SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Hedonisn'tquote:Op woensdag 18 december 2024 20:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ik ben denk ik geen hedonist
The Latex Decadequote:Op woensdag 18 december 2024 20:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is echt een jaren ‘80 dingetje
hahaha nice, wat heb je gehaald en wat staat er nog op de planning?quote:
Voel ik me toch heel even jongquote:Op woensdag 18 december 2024 20:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is echt een jaren ‘80 dingetje
Wanneer ga je naar Disnep? Hier ook net geboekt voor volgend jaar kerst en bijna Robbie gedaan, maar dacht daarna ‘boeien’ dus toch nietquote:Op woensdag 18 december 2024 20:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ah welnee. Had lastminute eurodisney geboekt, twee kaartjes voor Robbie Williams en ook eentje voor Gary Barlow en "moet" Londen nog even boeken, en dat in twee weken tijd ofzo. Dat is voor mij heftig.
quote:Op woensdag 18 december 2024 20:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wanneer ga je naar Disnep? Hier ook net geboekt voor volgend jaar kerst en bijna Robbie gedaan, maar dacht daarna ‘boeien’ dus toch niet
Hoop dat je vannacht eindelijk een keer goed slaapt danquote:Op woensdag 18 december 2024 20:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik klink lekker heesen afgelopen nacht heb ik weer liggen snotteren en rochelen. Heb geen oog dicht gedaan en werd om vier uur bezweet wakker
Ik was twee weken geleden in Disney, zo lastminute was hetquote:Op woensdag 18 december 2024 20:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wanneer ga je naar Disnep? Hier ook net geboekt voor volgend jaar kerst en bijna Robbie gedaan, maar dacht daarna ‘boeien’ dus toch niet
Absoluut slecht hier. Het regent klachtenquote:Op woensdag 18 december 2024 20:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hij zei van de weke dat Qbuzz slecht was.
De bussen zijn lelijk, maar de stoelen zitten wel beter.
Oh lolquote:Op woensdag 18 december 2024 20:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was twee weken geleden in Disney, zo lastminute was het
Hier zetten ze touringcars in, want niet genoeg bussen beschikbaar.quote:Op woensdag 18 december 2024 20:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Absoluut slecht hier. Het regent klachten
quote:Op woensdag 18 december 2024 20:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hahaha nice, wat heb je gehaald en wat staat er nog op de planning?![]()
Zit je door deze uitgaven in een soort FUCK IT YOLO-flow of meer toeval?
Het kwam even zo uit maar er wordt even niet zoveel gespaardquote:Op woensdag 18 december 2024 20:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ah welnee. Had lastminute eurodisney geboekt, twee kaartjes voor Robbie Williams en ook eentje voor Gary Barlow en "moet" Londen nog even boeken, en dat in twee weken tijd ofzo. Dat is voor mij heftig.
quote:Op woensdag 18 december 2024 20:57 schreef CherryLips het volgende:
Zou eigenlijk alleen zondag naar Robbie gaan, maar toen had m'n zus nog mooie plekken voor maandag weten te scoren en zouden we die voor zondag verkopen, maar dat hebben we vooralsnog niet gedaan en denk ook dat we twee keer gaan want we hebben het nu toch al uitgegeven. /girl math
Daarom zat ik laatst naar hotels in Amsterdam te kijken, maar voor dat geld en de afstand tot Amsterdam centrum kan ik net zo goed naar huis gaan.
Hier ook. Pure willekeur wat er rondrijdt.quote:Op woensdag 18 december 2024 20:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hier zetten ze touringcars in, want niet genoeg bussen beschikbaar.
20 jaar terug vochtte supermarkten elkaar het straatbeeld uit.quote:Op woensdag 18 december 2024 20:59 schreef CherryLips het volgende:
Verder koop ik nog alles in de sale en loop ik mopperend door de supermarkt dat alles zo duur is geworden.
Sparen is overratedquote:Op woensdag 18 december 2024 20:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
[..]
Het kwam even zo uit maar er wordt even niet zoveel gespaard
quote:Op woensdag 18 december 2024 21:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier ook. Pure willekeur wat er rondrijdt.
Zou eigenlijk alleen zondag naar Robbie gaan, maar toen had m'n zus nog mooie plekken voor maandag weten te scoren en zouden we die voor zondag verkopen, maar dat hebben we vooralsnog niet gedaan en denk ook dat we twee keer gaan want we hebben het nu toch al uitgegeven. /girl math
Daarom zat ik laatst naar hotels in Amsterdam te kijken, maar voor dat geld en de afstand tot Amsterdam centrum kan ik net zo goed naar huis gaan.
20 jaar terug, toen je bij de Edah nog een pak melk voor 40 cent kon kopen.quote:Op woensdag 18 december 2024 21:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
20 jaar terug vochtte supermarkten elkaar het straatbeeld uit.
Toen had je nog de Konmar en Super de Boerquote:Op woensdag 18 december 2024 21:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
20 jaar terug, toen je bij de Edah nog een pak melk voor 40 cent kon kopen.
Ik weet het nog goed. Voor een dubbeltje kreeg je een doos eieren die iemand dan vers uit een kip stond te knijpen.quote:Op woensdag 18 december 2024 21:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En de C1000quote:Op woensdag 18 december 2024 21:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Toen had je nog de Konmar en Super de Boer
deze keer nietquote:Op woensdag 18 december 2024 20:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oehhh, slim
heb je ook spoom? doe mij maar 10 spoom
Ja het fietsen ansich ging wel. Behalve dat de afstand de groot was. En het is echt veeeel inspannender dan wandelen.quote:Op woensdag 18 december 2024 20:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohhh, dus het fietsen zelf ging eigenlijk heel erg oke?Dat is ook al super winst toch?
![]()
Wel jammer dat het alsnog wat veel was voor je, maar stapje voor stapjeen alles samen is ook veel prikkels. Je leeft sowieso best wel in een land/maatschappij met veel prikkels .. maar volgende keer zal dat ook weer stukje beter gaan! Wel fijn dat de volgende keer niet meteen super snel weer is
Hier regent het gewoon met waterquote:Op woensdag 18 december 2024 20:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Absoluut slecht hier. Het regent klachten
Altijd flink boodschappen inslaan met de euroweken.quote:
quote:Op woensdag 18 december 2024 21:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier regent het gewoon met water
Poeh uhm ja volgens mij welquote:Op woensdag 18 december 2024 20:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zit die vlindertuin er nou nog of niet?
Zou wat zijn als het ineens melk of aarbeienlimonade zou zijnquote:
Toen mensen van jouw leeftijd niet bij mama hoefden wonen, maar gewoon een eigen huisje konden betalen.quote:Op woensdag 18 december 2024 21:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik weet het nog goed. Voor een dubbeltje kreeg je een doos eieren die iemand dan vers uit een kip stond te knijpen.
Dafuq is de Edahquote:Op woensdag 18 december 2024 21:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lekker met je mond open naar boven naar buiten.quote:Op woensdag 18 december 2024 21:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zou wat zijn als het ineens melk of aarbeienlimonade zou zijn
Jaaaquote:Op woensdag 18 december 2024 21:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Altijd flink boodschappen inslaan met de euroweken.
Brb, even een emmer pakkenquote:Op woensdag 18 december 2024 21:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Lekker met je mond open naar boven naar buiten.
Volgens mij wel.quote:Op woensdag 18 december 2024 21:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jaaa
Wat was die slogan ook alweer?
Uitgerekend C1000! ?
Jaquote:Op woensdag 18 december 2024 21:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoorde dit bij dat "zus doet moeilijk want de plekken zijn te min voor haar" verhaal?
M'n broer was 25 toen hij z'n appartement kocht in z'n eentjequote:Op woensdag 18 december 2024 21:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Toen mensen van jouw leeftijd niet bij mama hoefden wonen, maar gewoon een eigen huisje konden betalen.
Kregen we ook niet vanzelf.quote:Op woensdag 18 december 2024 21:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Toen mensen van jouw leeftijd niet bij mama hoefden wonen, maar gewoon een eigen huisje konden betalen.
Ik ga voor Edah!quote:
Zo'n Goulashkroket van 89 kilo?quote:Op woensdag 18 december 2024 21:13 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik had me voorgenomen licht te eten, maar nu heb ik weer iets enorm machtigs naar binnen zitten stouwen en ik vond het niet eens lekker.
Met holle aders?quote:Op woensdag 18 december 2024 21:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zo'n Goulashkroket van 89 kilo?
En jij?quote:Op woensdag 18 december 2024 21:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n broer was 25 toen hij z'n appartement kocht in z'n eentje
Het regent hier nuquote:Op woensdag 18 december 2024 21:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Lekker met je mond open naar boven naar buiten.
Ik 27.quote:Op woensdag 18 december 2024 21:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n broer was 25 toen hij z'n appartement kocht in z'n eentje
Zal je broek blij mee zijnquote:Op woensdag 18 december 2024 21:13 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik had me voorgenomen licht te eten, maar nu heb ik weer iets enorm machtigs naar binnen zitten stouwen en ik vond het niet eens lekker.
Ja, dat is niet handig.quote:Op woensdag 18 december 2024 21:12 schreef essnhills het volgende:
Moet je daarna wel alles wassen
En dan stopt het met regenen en dan wordt alles zurig
Of plakkerig
Als je goed luistert hoor je de weegschaal ook jammerenquote:
Nee. Het lijkt op een banketstaaf maar dan gevuld met maanzaadspijs.quote:Op woensdag 18 december 2024 21:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zo'n Goulashkroket van 89 kilo?
Denk je dat alles lekker is opgefristquote:Op woensdag 18 december 2024 21:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat is niet handig.
En buiten heb je dan plassen melk, die ook zuur gaan worden.
oh godquote:Op woensdag 18 december 2024 21:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Denk je dat alles lekker is opgefrist
Lekker zo'n zomers buitje
quote:Op woensdag 18 december 2024 21:18 schreef CherryLips het volgende:
Ik verslikte me net trouwens tijdens het hoesten en dat wens ik echt niemand toe.
of je moet zelf een flinke bak centen hebben op een of andere manierquote:Op woensdag 18 december 2024 21:18 schreef datismijnmening het volgende:
Nu starter zijn is wel echt heel kut. Als je ouders geen geld hebben om in te leggen is het bijna onmogelijk
Nu gaat je immuunsysteem even wat harder vechten.quote:Op woensdag 18 december 2024 21:17 schreef CherryLips het volgende:
M'n neus begint weer dicht te slibben. Zo raar dat ik dit alleen 's avonds heb.
daarom zelf teringveel sparen, maarja, als je dat niet kan of daar niet vroegtijdig mee bent begonnen ben je redelijk kansloos jaquote:Op woensdag 18 december 2024 21:18 schreef datismijnmening het volgende:
Nu starter zijn is wel echt heel kut. Als je ouders geen geld hebben om in te leggen is het bijna onmogelijk
Werkt nog generaties doorquote:Op woensdag 18 december 2024 21:18 schreef datismijnmening het volgende:
nee, das de Kmarquote:Op woensdag 18 december 2024 21:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Koninklijke Marechaussee
Hebben jullie ook dat dan 1 neusgat open gaat als je op je ene zij in bed ligt, en dan draai je om om de andere ook open te krijgen maar dan slibt de eerste weer dichtquote:Op woensdag 18 december 2024 21:17 schreef CherryLips het volgende:
M'n neus begint weer dicht te slibben. Zo raar dat ik dit alleen 's avonds heb.
Mis je alleen nog diarree voor the perfect storm.quote:Op woensdag 18 december 2024 21:18 schreef CherryLips het volgende:
Ik verslikte me net trouwens tijdens het hoesten en dat wens ik echt niemand toe.
Of ze slibben allebei half dicht. Pick your lane.quote:Op woensdag 18 december 2024 21:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hebben jullie ook dat dan 1 neusgat open gaat als je op je ene zij in bed ligt, en dan draai je om om de andere ook open te krijgen maar dan slibt de eerste weer dicht![]()
Maanzaadspijs, maanzaadspijsquote:Op woensdag 18 december 2024 21:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee. Het lijkt op een banketstaaf maar dan gevuld met maanzaadspijs.
Jaquote:Op woensdag 18 december 2024 21:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hebben jullie ook dat dan 1 neusgat open gaat als je op je ene zij in bed ligt, en dan draai je om om de andere ook open te krijgen maar dan slibt de eerste weer dicht
Geen idee wat de vraag was. Maar dat zijn de lekkerste koekjes.quote:Op woensdag 18 december 2024 21:18 schreef essnhills het volgende:
Het wordt bastogne met 90% van de stemmen
Er is ook nog altijd zoiets als huren natuurlijk.quote:Op woensdag 18 december 2024 21:18 schreef datismijnmening het volgende:
Ander keertje misschien.quote:Op woensdag 18 december 2024 21:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mis je alleen nog diarree voor the perfect storm.
quote:Op woensdag 18 december 2024 21:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het was echt heel naar. Volgens mij voelt het zo als je geintubeerd wordt.
quote:
yeaaaa... dan ben je meer kwijt dan met kopen. Dat is een beetje de (kut)grapquote:Op woensdag 18 december 2024 21:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Er is ook nog altijd zoiets als huren natuurlijk.
Dan ben je geen starterquote:Op woensdag 18 december 2024 21:18 schreef mschol het volgende:
[..]
of je moet zelf een flinke bak centen hebben op een of andere manier
Ok dat ken ik nietquote:Op woensdag 18 december 2024 21:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
En dan soms als die ene dan helemaal droog en rauw aan gaat voelen dan draai ik me om zodat die weer even dicht gaat
quote:Op woensdag 18 december 2024 21:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hebben jullie ook dat dan 1 neusgat open gaat als je op je ene zij in bed ligt, en dan draai je om om de andere ook open te krijgen maar dan slibt de eerste weer dicht![]()
De vraag was bitterkoekjes of bastogne voor de cheesecakebodemquote:Op woensdag 18 december 2024 21:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geen idee wat de vraag was. Maar dat zijn de lekkerste koekjes.
dit jaquote:Op woensdag 18 december 2024 21:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
yeaaaa... dan ben je meer kwijt dan met kopen
doe dimmy maar als bodemquote:Op woensdag 18 december 2024 21:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
De vraag was bitterkoekjes of bastogne voor de cheesecakebodem
Ja ok maar uiteindelijk gaat het er in de basis om dat je een dak boven je hoofd hebt.quote:Op woensdag 18 december 2024 21:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
yeaaaa... dan ben je meer kwijt dan met kopen. Dat is een beetje de (kut)grap![]()
Ik heb ook al een paar dagen zo'n droog stukje in het hoekje van m'n neusgat zeg maar met een stug velletje en dan ga ik daar een beetje afwezig aan plukken en dan ga je dus keihard niesen.quote:Op woensdag 18 december 2024 21:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
En dan soms als die ene dan helemaal droog en rauw aan gaat voelen dan draai ik me om zodat die weer even dicht gaat
Ohquote:
Vanaf je 16e, minder slapen, meer werken, minder gamen, minder bankhangen, minder klagen, minder onzin kijken, harder werken.quote:Op woensdag 18 december 2024 21:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Werkt nog generaties door
Sinterklaas is achter de rug, Dimmyquote:Op woensdag 18 december 2024 21:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maanzaadspijs, maanzaadspijs
Je kan ‘m in je anus stoppen, maar dat is niet zo wijs![]()
Oh ja, bastogne.quote:Op woensdag 18 december 2024 21:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
De vraag was bitterkoekjes of bastogne voor de cheesecakebodem
Naar Emmen??quote:Op woensdag 18 december 2024 21:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik dacht dat je daar laatst heen geweest was.
Uhmquote:Op woensdag 18 december 2024 21:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ook al een paar dagen zo'n droog stukje in het hoekje van m'n neusgat zeg maar met een stug velletje en dan ga ik daar een beetje afwezig aan plukken en dan ga je dus keihard niesen.
Bak jij even wat Dimmykoekjes voor me dan?quote:
Huh je ging toch naar Wildlands.quote:Op woensdag 18 december 2024 21:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Naar Emmen??
Nee man, da's boven de rivieren
quote:Op woensdag 18 december 2024 21:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
daarom zelf teringveel sparen, maarja, als je dat niet kan of daar niet vroegtijdig mee bent begonnen ben je redelijk kansloos ja
Vrije sector voor 1400 euro voor een flatjequote:Op woensdag 18 december 2024 21:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Er is ook nog altijd zoiets als huren natuurlijk.
met passiequote:Op woensdag 18 december 2024 21:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bak jij even wat Dimmykoekjes voor me dan?
Nee hier kookt het voor theequote:Op woensdag 18 december 2024 21:22 schreef mschol het volgende:
eens kijken of water kookt voor groente
? Geen idee wat dat is.quote:
Of je hebt hard gewerkt en gespaard. Zulke mensen heb je ook gewoonquote:Op woensdag 18 december 2024 21:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Omdat je dan of een erfenis hebt gehad of heel lucky bent geweest met bitcoin oid
Nee het gaat om wat je met een starters salaris aan hypotheek kan krijgenquote:Op woensdag 18 december 2024 21:22 schreef mschol het volgende:
[..]
als jij nooit eerder een huis gekocht hebt, ben je een starter imho
Joequote:Op woensdag 18 december 2024 21:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Of je hebt hard gewerkt en gespaard. Zulke mensen heb je ook gewoon
.. of gewoon gewerkt en gespaardquote:Op woensdag 18 december 2024 21:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Omdat je dan of een erfenis hebt gehad of heel lucky bent geweest met bitcoin oid
O Ja daar kon ik toen niks mee.quote:Op woensdag 18 december 2024 21:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee het gaat om wat je met een starters salaris aan hypotheek kan krijgen
Ja dan ben je toch geen starter meerquote:Op woensdag 18 december 2024 21:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kom gezellig een keer langs danquote:Op woensdag 18 december 2024 21:26 schreef CherryLips het volgende:
Als ik het woord Bastogne zie denk ik, o ja, ik wil nog eens naar de Ardennen vanwege het museum over het Ardennenoffensief.
En twee seconden later ben ik het vergeten.
Ik dacht dat je een starter op de woningmarkt was als je je eerste huis wilde kopenquote:Op woensdag 18 december 2024 21:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja dan ben je toch geen starter meer
Vroeger werkte men minimaal 25 uur per week naast een studie en die mensen leven ook nog gewoon.quote:Op woensdag 18 december 2024 21:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 december 2024 21:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee het gaat om wat je met een starters salaris aan hypotheek kan krijgen
even de definitie van een starter volgens het CBSquote:Starter (woningmarkt)
Een huishouden dat na verhuizing hoofdbewoner van een woning is en dat nieuw gevormd is (huwelijk, samenwonen, scheiding, zelfstandig wonen) of geïmmigreerd, of voor de verhuizing geen hoofdbewoner van een woning was.
Liever duur dan niet te koop.quote:Op woensdag 18 december 2024 21:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
yeaaaa... dan ben je meer kwijt dan met kopen. Dat is een beetje de (kut)grap![]()
En ik had de mazzel dat de huizenmarkt op z'n gat lag.quote:Op woensdag 18 december 2024 21:26 schreef essnhills het volgende:
Ik heb het toen gered door eerst jaren als een gek te sparen, geluk hebben met in een goedkope slooplijst sociale huurwoning kunnen wonen (dus ruimte om veel te sparen), voorrang hebben op verkoop sociale huurwoning hebben, Starterslening en op absolute dieptepunt van de hypotheekrentes te hebben afgesloten
Dat heeft mij ook wel geholpenquote:Op woensdag 18 december 2024 21:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En ik had de mazzel dat de huizenmarkt op z'n gat lag.
Hmmm.quote:Op woensdag 18 december 2024 21:27 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
even de definitie van een starter volgens het CBS
quote:Op woensdag 18 december 2024 21:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
ik ga gewoon Dimmy's barbiepaleis kraken
Ga je daar koekjes bakken?quote:Op woensdag 18 december 2024 21:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
ik ga gewoon Dimmy's barbiepaleis kraken
jaloers op rentequote:Op woensdag 18 december 2024 21:26 schreef essnhills het volgende:
Ik heb het toen gered door eerst jaren als een gek te sparen, geluk hebben met in een goedkope slooplijst sociale huurwoning kunnen wonen (dus ruimte om veel te sparen), voorrang hebben op verkoop sociale huurwoning hebben, Starterslening en op absolute dieptepunt van de hypotheekrentes te hebben afgesloten
kom even uit de efteling en back to realityquote:Op woensdag 18 december 2024 21:30 schreef UitStraling het volgende:
Wat is er mis met eigen inleg in plaats van bedelen bij een bank?
Moet je niet sowieso met een deel eigen inleg komen?quote:Op woensdag 18 december 2024 21:30 schreef UitStraling het volgende:
Wat is er mis met eigen inleg in plaats van bedelen bij een bank?
eftelingquote:Op woensdag 18 december 2024 21:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
kom even uit de efteling en back to reality
Ja dat snap ikquote:
Jaquote:Op woensdag 18 december 2024 21:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moet je niet sowieso met een deel eigen inleg komen?
Ja tegenwoordig wel, banken hebben ook wel door dat dit een ander slag mensen is.quote:Op woensdag 18 december 2024 21:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Tegenwoordig wel. Vroeger hoefde je geen eigen geld en kon je nog aflossingsvrij doenquote:Op woensdag 18 december 2024 21:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat spookhuis?quote:Op woensdag 18 december 2024 21:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik hoor zoveel gehype over die nieuwe attractie joh
Is er iets nieuws?quote:Op woensdag 18 december 2024 21:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik leg drie cavia's, een plak gorgonzola en een pak bastognekoeken inquote:
Tegenwoordig een heel flink deel.quote:Op woensdag 18 december 2024 21:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Toch geen goorgonzola?quote:Op woensdag 18 december 2024 21:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ik leg drie cavia's, een plak gorgonzola en een pak bastognekoeken in
oh shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...............quote:Op woensdag 18 december 2024 21:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja zit al in de naam he?
@:4everblackeyed
Ik wil er ook wel graag in.quote:Op woensdag 18 december 2024 21:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 december 2024 21:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Is er iets nieuws?
Ik wacht wel op de rondleiding door @:loveislikeakiss
ditquote:
The Gentlemenquote:Op woensdag 18 december 2024 21:36 schreef kwiwi het volgende:
Kan niks leuks meer vinden om te kijken op Netflix.
Nog niet gezien...quote:Op woensdag 18 december 2024 21:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
ditEn die paardenshowdingens gaat weg, of is al weg
Dat vind ik wel jammer maar wel beter opzich
Ik zal jou eens bakkenquote:Op woensdag 18 december 2024 21:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik ga het hele interieur bakken!
Misschien iets op NL ziet?quote:Op woensdag 18 december 2024 21:36 schreef kwiwi het volgende:
Alles al gezien?quote:Op woensdag 18 december 2024 21:36 schreef kwiwi het volgende:
Ja moet weer abonneren dan, had het net opgezegd.quote:Op woensdag 18 december 2024 21:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Misschien iets op NL ziet?
Dat was jij toch?
Ben jij ook fan van de efteling/pretparken in het algemeen, aangezien je beetje disney-fan bent? of is dat anders?quote:
Dat heb ik al 3 jaar, denk dat ik het opzeg.quote:Op woensdag 18 december 2024 21:36 schreef kwiwi het volgende:
Deze attractie sla ik overquote:Op woensdag 18 december 2024 21:39 schreef kwiwi het volgende:
Zou nog wel eens in Droomvlucht willen.
ohquote:Op woensdag 18 december 2024 21:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja moet weer abonneren dan, had het net opgezegd.
Alleen Disney en Efteling denk ik, heb niet zo de behoefte om nog naar een ander park te gaan.quote:Op woensdag 18 december 2024 21:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ben jij ook fan van de efteling/pretparken in het algemeen, aangezien je beetje disney-fan bent? of is dat anders?
Ik ben ooit naar de winterefteling geweest en sindsdien ben ik daar voornamelijk fan van. Zal er vast ook mee te maken hebben dat ik in mn jeugd al zo vaak in de efteling ben geweest
hbomax dan maar.quote:Op woensdag 18 december 2024 21:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb het idee dat ik alle goede series inmiddels wel heb gezien ja. Ook op Disney.
Ja heeft nu een andere naam.quote:Op woensdag 18 december 2024 21:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
? Geen idee wat dat is.
Is dat de nieuwe naam voor Dierentuin?
Netflix is als een handjevol zoutvrije pinda's terwijl je honger hebt.quote:Op woensdag 18 december 2024 21:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat heb ik al 3 jaar, denk dat ik het opzeg.
Snel, boeken!!! Nu je toch in je yolo-fase zit!! Alles wordt duurder!!!! Trump komt er aan!!! (oke dan moet je wel heel snel zijn)quote:Op woensdag 18 december 2024 21:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alleen Disney en Efteling denk ik, heb niet zo de behoefte om nog naar een ander park te gaan.
Behalve universal in Florida, dat lijkt me nog wel tof.
te suikerpopperig?quote:Op woensdag 18 december 2024 21:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Deze attractie sla ik over![]()
*gaat op bankje zitten met iedereen zn tassen
tot later
Staat wel leuke true crime op.quote:Op woensdag 18 december 2024 21:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Netflix is als een handjevol zoutvrije pinda's terwijl je honger hebt.
Boeit me niet zo dat trump er zo zit hoorquote:Op woensdag 18 december 2024 21:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Snel, boeken!!! Nu je toch in je yolo-fase zit!! Alles wordt duurder!!!! Trump komt er aan!!! (oke dan moet je wel heel snel zijn)
Nee, gewoon engquote:
Black Doves al gekeken?quote:Op woensdag 18 december 2024 21:36 schreef kwiwi het volgende:
Abo nemen en dan kun je zoveel muzieklijsten als je wil maken en zonder reclame luisteren.quote:Op woensdag 18 december 2024 21:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
hoe werkt dat spotify eigenlijk?
Of het probleem is gewoon dat jij onder de rivieren woont.quote:Op woensdag 18 december 2024 21:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
maarrrrrrrrr nog steeds boven de rivieren!!
quote:Op woensdag 18 december 2024 21:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Snel, boeken!!! Nu je toch in je yolo-fase zit!! Alles wordt duurder!!!! Trump komt er aan!!! (oke dan moet je wel heel snel zijn)
Dat had ik met dat schip...quote:Op woensdag 18 december 2024 21:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, gewoon engin mijn herinnering als kind zie je de bodem niet en die slinger dat je zo wieehiehei naar beneden gaat vond ik echt SUPER eng. Ik kan me niet voorstellen dat ik het nu nog eng zou vinden maar just in case doen we het maar niet
![]()
Als we naar de Efteling gaan, waarschijnlijk van het najaar, dan moet ik ook eerst de Dance Macabre testen in m'n eentje.quote:Op woensdag 18 december 2024 21:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, gewoon engin mijn herinnering als kind zie je de bodem niet en die slinger dat je zo wieehiehei naar beneden gaat vond ik echt SUPER eng. Ik kan me niet voorstellen dat ik het nu nog eng zou vinden maar just in case doen we het maar niet
![]()
woooooow!quote:Op woensdag 18 december 2024 21:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Of het probleem is gewoon dat jij onder de rivieren woont.
Denk ook niet dat je daar echt iets van zal merkenquote:Op woensdag 18 december 2024 21:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Boeit me niet zo dat trump er zo zit hoor
Maar dan moet ik alleen gaan en ik heb Disney Florida alleen gedaan en dat was toch minder leuk.
Ook wel veel goede true crime dingen nu. En sommige films staan daar er snel op.quote:Op woensdag 18 december 2024 21:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb HBO vooral zodat ik altijd friends kan kijken wanneer ik dat wil.
Sommige dingen vind ik prima om alleen te doen, maar zo'n lange vakantie vind ik dan toch een beetje vervelend denk ik.quote:Op woensdag 18 december 2024 21:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Denk ook niet dat je daar echt iets van zal merken
Ahh, nee alleen lijkt me ook niet zo leuk. Die ervaringen delen met iemand is veel leuker
quote:Op woensdag 18 december 2024 21:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat had ik met dat schip...
eens maar nooit weer
quote:Op woensdag 18 december 2024 21:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als we naar de Efteling gaan, waarschijnlijk van het najaar, dan moet ik ook eerst de Dance Macabre testen in m'n eentje.
Ja maar kan ik dan ook mp3s downloaden?quote:Op woensdag 18 december 2024 21:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Abo nemen en dan kun je zoveel muzieklijsten als je wil maken en zonder reclame luisteren.
LTVDK meevragen; zeg je dat je roadtrip gaat doen en dan gaat hij vast en zeker meequote:Op woensdag 18 december 2024 21:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Boeit me niet zo dat trump er zo zit hoor
Maar dan moet ik alleen gaan en ik heb Disney Florida alleen gedaan en dat was toch minder leuk.
Nee. Ik had die op m'n lijst gezet, maar sinds we vorige week over een duif heen hebben gereden die toen half dood nog weg probeerde te vliegen voordat ie echt dood ging (quote:
Eigenlijk moet je al die saaie kutzooi afsluiten en gewoon lekker biertjes tikken met je maten in de kroeg.quote:
Misselijk, krankzinnig, naar de dood hunkerend... alles...quote:Op woensdag 18 december 2024 21:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]misselijk?
Mijn broertje heeft trauma's aan villa voltaen het hele gezin aan de houten achtbaan, want die deed pijn joh. Gelukkig bestaat die niet meer
[..]waarom?
Nee je kunt het alleen via de app afspelen.quote:Op woensdag 18 december 2024 21:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja maar kan ik dan ook mp3s downloaden?
ja maar hoe zet ik het dan op cdquote:Op woensdag 18 december 2024 21:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee je kunt het alleen via de app afspelen.
Oh ja. Goed punt. Ik moet prime gaan opzeggen. Ik kijk daar echt helemaal niet meer heenquote:Op woensdag 18 december 2024 21:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja prime heb ik ook nog, maar meh.. En HBO heb je hier niet
Een van de leukste van het jaar.quote:Op woensdag 18 december 2024 21:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee. Ik had die op m'n lijst gezet, maar sinds we vorige week over een duif heen hebben gereden die toen half dood nog weg probeerde te vliegen voordat ie echt dood ging (), kan ik "When doves cry" niet meer luisteren en heb ik deze serie ook niet meer aangeklikt
![]()
Is ie goed?
Omdat anderen het eng vindenquote:Op woensdag 18 december 2024 21:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]misselijk?
Mijn broertje heeft trauma's aan villa voltaen het hele gezin aan de houten achtbaan, want die deed pijn joh. Gelukkig bestaat die niet meer
[..]waarom?
Nietquote:Op woensdag 18 december 2024 21:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja maar hoe zet ik het dan op cd
Worden het dan etto kroketto's?quote:
Je projecteert het met je camera obscura op een kleitablet, Ettoquote:Op woensdag 18 december 2024 21:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja maar hoe zet ik het dan op cd
Zou wel heel dapper zijnquote:Op woensdag 18 december 2024 21:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sommige dingen vind ik prima om alleen te doen, maar zo'n lange vakantie vind ik dan toch een beetje vervelend denk ik.
Ja op Spotify’s kun je alles downloaden.quote:Op woensdag 18 december 2024 21:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja maar kan ik dan ook mp3s downloaden?
Hehehehequote:Op woensdag 18 december 2024 21:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Misselijk, krankzinnig, naar de dood hunkerend... alles...
Nooit
meer
quote:Op woensdag 18 december 2024 21:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je projecteert het met je camera obscura op een kleitablet, Etto
Etto leeft nog in de jaren 90.quote:Op woensdag 18 december 2024 21:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee je kunt het alleen via de app afspelen.
Hahaha snoezigquote:
Download gewoon Spotify.quote:Op woensdag 18 december 2024 21:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja maar hoe zet ik het dan in de telefoon?
Te lang?!quote:Op woensdag 18 december 2024 21:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben echt een jaar of vijf geleden voor het eerst in het schip in de Efteling gegaanik durfde eerst nooit en niemand wilde met me mee omdat ze zeiden dat je dan de rest van de dag kotsmisselijk was.
Toen waren we er eens met m'n broer en zijn vriendin en dat zijn niet van die mietjes, dus die gingen erin. Het is niet m'n favoriete attractie, hij duurt iets te lang
Misschien je Nokia 6310 eens vervangenquote:Op woensdag 18 december 2024 21:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 december 2024 21:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
1 2 3 4 5 | //\ /\\ || * \ . . / * || \\____\X/____// / * /O\ * \ \__/ " \__/ |
Ook zo bang voor vroegerquote:Op woensdag 18 december 2024 21:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hahaha snoezigvan de oude was de gang het meest enge, zo donker. Je zag echt niks
Ik heb keihard zitten gillen dat ik eruit wildequote:Op woensdag 18 december 2024 21:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben echt een jaar of vijf geleden voor het eerst in het schip in de Efteling gegaanik durfde eerst nooit en niemand wilde met me mee omdat ze zeiden dat je dan de rest van de dag kotsmisselijk was.
Toen waren we er eens met m'n broer en zijn vriendin en dat zijn niet van die mietjes, dus die gingen erin. Het is niet m'n favoriete attractie, hij duurt iets te lang
en toensels?quote:Op woensdag 18 december 2024 21:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb keihard zitten gillen dat ik eruit wilde
Alle 5000.quote:Op woensdag 18 december 2024 21:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoe niks aan? Welke van de 5000?
Ik maakte me vooral zorgen om het kind dat zeg maar tegenover me zat en steeds groener werd. Als die ging kosten kreeg ik het in m'n gezicht.quote:Op woensdag 18 december 2024 21:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb keihard zitten gillen dat ik eruit wilde
hahahahaquote:Op woensdag 18 december 2024 21:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ook zo bang voor vroegerik weet nog dat m'n nichtje er gillend uit kwam rennen want die trok het niet en ik was vijf jaar jonger ofzo dus toen durfde ik ook niet meer
Mijn nichtje vond het top...quote:Op woensdag 18 december 2024 21:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hahahahavoor kleine kinderen is ie ook wel oprecht eng
volgens mij heeft mn broertje daar ook hard staan huilen, en in villa volta ook en daar kun je niet tussentijds weg
sorry mensen sorry
Alsof jij geen mobiel abonnement hebt met internet.quote:Op woensdag 18 december 2024 21:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja maar dan werkt het dus alleen met wifi
Die Keira Knightley is wel gruwelijk lelijk oud geworden.quote:Op woensdag 18 december 2024 21:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een van de leukste van het jaar.
M'n zus kan niet tegen villa volta. En ze zat in ratatouille in Disney ook met de ogen dichtquote:Op woensdag 18 december 2024 21:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hahahahavoor kleine kinderen is ie ook wel oprecht eng
volgens mij heeft mn broertje daar ook hard staan huilen, en in villa volta ook en daar kun je niet tussentijds weg
sorry mensen sorry
ik snap de toekomst nietquote:Op woensdag 18 december 2024 21:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Alsof jij geen mobiel abonnement hebt met internet.
Moest beetje wennen aan haar hoofdquote:Op woensdag 18 december 2024 21:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die Keira Knightley is wel gruwelijk lelijk oud geworden.
Er landde eerder dit jaar een telefoon voor m'n neus op de grond, die ergens vanuit een kermisattractie kwam. Was nog blij dat ie niet op m'n hoofd terecht was gekomenquote:Op woensdag 18 december 2024 21:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Mijn nichtje vond het top...
Ik was vooral bezig met: HOE HOUD IK MIJN TELEFOON IN MIJN BINNENZAK
Dat ding zal er maar uitvallen
Ik word daar zo nijdig om hè. Dan sta je daar netjes te wachten tot je ook op die steen kan, even al je kraakbeen lostrillen, en dan komen al die kinderen bij je staan en janken dat ze er niet meer bij passen. Ja je wacht maar, is goed voor je. Ik heb ook een toegangskaartje betaald.quote:Op woensdag 18 december 2024 21:53 schreef Crack_ het volgende:
Al die kleine kindjes die die trillende steen bij de trol doodeng vinden is ook zo schattig![]()
Zo'n reptielenbek.quote:Op woensdag 18 december 2024 21:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moest beetje wennen aan haar hoofd
.. je houdt hem vast?quote:Op woensdag 18 december 2024 21:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik heb nooit zo'n model gehadquote:Op woensdag 18 december 2024 21:51 schreef kwiwi het volgende:
Wie speelde er ook Snake op z'n Nokia?
Vind het knap dat je telefoon in je binnenzak past.quote:Op woensdag 18 december 2024 21:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ettosaufléesquote:Op woensdag 18 december 2024 21:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Worden het dan etto kroketto's?
quote:Op woensdag 18 december 2024 21:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
.. je houdt hem vast?
er is ooit (laatst?) een jongen onthoofd die zn pet verloor in een achtbaan en deze dacht op te kunnen halen onder de achtbaannee niet in de efteling
quote:Op woensdag 18 december 2024 21:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vind het knap dat je telefoon in je binnenzak past.
[ afbeelding ]
Inb4 dimmy: Wat is dit?quote:Op woensdag 18 december 2024 21:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 december 2024 21:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je hebt toch goud?quote:Op woensdag 18 december 2024 21:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Pensioen is nog heul ver weg ja
Doe ik wel, maar om nou maandag tot donderdag ook aar de kroeg te gaan..quote:Op woensdag 18 december 2024 21:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je al die saaie kutzooi afsluiten en gewoon lekker biertjes tikken met je maten in de kroeg.
Vlinder verpatsen.quote:Op woensdag 18 december 2024 21:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Pensioen is nog heul ver weg ja
Ik weet niet wat dat voor een attractie is *google, ohhh zo'n 3d dingquote:Op woensdag 18 december 2024 21:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n zus kan niet tegen villa volta. En ze zat in ratatouille in Disney ook met de ogen dichtmaar m'n moeder vindt die heel leuk dus we zijn er drie keer in gegaan.
Zo'n ding doet al pijn als je in bed ligt te scrollen en hem in je gezicht laat vallen.quote:Op woensdag 18 december 2024 21:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Er landde eerder dit jaar een telefoon voor m'n neus op de grond, die ergens vanuit een kermisattractie kwam. Was nog blij dat ie niet op m'n hoofd terecht was gekomen
Die zitten allemaal op de bank met de vrouw en kinderen.quote:Op woensdag 18 december 2024 21:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je al die saaie kutzooi afsluiten en gewoon lekker biertjes tikken met je maten in de kroeg.
Snakequote:Op woensdag 18 december 2024 21:51 schreef kwiwi het volgende:
Wie speelde er ook Snake op z'n Nokia?
Ja maar nog niet zoveel dat ik kan zeggen: hee, ik ga rentenierenquote:
Zal jou eens als exquise huisgemaakte bossche bol verpatsenquote:
quote:Op woensdag 18 december 2024 21:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik word daar zo nijdig om hè. Dan sta je daar netjes te wachten tot je ook op die steen kan, even al je kraakbeen lostrillen, en dan komen al die kinderen bij je staan en janken dat ze er niet meer bij passen. Ja je wacht maar, is goed voor je. Ik heb ook een toegangskaartje betaald.
De 3D hebben ze weggehaald, aar soms komt je maag nog wel in opstandquote:Op woensdag 18 december 2024 21:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik weet niet wat dat voor een attractie is *google, ohhh zo'n 3d ding
Dat is meestal vooral leuk toch?drie keer
nouja he, als je er dan toch bent
Dat is me gelukkig nog nooit gebeurdquote:Op woensdag 18 december 2024 21:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo'n ding doet al pijn als je in bed ligt te scrollen en hem in je gezicht laat vallen.
ik kan tegenwoordig slechter tegen ratatouille dan 15 jaar geledenquote:Op woensdag 18 december 2024 21:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n zus kan niet tegen villa volta. En ze zat in ratatouille in Disney ook met de ogen dichtmaar m'n moeder vindt die heel leuk dus we zijn er drie keer in gegaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |