abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215899628
In dit topic kunnen allerlei meningen worden gedeeld, maar onthoud dat er in dit topic geen 'onderling oorlogvoeren' wordt toegestaan. Respecteer een andere mening.

Let's go!

Theorieën over het ontstaan van de oorlog.

Westerse invloed: Ukraine on fire.
https://www.blckbx.tv/bui(...)ng-over-het-conflict

Russische invloed:
Bekijk deze YouTube-video

Een paar redenen waarom Rusland de oorlog is begonnen en zich niet gaat terug trekken.
Hier wordt duidelijk uitgelegd waarom Oekraïne belangrijk is voor Rusland en dus ook andere grootmachten die invloed in de regio willen.
Bekijk deze YouTube-video

En wat gaat het gevolg zijn, welke allianties gaan we krijgen?
https://www.bnr.nl/nieuws(...)wereldorde-verandert

Documentaire over de andere kant van de oorlog.
https://truthinmedia.com/series/zelenskyy-unmasked/

Kom maar op met jullie ideeën maar houdt het beschaafd, inhoudelijk en volgens de richtlijnen 😉

En omdat ik het volgende deel mag openen en de discussie beschaaf, gezond en BNW wil houden:

De Israelische rol mag ook belicht worden.
Geen Navo, wel oorlogsmachine, dus kom er ook bij.

Als jullie het niet eens zijn met deze OT of aanvullingen hebben voor de huidige stand van zaken, in dit topic, en attendeer mij even hierop per PB, dan kan ik deze aanpassen. De titel overigens niet, dat moet ik aan een modje vragen.

Waar is het oude topic gebleven, dan kunnen we met de laatste reacties uit die reeks verder.

[ Bericht 3% gewijzigd door yessie234 op 17-12-2024 17:48:38 ]
pi_215910108
twitter

Al die warmongerer democraten moeten hen eigen familie sturen naar het front, ipv op Elon's goddelijke platform beetje te oorloghitsen.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_215910238
quote:
16s.gif Op woensdag 18 december 2024 16:42 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]

Al die warmongerer democraten moeten hen eigen familie sturen naar het front, ipv op Elon's goddelijke platform beetje te oorloghitsen.
Democraten geven een lasergun met infro rood oog, en onopvallend kloffie als uniform om in de bunker de hele dag koffie te drinken en drones aan te sturen.

Ze doen dat X-rated spelletje gewoon mee. Het blijven Amerikanen. Iets met koeltoer.
pi_215910339
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 16:56 schreef yessie234 het volgende:

[..]
Democraten geven een lasergun met infro rood oog, en onopvallend kloffie als uniform om in de bunker de hele dag koffie te drinken en drones aan te sturen.

Ze doen dat X-rated spelletje gewoon mee. Het blijven Amerikanen. Iets met koeltoer.
Met de 2016 winst van Trump is het erg duidelijk geworden dat "republikeinen" ook gewoon een uniparty hebben met de democraten.

Alle Bushes/Cheneys e.d zijn anti-Trump en dansen met de Obama's/Clintons/Harrisjes/Bidens en zorgen voor alle chaos in de wereld.

Wat je nu ook in Syrie ziet komt door Obama, die heeft ISIL/ISIS gecreëerd

quote:
Timber Sycamore was a classified weapons supply and training program run by the United States Central Intelligence Agency (CIA) and supported by the United Kingdom and some Arab intelligence services, including Saudi intelligence. The aim of the program was to remove Syrian president Bashar al-Assad from power. Launched in 2012 or 2013, it supplied money, weaponry and training to Syrian opposition groups fighting Syrian government forces in the Syrian Civil War. According to US officials, the program was run by the CIA's Special Activities Division[6] and has trained thousands of rebels.[7] President Barack Obama secretly authorized the CIA to begin arming Syria's embattled rebels in 2013.[8] The program became public knowledge in mid-2016.
Maar ook de oorlog in Oekraine is veroorzaakt door dezelfde gekken, Obama, McCain, Nuland, Biden.

USA/EU hebben destijds de Azov nazi's laten schieten zodat het leek dat de "Russen" op pro-EU demonstraties het vuur opende, wat tot geforceerde aftreding leidde van de Russische winnaar. (Dit wilde ze ook in Georgië doen paar weken terug)

Overal zie je het terug, waar de EU/USA het niet eens is dat "pro Russische" mensen verkiezingen winnen, van Roemenië onlangs en ook Georgië. Het zijn allemaal Maidan coupes vanuit USA/EU.

Overal waar Blinken komt ontstaat oorlog om zodoende de Amerikaanse warlobby te funden.

"Wij zijn de baddies" zal mij trouwens niets verbazen dat ze ook MH-17 hebben neergehaald om Putin in een slecht daglicht te zetten destijds, dat die opdracht vanuit EU/USA kwam.

[ Bericht 2% gewijzigd door epicbeardman op 18-12-2024 17:18:28 ]
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  Forum Admin woensdag 18 december 2024 @ 19:41:32 #5
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_215911896
quote:
"Wij zijn de baddies" zal mij trouwens niets verbazen dat ze ook MH-17 hebben neergehaald om Putin in een slecht daglicht te zetten destijds, dat die opdracht vanuit EU/USA kwam.
Dus Rusland zit dus ook al in de binnenzak van de VS/EU?

Nice.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_215912207
quote:
11s.gif Op woensdag 18 december 2024 19:41 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Dus Rusland zit dus ook al in de binnenzak van de VS/EU?

Nice.
Er is alleen gefabriceerd bewijs dat er "Russen" achter zitten, als alles zo simpel is als jij wil doen laten lijken erken je alleen maar dat je gelooft in de fabeltjes krant van de NOS andere justitiële partijen die een scapegoat zochten voor deze tragedie.

Net zoals de Russen achter de Nordstream pipeline aanslag zaten toch? toch?
quote:
On 26 September 2022, news broke of four explosions at the Nord Stream 1 and 2 natural gas pipelines, rendering three of the four lines inoperable. Three separate investigations were started by Germany, Sweden and Denmark, the latter two were closed without publicly assigned responsibility for the damage in February 2024.[11][12] In June 2024 German authorities issued an arrest warrant for a Ukrainian national suspected of the sabotage
MH-17 beschouw ik als een Oekrainse aanval op de westerse wereld, om zodoende meer aandacht te trekken en natuurlijk naar Rusland te wijzen, een win-win voor de pro-Oekrainse/EU separatisten die actief waren in dat gebied.

Als acteur Zelensky nu een nucleaire bom laat afgaan op Oekrainse grondgebied dan zijn jullie de eerste die wijzen naar Putler, want zo is dat in jullie koppies geprogrammeerd.
pi_215912265
Veiligheidsexpert: 'De Russen zitten zeker achter de sabotage van Nord Stream'

Muh "VeiLiGHeId-ExPerT" 8)7 _O-
Meer expert in anti-rusland propaganda verspreiden. Disinformatie, misinformatie.

Zo sloegen ook alle andere media outlets de plank mis, ook hier de nordstream topics heb je de usual suspects die al weer naar Putler wijzen. Het is zo simpel, als hier iemand een cobra afsteekt in Holland schreeuwen mensen al Putler!

[ Bericht 9% gewijzigd door epicbeardman op 18-12-2024 20:12:36 ]
  Forum Admin woensdag 18 december 2024 @ 20:15:31 #8
pi_215912413
Zitten alle knopjes nog op je toetsenbord? Toch?

TOCH?!
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_215912441
quote:
10s.gif Op woensdag 18 december 2024 20:05 schreef epicbeardman het volgende:
Veiligheidsexpert: 'De Russen zitten zeker achter de sabotage van Nord Stream'

Muh "VeiLiGHeId-ExPerT" 8)7 _O-
Meer expert in anti-rusland propaganda verspreiden. Disinformatie, misinformatie.

Zo sloegen ook alle andere media outlets de plank mis, ook hier de nordstream topics heb je de usual suspects die al weer naar Putler wijzen. Het is zo simpel, als hier iemand een cobra afsteekt in Holland schreeuwen mensen al Putler!
Zoals als meerdere malen gemeld is er gewoon een informatieoorlog gaande.
Het is maar net wat je wilt geloven of betrouwbaar vind.
Hopelijk komt ooit de waarheid boven water maar ik betwijfel het, over WO2 zijn ook nog zat dingen die niet boven water gekomen zijn.
pi_215912493
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 20:15 schreef Straatcommando. het volgende:
Zitten alle knopjes nog op je toetsenbord? Toch?

TOCH?!
Hihi, heerlijk hoe boos je altijd wordt als de feiten weer eens gedropt worden waar je niets tegen in te brengen hebt.
  Forum Admin woensdag 18 december 2024 @ 21:01:23 #11
pi_215913116
quote:
10s.gif Op woensdag 18 december 2024 20:20 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Hihi, heerlijk hoe boos je altijd wordt als de feiten weer eens gedropt worden waar je niets tegen in te brengen hebt.
Lees eens terug, er is er maar een boos en dat druipt letterlijk van je posts af. Geen doorkomen aan.
pi_215913281
quote:
13s.gif Op woensdag 18 december 2024 17:08 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Met de 2016 winst van Trump is het erg duidelijk geworden dat "republikeinen" ook gewoon een uniparty hebben met de democraten.

Alle Bushes/Cheneys e.d zijn anti-Trump en dansen met de Obama's/Clintons/Harrisjes/Bidens en zorgen voor alle chaos in de wereld.

Wat je nu ook in Syrie ziet komt door Obama, die heeft ISIL/ISIS gecreëerd
[..]
Maar ook de oorlog in Oekraine is veroorzaakt door dezelfde gekken, Obama, McCain, Nuland, Biden.

[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]

USA/EU hebben destijds de Azov nazi's laten schieten zodat het leek dat de "Russen" op pro-EU demonstraties het vuur opende, wat tot geforceerde aftreding leidde van de Russische winnaar. (Dit wilde ze ook in Georgië doen paar weken terug)

Overal zie je het terug, waar de EU/USA het niet eens is dat "pro Russische" mensen verkiezingen winnen, van Roemenië onlangs en ook Georgië. Het zijn allemaal Maidan coupes vanuit USA/EU.

Overal waar Blinken komt ontstaat oorlog om zodoende de Amerikaanse warlobby te funden.

Dat MH-17 verhaal is misbruikt, het was gewoon de vraag wie er jurisdictie kreeg bij de berechting van de daders.
Werd Nederland. Terwijl een van de rechters tijdens dat proces nog "een andere kijk op de MH-17" verspreidde. Boek van zijn neef ofzo.
pi_215913327
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 20:17 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Hopelijk komt ooit de waarheid boven water maar ik betwijfel het, over WO2 zijn ook nog zat dingen die niet boven water gekomen zijn.
Niet de WOII zelf. Daar is heel veel studie naar gedaan. Onderzoek naar zeventig jaar nasleep van WO II staat nog in de kinderschoenen.

Heeft met het heden te maken: Israel.
pi_215913349
dubbel post
pi_215913573
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 21:13 schreef yessie234 het volgende:

[..]
Niet de WOII zelf. Daar is heel veel studie naar gedaan. Onderzoek naar zeventig jaar nasleep van WO II staat nog in de kinderschoenen.

Heeft met het heden te maken: Israel.
Onzin, er is zat te bespreken over WO2 in BNW.
BNW / complotten en theorieën over WO2

[ Bericht 0% gewijzigd door Candymannetje op 18-12-2024 21:34:48 ]
pi_215913884
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 21:26 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Onzin, er is zat te bespreken over WO2 in BNW.
BNW / complotten en theorieën over WO2
Daarmee ben ik bekend. De meeste althans, vermoed ik.
Ik heb het niet over revisionisme en historikerstreit.

Ik heb het over een begin maken vanuit bepaalde concepten die hier vaak geopperd worden, zoals totalitarisme (en de invloed van het werk van filosofe Hannah Arendt) voor het inzichtelijk maken van de afgelopen zeventig jaar. Het democratisch experiment in het naoorlogse Europa, in al zijn facetten, en dat zijn er heel veel.
pi_215914210
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 20:17 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
De moord op Kirilov oa
:D
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_215914448
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 21:01 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Lees eens terug, er is er maar een boos en dat druipt letterlijk van je posts af. Geen doorkomen aan.
Ok FAtjuh :) dat je me persoonlijk hier komt opzoeken zegt genoeg.
Zeker dat je alleen maar persoonlijk probeert te maken, als je intelligentie niet ver genoeg riekt of iets je hier triggert hoef je niet "stoer" te doen voor je vriendjes.

Maar snap dat 6 november TrumpGod winst je nog pijn doet.

[ Bericht 5% gewijzigd door epicbeardman op 18-12-2024 22:15:04 ]
  Forum Admin woensdag 18 december 2024 @ 22:21:39 #19
pi_215914599
quote:
10s.gif Op woensdag 18 december 2024 22:09 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Ok FAtjuh :) dat je me persoonlijk hier komt opzoeken zegt genoeg.
Zeker dat je alleen maar persoonlijk probeert te maken, als je intelligentie niet ver genoeg riekt of iets je hier triggert hoef je niet "stoer" te doen voor je vriendjes.

Maar snap dat 6 november TrumpGod winst je nog pijn doet.
Goed verhaal, doen we niets mee.
  Forum Admin woensdag 18 december 2024 @ 22:23:12 #20
pi_215914631
Iemand "FAtjuh" noemen om vervolgens te huilen over persoonlijk worden en een beperkte intelligentie is trouwens wel echt hilarisch.

Dat mag gezegd worden.
pi_215914749
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 22:23 schreef Straatcommando. het volgende:
Iemand "FAtjuh" noemen om vervolgens te huilen over persoonlijk worden en een beperkte intelligentie is trouwens wel echt hilarisch.

Dat mag gezegd worden.
Je bent een lachertje, zeker voor een FAtjuh waar je ooh zo trots op bent en Danny voor hebt moeten smeken of zelfs betalen.
Beetje mij prive berichten sturen e.d. het afgelopen jaar. Het enige wat jij als FA wil is 1 geluid en geen discussies. Dat bewijs je wel weer met zulke reacties hierboven. Het enige waar je op uit bent is persoonlijke vetes uitvechten.

Vrij kansloos voor een "admin"
  Forum Admin woensdag 18 december 2024 @ 22:32:27 #22
pi_215914770
quote:
10s.gif Op woensdag 18 december 2024 22:30 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Je bent een lachertje, zeker voor een FAtjuh waar je ooh zo trots op bent en Danny voor hebt moeten smeken of zelfs betalen.
Beetje mij prive berichten sturen e.d. het afgelopen jaar. Het enige wat jij als FA wil is 1 geluid en geen discussies. Dat bewijs je wel weer met zulke reacties hierboven. Het enige waar je op uit bent is persoonlijke vetes uitvechten.

Vrij kansloos voor een "admin"
Ik wil hier eigenlijk heel veel op zeggen maar je post zegt eigenlijk alles wel dus ik quote het maar gewoon.
pi_215914805
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 22:32 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Ik wil hier eigenlijk heel veel op zeggen maar je post zegt eigenlijk alles wel dus ik quote het maar gewoon.
Het liefste wil je admin rechten natuurlijk abusen, de enige power die je hebt in je leven. In het echte leven heb je vermoedelijk niets te vertellen, dus daarom maar ego trippend moderator spelen op een dood forum.

Moet je niet huilen nu al bij Danny of Yvonne?
  Forum Admin woensdag 18 december 2024 @ 22:37:08 #24
pi_215914827
quote:
10s.gif Op woensdag 18 december 2024 22:35 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Het liefste wil je admin rechten natuurlijk abusen, de enige power die je hebt in je leven. In het echte leven heb je vermoedelijk niets te vertellen, dus daarom maar ego trippend moderator spelen op een dood forum.

Moet je niet huilen nu al bij Danny of Yvonne?
Je doet wel veel aannames moet ik zeggen.
pi_215914957
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 22:37 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Je doet wel veel aannames moet ik zeggen.
Je hebt je doel weer bereikt voor vanavond, weer als forum admin een normaal BNW topic gesloopt waar BNW users gewone BNW posts maken door te gaslighten. Zoals deze

epicbeardman in BNW / Russia vs Ukraine #78 de samballen van sp3c

Dat je hier je geluk in je leven uit moet halen is wel typerend en kenmerkend voor opgekropte frustratie of woede.

Chapeau Straatcommando, als je een echte commando was en de Putler hater die je bent waarom sta je nog niet aan het front in Oekraine? Je kan jezelf beter renamen naar Toetsenbordcommando. Die rechten heb je toch wel als admin?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')