Het ongeduld ook. Ik heb dat ook hoor. Het is raar dat het nu allemaal heel normaal is dat er nu al verschillende UFO hearings zijn gehouden. Eigenlijk zijn we best verwend en is er veel veranderd. Want nog geen vijf jaar geleden was iedereen die het over UFO's had een knotsgek aluhoejde. Die toon is sterk verminderd.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 08:14 schreef NoFoksGiven het volgende:
[..]
Dat is net iets wat dit onderwerp niet kan gebruiken.
Begin op X steeds meer hype te zien, dat er snel wat staat te gebeuren...hebben we natuurlijk al vele jaren gehoord. Maar zou de installatie van Trump echt disclosure brengen, of staat er iets anders te gebeuren?
De geschiedenis van UFO-UAP dossier had je kunnen leren dat sommige dossiers en politieke ontwikkelingen elkaar beïnvloeden.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 17:27 schreef NatteLont het volgende:
[..]
Open daar dan een topic over. Veel plezier
Open daar dan een topic over. Succes.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 17:49 schreef yessie234 het volgende:
[..]
De geschiedenis van UFO-UAP dossier had je kunnen leren dat sommige dossiers en politieke ontwikkelingen elkaar beïnvloeden.
Als je ziet wat er van 2017 tot nu gebeurd is, is het bizar....meer dan van 1947 tot 2017....quote:Op zaterdag 4 januari 2025 17:45 schreef NatteLont het volgende:
[..]
Het ongeduld ook. Ik heb dat ook hoor. Het is raar dat het nu allemaal heel normaal is dat er nu al verschillende UFO hearings zijn gehouden. Eigenlijk zijn we best verwend en is er veel veranderd. Want nog geen vijf jaar geleden was iedereen die het over UFO's had een knotsgek aluhoejde. Die toon is sterk verminderd.
Nederlanders zijn over het algemeen een beetje laffe meelopers. Die gaan pas meedoen als het merendeel hyped, en de laatkomers hebben dan de grootste mond en de beste 'kennis'. En ja ik ben zelf een rasechte kaaskop.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 17:51 schreef NoFoksGiven het volgende:
[..]
Als je ziet wat er van 2017 tot nu gebeurd is, is het bizar....meer dan van 1947 tot 2017....
We zijn inderdaad verwend, maar blij dat het nu (op de rand van) mainstream lijkt. Al is het in ons kikkerlandje nog steeds een soort van taboe onderwerp lijkt het wel.
Hij zal die mail wel geschreven hebben maar daar kunnen we verder helemaal niets mee en eerlijk gezegd komt het nogal warrig over allemaal. Voor mij klinkt het alsof die gast het gewoon een beetje kwijt was. En dat lijkt mij eerder het gevolg van die war crimes waar hij bij betrokken zou zijn dan dat het iets met de drones te maken heeft. Misschien dat de drones en hoe daar mee omgegaan wordt door de overheid wat oud zeer getriggered heeft bij hem dat hij nu ineens doorgeslagen is ? Geen idee maar het is een vreemd verhaal iig.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 16:14 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Lastig, lastig. Ik heb er geen mening over behalve dat ik het idee heb dat het klinkt als conspiracy.
Maar we gaan het zien, al zie ik zoiets ook wel in de vergetelheid raken en dat we nooit wat te weten komen, net zoals de objecten boven Alaska.
quote:In een persbericht spreekt de politie over zo'n twintig grote drones die zouden zijn waargenomen.
Agenten zagen vier drones die aan het begin van de nacht met hoge snelheid boven zee verdwenen. De politie zegt niet te weten waar de drones vandaan kwamen en waarom ze boven de haven vlogen.
Mensen zijn heel erg kritisch op wat daar gezegd wordt. Wordt tijd dat de /r/UFOs mods ingrijpen.quote:Op maandag 6 januari 2025 01:46 schreef FireFox1 het volgende:
https://www.reddit.com/r/UFOs/s/OFZYXCqfNC
Ok, het is dus niet China, aliens of het Amerikaanse leger, het zijn dus geavanceerde, uit zichzelf opererende AI drones volgens de Tesla bomber. Het lijkt er op dat AI verder is dan wel al dachten.
Ik ben benieuwd. Eindelijk weer Trump.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:21 schreef FireFox1 het volgende:
Trump heeft aangegeven dat hij de ware aard achter de drones publiekelijk maakt zodra hij officieel aan de macht is.
Bekijk deze YouTube-video
Het kan, maar misschien niet.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:29 schreef alpeko het volgende:
Nog 10 dagen dan
voor een volgende tegenvaller![]()
Heeft ie nooit gezegd. Hij heeft ook gewoon toegegeven dat er onverklaarbare dingen zijn die door het luchtruim vliegen.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:43 schreef Dutch_view het volgende:
Volgens mij had Trump eerder op video aangegeven niet in UFO's te geloven.
Misschien heeft hij ze alsnog zien vliegen
Ik doelde op dit interviewtjequote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:52 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Heeft ie nooit gezegd. Hij heeft ook gewoon toegegeven dat er onverklaarbare dingen zijn die door het luchtruim vliegen.
Denk dat je doelt op de simpele veronderstelling dat er aliens in zitten.
'I'm gonna give you a report about one day into my administration.'quote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:21 schreef FireFox1 het volgende:
Trump heeft aangegeven dat hij de ware aard achter de drones publiekelijk maakt zodra hij officieel aan de macht is.
Bekijk deze YouTube-video
Ik ben benieuwd....er wordt toch iets gehoord van het publiek...en in zijn (beoogde) ploeg, zitten wel wat lui die zich afgelopen jaren hebben ingezet voor UAP transparancy.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:32 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
'I'm gonna give you a report about one day into my administration.'
Gaat niet komen dus. Ik hecht geen waarde aan beloftes van Trump.
Omdat? Heb je ook een beetje onderbouwing hiervoor?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:32 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
'I'm gonna give you a report about one day into my administration.'
Gaat niet komen dus. Ik hecht geen waarde aan beloftes van Trump.
Zie mijn tweede zin. Maar ik laat me graag verassen.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:18 schreef NatteLont het volgende:
[..]
Omdat? Heb je ook een beetje onderbouwing hiervoor?
Biden en Kamala zijn wel te vertrouwen? Uiteindelijk wordt de wereld geregeerd door ongekozen super rijken die we never nooit te zien en te horen krijgen.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 16:05 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Zie mijn tweede zin. Maar ik laat me graag verassen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |