Was dat mens hier niet al 60 ofzo?quote:Op zaterdag 21 december 2024 00:08 schreef cosmosis het volgende:
Cher is toch wel de heldin van onze tijd
Cher - If I Could Turn Back Time (Official Video)
Bekijk deze YouTube-video
Mijn respect voor ons idool groeit alleen maar meer door deze opmerkingquote:Op zaterdag 21 december 2024 00:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Was dat mens hier niet al 60 ofzo?
Idemquote:Op zaterdag 21 december 2024 00:17 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Mijn respect voor ons idool groeit alleen maar meer door deze opmerking
Is het echt dat vroeger ons haar beter groeide?quote:Op zaterdag 21 december 2024 00:34 schreef Shii het volgende:
TOPPOP: Julien Clerc - Elle Voulait Qu'on L'appelle Venise
Zo lekker die.. Mijn ouders draaiden dit.. op een cassetespeler met enorme cassetes .. weet niet meer hoe dat systeem heetquote:Op zaterdag 21 december 2024 00:34 schreef Shii het volgende:
TOPPOP: Julien Clerc - Elle Voulait Qu'on L'appelle Venise
quote:Op zaterdag 21 december 2024 00:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zo lekker die.. Mijn ouders draaiden dit.. op een cassetespeler met enorme cassetes .. weet niet meer hoe dat systeem heet
Ik draai al wat jaartjes mee, maar dat hok is mij echt totaal onbekend lolquote:Op zaterdag 21 december 2024 00:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zoiets denk ik:
[ afbeelding ]
Das toch wel de nieuwe topper van de nieuwgen Linkin Park, heerlijk.....quote:
FF zitten Googlen.. denk dat het 8-track heette. We hadden vroeger een klein bootje en daar hing dat ding in.. en zover ik me herinner hadden we maar 1 tapequote:Op zaterdag 21 december 2024 00:46 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Ik draai al wat jaartjes mee, maar dat hok is mij echt totaal onbekend lol
Nou ja je had het slechter kunnen treffen, met alleen maar Duitse Schlagerquote:Op zaterdag 21 december 2024 00:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
FF zitten Googlen.. denk dat het 8-track heette. We hadden vroeger een klein bootje en daar hing dat ding in.. en zover ik me herinner hadden we maar 1 tape..met franse chansons
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |