quote:Op vrijdag 27 december 2024 11:17 schreef Quoi het volgende:
@:LeSage Mijn hart breekt bij je berichtje. Je post altijd zo liefdevol over je vader. Ik hoop dat het allemaal meevalt.
Schoonfamilie die niet goed communiceert heb ik ook, zo bleek afgelopen maand dat iedereen in het buitenland zat met kerst. Dus die slechte communicatie hadden wij al gehadquote:Op vrijdag 27 december 2024 11:16 schreef Quoi het volgende:
Mijn familie en schoonfamilie blonken wederom niet uit in helder en warm communiceren. En dat zeg ik netjes. Om verdrietig van te worden. Vervolgens reden we bijna tegen een andere auto op, waardoor M. in de paniek schoot "omdat de politie ons nu zou komen halen" en het voor vriendlief even teveel was - we kwamen bij zijn familie vandaan.
Dat gaan we volgend jaar anders doen. Klaar met dit soort tijdverdrijf.
We sliepen gelukkig aansluitend in een leuk hotel en aten daar een gruwelijk kerstdiner samen met M. Supergezellig met z'n drietjes gehad![]()
Ik moet hier nu 3 dagen van bijkomen. Zondag vertrekken we naar Noorwegen op vakantie. Wegwezen!
Noorwegenquote:Op vrijdag 27 december 2024 11:16 schreef Quoi het volgende:
Mijn familie en schoonfamilie blonken wederom niet uit in helder en warm communiceren. En dat zeg ik netjes. Om verdrietig van te worden. Vervolgens reden we bijna tegen een andere auto op, waardoor M. in de paniek schoot "omdat de politie ons nu zou komen halen" en het voor vriendlief even teveel was - we kwamen bij zijn familie vandaan.
Dat gaan we volgend jaar anders doen. Klaar met dit soort tijdverdrijf.
We sliepen gelukkig aansluitend in een leuk hotel en aten daar een gruwelijk kerstdiner samen met M. Supergezellig met z'n drietjes gehad![]()
Ik moet hier nu 3 dagen van bijkomen. Zondag vertrekken we naar Noorwegen op vakantie. Wegwezen!
Einde egoklaagpost.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, dat hebben wij ook soms!quote:Op vrijdag 27 december 2024 14:22 schreef amaranta het volgende:
Vorig jaar 2e kerstdag was de meest ongemakkelijke kerst ooit.
Mijn zwager was boos en we hebben toen in stilte en ongemak gegeten.
Gisteren was hij de grote afwezige bij zijn moeder thuis en is hij verder ook met geen woord benoemd de hele avond. Tot ik aan zijn zoon vroeg waar hij was. En die dacht dat zijn vader in het vliegtuig naar Nigeria (????), maar wist het niet zeker.
Het was in ieder geval niet meer zo ongemakkelijk als vorig jaar.
Oh ja, en eerste kerstdag besloot mijn oven ermee te stoppen. Elke keer als ik het deurtje opendeed, klapten de stoppen er uit.
En nu gaan we behangen ik laat morgen weten of ons huwelijk het overleefd heeft
quote:Op vrijdag 27 december 2024 14:45 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Wat een hoop gedoe eigenlijk zo met die verplichte feestdagen... naja we kunnen weer ademhalen, denk ik...
Wij zijn vanmorgen heerlijk naar de ijsbaan geweest en daarna hebben ze patatjes gegeten. Kids helemaal blij.Nu nog even lekker niksen en morgen de boel weer opruimen en poetsen.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Vanyel klimt op stokpaardquote:Op vrijdag 27 december 2024 18:44 schreef exode het volgende:
Zonder the know it all te willen uithangen maar dit zijn enorme stress en burnout vlaggen Mush. En 5 uur wakker, sorry misschien wat zweverig, maar dat zijn je darmen. En waar slaat stress op....
Mmm, ik slaap de laatste tijd ook weer heel slecht en heb er zeker de leeftijd voor. Maar voor de rest ben ik fluitend door de overgang aan het rollen, dus heb ik geen enkele reden gezien om naar de ha te gaan. Alleen dat slechte slapen breekt me op. Aan de andere kant breekt het me met name op nu in deze drukke periode, waarin elke regelmaat ver te zoeken is.quote:Op vrijdag 27 december 2024 20:08 schreef Vanyel het volgende:
[..]
* Vanyel klimt op stokpaard
Of oestrogeentekort
Hebben wij ook, vandaag hebben we allebei apart van elkaar een half uur gewandeld.quote:Op vrijdag 27 december 2024 20:40 schreef livelink het volgende:
Heb vandaag en gisteren dan juist wel weer gewandeld, maar ik ontspan alleen maar van alleen wandelen. Wandelen met/in een groep vind ik dus totaal niet ontspannend, helaas.
Ook specifiek om 5 uur?quote:Op vrijdag 27 december 2024 20:08 schreef Vanyel het volgende:
[..]
* Vanyel klimt op stokpaard
Of oestrogeentekort
Ik ben groot voorstander van het leven zo makkelijk maken als binnen de omstandigheden mogelijk is.quote:Op vrijdag 27 december 2024 20:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Mmm, ik slaap de laatste tijd ook weer heel slecht en heb er zeker de leeftijd voor. Maar voor de rest ben ik fluitend door de overgang aan het rollen, dus heb ik geen enkele reden gezien om naar de ha te gaan. Alleen dat slechte slapen breekt me op. Aan de andere kant breekt het me met name op nu in deze drukke periode, waarin elke regelmaat ver te zoeken is.
Bij sommige mensen welquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:02 schreef exode het volgende:
[..]
Ook specifiek om 5 uur?
https://brellavio.nl/blogs/gezondheid/orgaanklok
Wat grappig dit... ik sta bijna elke ochtend licht misselijk op maar dat komt dan dus door de dikke darm/maag... ( ik dacht altijd doordat mn maag dan leeg is)quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:02 schreef exode het volgende:
[..]
Ook specifiek om 5 uur?
Thanx!quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:02 schreef exode het volgende:
[..]
Ook specifiek om 5 uur?
Inslapen gaat wél goed, ben zowat knock out. Met dank aan Oxaatje, dat welquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:18 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Yoga nidra via youtube vind ik verrassend kalmerend... dikke stresskip met (wederom) overspannen verschijnselen en angststoornis en ik probeer dit wel n paar x per week te doen.
Slapen is hier ook drama, vooral t in slaap vallen momenteel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop