Als dat zou kunnen had ik het direct gedaan. Wie gaat in deze tijd de bijbel 6x uitprinten? Ik moest helaas gewoon op mijn beurt wachten. Heb weleens geprobeerd mee te spieken toen iemand ging inloggen op het installaccount, maar het is me niet gelukt het wachtwoord op te vangen.quote:Op woensdag 18 december 2024 08:58 schreef Innisdemon het volgende:
Opdracht annuleren en verwijderen.
Niet akkoord met de klacht. Als je een heel document moet lezen maar dat liever niet voor het beeldscherm wilt dan is papier de uitkomst.quote:Op woensdag 18 december 2024 08:05 schreef SebbeSwensje het volgende:
Houdt heel de mijn-printer bezet met haar 144 pagina's. Welke malloot gaat nou 144 pagina's printen om half 8ga maar gewoon naar de bibliotheek, mensen moeten werken.
Klacht: Berendse-Schuursma
Daar vind ik wel wat van, maar goed dat is een andere discussie. Berendse-Schuursma doet het minimaal elke week en zorgt daarmee direct voor een enorme verstopping op het serververkeer. Dan ben je wel een grote hoor, zij is in haar eentje een DDOS machine. Al kan Silvia er ook wat van.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:09 schreef stokj het volgende:
[..]
Niet akkoord met de klacht. Als je een heel document moet lezen maar dat liever niet voor het beeldscherm wilt dan is papier de uitkomst.
Overigens als mijn dossiers ingewikkeld waren dan printte ik ze ook uit. Ik heb ook van de dienstauto de gebruikershandleiding uitgeprint á 800 pagina's op kosten van de baas.
Ik mag me niet belangrijk genoeg voelen voor een afscheidsfeestje. Iedereen weet uiteraard beter, maar we spelen het spelletje mee.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:07 schreef Näsenbar het volgende:
Excuus, ik moest de uitnodigingen voor je afscheidsfeest uitprinten om uit te delen. Als ik ze online op de digitale memo zet dan leest niemand het. Hopelijk kan je nu weer aan het werk. Veel sterkte met het verwerken van het vervelende nieuws, je ontslag zag niemand echt aankomen. Misschien is dat een kleine troost.
Gr gr.
Berendse-Schuursma
trek de stekker eruitquote:Op dinsdag 21 januari 2025 07:49 schreef SebbeSwensje het volgende:
En ze is weer bezig hoorwat een wandelend milieudelict is me dat zeg.
Als ik de stekker uit onze printer trek heb ik daar alleen maar mijn eigen afdeling mee vrees ik.quote:
Je kan hem nu toch ook niet gebruiken?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:22 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Als ik de stekker uit onze printer trek heb ik daar alleen maar mijn eigen afdeling mee vrees ik.
Inmiddels zijn haar DDOSachtige opdrachten verwerkt en is er weer vrij verkeer.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:23 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Je kan hem nu toch ook niet gebruiken?
Jij bent Berendse-Schuursma helemaal niet, want die zou weten dat ik helemaal niet op haar afdeling werk. Onze afdeling doet niet aan dat soort onnodige en verspillende fratsen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:30 schreef Näsenbar het volgende:
Kan je gewoon naar een andere afdeling gaan?? We willen hier gewoon met alleen dames werken..
gr, Berendse-Schuursma
Heb wel een keertje geprobeerd mee te spieken en dmv gedachtenlezen het wachtwoord te achterhalen, maar dit is me tot dusverre nog niet gelukt.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:41 schreef vogeltjesdans het volgende:
Geen domain admin rechten hebben
Dan blijft de printopdracht staan. Spool service op de printserver stoppen wil misschien nog wel werken.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:22 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Als ik de stekker uit onze printer trek heb ik daar alleen maar mijn eigen afdeling mee vrees ik.
Die hebben dan een brak IT infrastructuur als van zoveel pagina's het netwerk verstopt raaktquote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:18 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Daar vind ik wel wat van, maar goed dat is een andere discussie. Berendse-Schuursma doet het minimaal elke week en zorgt daarmee direct voor een enorme verstopping op het serververkeer. Dan ben je wel een grote hoor, zij is in haar eentje een DDOS machine. Al kan Silvia er ook wat van.
[..]
Ik mag me niet belangrijk genoeg voelen voor een afscheidsfeestje. Iedereen weet uiteraard beter, maar we spelen het spelletje mee.
En dat is dus de werkelijke klacht. Ik kom er nog wel een keertje achter.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dan blijft de printopdracht staan. Spool service op de printserver stoppen wil misschien nog wel werken.
Maar ja, rechten he.
Tsjah, Duitsers hè. Bakken met voordelen en een paar kleine nadeeltjes.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:14 schreef stokj het volgende:
[..]
Die hebben dan een brak IT infrastructuur als van zoveel pagina's het netwerk verstopt raakt
Men zou denken dat in deze tijden met geavanceerde IT technologie dat geen problemen zou moeten geven.
Reset je daarmee niet de queue?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:22 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Denk het niet. Printopdrachten komen ergens centraal terecht en dan kun je met jouw druppel bij elke printer terecht.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:47 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Reset je daarmee niet de queue?
Ja ok, maar voor die specifieke printer zou die opdracht dan opnieuw moeten worden geselecteerd. Althans, zo gaat het bij 'ons'quote:Op dinsdag 21 januari 2025 16:26 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Denk het niet. Printopdrachten komen ergens centraal terecht en dan kun je met jouw druppel bij elke printer terecht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |