Klopt denk ik?quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:07 schreef cosmosis het volgende:
AURORA - When the Dark Dresses Lightly (Live) | CURVED | Amazon Music
Bekijk deze YouTube-video
@:puzzie jij weet
Grimesquote:Op vrijdag 20 december 2024 23:44 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Wat
Grimes - Oblivion | Chicago | July 20, 2014
Was dat mens hier niet al 60 ofzo?quote:Op zaterdag 21 december 2024 00:08 schreef cosmosis het volgende:
Cher is toch wel de heldin van onze tijd
Cher - If I Could Turn Back Time (Official Video)
Mijn respect voor ons idool groeit alleen maar meer door deze opmerkingquote:Op zaterdag 21 december 2024 00:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Was dat mens hier niet al 60 ofzo?
Idemquote:Op zaterdag 21 december 2024 00:17 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Mijn respect voor ons idool groeit alleen maar meer door deze opmerking
Is het echt dat vroeger ons haar beter groeide?quote:Op zaterdag 21 december 2024 00:34 schreef Shii het volgende:
TOPPOP: Julien Clerc - Elle Voulait Qu'on L'appelle Venise
Zo lekker die.. Mijn ouders draaiden dit.. op een cassetespeler met enorme cassetes .. weet niet meer hoe dat systeem heetquote:Op zaterdag 21 december 2024 00:34 schreef Shii het volgende:
TOPPOP: Julien Clerc - Elle Voulait Qu'on L'appelle Venise
quote:Op zaterdag 21 december 2024 00:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zo lekker die.. Mijn ouders draaiden dit.. op een cassetespeler met enorme cassetes .. weet niet meer hoe dat systeem heet
Ik draai al wat jaartjes mee, maar dat hok is mij echt totaal onbekend lolquote:Op zaterdag 21 december 2024 00:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zoiets denk ik:
[ afbeelding ]
Das toch wel de nieuwe topper van de nieuwgen Linkin Park, heerlijk.....quote:
FF zitten Googlen.. denk dat het 8-track heette. We hadden vroeger een klein bootje en daar hing dat ding in.. en zover ik me herinner hadden we maar 1 tapequote:Op zaterdag 21 december 2024 00:46 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Ik draai al wat jaartjes mee, maar dat hok is mij echt totaal onbekend lol
Nou ja je had het slechter kunnen treffen, met alleen maar Duitse Schlagerquote:Op zaterdag 21 december 2024 00:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
FF zitten Googlen.. denk dat het 8-track heette. We hadden vroeger een klein bootje en daar hing dat ding in.. en zover ik me herinner hadden we maar 1 tape..met franse chansons
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 21 december 2024 00:56 schreef cosmosis het volgende:
Meteen zin in halve liters Duitse Altbier
Echt maak me gek!quote:Op zaterdag 21 december 2024 00:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik had ook ff problemen daarmee vanavond.quote:Op zaterdag 21 december 2024 01:04 schreef Puzzie het volgende:
Mijn adblocker doet het niet meer![]()
Iemand nog een tip wat een goede is die het ook echt doet?
Die heb ik nuquote:Op zaterdag 21 december 2024 01:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik had ook ff problemen daarmee vanavond.
Normaal browse ik met de Brave browser... die doet dat automatisch blokken.
Het lijkt nu weer te werken
.
En voor Chrome gebruik ik Ad blocker plus.
Vanuit een PC? Gebruik Brave browser! https://brave.com/ (Mobiel ook trouwens lol)quote:Op zaterdag 21 december 2024 01:04 schreef Puzzie het volgende:
Mijn adblocker doet het niet meer![]()
Iemand nog een tip wat een goede is die het ook echt doet?
Ik heb chromequote:Op zaterdag 21 december 2024 01:07 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Vanuit een PC? Gebruik Brave browser! https://brave.com/ (Mobiel ook trouwens lol)
Marilena - A Lausbua muss er sei (HQ)
quote:Op zaterdag 21 december 2024 01:07 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Vanuit een PC? Gebruik Brave browser! https://brave.com/ (Mobiel ook trouwens lol)
Marilena - A Lausbua muss er sei (HQ)
Waarom? Chrome is praktisch hetzelfde als Brave, totaal onnodig om dan nog Chrome te gebruikenquote:
Ik heb geen Bravequote:Op zaterdag 21 december 2024 01:10 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Waarom? Chrome is praktisch hetzelfde als Brave, totaal onnodig om dan nog Chrome te gebruiken
Zo heerlijk toch die Duitse chansonsquote:Op zaterdag 21 december 2024 01:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
En ik zit nog vrolijk mee te bewegen ook
https://brave.com/ Installeer het op elk apparaat waar je nu Chrome gebruikt, Bedank GOA en mij later nadat je opnieuw geniet van het reclamevrije internet!quote:
Eerst morgen wat inlezen ,ik ken het nietquote:Op zaterdag 21 december 2024 01:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Download het.. wil je niet meer terug!
Be Brave !
Volgens mij zij je dat een tijdje geleden ook al....quote:Op zaterdag 21 december 2024 01:14 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Eerst morgen wat inlezen ,ik ken het niet
Oh? daar ga ik naar kijkenquote:Op zaterdag 21 december 2024 01:13 schreef cosmosis het volgende:
[..]
https://brave.com/ Installeer het op elk apparaat waar je nu Chrome gebruikt, Bedank GOA en mij later nadat je opnieuw geniet van het reclamevrije internet!
Gewoon nu doen, 1 minuut, klicken installeren, je leven wordt direct met 10 jaar verlengdquote:Op zaterdag 21 december 2024 01:14 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Eerst morgen wat inlezen ,ik ken het niet
Oh daar ga ik voorquote:Op zaterdag 21 december 2024 01:18 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Gewoon nu doen, 1 minuut, klicken installeren, je leven wordt direct met 10 jaar verlengd
Hier een totaal reclame vrije clip gespeeld vanuit Brave!quote:
quote:Op zaterdag 21 december 2024 01:22 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Hier een totaal reclame vrije clip gespeeld vanuit Brave!
Michael Jackson - Dirty Diana (Official Video)
Komt tie nu meequote:Op zaterdag 21 december 2024 01:36 schreef cosmosis het volgende:
20 november 2024 zie ik net, lekker op tijd
Ik weet wat ik ga doen als ik met pensioen ben iigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |