abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 december 2024 @ 19:25:41 #51
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_215900847
:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')

twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_215902675
Ryan Graves bij Joe Rogan

Bekijk deze YouTube-video
pi_215902774
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2024 21:35 schreef NatteLont het volgende:
Ryan Graves bij Joe Rogan

Nu aan het luisteren.
  dinsdag 17 december 2024 @ 22:01:53 #54
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_215903060
De nieuwste documentaire van James Fox, The Program is uit.

In de docu komt een nieuwe klokkenluider naar voren, die vooralsnog anoniem wil blijven. Samen de de release van de docu komt hij met een statement:

quote:
Samenvatting van de belangrijkste punten:

UAP's zijn echt
Ongeïdentificeerde luchtfenomenen (UAP's) zijn daadwerkelijk bestaand. Sommige hebben een aardse oorsprong, maar er is bewijs dat bepaalde UAP's alleen verklaard kunnen worden door een niet-menselijke intelligentie (NHI). Dit bewijs is verifieerbaar.

Geclassificeerd beeldmateriaal
De Amerikaanse overheid heeft beeldmateriaal in hoge definitie van NHI-vaartuigen die operaties uitvoeren die de bekende natuurwetten tarten. Voorbeelden hiervan zijn onder meer vliegende orbs die in daglicht gefilmd zijn en complexe manoeuvres uitvoeren zonder geluid, vleugels of menselijke aandrijvingssystemen.

Leugens en bedreigingen
Sommige leden van het Congres en zelfs presidenten zijn bewust voorgelogen over dit onderwerp. Klokkenluiders die de waarheid willen delen, zijn bedreigd, waardoor velen bang zijn naar voren te treden.

Actie van het Congres vereist
Het Congres moet hoorzittingen houden en betrokkenen, inclusief bedrijven in de luchtvaartsector, ter verantwoording roepen. Transparantie zal de nationale veiligheid versterken, niet verzwakken.

Onafhankelijke commissie
Er moet een speciale commissie worden opgericht met bevoegdheden om documenten te declassificeren en getuigenissen te verzamelen.
twitter

Een anonieme bron zal niet veel reuring brengen, maar het past volledig bij het ontstane beeld van de afgelopen jaren.
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_215903683
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2024 22:01 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

In de docu komt een nieuwe klokkenluider naar voren, die vooralsnog anoniem wil blijven. Samen de de release van de docu komt hij met een statement:
[..]
[ x ]

Een anonieme bron zal niet veel reuring brengen, maar het past volledig bij het ontstane beeld van de afgelopen jaren.
Kan er weinig mee natuurlijk, maar we gaan het zien komende jaren.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_215904152
quote:

[..]
[ x ]

Ik hoop gewoon het meeste op nieuwe leaks van formaat zoals die drie Pentagon video's. En het congres moet ook gewoon lekker hun ding doen. Maar met een anonieme whistle-blower kan ik gewoon niks.
pi_215904765
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2024 23:14 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Ik hoop gewoon het meeste op nieuwe leaks van formaat zoals die drie Pentagon video's. En het congres moet ook gewoon lekker hun ding doen. Maar met een anonieme whistle-blower kan ik gewoon niks.
Dat zou ik ook het liefst zien maar Elizondo en Grusch hebben vaker later weten dat er intimidatie plaats vindt.
pi_215904866
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 00:56 schreef Dutchguy het volgende:

[..]
Dat zou ik ook het liefst zien maar Elizondo en Grusch hebben vaker later weten dat er intimidatie plaats vindt.
Dat zegt genoeg in dit dossier, die intimidatie.

Met het in twijfel trekken van Grussch' geestelijke vermogens hebben ze hem getracht te diskwalificeren. Voor veel Amerikanen is het nog steeds zo dat een keer cannabis roken gelijk staat met psychose gevoeligheid.

Anders wel medicijngebruik, zoals antidepressiva. De advocaat van de tegenpartij heeft de arts eerder gesproken dan jij, reken daar maar op. Gekke Amerikanen.

Intimidatie, dat is echt niet pluis.
pi_215905657
quote:

[..]
[ x ]

Ik heb gister (mede naar aanleiding van that UFO Podcast met James Fox) gezocht op the program bij Apple, maar ik kreeg de melding dat de docu niet meer beschikbaar is: Materiaal niet beschikbaar - Deze content is niet meer beschikbaar.

Zit er een regiorestrictie aan de film?
I want to believe...
pi_215906095
De podcast met Ryan Graves is wel echt heel goed, geeft ook nog veel meer context bij de GOFAST en GIMBAL video's en dat de verklaringen van bijvoorbeeld een ballon gewoon totale onwetende onzin zijn. Hij was immers één van de piloten in dat team. Ook zegt hij hoe veel onzin er in de lucht wordt gegooid, bijvoorbeeld dat verhaal dat de drones op zoek zijn naar nucleair materiaal. Ook gebeurd dit al veel langer dan we denken, drie jaar geleden werd ook al een militaire basis door drones bezocht.

Ryan Graves is echt de persoon wie we nodig hebben voor dit soort dingen.
  woensdag 18 december 2024 @ 12:09:09 #61
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_215907357
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 08:46 schreef NoFoksGiven het volgende:

[..]
Ik heb gister (mede naar aanleiding van that UFO Podcast met James Fox) gezocht op the program bij Apple, maar ik kreeg de melding dat de docu niet meer beschikbaar is: Materiaal niet beschikbaar - Deze content is niet meer beschikbaar.

Zit er een regiorestrictie aan de film?
Ja, alleen nog in U.S. en U.K.

Geen idee wanneer we hier kunnen kijken. Misschien in de vakantie eens een VPN voor aanslingeren.
pi_215907856
twitter
pi_215909340
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 13:07 schreef Dutchguy het volgende:
[ x ]
*Tweet over uitspraken Malliotakes*
Malliotakes, ex-kandidaat voor het Burgemeesterschap van New York (Republikeins) sleept nu ook SALT erbij:

Rep. Nicole Malliotakis (R-NY), member of Ways and Means committee, joins Balance of Power to discuss, the future of SALT and the recent sightings of drones around New York and New Jersey. (Source: Bloomberg)
pi_215911488
twitter

Voormalig Pentagon insider Mellon heeft nog geen bevestiging dat die crash retrieval programs bestaan.
pi_215911513
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 19:14 schreef Discombobulate het volgende:
[ x ]

Voormalig Pentagon insider Mellon heeft nog geen bevestiging dat die crash retrieval programs bestaan.
Dat is geen voormalig insider.
pi_215911543
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 19:16 schreef yessie234 het volgende:

[..]
Dat is geen voormalig insider.
"...Deputy Assistant Secretary of Defense for Intelligence in the Clinton and George W. Bush administrations..."

Die werken toch in het Pentagon of niet?
pi_215913026
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 19:18 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
"...Deputy Assistant Secretary of Defense for Intelligence in the Clinton and George W. Bush administrations..."

Die werken toch in het Pentagon of niet?
Intelligence is ook het domein van de CIA.
pi_215913193
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 20:55 schreef yessie234 het volgende:

[..]
Intelligence is ook het domein van de CIA.
Hoe dan ook, Mellon was een insider en heeft veel contacten. Hij is m.i. de meest integere man die voor transparantie strijdt.
pi_215913454
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 21:06 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Hoe dan ook, Mellon was een insider en heeft veel contacten. Hij is m.i. de meest integere man die voor transparantie strijdt.
Iets vernomen over intimidatie van Mellon? Over Grush was het op een gegeven moment in de publiciteit, en het lijkt erop dat Elisondo ook "een eigen winkeltje" is begonnen. Idee voor de reden?
pi_215914881
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 21:20 schreef yessie234 het volgende:

[..]
Iets vernomen over intimidatie van Mellon? Over Grush was het op een gegeven moment in de publiciteit, en het lijkt erop dat Elisondo ook "een eigen winkeltje" is begonnen. Idee voor de reden?
Hoe bedoel je? En wat heeft dat met die tweet te maken? Als Mellon zegt dat hij nog geen bevestiging heeft gezien dan geloof ik hem. Wat ie daarbij ook zegt is dat hij het wel via via kent bij mensen en dus dat hij die ook vertrouwd. Ik vind Mellon echt heel erg integer.
pi_215914970
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 22:41 schreef Discombobulate het volgende:
[quote}
[..]
Hoe bedoel je? En wat heeft dat met die tweet te maken? Als Mellon zegt dat hij nog geen bevestiging heeft gezien dan geloof ik hem. Wat ie daarbij ook zegt is dat hij het wel via via kent bij mensen en dus dat hij die ook vertrouwd. Ik vind Mellon echt heel erg integer.
Sorry was @Dutchguy in een reactie op jou, die repte over intimidatie:
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 00:56 schreef Dutchguy het volgende:

[..]
Mijn reactie borduurde daarop voort. De grote drie tot nu toe in de hearings: Grush, Elizondo, Mellon. Intimidatie.
  woensdag 18 december 2024 @ 23:34:12 #72
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_215915414
twitter
pi_215915489
quote:
Zo! Democratische partij uit NY en omstreken laat van zich horen!
Dan te bedenken dat NY qua sfeer de meest Europese stad van de Verenigd Staten wordt genoemd, en door Europeanen ook zo ervaren. Waarom willen wij de malle Amerikanen niet geloven.
pi_215916084

Goed gesprek tussen Ross en Lue.
pi_215916538
https://nos.nl/artikel/25(...)eorieen-nemen-vlucht

De NOS is ook wakker hoor na een maand :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')