SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bracket:
Spelletjes:
Voorspelspel: DRT / PDC WK 2025 - Het voorspelspel #1:
Nostradamus: DRT / DRT Nostradamus, editie 2025 #1
Pick'em: DRT / Pick'em WK 2025 Een toegankelijk spelletje voor allen.
Bingo:
TV:
Voor de dartsliefhebber is Viaplay een must. Viaplay tv zal weliswaar het een en ander uit gaan zenden, maar voor HET WK is dat natuurlijk niet voldoende. Bovendien wil je de hoogstaande analyses van analist Jerry en co. natuurlijk niet missen. Is schraalhans keukenmeester? Dan is VTM wellicht een optie.
POLL
[ Bericht 0% gewijzigd door Coco op 18-12-2024 14:12:42 ]
Ogenblikjequote:Op woensdag 18 december 2024 08:43 schreef Doevelaer het volgende: [..] Gelukkig heb ik wat vrienden die buiten Fok om heel fanatiek de bingo bijhouden; Typisch James Wade vind ik discutabel, de rest is geweest. Dit is nog wel de versie met twee keer het heilige vuur zie ik [ afbeelding ]
Rampzalige planningquote:Op woensdag 18 december 2024 10:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
Geen middagprogramma en vanavond ben ik aan het werk
En dan is Rik van Looy ook nog gestorven, het zit ons niet mee. Alle ballen op Depri Dimi, die first second round exit staat ook in de sterren geschreven.quote:Op woensdag 18 december 2024 09:34 schreef maxi-mus het volgende:
Zijn de Belgjes al in paniek? Loopt niet lekker hé.
Werk je bij Picnic ofzoquote:Op woensdag 18 december 2024 10:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
Geen middagprogramma en vanavond ben ik aan het werk
Ach Wesliequote:Op woensdag 18 december 2024 11:03 schreef Poepz0r het volgende:
Plaisier had toch last vd spanning, jammer
@maxi-mus vergeet niet de 6 accounts van @Poepz0r samen te voegen(lol)quote:Op woensdag 18 december 2024 11:05 schreef Poepz0r het volgende:
Tussenstandje aantal posts @:maxi-mus allen
Wist je dat Fallon nierproblemen heeft?????quote:Op woensdag 18 december 2024 11:25 schreef Nober het volgende:
Jammer van Plaisier maar Jermaine gaat wel van deze Wright winnen.
Erg fijn dat Meikle gewonnen heeft.
Mad zijn omdat je ze niet kunt raden genot.quote:Op woensdag 18 december 2024 11:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
@:maxi-mus vergeet niet de 6 accounts van @:poepz0r samen te voegen(lol)
En door de medicijnen voor die nierproblemen gooit ze beter.quote:Op woensdag 18 december 2024 11:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wist je dat Fallon nierproblemen heeft?????
Stukje dopingquote:Op woensdag 18 december 2024 11:32 schreef Nober het volgende:
[..]
En door de medicijnen voor die nierproblemen gooit ze beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |