Live Jasminquote:Op woensdag 18 december 2024 21:21 schreef WAvanBuren het volgende:
Wat heeft jullie voorkeur eigenlijk? Stripchat of Chaturbate?
Ik start meestal met die laatste voordat ik op wat niet-live websites rond ga kijken.quote:Op woensdag 18 december 2024 21:21 schreef WAvanBuren het volgende:
Striptubate.quote:Op woensdag 18 december 2024 21:21 schreef WAvanBuren het volgende:
Hoi Max Verstappenquote:Op woensdag 18 december 2024 21:23 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Hoeveel mensen geven een fuck om het Sportgala?
Sportgala of een incestueuze bijeenkomst waar C-sporten mensen elkaar kunnen feliciteren met het feit dat ze nog steeds de plaatselijke dorpskrant als hoofdsponsor hebben ?quote:Op woensdag 18 december 2024 21:23 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Hoeveel mensen geven een fuck om het Sportgala?
Heb hem op derde scherm ja.quote:Op woensdag 18 december 2024 21:25 schreef Anneloos het volgende:
Kijkt er iemand naar deze pot? Had al drie keer kunnen douchen, maar geen zin om op te staan. #liefdagboek
Ja tjop tjopquote:Op woensdag 18 december 2024 21:25 schreef Anneloos het volgende:
Kijkt er iemand naar deze pot? Had al drie keer kunnen douchen, maar geen zin om op te staan. #liefdagboek
Gewoon van die zuignap opstaan genotquote:Op woensdag 18 december 2024 21:25 schreef Anneloos het volgende:
Ja ik. Lach mij hier uit.quote:Op woensdag 18 december 2024 21:25 schreef Anneloos het volgende:
Poets jij je tanden ook onder de douche?quote:Op woensdag 18 december 2024 21:25 schreef Anneloos het volgende:
Man man manquote:Op woensdag 18 december 2024 21:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gewoon van die zuignap opstaan genot
Huh, ja waarom niet?quote:Op woensdag 18 december 2024 21:28 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Poets jij je tanden ook onder de douche?
Ik denk dat ik cookieclicker maar weer installeer met dit soort langdradige getreuzel.quote:
Heel langzaamquote:Op woensdag 18 december 2024 21:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nebrida wordt langzaam richting uitgang geduwd
Van jou had ik wel verwacht dat je iets beters aan het doen was. Hopelijk is dit de laatste leg.quote:
Ik sta achter je maat. Dit is aidsquote:Op woensdag 18 december 2024 21:29 schreef de_boswachter het volgende:
21:30 en deze mongolen staan er nog steeds. Goffedomme.
Jaquote:Op woensdag 18 december 2024 21:31 schreef Anneloos het volgende:
Is cookieclicker een boomerspelletje? Of heb ik weer onder een steen gelegen?
Beidequote:Op woensdag 18 december 2024 21:31 schreef Anneloos het volgende:
Weer een of andere rage en hype zoals een Furbyquote:Op woensdag 18 december 2024 21:31 schreef Anneloos het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |