abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215913051
Al decennia jarenlang wordt er over de cosmetische ingrepen van deze excentrieke 'catwoman' gesproken. Haar verbouwde gezicht is bekend. Maar het is altijd een mysterie geweest wie ze als persoon nou eigenlijk is, waarom ze miljoenen heeft uitgegeven om haar uiterlijk zo te laten verminken, hoe ze het voor elkaar krijgt om alimentatie van biljoenen er zo doorheen te jassen dat ze failliet raakt.

Bekijk deze YouTube-video

Hier een (vreemd) interview met haar en haar verloofde (?) Lloyd Klein.

Ik zie wat overeenkomsten qua persoonlijkheid tussen haar en Marijke Helwegen. Ik denk dat ze op zich best een lieve vrouw is, maar met een heel beperkt realiteitsbesef. Dat ze ook niet in de gaten heeft dat die Lloyd Klein zo homo is als het maar zijn kan.

Vroeger zag ze er zo uit:

woensdag 18 december 2024 @ 20:58:27 #2
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_215913076
Ik vind het toch ook wel misdadig dat artsen hier in mee gaan...
  Spellchecker woensdag 18 december 2024 @ 21:02:20 #3
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_215913130
quote:
99s.gif Op woensdag 18 december 2024 20:58 schreef egeltje1985 het volgende:
Zeer mee eens :Y

SHO / Door plastische chirurgie verspookte celebs #38
  donderdag 19 december 2024 @ 07:51:52 #4
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_215916320
Zo te zien was ze van nature bovengemiddeld knap. Alleen jammer dat ze dat zelf blijkbaar niet zag.
pi_215916424
quote:
99s.gif Op woensdag 18 december 2024 20:58 schreef egeltje1985 het volgende:
Inderdaad. Artsen zouden zo'n iemand tegen zichzelf moeten beschermen.

Ik heb vernomen dat ze 4 miljoen aan plastische chirurgie heeft uitgegeven als het niet meer is. Voor zoveel geld hebben ze niet bepaald goed werk verricht. :{
  donderdag 19 december 2024 @ 12:37:38 #6
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_215918460
Wat was ze een prachtige vrouw!!
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 22 december 2024 @ 10:47:42 #7
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_215953678
Hoe vaak zij wel niet voorbij is gekomen in het plastisch chirurgietopic in de mid-jaren 00s _O_. Was haar bijna vergeten.

Maar wat TS zegt: die verloofde kan best homo wezen. En het feit dat Jocelyn er steeds raarder uit komt te zien, is eigenlijk wel bizar. Dat dat nog kan, bedoel ik. Op bewegend beeld is het nog enger en dan die presentator ‘you look gorgeous’, :'). Haar hoofd is onwijs ‘dik’ en vierkant. Bewegend beeld is heel eng.

Ik kan me ook niet zo voorstellen dat je je met haar verloofd tenzij je een bepaalde fetisj hebt óf daadwerkelijk enkel en alleen naar innerlijk kijkt. Sorry, Joc.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_216140487
quote:
:o

Triest verhaal eigenlijk. Het is pure speculatie hoor van mij, maar n.a.v. het interview denk ik dat de hele situatie als volgt is gelopen:

Wat wel zeker is, is dat Jocelyn toen ze nog met Alec Wildenstein was getrouwd, ze hem betrapte op vreemdgaan met een jonge vrouw en dat hij haar bedreigde met een pistool. Jocelyn zegt in het interview dat hij haar echt zou hebben neergeschoten als hij daartoe de kans kreeg. Alec Wildenstein was overigens degene die een obsessie had met katachtigen.

Mijn vermoeden is dat Jocelyn borderline heeft en in een staat van wanhopigheid naar de plastisch chirurg ging om zich te laten transformeren tot katachtige in de hoop dat Alec haar dan weer terugwilde.

Jocelyn lijkt voor de buitenwereld een gestoord mens te zijn die zelf niet inziet wat ze zichzelf heeft aangedaan. Dat begrijpt ze wel degelijk, maar door schaamte doet ze net alsof ze compleet naief is en heel erg trots op haar uiterlijk, want dan krijgt ze aandacht en voelt ze zich niet alleen.

Lloyd Klein is zo homo als het maar zijn kan en alleen uit op haar geld, maar omdat Jocelyn denkt dat niemand anders haar wilt, accepteerde ze om met Lloyd een relatie aan te gaan.

----

De reden waarom ik dit denk, is omdat ze qua persoonlijkheid heel anders is dan ik had verwacht. Ik had niet gedacht dat ze een lieve zachtaardige vrouw was, echter dat zie ik wel in het interview.

Op 2:10 blijkt dat ze als hobby aan scherpschieten doet (vast gerelateerd aan toen haar ex-man haar wilde doodschieten :X ). De interviewer maakt een grap door te vragen of hij bang voor haar moet zijn. Iemand als Madonna zou daarop reageren met "Yes, because I'm a dangerous queen!". Niet dat Madonna er dan ook naar gaat handelen. Ik bedoel dat als Jocelyn heel anders daarop reageert en heel moederlijk zo van "Nee, jij bent een schat en ik ga echt niet op jou schieten hoor!" dat aangeeft dat ze een heel andere persoonlijkheid heeft.

15:00 In dit gedeelte gaat het over een indident waarin Jocelyn haar zelfbeheersing verloor en Lloyd aanviel met een schaar. Dat had Lloyd gefilmd en op internet gezet en ook een foto waarin hij zijn verwondingen toont. Als Jocelyn in het interview daarover probeert te antwoorden op de vraag n.a.v. het incident, lacht Lloyd haar uit. De interviewer probeert door er sussend en grappen makend haar te laten bekennen dat ze hem toch wel bloederig toegetakeld had. Jocelyn maakt zodoende ook een grap door te roepen "Yes, he was in a big lake of blood!" en meteen houdt Lloyd op met haar uitlachen.

Dus ik denk dat er achter die sensationele gossip een heel triest verhaal schuilging. Ik gun haar de rust. Nu hoeft ze niet meer bang te zijn dat iemand haar zal misbruiken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')