Ik altijdquote:Op woensdag 18 december 2024 14:38 schreef FlippingCoin het volgende:
wil jij soms stiekem foto's maken?!
Ik wist dat deze vraag zou komen haha. Nee, dat niet. Maar vind het wel irritant.quote:Op woensdag 18 december 2024 14:38 schreef FlippingCoin het volgende:
wil jij soms stiekem foto's maken?!
ik ga direct de MIVD inlichten omtrent dit topic dit kan echt nietquote:
Kan het niet gewoon ons geheimpje blijvenquote:Op woensdag 18 december 2024 14:44 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ik ga direct de MIVD inlichten omtrent dit topic dit kan echt niet
Dat weet ik idd.quote:Op woensdag 18 december 2024 14:44 schreef Farenji het volgende:
In sommige landen is het wettelijk verplicht dat camera's een sluiter geluid hebben. Zodat je dus geen stiekeme foto's kan nemen.
Dat zal wel gemakzucht vanuit WA zijn, teveel gedoe om het instelbaar per land te maken. Of gewoon een bug.quote:Op woensdag 18 december 2024 15:03 schreef Cod_player het volgende:
[..]
Dat weet ik idd.
Maar vond het vreemd, want hij deed dat nooit en nu opeens wel, maar dus alleen via whatsapp
Maar dan maakt ie voor de rest ook geen geluid meer? Hoop dat het gauw opgelost is met een whatsapp update. Dit is gewoon irritant.quote:Op donderdag 19 december 2024 10:48 schreef Watuntrik het volgende:
Zet de telefoon via de settings, bij geluid en trillen op 'stille modus', afhankelijk van uitvoering heb je eventueel nog 'Demp media in stille modus' en schakel 'trillen in stille modus' ook uit. Dan heb ik ook bij whatsapp camera geen geluid meer.
Althans dit betreft dan de Xiaomi...
Nee dan is alle geluid weg... Dan kun je wel trillen proberen en dan hoor en voel je alleen de trilling. Op welke afstand dat trillen nog hoorbaar is weet ik niet. Met trillen ingeschakeld wordt het sluiter geluid ook vervangen door een lichte trilling.quote:Op donderdag 19 december 2024 11:18 schreef Cod_player het volgende:
[..]
Maar dan maakt ie voor de rest ook geen geluid meer? Hoop dat het gauw opgelost is met een whatsapp update. Dit is gewoon irritant.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |