Zo blij dat ik niet aan cadeautjes doe. Maar goed, ik ben nog wel de hele avond bezig met alles klaarzetten voor morgen en me druk maken.quote:Op dinsdag 24 december 2024 17:44 schreef Mushanga71 het volgende:
Heb nog de kerstkadootjes niet ingepakt. Komt nog steeds niet veel uit mn handenWél de visschotel opgehaald, dus toch nog iets gedaan.
Is je soon-to-be-ex ook van de partij met het eten en cadeautjes, Mushanga? Dat lijkt me allemaal best moeilijk.quote:Op dinsdag 24 december 2024 17:44 schreef Mushanga71 het volgende:
Heb de kerstkadootjes nog niet ingepakt. Komt nog steeds niet veel uit mn handenWél de visschotel opgehaald, dus toch nog iets gedaan.
Welke zit je?quote:Op dinsdag 24 december 2024 12:51 schreef Tink89 het volgende:
Gefeliciteerd! Wij zijn een midweekje bij centerparcs en het bevalt vooralsnog prima. De kinderen hebben tot half acht geslapen vanochtend (!) en vermaken zich echt perfect in het zwembad. Ik zit zowaar op een stoel met een kop thee effe helemaal niks te doen. Goed idee dit, al zeg ik het zelf.
Vannacht komt toch nog de kerstman langs, de kinderen denken van nieten verder vermaken we ons met paardrijden, de binnenspeeltuin, de kinderboerderij en vooral met heel veel lekkers en spelletjes
Niet druk maken, komt goed! Was getekend: stresskipquote:Op dinsdag 24 december 2024 17:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Zo blij dat ik niet aan cadeautjes doe. Maar goed, ik ben nog wel de hele avond bezig met alles klaarzetten voor morgen en me druk maken.
Ja, nou, dat is dus precies de reden dat ik gewoon geen zin heb in kerst. De zaken zijn 2 dagen gesloten dus die is 2 dagen thuis. Veel boven, maar toch. Zal zn dochter en kleinzoon wel willen zien.quote:Op dinsdag 24 december 2024 17:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Is je soon-to-be-ex ook van de partij met het eten en cadeautjes, Mushanga? Dat lijkt me allemaal best moeilijk.
Ah dat meen je niet. Dat is zuur. Met een beetje geluk wel alles in de aanbieding nuquote:Op dinsdag 24 december 2024 18:32 schreef amaranta het volgende:
Wij zouden uit eten gaan voor mijn verjaardag…
Ik(eerder deze week): weet je zeker dat het open is?
Man: ja
Vandaag nog gebeld om te checken en ja ze zijn vandaag open…
Wat die man er niet bij zei is dat ze maar tot 4 uur open waren.
Dus… nu is man maar snel naar de Albert Heijn
Dat is echt wel een tikje onhandig van dat restaurant om dat er niet bij te zeggen. Toch een hele fijne avond gewenst en nog een fijne verjaardag!quote:Op dinsdag 24 december 2024 18:32 schreef amaranta het volgende:
quote:Op dinsdag 24 december 2024 18:32 schreef amaranta het volgende:
quote:Op dinsdag 24 december 2024 17:43 schreef livelink het volgende:
Zo, ik zat vandaag weer volop in de 'heb ik wel genoeg te eten in huis-stress'. Gevolg; zelf ben ik 2x naar de winkel geweest, mijn man ook 2x en mijn zoon ook nog 1x![]()
En dan heb ik nu waarschijnlijk weer genoeg eten voor de rest van het jaar in huis.
Noodpakket to the max voor de rest van het jaar dus eigenlijk. De hele buurt kan bij ons mee-eten indien nodig.
quote:Op dinsdag 24 december 2024 18:32 schreef amaranta het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wens jullie allemaal een geweldig magische rustige gezonde gezellige kerst!S. 2014
J. 2016
Ik werk in de horeca en ons gebak was om 1 uur vanmiddag al opquote:Op dinsdag 24 december 2024 18:52 schreef livelink het volgende:
Wij waren gisteren spontaan uit eten gegaan. Ik moest na de tandarts voor een eindcontrole na een half jaar met veel gebitsellende en alles was nu goed. Om het te vieren wilden we nog even uit eten. Dus we ging naar het dichtstbijzijnde restaurant dat nog open was en het was echt gezellig druk daar. We konden nog net een tafeltje krijgen. Dat had ik echt niet verwacht zo twee dagen voor de Kerst. De restauranthouder was zelf ook verrast. Hij had nog getwijfeld of hij nog open moest gaan zelfs. Ik ga het erin houden denk ik. Gewoon nog even voor de kerststress uit eten gaan.
Ik heb dat misschien wel of niet ook nog gedaan toen straks.quote:Op dinsdag 24 december 2024 20:50 schreef Phaidra het volgende:
[..]Mijn vriend is ook zo. “Hebben we zo wel genoeg? Ik haal voor de zekerheid nog wat extra!”
quote:Op dinsdag 24 december 2024 22:00 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Het in huis halen van veel te veel boodschappen is wel herkenbaar, al heb ik dit jaar er niet aan mee gedaan, gisteravond werd ik alsnog gevloerd door de buikgriep en vandaag voor dood op de bank gehangen, nu voelt t allemaal wel weer wat beter al denk ik dat de gourmet morgen geen succes zal worden.
We vieren t bij mn ouders dus gelukkig kan ik ook gewoon hangen op de bank.
Wij hadden vandaag ons eigen kerstwondertjeIk krijg hier een beetje tranen van. Wat ontzettend lief zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wens jullie allemaal een geweldig magische rustige gezonde gezellige kerst!![]()
En wat gun ik het jou en je kinderen![]()
Ga er alsjeblieft echt iets leuks van doen, even jullie zelf hartstikke verwennen!‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
We gaan sowieso schaatsen en patatjes eten bij de bramquote:Op dinsdag 24 december 2024 22:10 schreef LeSage het volgende:
[..]
Ik krijg hier een beetje tranen van. Wat ontzettend lief zeg![]()
En wat gun ik het jou en je kinderen![]()
Ga er alsjeblieft echt iets leuks van doen, even jullie zelf hartstikke verwennen!
Nou ik was bang dat ik ook getroffen zou worden en vooral het niet weten OF t gebeurt is lastig, dus toen ik gister de sjaak bleek gaf dat ook een soort rust.. buiten dat ik dan alsnog paniekerig op de wc/bank zit ivm spugen.. inmiddels vooral maagkramp en darmkramp door een beschuitje en soepstengel.. moeten ergens beginnen.quote:Op dinsdag 24 december 2024 22:13 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik las het ook met tranen in mn ogen @:gewoonmezelf87, het is je gegunden wat vreselijk lief inderdaad!
![]()
En veel beterschap natuurlijk. Hoe gaat het met je naast het ziek zijn zelf? Last van paniek nog, of valt dat mee?
Ik hoop het ook. Er is misschien een (tijdelijke) oplossing maar dat moet nog verder geregeld worden. Ik hoop op ergens in de lente, daar hou ik me aan vast. Dit trek ik niet heel lang meer.quote:Op dinsdag 24 december 2024 18:30 schreef vlindertje89 het volgende:
Mushik gun je dat er op korte termijn een oplossing komt voor deze situatie die je iets meer lucht en (letterlijke) afstand geeft!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |