nou ja geen leg meer... Maar geen set meerquote:Op woensdag 18 december 2024 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Haaaha dit was mooi![]()
Hierna pakt ie geen leg meer maar okee
Denk je dat ik er verstand van heb of zo?quote:Op woensdag 18 december 2024 22:29 schreef wimderon het volgende:
[..]
Misschien waren het Franse implantaten?
Zorgwekkend haar.quote:Op woensdag 18 december 2024 22:29 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
Over bekervoetbal gesproken, ik heb een hele pittige mening over dit soort balletjes. (en act Ron Jans)
Sst.quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 18 december 2024 21:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb bizar veel pech gehad de afgelopen jaren daarmee. Wade, Borland, Labanauskas, Price en Smith ALLEMAAL gemist
Negen maanden met een feut rondgelopen en dan noem je hem "Splinter"? Serieus?quote:
Fuck Mauricequote:Op woensdag 18 december 2024 22:31 schreef maxi-mus het volgende:
Strafschoppenalarm bij GAE - Sparta.
Dat wordt gezellig op de Afkicken-redactie morgen.quote:Op woensdag 18 december 2024 22:31 schreef maxi-mus het volgende:
Strafschoppenalarm bij GAE - Sparta.
Totdat de jicht weer de kop opsteekt.quote:Op woensdag 18 december 2024 22:02 schreef Nober het volgende:
[..]
Kist gaat volgend jaar weer de tour af na die klompvoetproblemen de afgelopen tien jaar ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |