Kipcorn is toch wel één van de mindere snacksquote:Op zondag 15 december 2024 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
is het al tijd voor een kipcorntje denken jullie?
In hoeveel keren eet je die op?quote:Op zondag 15 december 2024 20:45 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Boh ik bedenk me net dat ik nog een Viennetta in de vriezer heb liggen.
Kipcorn met curry is goed man.quote:Op zondag 15 december 2024 20:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kipcorn is toch wel één van de mindere snacks
Vorig jaar begonnen we beter.quote:Op zondag 15 december 2024 20:46 schreef WAvanBuren het volgende:
Deze partij weet mij niet echt te boeien merk ik.
Een paar van die exoten erbij vind ik wel leuk, maar het moeten er niet te veel wordenquote:Op zondag 15 december 2024 20:46 schreef Wertha het volgende:
WDF niveau. Lekker uitbreiden naar 128 spelers.
Ja, dit is het moment ouwe dibbes.quote:Op zondag 15 december 2024 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
is het al tijd voor een kipcorntje denken jullie?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eigenlijk allebei. Ze zijn wel okay, maar zelden mijn eerste keusquote:Op zondag 15 december 2024 20:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Even een polletje.
[poll=8155]
Is dat niet Rihanna?quote:Op zondag 15 december 2024 20:49 schreef de_boswachter het volgende:
Sow wat een geil wijf
Stukje Dior
Hele straat een aan/uit switch uitdelen terwijl dat kind een slaapmasker op kan zettenquote:Op zondag 15 december 2024 20:48 schreef de_boswachter het volgende:
AH PRIKKELS
LEKKER WOKE!
MORGEN NOAHLYNNGODIN
Stukje Leighton Bennettquote:Op zondag 15 december 2024 20:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Niveau op D20 tot nu toe...
Lijkt me een kutstraat om in te wonenquote:Op zondag 15 december 2024 20:50 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hele straat een aan/uit switch uitdelen terwijl dat kind een slaapmasker op kan zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |