abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215910611
Bekijk deze YouTube-video
Het 3e seizoen van Last One Laughing is vanaf 17 januari 2025 te zien op Amazon Prime Video.
Deelnemers aan dit derde seizoen zijn Tina de Bruin, Jörgen Raymann, Jennifer Hoffman, Ruben van der Meer, Bram Krikke, Leo Alkemade, Jeroen Spitzenberger, Nils Verkooijen, Isabelle Kafando en Plien & Bianca.
De presentatie is wederom in handen van Jeroom Snelders en Philippe Geubels.
Een probleem is pas een probleem als je er een probleem van maakt. Dus denk niet in problemen maar in oplossingen en uitdagingen. Just find a way to fix it!
  Forum Admin zondag 22 december 2024 @ 23:12:48 #2
35723 crew  GGMM
pi_215964691
Dit lijkt me iets wat @Slobeend gaat kijken
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_216325779
Een probleem is pas een probleem als je er een probleem van maakt. Dus denk niet in problemen maar in oplossingen en uitdagingen. Just find a way to fix it!
pi_216374202
Ik ben begonnen aan de x-files op prime video. Nu valt het me op hoe goed ook de muziek en de cameravoering is.
De verhalen zijn niet uit de tijd. Ik keek al 30 jaar terug. Ik weet niet meer of ik ook de laatste seizoenen ooit heb gezien
  dinsdag 21 januari 2025 @ 08:53:23 #5
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_216375586
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 23:54 schreef Bluesdude het volgende:
Ik ben begonnen aan de x-files op prime video. Nu valt het me op hoe goed ook de muziek en de cameravoering is.
De verhalen zijn niet uit de tijd. Ik keek al 30 jaar terug. Ik weet niet meer of ik ook de laatste seizoenen ooit heb gezien
Dit is het algemene topic: F&S / [Amazon Prime Video #8] Algemeen topic met aanraders
  dinsdag 28 januari 2025 @ 10:38:46 #6
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_216457540
Hij staat er al op (eerste vier afleveringen en elke vrijdag een nieuwe), ik vind het weer tof.

Wat ook wel tof is:

• Last One Laughing Ierland
• Last One Laughing Noorwegen (seizoen 1, met NLse ondertitels)
• Last One Laughing Zuid Afrika

[ Bericht 4% gewijzigd door SEMTEX op 28-01-2025 10:52:06 ]
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_217369514
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 10:38 schreef SEMTEX het volgende:
Hij staat er al op (eerste vier afleveringen en elke vrijdag een nieuwe), ik vind het weer tof.

Wat ook wel tof is:

• Last One Laughing Ierland
• Last One Laughing Noorwegen (seizoen 1, met NLse ondertitels)
• Last One Laughing Zuid Afrika
En nu ook LOL UK. Met een superleuke cast!

Presentatie Jimmy Carr.
Sidekick: Roisin Conaty.

Cast: Richard Ayoade, Joe Lycett, Rob Beckett, Daisy May Cooper, Lou Sanders, Joe Wilkinson, Judi Love, Harriet Kemsley, Sara Pascoe en Bob Mortimer :)
Frankly, my dear, I don't give a damn.
  dinsdag 15 april 2025 @ 08:17:19 #8
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_217373259
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2025 17:04 schreef aquawoman het volgende:

[..]
En nu ook LOL UK. Met een superleuke cast!

Presentatie Jimmy Carr.
Sidekick: Roisin Conaty.

Cast: Richard Ayoade, Joe Lycett, Rob Beckett, Daisy May Cooper, Lou Sanders, Joe Wilkinson, Judi Love, Harriet Kemsley, Sara Pascoe en Bob Mortimer :)
oh leuk, thanks!
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')