Nu aan het luisteren.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:35 schreef NatteLont het volgende:
Ryan Graves bij Joe Rogan
Bekijk deze YouTube-video
quote:Samenvatting van de belangrijkste punten:
UAP's zijn echt
Ongeïdentificeerde luchtfenomenen (UAP's) zijn daadwerkelijk bestaand. Sommige hebben een aardse oorsprong, maar er is bewijs dat bepaalde UAP's alleen verklaard kunnen worden door een niet-menselijke intelligentie (NHI). Dit bewijs is verifieerbaar.
Geclassificeerd beeldmateriaal
De Amerikaanse overheid heeft beeldmateriaal in hoge definitie van NHI-vaartuigen die operaties uitvoeren die de bekende natuurwetten tarten. Voorbeelden hiervan zijn onder meer vliegende orbs die in daglicht gefilmd zijn en complexe manoeuvres uitvoeren zonder geluid, vleugels of menselijke aandrijvingssystemen.
Leugens en bedreigingen
Sommige leden van het Congres en zelfs presidenten zijn bewust voorgelogen over dit onderwerp. Klokkenluiders die de waarheid willen delen, zijn bedreigd, waardoor velen bang zijn naar voren te treden.
Actie van het Congres vereist
Het Congres moet hoorzittingen houden en betrokkenen, inclusief bedrijven in de luchtvaartsector, ter verantwoording roepen. Transparantie zal de nationale veiligheid versterken, niet verzwakken.
Onafhankelijke commissie
Er moet een speciale commissie worden opgericht met bevoegdheden om documenten te declassificeren en getuigenissen te verzamelen.
Kan er weinig mee natuurlijk, maar we gaan het zien komende jaren.quote:Op dinsdag 17 december 2024 22:01 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
De nieuwste documentaire van James Fox, The Program is uit.
In de docu komt een nieuwe klokkenluider naar voren, die vooralsnog anoniem wil blijven. Samen de de release van de docu komt hij met een statement:
[..]
[ x ]
Een anonieme bron zal niet veel reuring brengen, maar het past volledig bij het ontstane beeld van de afgelopen jaren.
Ik hoop gewoon het meeste op nieuwe leaks van formaat zoals die drie Pentagon video's. En het congres moet ook gewoon lekker hun ding doen. Maar met een anonieme whistle-blower kan ik gewoon niks.quote:Op dinsdag 17 december 2024 22:01 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
In de docu komt een nieuwe klokkenluider naar voren, die vooralsnog anoniem wil blijven. Samen de de release van de docu komt hij met een statement:
[..]
[ x ]
Een anonieme bron zal niet veel reuring brengen, maar het past volledig bij het ontstane beeld van de afgelopen jaren.
Dat zou ik ook het liefst zien maar Elizondo en Grusch hebben vaker later weten dat er intimidatie plaats vindt.quote:Op dinsdag 17 december 2024 23:14 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik hoop gewoon het meeste op nieuwe leaks van formaat zoals die drie Pentagon video's. En het congres moet ook gewoon lekker hun ding doen. Maar met een anonieme whistle-blower kan ik gewoon niks.
Dat zegt genoeg in dit dossier, die intimidatie.quote:Op woensdag 18 december 2024 00:56 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Dat zou ik ook het liefst zien maar Elizondo en Grusch hebben vaker later weten dat er intimidatie plaats vindt.
Ik heb gister (mede naar aanleiding van that UFO Podcast met James Fox) gezocht op the program bij Apple, maar ik kreeg de melding dat de docu niet meer beschikbaar is: Materiaal niet beschikbaar - Deze content is niet meer beschikbaar.quote:Op dinsdag 17 december 2024 22:01 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
[ x ]
Ja, alleen nog in U.S. en U.K.quote:Op woensdag 18 december 2024 08:46 schreef NoFoksGiven het volgende:
[..]
Ik heb gister (mede naar aanleiding van that UFO Podcast met James Fox) gezocht op the program bij Apple, maar ik kreeg de melding dat de docu niet meer beschikbaar is: Materiaal niet beschikbaar - Deze content is niet meer beschikbaar.
Zit er een regiorestrictie aan de film?
Malliotakes, ex-kandidaat voor het Burgemeesterschap van New York (Republikeins) sleept nu ook SALT erbij:quote:Op woensdag 18 december 2024 13:07 schreef Dutchguy het volgende:
[ x ]
*Tweet over uitspraken Malliotakes*
Dat is geen voormalig insider.quote:Op woensdag 18 december 2024 19:14 schreef Discombobulate het volgende:
[ x ]
Voormalig Pentagon insider Mellon heeft nog geen bevestiging dat die crash retrieval programs bestaan.
"...Deputy Assistant Secretary of Defense for Intelligence in the Clinton and George W. Bush administrations..."quote:Op woensdag 18 december 2024 19:16 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Dat is geen voormalig insider.
Intelligence is ook het domein van de CIA.quote:Op woensdag 18 december 2024 19:18 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
"...Deputy Assistant Secretary of Defense for Intelligence in the Clinton and George W. Bush administrations..."
Die werken toch in het Pentagon of niet?
Hoe dan ook, Mellon was een insider en heeft veel contacten. Hij is m.i. de meest integere man die voor transparantie strijdt.quote:Op woensdag 18 december 2024 20:55 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Intelligence is ook het domein van de CIA.
Iets vernomen over intimidatie van Mellon? Over Grush was het op een gegeven moment in de publiciteit, en het lijkt erop dat Elisondo ook "een eigen winkeltje" is begonnen. Idee voor de reden?quote:Op woensdag 18 december 2024 21:06 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Hoe dan ook, Mellon was een insider en heeft veel contacten. Hij is m.i. de meest integere man die voor transparantie strijdt.
Hoe bedoel je? En wat heeft dat met die tweet te maken? Als Mellon zegt dat hij nog geen bevestiging heeft gezien dan geloof ik hem. Wat ie daarbij ook zegt is dat hij het wel via via kent bij mensen en dus dat hij die ook vertrouwd. Ik vind Mellon echt heel erg integer.quote:Op woensdag 18 december 2024 21:20 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Iets vernomen over intimidatie van Mellon? Over Grush was het op een gegeven moment in de publiciteit, en het lijkt erop dat Elisondo ook "een eigen winkeltje" is begonnen. Idee voor de reden?
Sorry was @Dutchguy in een reactie op jou, die repte over intimidatie:quote:Op woensdag 18 december 2024 22:41 schreef Discombobulate het volgende:
[quote}
[..]
Hoe bedoel je? En wat heeft dat met die tweet te maken? Als Mellon zegt dat hij nog geen bevestiging heeft gezien dan geloof ik hem. Wat ie daarbij ook zegt is dat hij het wel via via kent bij mensen en dus dat hij die ook vertrouwd. Ik vind Mellon echt heel erg integer.
Mijn reactie borduurde daarop voort. De grote drie tot nu toe in de hearings: Grush, Elizondo, Mellon. Intimidatie.quote:Op woensdag 18 december 2024 00:56 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Dat zou ik ook het liefst zien maar Elizondo en Grusch hebben vaker later weten dat er intimidatie plaats vindt.
Zo! Democratische partij uit NY en omstreken laat van zich horen!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |