 2024 13:30 schreef Crack_ het volgende:
Op de wc maar ik ken maar tien mensen ofzo dus het is geen succes.quote:Op donderdag 19 december 2024 13:35 schreef Ama het volgende:
Hebben jullie wel een verjaardagskalender? Ik niet hoor.
Facebook is mijn verjaardagskalender.quote:Op donderdag 19 december 2024 13:38 schreef CherryLips het volgende:
Als ik je niet op Facebook heb dan weet ik het niet hoorEn daar kijk ik ook niet dagelijks.
quote:Op donderdag 19 december 2024 13:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo'n heel kleintje die op vakantie mee kan is geen slecht idee. Ik wil op vakantie altijd wel wat kaartjes versturen, maar heb dan de adressen nooit. Heb ook al vaker de vakantiekaartjes van thuis verstuurd om die reden
jawel, maar kijk er nooit opquote:Op donderdag 19 december 2024 13:35 schreef Ama het volgende:
Op de wc.quote:Op donderdag 19 december 2024 13:35 schreef Ama het volgende:
Mensen die stoppen met Facebook kan ik niet meer feliciteren.quote:Op donderdag 19 december 2024 13:38 schreef CherryLips het volgende:
Als ik je niet op Facebook heb dan weet ik het niet hoorEn daar kijk ik ook niet dagelijks.
Ja ik dacht dus misschien moet ik dat ook doen maar eigenlijk hangt het er dan meer voor versiering.quote:Op donderdag 19 december 2024 13:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Op de wc.
Als een echte Nederlander.
over een maandje oid (zou ik doen)quote:Op donderdag 19 december 2024 13:41 schreef Modus het volgende:
12-12 bevestiging gehad dat iets verstuurd zou worden (bestelling), brievenbuspakketje, ws zelfs slechts een envelopje. Dat het nu drukker is dan normaal zal vast, wanneer moet ik er eens achteraan want nog niks ontvangen? Geen T&T.
MAARZ ONXDER FACBOOK MIS JE ALLE CONCERTENNNE111!!111quote:Op donderdag 19 december 2024 13:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mensen die stoppen met Facebook kan ik niet meer feliciteren.
Daar heb ik tegenwoordig insta voorquote:Op donderdag 19 december 2024 13:42 schreef Modus het volgende:
[..]
MAARZ ONXDER FACBOOK MIS JE ALLE CONCERTENNNE111!!111
Vriendin die ik al sinds de basisschool heb feliciteert mij altijd enthousiast op mijn verjaardag met "de enige die ik zonder Facebook ook weet!"quote:Op donderdag 19 december 2024 13:38 schreef CherryLips het volgende:
Is leuk. Heb er een van Asterixquote:Op donderdag 19 december 2024 13:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik dacht dus misschien moet ik dat ook doen maar eigenlijk hangt het er dan meer voor versiering.
Ik weet het nog, ook al is het een jaar of 8 geleden.quote:Op donderdag 19 december 2024 13:44 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb mn verjaardag ooit heel erg gespamd en nu weten veel mensen wel wanneer ik jarig benmaar ik geef er zelf niks om
quote:Op donderdag 19 december 2024 13:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet het nog, ook al is het een jaar of 8 geleden.
quote:
quote:Op donderdag 19 december 2024 13:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daar heb ik tegenwoordig insta voor
Ik denk omdat je toen 25 werd dat ik het kon onthoudenquote:
ja en omdat ik dat zeg maar letterlijk 30842309582038402938509 keer heb verteldquote:Op donderdag 19 december 2024 13:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk omdat je toen 25 werd dat ik het kon onthouden
Nou blijf je voor altijd 25quote:Op donderdag 19 december 2024 13:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja en omdat ik dat zeg maar letterlijk 30842309582038402938509 keer heb verteld![]()
en normaal nooit mn verjaardag vier dus het enige wat men ooit heeft gehoord is dat ik 25 werd
![]()
Ben oud en dementerende. Kan me dit niet voor de geest halen.quote:Op donderdag 19 december 2024 13:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja en omdat ik dat zeg maar letterlijk 30842309582038402938509 keer heb verteld![]()
en normaal nooit mn verjaardag vier dus het enige wat men ooit heeft gehoord is dat ik 25 werd
![]()
whoehoeeequote:
dit wordt een raar verhaalquote:Op donderdag 19 december 2024 13:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben oud en dementerende. Kan me dit niet voor de geest halen.
Goed verhaal, lekker kort.quote:Op donderdag 19 december 2024 13:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
whoehoeee
[..]
dit wordt een raar verhaalof je moet niet meer weten hoe ik heet
of het spammen, nee ik ook niet echt maar weet wel dat ik het deed
ook een goed verhaal
etenquote:Op donderdag 19 december 2024 14:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nou, de kleine maar weer een schone luier geven en kijken of het droog genoeg is buiten om eten te halen.
Ongeveer de hele wereld doet tegenwoordig alsof ie in alles beter is dan wie dan ook.quote:Op donderdag 19 december 2024 14:00 schreef Crack_ het volgende:
Ik merk dat mensen in het lectoraat echt doen alsof ze beter zijn dan hun collega's. Even kappen hoor, daar ben ik allergisch voor![]()
Dat is echt zo naarquote:
True..quote:Op donderdag 19 december 2024 14:13 schreef Modus het volgende:
[..]
Ongeveer de hele wereld doet tegenwoordig alsof ie in alles beter is dan wie dan ook.
Ik niet, ik sta daar boven.quote:Op donderdag 19 december 2024 14:13 schreef Modus het volgende:
[..]
Ongeveer de hele wereld doet tegenwoordig alsof ie in alles beter is dan wie dan ook.
quote:
dan maak je maar tijdquote:Op donderdag 19 december 2024 14:38 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit naar een Nintendo Switch te kijken want YOLO, maar ik heb er toch helemaal geen tijd voor
De normale met chocola hebben ze ook.quote:Op donderdag 19 december 2024 14:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee, als ze zonder speculoos hebben dan wil je die
Ik zou die doen.quote:Op donderdag 19 december 2024 14:49 schreef Ama het volgende:
[..]
De normale met chocola hebben ze ook.
Alleen de naam is al een afknapper.quote:Op donderdag 19 december 2024 14:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
same, of je moet van speculoos houden
Niet doen, absoluut niet doen. Binnen een maand wordt de opvolger aangekondigd.quote:Op donderdag 19 december 2024 14:38 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit naar een Nintendo Switch te kijken want YOLO, maar ik heb er toch helemaal geen tijd voor
Goede grapquote:Op donderdag 19 december 2024 14:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet doen, absoluut niet doen. Binnen een maand wordt de opvolger aangekondigd.
Maar hoelang zeggen ze dat al niet?quote:Op donderdag 19 december 2024 14:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, aangekondigd wellicht. Maar hoe lang het dan duurt voor 'ie daadwerkelijk te koop is...quote:Op donderdag 19 december 2024 14:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hadden ze dat niet even kunnen afmaken. Ze wisten toch dat je zou komen?quote:Op donderdag 19 december 2024 15:08 schreef Budapestenaar het volgende:
Mijn UI staat in de steigers![]()
[ afbeelding ]
Geen stijl dit.quote:Op donderdag 19 december 2024 15:08 schreef Budapestenaar het volgende:
Mijn UI staat in de steigers![]()
[ afbeelding ]
Luister sowieso maar twee liedjes van ze eigenlijk.quote:Op donderdag 19 december 2024 15:14 schreef Modus het volgende:
WAAR is het fout gegaan met Ghost
GE-NI-AAL album Infestissumam
Daarna hebben ze nog 5 redelijke nummers gemaakt
...quote:Op donderdag 19 december 2024 15:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Luister sowieso maar twee liedjes van ze eigenlijk.![]()
Q1 2025 zeggen ze nu. Maar in hoeverre wordt ie dan vernieuwd?quote:Op donderdag 19 december 2024 15:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, aangekondigd wellicht. Maar hoe lang het dan duurt voor 'ie daadwerkelijk te koop is...
Scooby Doo metalquote:Op donderdag 19 december 2024 15:17 schreef Ama het volgende:
Ik vind het nog steeds geen heavy metal wat Wiki zegt. Sowieso vind ik het niet echt metal maar oke.
De vele personele wissels?quote:Op donderdag 19 december 2024 15:14 schreef Modus het volgende:
Ghost heeft maar 1 bandlid en hij neemt vrijwel alles zelf op in een studio. De mensen op het podium huurt hij in voor liveshows want tja gitaar, drummen en zingen tegelijkertijd is wel erg lastig.quote:Op donderdag 19 december 2024 15:14 schreef Modus het volgende:
loop naar de horstquote:
Zag iemand het een keer beschrijven als scooby doo chase music.quote:
lekkeieieieiejjjquote:Op donderdag 19 december 2024 15:22 schreef Nizno het volgende:
sjow ben er weer.
meteen even gestofgezuigd en straks aan de dweil...
Ik weet nog steeds niet wat ik mij daar moet bij voorstellen maar je bent het wel met mij eens toch dat het geen heavy metal is?quote:Op donderdag 19 december 2024 15:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zag iemand het een keer beschrijven als scooby doo chase music.
En dat ie met 1 of ander clownsproducersduo is gaan samenwerken ws.quote:Op donderdag 19 december 2024 15:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De vele personele wissels?
Lol. Ga jij me even Ghost uitleggen.quote:Op donderdag 19 december 2024 15:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Ghost heeft maar 1 bandlid en hij neemt vrijwel alles zelf op in een studio. De mensen op het podium huurt hij in voor liveshows want tja gitaar, drummen en zingen tegelijkertijd is wel erg lastig.
quote:Op donderdag 19 december 2024 15:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Luister sowieso maar twee liedjes van ze eigenlijk.![]()
dewie?quote:
Iemand anders die ik ken is groot fan en wist dit niet.quote:Op donderdag 19 december 2024 15:26 schreef Modus het volgende:
[..]
Lol. Ga jij me even Ghost uitleggen.
[..]
Ik vind het maar vieze beestenquote:Op donderdag 19 december 2024 15:26 schreef bitterbal het volgende:
deze was vandaag gespot op een populair strand. schijnbaar erg giftig
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo mooi
haidewietsquote:Op donderdag 19 december 2024 15:27 schreef Crack_ het volgende:
Op een onbewoond eiland
Loopt niemand voor je neus
Ja je voelt je d'r blij want
Lekker leven is de leus
Geen pietsie pech want je hoeft er niets
Valt er niet van je fiets
Ligt op je luie haidewiets
Drinkt met je billen bloot
Melk uit een kokosnoot
Je wordt vanzelluf groot
Op een onbewoond eiland
Zijn alle dagen fijn
Op een onbewoond eiland
Daar zou ik willen zijn
'k Had vanmorgen al voor dag en dauw
Een punaise in m'n voet
Marmelade op m'n linkermouw
Ei te zacht, ik wor' nie goed
En toen 'k m'n fiets besteeg
Je raadt het reeds:
M'n beide banden lek en leeg
En de tram
Die ik toen nam
Bleef steken in de steeg
Op een onbewoond eiland
Lekker leven is de leus
Melk uit een kokosnoot
Je wordt vanzelluf groot
Op een onbewoond eiland
Zijn alle dagen fijn
Op een onbewoond eiland
Daar zou ik willen zijn
Moest vanmiddag bij de dokter zijn
Spuitje anti-griep gehaald
Nou die vogel dee me reuze pijn
En natuurlijk brak de naald
En toen ik douchen zou
Je raadt het reeds:
Stond ik te krijsen van de kou
Nooit geluk
De geyser stuk
Je weet al wat ik wou...
Op een onbewoond eiland
Lekker leven is de leus
Melk uit een kokosnoot
Je wordt vanzelluf groot
Op een onbewoond eiland
Zijn alle dagen fijn
Op een onbewoond eiland
Daar zou ik willen zijn
nee zijn. toch super mooiquote:Op donderdag 19 december 2024 15:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik vind het maar vieze beesten
Mooi beestje.quote:Op donderdag 19 december 2024 15:26 schreef bitterbal het volgende:
deze was vandaag gespot op een populair strand. schijnbaar erg giftig
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo mooi
als ik fan ben van iemand zn muziek weet ik echt niks van iemand zn persoonlijke leven want ehhhhh muziek?quote:Op donderdag 19 december 2024 15:28 schreef Ama het volgende:
Net als dat ik iemand ken die groot Linkin Park fan is of was en na de dood van Chester moest ik hem uitleggen wat voor problemen Chester had al die jaren.Ik was niet eens fan.
Dacht dat het bij de Linkin Park fans wel redelijk bekend was.quote:Op donderdag 19 december 2024 15:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
als ik fan ben van iemand zn muziek weet ik echt niks van iemand zn persoonlijke leven want ehhhhh muziek?
Ja preciesquote:Op donderdag 19 december 2024 15:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
als ik fan ben van iemand zn muziek weet ik echt niks van iemand zn persoonlijke leven want ehhhhh muziek?
Was die zwaar depressief?quote:Op donderdag 19 december 2024 15:28 schreef Ama het volgende:
Net als dat ik iemand ken die groot Linkin Park fan is of was en na de dood van Chester moest ik hem uitleggen wat voor problemen Chester had al die jaren.Ik was niet eens fan.
hangt er vanaf of je fan bent van de muziek of een wappiefandieallesmoetwetenwantandersvindthijiemandgeenfanquote:Op donderdag 19 december 2024 15:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Dacht dat het bij de Linkin Park fans wel redelijk bekend was.
Ja ook.quote:Op donderdag 19 december 2024 15:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Was die zwaar depressief?
Bij Tiktok bakvissen ja.quote:Op donderdag 19 december 2024 15:26 schreef Ama het volgende:
Meteen het meest populaire liedje van Ghost lol.
hmm niet alle beestjes denk ik. sommige van de duivel. zoals spinnenquote:Op donderdag 19 december 2024 15:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alle beestjes zijn toch schepsels van God he.
ik ben fan van muziek, ik weet vaak geen eens hoe die bandleden heten/wie dat zijn want.. muziekquote:Op donderdag 19 december 2024 15:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Dacht dat het bij de Linkin Park fans wel redelijk bekend was.
Ik kan niet ontkennen dat ik het liedje daar ontdekt heb inderdaad.quote:
Oh van bands waar ik echt groot fan van ben weet ik wel echt veel van.quote:Op donderdag 19 december 2024 15:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik ben fan van muziek, ik weet vaak geen eens hoe die bandleden heten/wie dat zijn want.. muziek
hahaha ja ditquote:Op donderdag 19 december 2024 15:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja preciesIk weet de namen van de bandleden vaak niet eens.
WAT KEN JE NIET ALLE NUMMERS UIT JE HOOFD?!?!quote:Op donderdag 19 december 2024 15:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
hangt er vanaf of je fan bent van de muziek of een wappiefandieallesmoetwetenwantandersvindthijiemandgeenfan
noudatjaquote:Op donderdag 19 december 2024 15:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hahaha ja dit
[..]
WAT KEN JE NIET ALLE NUMMERS UIT JE HOOFD?!?!
Ik heb alle platen van Editors, heb ze tien keer live gezien en die zanger twee keer met een ander project, ben ervoor naar Engeland gegaan, maar ik zou echt niet weten hoe de rest heet en het was me niet eens opgevallen toen er een bandlid was opgestapt. ofzo. Weet niet wat daar is gebeurd toen.quote:Op donderdag 19 december 2024 15:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh van bands waar ik echt groot fan van ben weet ik wel echt veel van.
Steviger qua specs, ik neem aan dat ze dan ook eens naar standaard 60fps gaan ook.quote:Op donderdag 19 december 2024 15:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Q1 2025 zeggen ze nu. Maar in hoeverre wordt ie dan vernieuwd?
Oh nee absoluut geen metal.quote:Op donderdag 19 december 2024 15:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet wat ik mij daar moet bij voorstellen maar je bent het wel met mij eens toch dat het geen heavy metal is?Oh ik zie nu dat er staat dat het een heavy metal en rock band is. Rock past beter ja.
quote:Op donderdag 19 december 2024 15:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb alle platen van Editors, heb ze tien keer live gezien en die zanger twee keer met een ander project, ben ervoor naar Engeland gegaan, maar ik zou echt niet weten hoe de rest heet en het was me niet eens opgevallen toen er een bandlid was opgestapt. ofzo. Weet niet wat daar is gebeurd toen.
Misschien ben ik gewoon een beetje anders haha.quote:Op donderdag 19 december 2024 15:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb alle platen van Editors, heb ze tien keer live gezien en die zanger twee keer met een ander project, ben ervoor naar Engeland gegaan, maar ik zou echt niet weten hoe de rest heet en het was me niet eens opgevallen toen er een bandlid was opgestapt. ofzo. Weet niet wat daar is gebeurd toen.
Maar ik weet niet of dat me allemaal boeitquote:Op donderdag 19 december 2024 15:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Steviger qua specs, ik neem aan dat ze dan ook eens naar standaard 60fps gaan ook.
Ja of niet want er zijn genoeg mensen die dit doen maar doen alsof dit de standaard zou zijn voor iedereen is apartquote:Op donderdag 19 december 2024 15:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Misschien ben ik gewoon een beetje anders haha.
Hier ook. Gaat me echt om de muziek en het prive leven van de artiest zal welquote:Op donderdag 19 december 2024 15:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]ik zou de meeste van mijn favoriete artiesten uberhaupt niet herkennen als ze tegen me zouden praten
Whehehe. Nice. Dit was een King Gizzard & the Lizard Wizard album toch?quote:Op donderdag 19 december 2024 15:29 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
kijk, net godzilla @:dezwabber
Nou die zanger is welquote:Op donderdag 19 december 2024 15:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]ik zou de meeste van mijn favoriete artiesten uberhaupt niet herkennen als ze tegen me zouden praten
Zo serieus als nu? Een week.quote:Op donderdag 19 december 2024 15:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar hoelang zeggen ze dat al niet?
gebakken visje... morgen maar ff halenquote:Op donderdag 19 december 2024 15:34 schreef CherryLips het volgende:
Over Take That en Robbie Williams weet ik wel veel meer maar daar was ik nogal fanatiek fan van als bakvis.
Samequote:Op donderdag 19 december 2024 15:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hier ook. Gaat me echt om de muziek en het prive leven van de artiest zal wel
jaaa hahaquote:Op donderdag 19 december 2024 15:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Whehehe. Nice. Dit was een King Gizzard & the Lizard Wizard album toch?
Zou gewoon kijken naar welke spellen er voor zijn, als je daarbij zoiets hebt van 'meh', dan niet doen, maar als je enthousiast wordt van bepaalde titels, gewoon lekker doen.quote:Op donderdag 19 december 2024 15:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar ik weet niet of dat me allemaal boeitHet is geen PlayStation ofzo.
moet wel zeggen dat je tegenwoordig met al die istareels en facebook reels wel meer doodgegooid wordt met graham norton en andere talkshows waardoor je meer over ze hoort.... maar ook daar scroll ik vaak door ook al vind ik muziek van iemand leuk hoef ik dat niet altijd te zienquote:Op donderdag 19 december 2024 15:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
SameEn sommige artiesten hebben wel een interessant leven natuurlijk, maar is niet een 'ik ben fan van je muziek dus nu moet ik ook weten wie diegene is achter de muziek'
Ik ben van de ouderwetsche Mario-gamesquote:Op donderdag 19 december 2024 15:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zou gewoon kijken naar welke spellen er voor zijn, als je daarbij zoiets hebt van 'meh', dan niet doen, maar als je enthousiast wordt van bepaalde titels, gewoon lekker doen.
Ja ik heb af en toe wel eens iets van ze geluisterd, maar de enorme hoeveelheid geeft me keuzestress.quote:Op donderdag 19 december 2024 15:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jaaa haha
moest er aan denken omdat zij echt heel veel albums hebben die alle kanten en genres op gaan
Geen lelijke man neequote:Op donderdag 19 december 2024 15:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou die zanger is wel![]()
![]()
![]()
Heb z'n handtekening ook nog ergens geloof ik.
Neem er Online bij, dan kan je al die oude oude ook spelen.quote:Op donderdag 19 december 2024 15:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben van de ouderwetsche Mario-gamesEn Luigi en Donkey Kong en Kirby enzo.
Nee maar er is nu een OLED-bundel te koop voor 329 met een jaar Nintendo Online en Mario Kart. Had er liever een andere Mario bij gehad, maar goed.quote:Op donderdag 19 december 2024 15:37 schreef IJsdraakje het volgende:
Het blijft toch Nintendo, dus zwaar in de sale gaat het toch nooit.
Ja daarom zit ik ernaar te kijkenquote:Op donderdag 19 december 2024 15:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neem er Online bij, dan kan je al die oude oude ook spelen.
Hm, dit komt niet voorbij op mijn instaquote:Op donderdag 19 december 2024 15:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
moet wel zeggen dat je tegenwoordig met al die istareels en facebook reels wel meer doodgegooid wordt met graham norton en andere talkshows waardoor je meer over ze hoort.... maar ook daar scroll ik vaak door ook al vind ik muziek van iemand leuk hoef ik dat niet altijd te zien
quote:Op donderdag 19 december 2024 15:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja ik heb af en toe wel eens iets van ze geluisterd, maar de enorme hoeveelheid geeft me keuzestress.
Ik heb zon usb ding gekocht met controller, met meer dan 13.000 games erop. Al die oude classics.quote:Op donderdag 19 december 2024 15:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben van de ouderwetsche Mario-gamesEn Luigi en Donkey Kong en Kirby enzo.
bij mij wel, maar dat komt ook omdat ik regelmatig wel kijk naar grahamquote:Op donderdag 19 december 2024 15:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hm, dit komt niet voorbij op mijn instamaar indd, is sowieso stuk makkelijker met alle toegang tot sociale kanalen
[..]
Stickdrift ja, dat is een bekend probleem en gaan ze niet meer oplossen voor deze controllers. In mijn ervaring is het gefixt krijgen wel weer een doodsimpel proces (twee keer eentje opgestuurd en zonder kosten gerepareerd).quote:Op donderdag 19 december 2024 15:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee maar er is nu een OLED-bundel te koop voor 329 met een jaar Nintendo Online en Mario Kart. Had er liever een andere Mario bij gehad, maar goed.
Alleen ik speel waarschijnlijk toch alleen op m'n tv dus misschien is zelfs OLED niet nodig. Maar ik als ook iets over driften?
Dat valt alleen wel in de hoek "niet legaal".quote:Op donderdag 19 december 2024 15:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb zon usb ding gekocht met controller, met meer dan 13.000 games erop. Al die oude classics.
quote:Op donderdag 19 december 2024 15:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hadden ze dat niet even kunnen afmaken. Ze wisten toch dat je zou komen?
Echt hč?quote:
Ik wil nog wel eens een hall-effect mod doen op m'n joycons. Nooit meer slijtage.quote:Op donderdag 19 december 2024 15:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Stickdrift ja, dat is een bekend probleem en gaan ze niet meer oplossen voor deze controllers. In mijn ervaring is het gefixt krijgen wel weer een doodsimpel proces (twee keer eentje opgestuurd en zonder kosten gerepareerd).
Stickdrift is niet alleen Nintendo overigens, meeste controllers krijgen het uiteindelijk wel. Het is wel zo dat die Joycons er extra gevoelig voor zijn.
Ja ach, kan mij dat wat schelenquote:Op donderdag 19 december 2024 15:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat valt alleen wel in de hoek "niet legaal".
das maar een hoek van 15 gradenquote:Op donderdag 19 december 2024 15:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat valt alleen wel in de hoek "niet legaal".
quote:Op donderdag 19 december 2024 15:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik wil nog wel eens een hall-effect mod doen op m'n joycons. Nooit meer slijtage.
En zo komen we aan achterlijke systemen waarbij je continu online moet zijn om een game te kunnen spelen.quote:Op donderdag 19 december 2024 15:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja ach, kan mij dat wat schelen
quote:Op donderdag 19 december 2024 15:43 schreef Budapestenaar het volgende:
Dame zoekt oogcontact.
Niet scheel.
Dan schiet ik mezelf een beetje in mijn eigen voet.quote:Op donderdag 19 december 2024 15:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb zon usb ding gekocht met controller, met meer dan 13.000 games erop. Al die oude classics.
Ik ken alleen bodemdrift.quote:Op donderdag 19 december 2024 15:44 schreef DeZwabber het volgende:
Stickdrift is overigens een uitstekende naam voor een hockeyclub.
Da's wel jammer aan de huidige ontwikkeling van alles digitaal, die tweedehands markt gaat een beetje deaud zo.quote:Op donderdag 19 december 2024 15:49 schreef CherryLips het volgende:
Maar goed, ik koop games heel vaak tweedehands
Yes. Ik heb de meeste van m'n Nintendogames op cartridge.quote:Op donderdag 19 december 2024 15:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's wel jammer aan de huidige ontwikkeling van alles digitaal, die tweedehands markt gaat een beetje deaud zo.
Al valt dat voor Nintendo nog wel mee, hoop is gewoon nog op cartridge te krijgen.
Hoezo dat?quote:Op donderdag 19 december 2024 15:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan schiet ik mezelf een beetje in mijn eigen voet.
Het wisselt bij me, ik vind het soms ook wel makkelijk als ik níet eerst op zoek hoef naar m'n schijfje.quote:Op donderdag 19 december 2024 15:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Yes. Ik heb de meeste van m'n Nintendogames op cartridge.
Niet dat ik ze ooit verkoop.
"ja niet meer als in NOOIT meer iddquote:Op donderdag 19 december 2024 15:59 schreef Crack_ het volgende:
Zullen we (ja, wij, de sc'ers) onze werkmail alvast instellen op 'hoiii vanwege drukte ivm afsluiting vakantie zal je mail niet meer bekeken worden JOEJOEEE'
dat lijkt me lekker
Ik heb al die dingies zonder het doosje in het koffertje van de Switch zitten.quote:Op donderdag 19 december 2024 15:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het wisselt bij me, ik vind het soms ook wel makkelijk als ik níet eerst op zoek hoef naar m'n schijfje.
Wat heb je allemaal gedaan?quote:Op donderdag 19 december 2024 15:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Werkjes gewerkt. Hele dag eigenlijk druk geweest, maar vraag me niet wat ik nou allemaal gedaan heb![]()
Nu alleen nog even kijken wat ik tussen 11 en 19 januari ga doenHotelletje zwembadje Sauerlandje of zo.
Sinds Djangu met zijn broccoli song neemt niemand het nog serieus.quote:Op donderdag 19 december 2024 16:03 schreef Ama het volgende:
Claude naar Eurovisie Songfestival in Basel - https://nos.nl/l/2548948
Geen idee wie dat is maar oke.
Dat past nietquote:Op donderdag 19 december 2024 16:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb al die dingies zonder het doosje in het koffertje van de Switch zitten.
Volgens mij is dat een vriend van een neef van mij. Tante heeft het er weleens over gehad dat het een leuke gast is.quote:Op donderdag 19 december 2024 16:03 schreef Ama het volgende:
Claude naar Eurovisie Songfestival in Basel - https://nos.nl/l/2548948
Geen idee wie dat is maar oke.
Wow!quote:
Dit klinkt als iets wat US had kunnen zeggen.quote:Op donderdag 19 december 2024 16:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een vriend van een neef van mij. Tante heeft het er weleens over gehad dat het een leuke gast is.
Tenminste, ik denk dat dat hem was
quote:Op donderdag 19 december 2024 16:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Dit klinkt als iets wat US had kunnen zeggen.Maar jou geloof ik wel.
geen idee wie Claude is, maar blij dat ze in elk geval niet voor Gerard hebben gekozenquote:Claude werd gekozen uit 331 inzendingen, waaronder enkele grote namen uit de muziekindustrie. Zo lieten Anouk en Gerard Joling eerder al weten dat ze een liedje hadden ingestuurd.
dat kan, ik ga 11 januariquote:Op woensdag 18 december 2024 21:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Is er iets nieuws?
Ik wacht wel op de rondleiding door @:loveislikeakiss
Joling had zichzelf al weer teruggetrokken uit de competitie.quote:Op donderdag 19 december 2024 16:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
geen idee wie Claude is, maar blij dat ze in elk geval niet voor Gerard hebben gekozen
Afgelopen seizoen zelfsquote:Op donderdag 19 december 2024 16:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
Volgens mij zat ie al eens in een seizoen van minst slechte zangers
Godverdomme wat vroeg.quote:Op donderdag 19 december 2024 16:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dat kan, ik ga 11 januari
om half 10 verzamelen bij het efteling theater, iedereen is welkom
Ik kies voor nixquote:Op donderdag 19 december 2024 16:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
we doen de hele dag of we doen nix
we doen niksquote:Op donderdag 19 december 2024 16:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
that's the spiritquote:Op donderdag 19 december 2024 16:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik voel me uitgesmeerd.quote:Op donderdag 19 december 2024 16:20 schreef Crack_ het volgende:
Ik voel me geen eens rot, gewoon leeg. Niks. Flut, omhulsel.
quote:Op donderdag 19 december 2024 16:20 schreef Crack_ het volgende:
Ik voel me geen eens rot, gewoon leeg. Niks. Flut, omhulsel.
O ja, ik moet m'n portemonnee nog lijmen.quote:Op donderdag 19 december 2024 16:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je voelt je als mijn portemonnee op dit moment
vliegt het geld te snel er uit?quote:Op donderdag 19 december 2024 16:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja, ik moet m'n portemonnee nog lijmen.
Jaquote:Op donderdag 19 december 2024 16:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vliegt het geld te snel er uit?
Hmm, ik weet niet hoe ik die moet opvattenquote:
quote:Op donderdag 19 december 2024 16:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je voelt je als mijn portemonnee op dit moment
Zoals het gifje.quote:Op donderdag 19 december 2024 16:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm, ik weet niet hoe ik die moet opvatten
[..]hahaha
owquote:Op donderdag 19 december 2024 16:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Joling had zichzelf al weer teruggetrokken uit de competitie.
en nat karton, dat is het écht nietquote:Op donderdag 19 december 2024 16:23 schreef IJsdraakje het volgende:
M'n hobbyhok is weer soort van aan te gluren.![]()
Alleen nog even een lading karton wegwerken, daar was het een beetje nat voor vandaag.
lekker op tijdquote:Op donderdag 19 december 2024 16:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
Ik ga oprecht zo naar bed, ben er klaar mee
die kan ik ook niet plaatsenquote:
nog niet slapen hoor, maar wel in bed liggen ja. Is een klein en veilig hokje, ik weet niet wat ik in grote ruimtes moet op het momentquote:
goeie omschrijvingquote:
Ik vind het jammer dat Joost nee heeft gezegd want hij mocht van de organisatie nog een keer heen als hij wou. Helaas.quote:
quote:Op donderdag 19 december 2024 16:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en nat karton, dat is het écht nietis je hobbyhok het hok met je shiny computer enzo?
snap ik...quote:Op donderdag 19 december 2024 16:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nog niet slapen hoor, maar wel in bed liggen ja. Is een klein en veilig hokje, ik weet niet wat ik in grote ruimtes moet op het momentof ik moet een taak hebben, werk gaat fantastisch
wtf ijs, wat is dit voor georgainseerde zooiquote:Op donderdag 19 december 2024 16:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dit hoekje:
[ afbeelding ]
Lekker he.quote:Op donderdag 19 december 2024 16:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wtf ijs, wat is dit voor georgainseerde zooi
gaat ie goed?!
preciesquote:Op donderdag 19 december 2024 16:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
snap ik...
de dekens over je heen kunnen trekken en in een nog kleiner hokje aanwezig zijn
Had je uitslag van die test al terugquote:Op donderdag 19 december 2024 16:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
die kan ik ook niet plaatsen
ja, wel met boter maar dat ben je niet
nee, het wordt halverwege januariquote:Op donderdag 19 december 2024 16:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Had je uitslag van die test al terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |