abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 december 2024 @ 17:45:54 #176
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_215987645
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2024 17:44 schreef Mushanga71 het volgende:
Heb nog de kerstkadootjes niet ingepakt. Komt nog steeds niet veel uit mn handen :') Wél de visschotel opgehaald, dus toch nog iets gedaan.
Zo blij dat ik niet aan cadeautjes doe. Maar goed, ik ben nog wel de hele avond bezig met alles klaarzetten voor morgen en me druk maken.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  dinsdag 24 december 2024 @ 17:47:28 #177
37150 livelink
pi_215987670
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2024 17:44 schreef Mushanga71 het volgende:
Heb de kerstkadootjes nog niet ingepakt. Komt nog steeds niet veel uit mn handen :') Wél de visschotel opgehaald, dus toch nog iets gedaan.
Is je soon-to-be-ex ook van de partij met het eten en cadeautjes, Mushanga? Dat lijkt me allemaal best moeilijk.
pi_215987902
@taxibabe Jammer dat het niet duidelijk was, van de kerstborrel. Bij ons was een collega niet op de hoogte van de kerstborrel, dus die was er niet terwijl ze anders best was gekomen. Ook rot.

Over boodschappen: wij eten twee dagen bij anderen en ik hoef maar 1x gebak mee te nemen. Die boodschappen had ik al ruim op tijd in huis. Dus ik ging vandaag alleen nog voor een volkorenbrood en komkommer naar de supermarkt. De jongen achter de kassa keek echt zo van, huh, was dit het al? _O-
pi_215988076
Ik ging vandaag voor 2 broden en een prei naar de supermarkt :s) de rest had ik al in huis. Ik bedacht me alleen dat ik qua ontbijt een beetje karig ben geweest met alleen een kerststol :+ .
Komt vast goed.
Fake it till you make it...
pi_215988081
Wij gaan morgen boodschappen doen. Ideaal, dan is het vaak lekker rustig.
pi_215988127
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2024 12:51 schreef Tink89 het volgende:
Gefeliciteerd! Wij zijn een midweekje bij centerparcs en het bevalt vooralsnog prima. De kinderen hebben tot half acht geslapen vanochtend (!) en vermaken zich echt perfect in het zwembad. Ik zit zowaar op een stoel met een kop thee effe helemaal niks te doen. Goed idee dit, al zeg ik het zelf.

Vannacht komt toch nog de kerstman langs, de kinderen denken van niet :D en verder vermaken we ons met paardrijden, de binnenspeeltuin, de kinderboerderij en vooral met heel veel lekkers en spelletjes
Welke zit je?
Ik zat vorige week ook met een vriendin met haar kindje en hond op een park en zijn ook bij ponyrijden, kinderboerderij en binnenspeeltuin geweest haha. Nou hebben ze dat vast op meer parken, maar zeker niet op allemaal. Klinkt wel heerlijk, geniet er nog van! O+

En gefeliciteerd aan de jarigen, en :* voor F_r!
pi_215988134
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2024 17:45 schreef livelink het volgende:

[..]
Zo blij dat ik niet aan cadeautjes doe. Maar goed, ik ben nog wel de hele avond bezig met alles klaarzetten voor morgen en me druk maken.
Niet druk maken, komt goed! Was getekend: stresskip ;) Succes iig met al het regelwerk. Nog een uur of 50 en het is weer klaar ;)
Ik blijf helaas aan kadootjes kleven, vanwege kleinzoon. Maar voor mij en s-t-b-e (die hou ik erin!) heb ik dit jaar niks.

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2024 17:47 schreef livelink het volgende:

[..]
Is je soon-to-be-ex ook van de partij met het eten en cadeautjes, Mushanga? Dat lijkt me allemaal best moeilijk.
Ja, nou, dat is dus precies de reden dat ik gewoon geen zin heb in kerst. De zaken zijn 2 dagen gesloten dus die is 2 dagen thuis. Veel boven, maar toch. Zal zn dochter en kleinzoon wel willen zien.
Vandaag dag 45 dat we elkaar doodzwijgen en ik hou het nog wel even vol.

Morgen blijft het droog dus net besloten om tussen de Harry Potters in, een stuk te gaan fietsen met zoon. Even eruit en verstand op 0.

Veel plezier @Tink89!
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_215988148
Mush :* ik gun je dat er op korte termijn een oplossing komt voor deze situatie die je iets meer lucht en (letterlijke) afstand geeft!
  dinsdag 24 december 2024 @ 18:32:58 #184
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_215988164
Wij zouden uit eten gaan voor mijn verjaardag…

Ik(eerder deze week): weet je zeker dat het open is?
Man: ja

Vandaag nog gebeld om te checken en ja ze zijn vandaag open…
Wat die man er niet bij zei is dat ze maar tot 4 uur open waren.

Dus… nu is man maar snel naar de Albert Heijn
  dinsdag 24 december 2024 @ 18:35:40 #185
35189 Troel
scherp en bot
pi_215988182
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2024 18:32 schreef amaranta het volgende:

Ah dat meen je niet. Dat is zuur. Met een beetje geluk wel alles in de aanbieding nu ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 24 december 2024 @ 18:49:07 #186
37150 livelink
pi_215988259
quote:

Dat is echt wel een tikje onhandig van dat restaurant om dat er niet bij te zeggen. Toch een hele fijne avond gewenst en nog een fijne verjaardag!
  dinsdag 24 december 2024 @ 18:52:06 #187
37150 livelink
pi_215988270
Wij waren gisteren spontaan uit eten gegaan. Ik moest na de tandarts voor een eindcontrole na een half jaar met veel gebitsellende en alles was nu goed. Om het te vieren wilden we nog even uit eten. Dus we ging naar het dichtstbijzijnde restaurant dat nog open was en het was echt gezellig druk daar. We konden nog net een tafeltje krijgen. Dat had ik echt niet verwacht zo twee dagen voor de Kerst. De restauranthouder was zelf ook verrast. Hij had nog getwijfeld of hij nog open moest gaan zelfs. Ik ga het erin houden denk ik. Gewoon nog even voor de kerststress uit eten gaan.
pi_215988311
Ach @amaranta Wat onhandig van degene die de telefoon opnam... Hopelijk heb je toch wat lekkers te eten, en dat etentje heb je dan nog tegoed ;)
  dinsdag 24 december 2024 @ 20:47:36 #189
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_215989163
quote:

:o Oh noes! -O-
pi_215989185
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2024 17:43 schreef livelink het volgende:
Zo, ik zat vandaag weer volop in de 'heb ik wel genoeg te eten in huis-stress'. Gevolg; zelf ben ik 2x naar de winkel geweest, mijn man ook 2x en mijn zoon ook nog 1x 8)7

En dan heb ik nu waarschijnlijk weer genoeg eten voor de rest van het jaar in huis.
Noodpakket to the max voor de rest van het jaar dus eigenlijk. De hele buurt kan bij ons mee-eten indien nodig.
:D Mijn vriend is ook zo. “Hebben we zo wel genoeg? Ik haal voor de zekerheid nog wat extra!” _O-
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_215989209
quote:

-O- stom! Ik zou er later misschien om kunnen lachen, maar op het moment zelf echt zo teleurgesteld zijn. Kusje :*. En gefeliciteerd!

@Vicky ook gefeliciteerd! *O*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_215989348
Dat "voor de zekerheid" is wel herkenbaar. Ik bakte iets wat ik nog nooit gemaakt had (medovik) en twijfelde halverwege of het wel wat werd (ik bak koemelkvrij, dus de meeste recepten kan ik niet 1 op 1 uitvoeren). Dus heb nog een extra plaattaart gebakken ("weinig werk"). Nu haal ik mijn probeersel uit de koelkast en is-ie prima gelukt... haha.
pi_215989679
Het in huis halen van veel te veel boodschappen is wel herkenbaar, al heb ik dit jaar er niet aan mee gedaan, gisteravond werd ik alsnog gevloerd door de buikgriep en vandaag voor dood op de bank gehangen, nu voelt t allemaal wel weer wat beter al denk ik dat de gourmet morgen geen succes zal worden. ;(
We vieren t bij mn ouders dus gelukkig kan ik ook gewoon hangen op de bank.

Wij hadden vandaag ons eigen kerstwondertje
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wens jullie allemaal een geweldig magische rustige gezonde gezellige kerst!
S. 2014
J. 2016
pi_215989742
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2024 18:52 schreef livelink het volgende:
Wij waren gisteren spontaan uit eten gegaan. Ik moest na de tandarts voor een eindcontrole na een half jaar met veel gebitsellende en alles was nu goed. Om het te vieren wilden we nog even uit eten. Dus we ging naar het dichtstbijzijnde restaurant dat nog open was en het was echt gezellig druk daar. We konden nog net een tafeltje krijgen. Dat had ik echt niet verwacht zo twee dagen voor de Kerst. De restauranthouder was zelf ook verrast. Hij had nog getwijfeld of hij nog open moest gaan zelfs. Ik ga het erin houden denk ik. Gewoon nog even voor de kerststress uit eten gaan.
Ik werk in de horeca en ons gebak was om 1 uur vanmiddag al op _O-
Bij ons lijkt het ieder jaar wel alsof iedereen zich de laatste dagen maar even helemaal laat gaan :D
Januari is het even rustig met goede voornemens en daarna kunnen we weer :')
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_215989745
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2024 20:50 schreef Phaidra het volgende:

[..]
:D Mijn vriend is ook zo. “Hebben we zo wel genoeg? Ik haal voor de zekerheid nog wat extra!” _O-
Ik heb dat misschien wel of niet ook nog gedaan toen straks.
Had nog bindtouw (voor een zelfgemaakte varkenshaasrollade) en venkelzaad nodig. Toch nog wat extra gehaald, want stel dat we verhongeren :')
pi_215989758
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2024 22:00 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Het in huis halen van veel te veel boodschappen is wel herkenbaar, al heb ik dit jaar er niet aan mee gedaan, gisteravond werd ik alsnog gevloerd door de buikgriep en vandaag voor dood op de bank gehangen, nu voelt t allemaal wel weer wat beter al denk ik dat de gourmet morgen geen succes zal worden. ;(
We vieren t bij mn ouders dus gelukkig kan ik ook gewoon hangen op de bank.

Wij hadden vandaag ons eigen kerstwondertje
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wens jullie allemaal een geweldig magische rustige gezonde gezellige kerst!
Ik krijg hier een beetje tranen van. Wat ontzettend lief zeg O+
En wat gun ik het jou en je kinderen :*
Ga er alsjeblieft echt iets leuks van doen, even jullie zelf hartstikke verwennen!
pi_215989778
Ik las het ook met tranen in mn ogen @gewoonmezelf87, het is je gegund :* en wat vreselijk lief inderdaad! O+
En veel beterschap natuurlijk. Hoe gaat het met je naast het ziek zijn zelf? Last van paniek nog, of valt dat mee?
pi_215989796
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2024 22:10 schreef LeSage het volgende:

[..]
Ik krijg hier een beetje tranen van. Wat ontzettend lief zeg O+
En wat gun ik het jou en je kinderen :*
Ga er alsjeblieft echt iets leuks van doen, even jullie zelf hartstikke verwennen!
We gaan sowieso schaatsen en patatjes eten bij de bram O+
En voor de jongste wat vuurwerk halen. O+
S. 2014
J. 2016
pi_215989805
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2024 22:13 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik las het ook met tranen in mn ogen @:gewoonmezelf87, het is je gegund :* en wat vreselijk lief inderdaad! O+
En veel beterschap natuurlijk. Hoe gaat het met je naast het ziek zijn zelf? Last van paniek nog, of valt dat mee?
Nou ik was bang dat ik ook getroffen zou worden en vooral het niet weten OF t gebeurt is lastig, dus toen ik gister de sjaak bleek gaf dat ook een soort rust.. buiten dat ik dan alsnog paniekerig op de wc/bank zit ivm spugen.. inmiddels vooral maagkramp en darmkramp door een beschuitje en soepstengel.. moeten ergens beginnen. :P
S. 2014
J. 2016
pi_215990181
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2024 18:30 schreef vlindertje89 het volgende:
Mush :* ik gun je dat er op korte termijn een oplossing komt voor deze situatie die je iets meer lucht en (letterlijke) afstand geeft!
Ik hoop het ook. Er is misschien een (tijdelijke) oplossing maar dat moet nog verder geregeld worden. Ik hoop op ergens in de lente, daar hou ik me aan vast. Dit trek ik niet heel lang meer.

Toch nog iets lekkers gegeten @amaranta? Raar dat het restaurant niet heeft aangegeven dat ze eerder gingen sluiten. Was een kleine moeite.

En teveel aan eten in huis en dan toch nog denken: het is te weinig? Check. Wat over is, geef ik aan dochter mee. Scheelt haar weer een dag (of twee) koken :P

Och @gewoonmezelf87 wat een ontzettend lief en ontroerend gebaar O+ Geniet ervan :* En beterschap!

Net samen met zoon dan toch eindelijk de kadootjes ingepakt. Wat weer stress opleverde want ik had nog wel inpakpapier maar geen nieuw gehaald. Bleek gelukkig genoeg maar moet wel weer inslaan.

Morgen gaan we bij ah wat broodjes halen en dan een stuk fietsen, net besloten :) Even eruit. Dan Harry Potteren, nog wat koken voor tweede kerstdag, en een tonijnsalade maken en verder zie ik het wel.
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')