abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216047944
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2024 13:42 schreef Discombobulate het volgende:
Ik had eerlijk gezegd wel gehoopt dat er nu iets meer duidelijkheid zou zijn.
Kun je nagaan hoe enorm schijt dit was tot aan 30 April 1993 zonder internet.
Zat je afhankelijk te wachten op je kutkrant of het 8 uur journaal. :')
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_216097892
Wat denken we hier van?

twitter
I want to believe...
pi_216098599
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2024 17:29 schreef NoFoksGiven het volgende:
Wat denken we hier van?

[ x ]
Tja, waarom niet? Elizondo was ten slotte ook directeur van AARO.

Maar Christopher Mellon lijkt me een betere keuze omdat hij ook veel politieke ervaring heeft.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_216099025
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2024 18:03 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Tja, waarom niet? Elizondo was ten slotte ook directeur van AARO.

Maar Christopher Mellon lijkt me een betere keuze omdat hij ook veel politieke ervaring heeft.
AATIP, niet AARO.

Zou Mellon nog actief willen zijn?
I want to believe...
pi_216121980
Nu wel erg stil met die drones. :P

Hopelijk gaat 2025 iets groots brengen, volgens Lue Elizondo volgens mij wel, maar dat is al zo vaak gezegd door mensen.
pi_216122177
Zondag (wellicht) een video. Verwacht niets, kan het altijd meevallen.

twitter
pi_216125688
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2024 16:49 schreef Discombobulate het volgende:
Nu wel erg stil met die drones. :P

Hopelijk gaat 2025 iets groots brengen, volgens Lue Elizondo volgens mij wel, maar dat is al zo vaak gezegd door mensen.
Taiwanese invasie van de VS! Waar een klein land groot in kan zijn.
pi_216148023
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2024 20:06 schreef yessie234 het volgende:

[..]
Taiwanese invasie van de VS! Waar een klein land groot in kan zijn.
Huh? Een Taiwanese invasie?
I want to believe...
pi_216148779
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2025 15:56 schreef NoFoksGiven het volgende:

[..]
Huh? Een Taiwanese invasie?
Ik begrijp de bedoeling en relevantie in zijn berichten ook nooit. :')
Offtopic en warrig
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_216157266
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2025 17:16 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Ik begrijp de bedoeling en relevantie in zijn berichten ook nooit. :')
Offtopic en warrig
Dat is net iets wat dit onderwerp niet kan gebruiken.

Begin op X steeds meer hype te zien, dat er snel wat staat te gebeuren...hebben we natuurlijk al vele jaren gehoord. Maar zou de installatie van Trump echt disclosure brengen, of staat er iets anders te gebeuren?
I want to believe...
pi_216158720
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2025 08:14 schreef NoFoksGiven het volgende:

[..]
Dat is net iets wat dit onderwerp niet kan gebruiken.

Begin op X steeds meer hype te zien, dat er snel wat staat te gebeuren...hebben we natuurlijk al vele jaren gehoord. Maar zou de installatie van Trump echt disclosure brengen, of staat er iets anders te gebeuren?
Ik hoor en lees ook via diverse verschillende bronnen binnen drie weken Disclosure. Hype of niet. Steven Greer beweerd hetzelfde. En ongeveer een datum noemen voor de lol doe je toch niet zomaar. Tenzij je compleet af wil gaan als een gieter en je je daar weer onnodig voor moet verontschuldigen. Ross Coulthard zei ook iets dergelijks voor Januari. Evenals Stephen Bassett. Ik ben nu toch wel benieuwd
― Thomas Sowell
pi_216158911
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2025 11:29 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Ik hoor en lees ook via diverse verschillende bronnen binnen drie weken Disclosure. Hype of niet. Steven Greer beweerd hetzelfde. En ongeveer een datum noemen voor de lol doe je toch niet zomaar. Tenzij je compleet af wil gaan als een gieter en je je daar weer onnodig voor moet verontschuldigen. Ross Coulthard zei ook iets dergelijks voor Januari. Evenals Stephen Bassett. Ik ben nu toch wel benieuwd
Precies dat! Vanuit uiteenlopende bronnen dat het een interessante maand gaat worden! RossCo zei iets dat Zabel hem daar op aan mocht spreken en we hem mogen quoten.
I want to believe...
pi_216159041
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2025 11:29 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Nou, wat zij zeggen is veelal ongefundeerde sensatie. Coulthard is ook constant aan het edgen. Ik heb tot dusver nog niet veel gezien behalve de hearings.
pi_216159374
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2025 12:01 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Nou, wat zij zeggen is veelal ongefundeerde sensatie. Coulthard is ook constant aan het edgen. Ik heb tot dusver nog niet veel gezien behalve de hearings.
Tja. Ongeveer alles is tot nu toe ongefundeerd, en bestaat uit onbewezen en ontastbaar bewijsmateriaal. In ieder geval is het niet voldoende gefundeerd aangeleverd. Zolang er niet een “tictac” of “lichaam” de zaal is ingereden of de volledige data in het algemeen is aangeleverd kun je sowieso nog alle kanten op. We hebben wat dat betreft eigenlijk niets concreets aan geldig bewijsmateriaal dan alleen beloften en beweringen. Dus rest niets anders dan een paar weken geduld en zien wat het brengt.
― Thomas Sowell
  vrijdag 3 januari 2025 @ 20:57:14 #165
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_216164728
Christopher Sharp zei een paar dagen geleden iets soortgelijks.

In de reacties eronder lees ik de mogelijkheid dat het om een nieuwe klokkenluider zou gaan.

twitter

We'll see...
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_216166544
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2025 20:57 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Ik vind het echt gewaagd om op zo'n super korte termijn zulk soort van uitspraken te durven doen.
Dan zwijg je beter als je niet geheel zeker bent van je zaak.
― Thomas Sowell
  zaterdag 4 januari 2025 @ 00:33:36 #167
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_216168585
Veel reuring nu. Moeilijk te volgen.

En het gaat vooral veel over de Tesla die op oudejaarsdag voor de Trump tower is ontploft. De man - Matthew Livelsburger - die erin zat heeft van tevoren een mail gestuurd, een 'manifesto', waarin het over de drones bij NJ gaat. Zou Chinese anti-zwaartekracht tech zijn.

Dit manifesto is naar Sam Shoemate gestuurd, die het verhaal een paar uur geleden in een ingelaste podcast van Shawn Ryan heeft uiteengezet.

En Shwan Ryan duikt vervolgens onder (zo interpreteer ik dit):
twitter

Klinkt allemaal erg vaag, maar zie zojuist een persconferentie waarin de FBI lijkt te bevestigen dat dit manifesto inderdaad van Livelsburger afkomstig is.

twitter

Erg vers allemaal, dus ik heb geen idee wat ervan te moeten geloven. Zoals altijd in UFO world..

Het manifesto (eigenlijk gewoon een e-mail):

De opmerkelijke claims gaan over:

• NJ drones zijn van China en hebben een 'zwaartekracht propulsie systeem'
quote:
Livelsberger claims that the East Coast drones are of Chinese origin and use "gravitic propulsion systems" that only the U.S. and China know about.
• 'Ik word gevolgd maar ze durven geen actie te ondernemen want ik heb een dikke autobom'
quote:
"I've been followed for over a week now from likely homeland or FBI, and they are looking to move on me and are unlikely to let me cross into Mexico because I am armed and I have a massive VBIED (Vehicle Born Improvised Explosive Device)."
• De U.S. heeft oorlogsmisdaden gepleegd in Afganistan
quote:
he accuses the U.S. of war crimes during airstrikes in Afghanistan's Numruz province in 2019, claiming 65 buildings were hit, leading to hundreds of civilian deaths in one day, covered up by the administration, DoD, DEA, and CIA.
Klinkt allemaal als full-on conspiracy. Maar als de mail echt van hem is, dan wordt er hopelijk de komende tijd nader gekeken naar wat er van klopt.
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_216172317
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2025 00:33 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Veel reuring nu. Moeilijk te volgen.

En het gaat vooral veel over de Tesla die op oudejaarsdag voor de Trump tower is ontploft. De man - Matthew Livelsburger - die erin zat heeft van tevoren een mail gestuurd, een 'manifesto', waarin het over de drones bij NJ gaat. Zou Chinese anti-zwaartekracht tech zijn.

Dit manifesto is naar Sam Shoemate gestuurd, die het verhaal een paar uur geleden in een ingelaste podcast van Shawn Ryan heeft uiteengezet.

En Shwan Ryan duikt vervolgens onder (zo interpreteer ik dit):
[ x ]

Klinkt allemaal erg vaag, maar zie zojuist een persconferentie waarin de FBI lijkt te bevestigen dat dit manifesto inderdaad van Livelsburger afkomstig is.

[ x ]

Erg vers allemaal, dus ik heb geen idee wat ervan te moeten geloven. Zoals altijd in UFO world..

Het manifesto (eigenlijk gewoon een e-mail):
[ afbeelding ]

De opmerkelijke claims gaan over:

• NJ drones zijn van China en hebben een 'zwaartekracht propulsie systeem'
[..]
• 'Ik word gevolgd maar ze durven geen actie te ondernemen want ik heb een dikke autobom'
[..]
• De U.S. heeft oorlogsmisdaden gepleegd in Afganistan
[..]
Klinkt allemaal als full-on conspiracy. Maar als de mail echt van hem is, dan wordt er hopelijk de komende tijd nader gekeken naar wat er van klopt.
Huh, ik heb alleen een foto voorbij zien komen van die Tesla. Maar daar zou dus een bom in gezeten hebben ? En die eigenaar van die Tesla wist dat ? En wie en waarom heeft dat ding af laten gaan. Ik snap er helemaal niets van 8)7
pi_216172934
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2025 00:33 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Lastig, lastig. Ik heb er geen mening over behalve dat ik het idee heb dat het klinkt als conspiracy.

Maar we gaan het zien, al zie ik zoiets ook wel in de vergetelheid raken en dat we nooit wat te weten komen, net zoals de objecten boven Alaska.
pi_216173187
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2025 16:14 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Maar we gaan het zien, al zie ik zoiets ook wel in de vergetelheid raken en dat we nooit wat te weten komen, net zoals de objecten boven Alaska.
Dat vind ik nog steeds het meest verontrustend...we horen niet wat dingen waren...maar mainstream media doet er ook geen vraag naar....
I want to believe...
pi_216173362
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2025 20:57 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

In de reacties eronder lees ik de mogelijkheid dat het om een nieuwe klokkenluider zou gaan.

[ x ]

We'll see...
Laten we maar hopen dat de disclosure niet deze is:
https://edition.cnn.com/2(...)trump-cec/index.html
pi_216173387
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2025 16:57 schreef yessie234 het volgende:

[..]
Als je niks nuttigs bij te dragen hebt over het onderwerp, waarom neem je dan de moeite om te posten?
I want to believe...
pi_216173450
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2025 16:57 schreef yessie234 het volgende:

[..]
Je begint echt vervelend te worden in dit topic
― Thomas Sowell
pi_216173473
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2025 17:01 schreef NoFoksGiven het volgende:

[..]
Als je niks nuttigs bij te dragen hebt over het onderwerp, waarom neem je dan de moeite om te posten?
Omdat het niet de eerste keer in de geschiedenis zal zijn dat het ene dossier gemisbruikt wordt om een ander dossier er door te drammen, dan wel te matigen. Politieke koehandel. Wat militairen hebben waargenomen, staat mijlenver van de politieke aspiraties van Trump&Musk.
pi_216173575
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2025 17:15 schreef yessie234 het volgende:

[..]
Omdat het niet de eerste keer in de geschiedenis zal zijn dat het ene dossier gemisbruikt wordt om een ander dossier er door te drammen, dan wel te matigen. Politieke koehandel. Wat militairen hebben waargenomen, staat mijlenver van de politieke aspiraties van Trump&Musk.
Open daar dan een topic over. Veel plezier :W
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')