SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op woensdag 18 december 2024 11:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik was nog vergeten om mijn werktelefoon aan te zetten. Oeps 🤭, wel lekker rustig. Kreeg ik een chat bericht van mijn leidinggevende of ik op niet storen stond. 😅 Toen gezegd dat mijn telefoon blijkbaar een update had uitgevoerd en ik opnieuw moest inloggen.
Iedereen dinsdagochtend ben ik altijd gedetacheerd en dan zet ik mijn telefoon ook op niet storen. Maar dat vergeet ik 's middags er dan wel eens af te halen.quote:Op woensdag 18 december 2024 11:27 schreef rival het volgende:
[..]
Ik vergeet em weleens van stil te halen en dan is er ook meteen paniek in de tent
Slim.quote:Op woensdag 18 december 2024 11:30 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb volgens Windows Media Player een bepaalde codec nodig die 99 cent kost.![]()
Wat is dit nou weer?
*zwengelt VLC Player aan*
quote:Op woensdag 18 december 2024 11:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
Soms breekt er een hart, soms blaft er een hont
quote:Op woensdag 18 december 2024 11:39 schreef rival het volgende:
[..]
Zat dit zwijmelend te lezen tot de laatste zin
quote:Op woensdag 18 december 2024 11:27 schreef rival het volgende:
[..]
Ik vergeet em weleens van stil te halen en dan is er ook meteen paniek in de tent
Zijn het nuttige dingen waarvoor jullie worden gebeld?quote:Op woensdag 18 december 2024 11:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Iedereen dinsdagochtend ben ik altijd gedetacheerd en dan zet ik mijn telefoon ook op niet storen. Maar dat vergeet ik 's middags er dan wel eens af te halen.
Meeste kan ook via de mail. Maar dan ga ik weer klagen dat mijn mailbox vol loopt. 😅quote:Op woensdag 18 december 2024 11:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Zijn het nuttige dingen waarvoor jullie worden gebeld?Heb mn werknummer overal weggehaald omdat ik dacht 'hiervoor hoef je me niet te bellen hoor'
Heb je ook een traantje gelaten toen de tour voorbij was?quote:Op woensdag 18 december 2024 12:04 schreef datismijnmening het volgende:
TayTay TT![]()
![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op woensdag 18 december 2024 12:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb je ook een traantje gelaten toen de tour voorbij was?
Half half. Ze bellen mij heel vaak voor dingen waar ze gewoon de servicedesk voor moeten bellen. Maar verder word ik de hele dag wel gebeld door jan en alleman wat echt nodig is.quote:Op woensdag 18 december 2024 11:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Zijn het nuttige dingen waarvoor jullie worden gebeld?Heb mn werknummer overal weggehaald omdat ik dacht 'hiervoor hoef je me niet te bellen hoor'
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 18 december 2024 12:09 schreef Dven het volgende:
Kaartjes voor Till Lindemann, GnR én Robbie Williams. Wat een weelde komend jaar
Nou over een paar jaar gaat ze vast wel weer touren.quote:Op woensdag 18 december 2024 12:09 schreef datismijnmening het volgende:
Heb nog overwogen om naar Vancouver te vliegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |