Harde staven prikken jaquote:Op woensdag 18 december 2024 20:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat gaat het hier veel over homoclubs.
We gaan darten kijken he.
Oké, genoeg over Feyenoord jongens.quote:Op woensdag 18 december 2024 20:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat gaat het hier veel over homoclubs.
We gaan darten kijken he.
Zjak denkt dat.quote:
Geen stiff upper lipquote:Op woensdag 18 december 2024 20:08 schreef maxi-mus het volgende:
Wesley liet zijn lip hangen gisteravond.
Ik had vroeger een poster van Koos boven mijn bed hangen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?
quote:Op woensdag 18 december 2024 20:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik had vroeger een poster van Koos boven mijn bed hangen.Alberts?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 december 2024 20:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik had vroeger een poster van Koos boven mijn bed hangen.Hoeveel heb je destijds betaald?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
Ja genoeg.quote:Op woensdag 18 december 2024 20:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hoeveel heb je destijds betaald?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |